Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3922
Sendt: 13 September 2010 kl. 21:55 | IP-adresse registreret
Et billiger alternetiv kunne vær disse i 6mm udgaven http://hificable.dk/produkter/21-bfabananspade/57-lok-suregr ip-gold-bfa-connector/ men så skal du også købe noget krympeflex til at afslutte med, viablue stikket er er bare lige til at skruge på og så er selve spydet lavet af forgyldt bronze hvilket bestemt ikke trækker ned i min bog.
aprox Udelukket fra forum Tidl. Denon4life - Mulig svindler i KSB
Bruger siden: 12 April 2011 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 928
Sendt: 19 Juni 2011 kl. 18:23 | IP-adresse registreret
audioquest laver nogle z-plugs som man skruer på der er faktisk en virkelig god forbindelse jeg har selv skiftet til dem de koster ca 60 kr pr stk i tapeconnection minder lidt om dem lok laver
De passer uden problemer på Magnum kablet og det er uden du skal være forsigtig. Jeg vil gætte på de kan tage 9-10mm2
De giver sig sammentidigt den fordel at de kan låses i bøsningen, så selv de terminaler hvor stikkene nogle gange sidder
løst,
kommer de til at sidde stramt.
aprox Udelukket fra forum Tidl. Denon4life - Mulig svindler i KSB
Bruger siden: 12 April 2011 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 928
Sendt: 20 Juni 2011 kl. 21:28 | IP-adresse registreret
det samme pris som audioquit pk-bfa/g de koster 60 kr pr stk der sidder 4 unibraco skruer så der er virkelig god forbindelse de ligner z-plugs og er lavet af rigtig kobber som er guld pletterede jeg har dem selv skiftede fra ixos 212 de kostede 350 for 4 men må sige at der er meget bedre forbindelse med dem fra audioquest
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum