Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 23:10   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Squeezebox ingen lyd ud ad det blå (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 23:56 | IP-adresse registreret  

Jeg sad og lyttede til musik som så ofte før og pludselig var der ikke mere musik. Jeg havde sat min squeezebox duet på rhandom, så der var ellers nok musik at tage af!?!
Mig hen at prøve om stikkene sad i endnu, det gjorde de, genstartede alles, hjalp heller ikke, prøvede at sætte en anden signalkilde til konverteren den spillede heldigvis.

Hvad filen kan være problemet?

McFrede
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Maj 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 19 Februar 2010 kl. 00:03 | IP-adresse registreret  

Gå den systematisk efter, prøv analog og digital udgang, er der lyd gennem nogen af de to?

Er enheden forsøgt nulstillet?

mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 Februar 2010 kl. 08:06 | IP-adresse registreret  

McFrede skrev:

Gå den systematisk efter, prøv analog og digital udgang, er der lyd gennem nogen af de to?

Er enheden forsøgt nulstillet?

Hej,
endnu har jeg ikke nulstillet recieveren, hvor jeg tror at problemet ligger. Ejheller er den analoge udgang afprøvet, det skal afprøves idag.
Er bare lidt undrende over for at den spiller hele dagen og så ud af det blå stopper den. Nærmest som om at pladen er slut!

mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 Februar 2010 kl. 08:47 | IP-adresse registreret  

Nu har jeg konstateret at det eneste der kommer ud, hvis jeg tilkobler via den analoge udgang i min squeezebox reciever, er elektrisk støj. En rigtig træls lyd... hmm

MichaelDK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juli 2009
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 19 Februar 2010 kl. 09:00 | IP-adresse registreret  

Prøv at se om dit SqueeezeCenter (eller hva den nu hedder) på serveren kører ellers genstart den. Ellers tjek netværk. Nogen gange kan en simpel genstart af diverse logitech enheder gøre underværker.

Til top Vis MichaelDK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MichaelDK

mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 Februar 2010 kl. 09:13 | IP-adresse registreret  

MichaelDK skrev:

Prøv at se om dit SqueeezeCenter (eller hva den nu hedder) på serveren kører ellers genstart den. Ellers tjek netværk. Nogen gange kan en simpel genstart af diverse logitech enheder gøre underværker.

tak for indspark. Hele skidtet kører ellers som det skal. SqueeezeCenteret kan sagtens startes op via webbrowser og musikken kan aktiveres den vej. Endvidere lyser reciever som den skal (hvid) og controller agerer tilsyneladende som den skal.

Netværk fungerer også fint, så hælder mest til at der er brændt et eller andet af i reciever, kan det give mening, når f.eks. at jeg tilslutter via de analoge udgange, kun er en elektrisk "snerres"/ støj...

dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 19 Februar 2010 kl. 09:38 | IP-adresse registreret  

Hej Morten, træls oplevelse du har der, håber du får løst problemet hurtig, for der er vel ikke ret meget musik i huset som ikke ligger på den NAS.

mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 Februar 2010 kl. 09:41 | IP-adresse registreret  

dan a. skrev:
Hej Morten, tr�ls oplevelse du har der, h�ber du f�r l�st problemet hurtig, for der er vel ikke ret meget musik i huset som ikke ligger p� den NAS.

hej Dan,
nej det er lidt træls. Heldigvis har jeg en Kiss DVD jeg har tilkoblet min 24 bits DA konverter i min Meridian pre og derudover nogle brændte skiver, så helt stille er her ikke, men det er jo altid irriterende når noget brækker ned...

MichaelDK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juli 2009
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 19 Februar 2010 kl. 09:52 | IP-adresse registreret  

lyder irriterende, Logitech har serviceafdel man kan ringe til måske de kan dianosti..

Til top Vis MichaelDK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MichaelDK

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes