| Forfatter |
|
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 18 Februar 2010 kl. 23:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg sad og lyttede til musik som så ofte før og pludselig var der ikke mere musik. Jeg havde sat min squeezebox duet på rhandom, så der var ellers nok musik at tage af!?! Mig hen at prøve om stikkene sad i endnu, det gjorde de, genstartede alles, hjalp heller ikke, prøvede at sætte en anden signalkilde til konverteren den spillede heldigvis.
Hvad filen kan være problemet?
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
McFrede Forum Bruger

Bruger siden: 26 Maj 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 564
|
| Sendt: 19 Februar 2010 kl. 00:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gå den systematisk efter, prøv analog og digital udgang, er der lyd gennem nogen af de to?
Er enheden forsøgt nulstillet? __________________ Roder med CMOY og lytter på JVC HA-RX700 mod JVC HA-RX900
The world needs to be taught a lesson... I'm the professor!
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Februar 2010 kl. 08:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
McFrede skrev:
Gå den systematisk efter, prøv analog og digital udgang, er der lyd gennem nogen af de to?
Er enheden forsøgt nulstillet? |
|
|
Hej, endnu har jeg ikke nulstillet recieveren, hvor jeg tror at problemet ligger. Ejheller er den analoge udgang afprøvet, det skal afprøves idag. Er bare lidt undrende over for at den spiller hele dagen og så ud af det blå stopper den. Nærmest som om at pladen er slut! __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Februar 2010 kl. 08:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har jeg konstateret at det eneste der kommer ud, hvis jeg tilkobler via den analoge udgang i min squeezebox reciever, er elektrisk støj. En rigtig træls lyd... hmm
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
MichaelDK Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juli 2009 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 53
|
| Sendt: 19 Februar 2010 kl. 09:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prøv at se om dit SqueeezeCenter (eller hva den nu hedder) på serveren kører ellers genstart den. Ellers tjek netværk. Nogen gange kan en simpel genstart af diverse logitech enheder gøre underværker.
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Februar 2010 kl. 09:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
MichaelDK skrev:
Prøv at se om dit SqueeezeCenter (eller hva den nu hedder) på serveren kører ellers genstart den. Ellers tjek netværk. Nogen gange kan en simpel genstart af diverse logitech enheder gøre underværker. |
|
|
tak for indspark. Hele skidtet kører ellers som det skal. SqueeezeCenteret kan sagtens startes op via webbrowser og musikken kan aktiveres den vej. Endvidere lyser reciever som den skal (hvid) og controller agerer tilsyneladende som den skal. Netværk fungerer også fint, så hælder mest til at der er brændt et eller andet af i reciever, kan det give mening, når f.eks. at jeg tilslutter via de analoge udgange, kun er en elektrisk "snerres"/ støj... __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 19 Februar 2010 kl. 09:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Morten, træls oplevelse du har der, håber du får løst problemet hurtig, for der er vel ikke ret meget musik i huset som ikke ligger på den NAS.
__________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Februar 2010 kl. 09:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
| Hej Morten, tr�ls oplevelse du har der, h�ber du f�r l�st problemet hurtig, for der er vel ikke ret meget musik i huset som ikke ligger p� den NAS. |
|
|
hej Dan, nej det er lidt træls. Heldigvis har jeg en Kiss DVD jeg har tilkoblet min 24 bits DA konverter i min Meridian pre og derudover nogle brændte skiver, så helt stille er her ikke, men det er jo altid irriterende når noget brækker ned... __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
MichaelDK Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juli 2009 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 53
|
| Sendt: 19 Februar 2010 kl. 09:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
lyder irriterende, Logitech har serviceafdel man kan ringe til måske de kan dianosti..
|
| Til top |
|
| |