Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. juni 2025 | 22:25   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: tyske forhandlere med visa/efterkrav? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 03 Marts 2004 kl. 23:34 | IP-adresse registreret  

Etter å ha lest en del av emnene i dette forumet har jeg blitt overbevist om at jeg ikke skal benytte meg av en forhandler som krever betaling på forhånd. Så derfor, hvis det er noen som vet af forhandlere som tar visa og/eller sender pr efterkrav?

Jeg har selv klart å finne en som tar visa: www.zarsen.de

Til top Vis ManicMiner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ManicMiner

Kim F.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 04 Marts 2004 kl. 13:36 | IP-adresse registreret  

www.medianess.com
Til top Vis Kim F.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kim F.

TDHDK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Marts 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 04 Marts 2004 kl. 14:05 | IP-adresse registreret  

Hej ManicMiner.

Du kan sagtens købe i Tyskland og betale forud. De fleste forhandlere er seriøse.

Iøvrigt hvis du handler over eBay så kan du jo se hvordan andre købere har oplevet sælgeren (se på deres feedback/bedømmelse).

På de fleste pris søgemaskiner er der også kommentarer og bedømmelser af butikkerne fra tidligere købere.

Jeg har selv købt en del i Tyskland og England og er aldrig blevet snydt endnu (alt fra hi-fi udstyr til digital kamera og tilbehør). Det sidste jeg har købet er et JBL surroundsæt i Tyskland. Det havde jeg ca. 1 uge efter jeg havde overført pengene til forhandleren. Jeg købte JBL'erne over eBay, hvor sælgeren var en butik så jeg fik det hele leveret med regning, garanti og hele pivtøjet (Franken Online Shop i Ipsheim i Tyskland). Ellers har jeg også lige købt et Optisk kabel i England, her var sælgeren også en rigtig butik og kablet blev leveret med regning. Kablet kostede mig ca. 70,- incl. forsendelse, dvs. langt under ½ pris af DK prisen.

Pt. har jeg et sæt originale JBL standere til mine nye fronthøjtalere undervejs fra Tyskland. Jeg har lige fået bekræftet, at de er røget afsted. Pris incl. alle omkostninger 1090,- i modsætning til 1500,- + forsendelse herhjemme.

OBS!! Det kan varmt anbefales at købe blanke optagemedier i Tyskland. Jeg har selv købt nogle PANASONIC DVD-RAM 9,4gb i cartridge til EUR 9.90 stykket (godt nok et engangs slagtilbud, men sammenlignet med de 250,- de tager for dem herhjemme-vildt)...

Der er selvfølgelig ingen garantier for at du aldrig rammer en fusker. Men jeg er personligt overbevist om der er langt mellem dem.

Til top Vis TDHDK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TDHDK

ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 05 Marts 2004 kl. 00:22 | IP-adresse registreret  

Jeg må bare si som Elgiganten: Det er dumt å betale for meget! Helt siden en gang på 80 tallet når jeg oppdaget at spillene til C64 i england kostet 1/3 sammenlignet med prisen i norge har jeg alltid forsøkt å skaffe ting hjem så billig som overhodet mulig.

I dette tilfellet var jeg på jakt etter en Yamaha RX-V 1400. I motsetning til mange andre merker lar ikke Yamaha seg skaffe til en fornuftig pris her i danmark. Hvis man sammenligner med de tyske prisene kan Harman Kardon, Pioneer og Denon alle sammen finnes til en fornuftig penge her i danmark, men altså ikke Yamaha.

Nå ser det desverre ut til at leveringstidene på 1400'en er like lange i tyskland som her, så jeg vil nok uansett bli nødt til å finne noe annet å kjøpe. Og da er som sagt ikke prisforskjellen så stor at import kan betale seg

Men takk for hjelpen, og jeg vil fortsatt kaste et blikk i retning tyskland hver gang jeg skal kjøpe noe ny elektronikk.

PS! Jeg har forresten lest et eller annet sted at Yamaha ikke vil levere RX-V 1400/2400 og DSP-Z9 til internetforhandlere da etterspørselen er større en tilgangen, og at de derfor prioriterer forhandlere med en fysisk butikk. Men dette er kun noe jeg leste på et annet forum, og jeg kan ikke gå godt for det

Til top Vis ManicMiner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ManicMiner

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes