Qbiq skrev:
Da må du legge bildene opp f.eks. på photobucket og linke derfra.. da TRUR EG det fønker fedt ;
(offtopic warning)Testing 1-2-3:Norges nasjonalrett !
It tastes better than it looks! !! jeg sletter gjerne denne om Tante (eller noen andre føler det er FOR extremt)  |
|
|
Qbiq:Det ser lækkert ud,det I serverer deroppe i Norge

Og ikke for meget fis med grøntsager og kartofler.Næh,det er lige ud ad landevejen.Det er dejligt at få lidt lokalkolorit fra Tandberg-land ind i denne tråd

Og ikke specielt off topic.....for Tandberg spiller vel i baggrunden under den udsøgte herre-middag!?
Bartesam:Tak for info om TPA3003

Så er den ged vist barberet,som vi siger hernede

Det ser godt ud,sådan et sæt i 'sølv'-farve

Dit eget grej er jo fantastisk at se på(og sikkert også at høre på

)
Vi skal lige se sættet igen,TCA3002(forforstærker),med TPA3003(effektforstærker=150 Watt

):
Guldtuborg:Tak for hælpen med at få en fornuftig størrelse på billederne

Skønt at se hvordan vi alle supplerer hinanden,når/hvis det kniber
mtolstrup:Velkommen til

Dejligt at se at der stadig er nogen der 'tør' prøve noget af det ædle gamle grej

Jeg håber at du har fået en reciever uden for mange skavanker?Husk at det gamle grej har godt af at blive brugt dagligt.Det er meget bedre end at stille det 'på lager'.Der 'dør' det tit og ofte.....

Er din i sort svøb,eller har du træsider på den?Du er mere end velkommen til at flashe din TR2025 og resten af dit grej,her i tråden
Det var iøvrigt min første Tandberg-reciever,sådan en TR2025:
(Man kan lige ane knapperne,som viser at dette er den tidlige serie.Den med de grov-riflede knapper

)
TL1210 er et sæt højttalere som jeg kender ret godt

De spiller utroligt godt,sat sammen med den rette reciever.Jeg hælder selv til at de er bedst på TR200,især Huldra 10 og måske også TR1000.De spiller jo lidt til den mørke side.Jeg kan ikke huske om jeg nogensinde prøvede dem på TR2025.Men det kan du måske beskrive lidt mere indgående for os,mtolstrup?

Her er to billeder af mit første sæt TL1210:
Med hensyn til 'kabler',så er Silvan stedet at købe ind

5-6 kroner pr meter.Det er decideret højttaler-LEDNING

Det er vel ca halvt så tykt som almindeligt 220 Volt's ledning,som også er fortræffeligt til formålet

Og så skal du selvfølgelig ha' stik på ledningerne.Sørg for at ledningen sidder korrekt på + og - .Jeg mener at det runde ben er +,men det ER markeret på selve stikket

Stik bør stadig kunne købes til 20-25 kr for et sæt,i enhver velassorteret radioforhandler

Ellers findes de i rå mængder på de fleste loppemarkeder
Dejlig reciever,sådan en TR2025

Den direkte årsag til at jeg bare MÅTTE høre en af de større modeller....jeg endte jo som bekendt med TR2075.Det er to år siden nu,og TR2075 står her skam endnu.Og jeg er stadig lige så begejstret for TR2075 nu som jeg var for to år siden

Sådan så det ud for over et år siden,her:
Nu hår jeg bare to båndoptagere hængende.Jeg 'arbejder' på at komme ned på bare en enkelt,men det er ikke nemt

Sådan så setup'et ud igår:
Det spiller så man får gåsehud af det!
Med hensyn til din Sølvsuper 12,så skal du ikke sætte næsen op efter 'guld'.Den er til gengæld hyggelig at se og høre på.Den spiller jo ret godt med dine TL1210 f.eks.Kan du ikke låne den ud til en værdigt trængende?For der er som sagt ikke de store penge i sådan en(150-300 kr),selvfølgelig afhængigt af standen iøvrigt
Roky:Din entusiasme giver mig flashbacks til mine sene teenageår og starten af mine tyvere

Jeg var 'helt oppe' over mit overfede Tandberg anlæg

Og er det såmænd igen,efter at mit Tandberg-eventyr stoppede brat og røg i glemmebogen i mange år.....Nu er der jo et dejligt brugtmarked,og endda med realistiske priser(for det meste)
Hov,er det mon den gode tand(berg)-fe,man kan ane i dette billede?:
&nb sp; & nbsp; & nbsp;
Go' dag allesammen