Emne: Linn Klimax DS ( Emne lukket)
|

|
Forfatter |
|
harmonic Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 817
|
Sendt: 27 Oktober 2007 kl. 16:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarTrek skrev:
Det er netop "Prissætningen på den LINN kasse sker ikke ud fra produktionsprisen" som jeg også sette spørsmåls tegn ved,
ved ikke om jeg har
ret men hver gang Linn kommer med noget nyt så bliver prisen skruget meget op, og som jeg læser i denne tråd så det så er det ikke
produktionsprisen der for Linn til at skyde i vejet, når der komme et nyt prod. på market, men en anden faktor.
Og da Linn er gå hen og blivet en religion, som man ikke må se med kritisk øjen på.
Det kunne værre sjovt at teste Linn overfor mærker som Mark Levinson, Krell og MERIDIAN i samme prisklasse og se hvad der lyder best.
Men livet ville værre meget lette, hvis man skrive at Linn er verdens beste Hi-Fi uanset pris. |
|
|
Det har tyske STEREO gjordt og den fik top karakter de sagde det var det bedste de havde hørt gav den fuldkarakter på 140 og udnævnte den til
deres nye reference.
Og de har haft det meste til tests hvis ikke alt
__________________ Linn sonus faber og andet godt
|
Til top |
|
|
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
Sendt: 27 Oktober 2007 kl. 16:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fint KimC, så er vi siger vi at Linn er verdens bedste Hi-Fi uanset pris, og så er der ingen grund til at forsætte debaten om Linn, for Linn er
verdens beste Hi-Fi mærke, det kan der ikke sette et spørsmåls tegn ved
Og jeg har hørt Linn´s produkter som også "Hurtig" har, og syndes at de lyder fint, uden at man sette sig på halen, kun når man høre prisen,
syndes at man til samme pris eller bilige, få mere for penge med mærker som Krell, men der står selfølig ikke Linn på det.
|
Til top |
|
|
Thomas Sillesen Branchemedlem

Nerds.dk
Bruger siden: 29 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1596
|
Sendt: 27 Oktober 2007 kl. 16:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
kramer71 skrev:
Det er en stærk pointe Hurtig fremfører med at hvis det var stoppet i en grim æske af en flok kinesere, og solgt for 3k, så var der dælme ikke mange der lagde mærke til den. Prissætningen på den LINN kasse sker ikke ud fra produktionsprisen. Det løb er kørt for hifi for knap 20 år siden.
|
|
|
Ja, og de samme kinesere kan med lethed lave en exact kopi af en Dali Gravity til under 5000,-
Det er der jo intet nyt i. I ethvert produkt er udviklingsomkostningerne jo en del af prisen. Og ender prisen på et højt beløb, betyder det selvfølgelig at udviklingsomkostningerne skal deles ud på færre produkter = højere pris. Kunsten for producenten er jo så at designe et så godt produkt at det kan bære en høj pris, og det kan man jo kun vurdere ved at lytte til den.
Nøjagtig ligesom en Ferrari F430 Scuderia jo ikke indeholder mere materiale end en Fiat Punto, stumperne er bare formet på en anden måde, og der er brugt ressourcer på at designe den ultimative sportsvogn til liebhavere, istedet for den ultimative økonomiske kasse til den lille familie.
__________________ Med Venlig Hilsen
Thomas Sillesen
|
Til top |
|
|
harmonic Forum Bruger

|
Sendt: 27 Oktober 2007 kl. 16:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Linn er et konceptstyret mærke, som bygger på at man skal lære at lytte på 'en bestemt måde'.De fortæller dig hvorfor det er pengene
værd.Hvor tæt det ligger på egentlig religion, må vi have en teolog til at svare på, men de store taler, af evangelisk karakter, er tillært af alle
Linns sælgere.[/QUOTE]
Tja nu er jeg hverken linnist el kristen jeg syntes bare om lyden, er heller ikke så meget for de rene linn butikkere da jeg for lidt klaus af dem
af en
eller anden grund.
Men speakerscorner i kbh fks eller hififorum er nogle eksempler på butikker der sælger mange forskellige mærker men har valgt linn fordi de
godt kan lide lyden.
Personligt kan jeg bestemt ikke lide linns højtalere eller deres billigere forforstærkere.
Personligt er det deres chakra serie og klimax serie jeg holder af og i særhed deres lydkilder hvor jeg altid har fundet dem mere musikalske end
hvad man ellers kan købe.
Det eneste religiøse jeg har stødt på ved linn verdenen er dens hobel af gale frådende forfølgere med deres uvendelige idiotiske forklaringer på
hvorfor linn er den helt store bussemand.
Jeg har været igennem det meste hifi grej og mødt mange frskellige typer indefor hifi verdenen, og ud af dem så er linn folket ,(eller for at
bruge en anden formelering , mennesker der kan lide lyden af linn) nogle af de mest impatikse og nede på jorden typer, de kan lide musik ,
lytter til musik og har valgt linn (og mange gange med andre højateler lige som mig) fordi musikken igennem linn grej talte til deres hjerte
mere end igennem andet grej.
mvh
|
Til top |
|
|
kimC Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 675
|
Sendt: 27 Oktober 2007 kl. 16:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarTrek skrev:
Fint KimC, så er vi siger vi at "Linn er verdens beste Hi-Fi uanset pris", og så er der ingen grund til at forsætte debaten om Linn, for Linn er verdens beste Hi-Fi mærke, det kan der ikke sette et spørsmåls tegn ved
Og jeg har hørt Linn´s produkter som også "Hurtig" har, og syndes at de lyder fint, uden at man sette sig på halen, kun når man høre prisen, syndes at man til samme pris eller bilige, få mere for penge med mærker som Krell, men der står selfølig ikke Linn på det. |
|
|
Slap af mester. Jeg videregiver bare information, fra folk der rent faktisk har hørt tingene. Jeg personligt har aldrig sagt at Linn er verdens bedste, og det er jeg da helt sikker på at det heller ikke er.
Jeg har ikke skrevet "linn er verdens beste Hi-Fi uanset pris", så du skal ikke få det til at lyde som at det er et citat fra mig!!!!!! så få lige fjernet de "" som du har placeret rundt om sætningen for at få det til at ligne et citat. På forhånd tak.
|
Til top |
|
|
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
|
Sendt: 27 Oktober 2007 kl. 16:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Undskyld KimC, Har fjerne citat klammer om tekste "Linn er verdens bedste Hi-Fi uanset pris" og KimC har aldrig udtalet dette,
|
Til top |
|
|
kimC Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 675
|
Sendt: 27 Oktober 2007 kl. 16:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Linn er verdens bedste Hi-Fi uanset pris!!!
|
Til top |
|
|
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
|
Sendt: 27 Oktober 2007 kl. 17:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
Sendt: 27 Oktober 2007 kl. 17:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Thomas Sillesen skrev:
Hurtig skrev:
Du har ganske ret i, at LINN har brugt nogle gule tantaler i D-hus, og at jeg har brugt nogle gule tantaler i D-hus. Det er så formentlig også den enesta lighed mellem de 2 tantaler. Prøv at kigge i dit Farnell katalog, og se hvor mange forskellige tantaler der findes i et gult D-hus. Det er ikke småting. Faktisk er de fleste tantaler i D-hus gule! De ringeste af dem har en ESR på op imod 1ohm!!! Dem jeg har anvendt har svjh en impedans på 20 eller 25 milliohm. Altså ca. 40 gange lavere. Som repræsentant for en seriøst elektronikproducerende virksomhed, undrer det mig at du antyder, at det nødvendigvis må være samme komponent, fordi den har samme farve (hvilket de fleste tantaler som sagt har).
Der er i øvrigt sket en hel masse med tantaler de senere år. De nyeste typer jeg har fået fingre i, har en impedans på 10milliohm, og tåler en kontinuert ripplestrøm på over 5 Ampere! Det er sådan set meget godt gået, af en 100uF/10volt kondensator i et hus på 7.3x4.3x2.8mm.... Ikke???
Jeg aner ikke hvilken op-amp der benyttes. Det indrømmer jeg blankt!! Men mit bedste bud er, at hvis der havde siddet en eller anden voldsom eksklusiv type, så var det nok blevet bemærket. Siden INGEN anmeldere har giddet at kommentere disse, forventer jeg ikke at det er noget specielt. Det ville ikke undre mig ret meget, hvis der sad NE5532 eller NE5534. Alene det at benytte op-amps som analogdel i en CD-afspiller til den pris, er simpelthen noget bræk! Jeg vil medgive, at man faktisk kan lave noget fornuftigt med op-amps, hvis man vælger de rigtige. Og så bør prisen ikke være som CD12. Havde printet været monteret i en grim kinesisk plastickasse, ville anmeldere og kunder næppe skænke den meget interesse, selvom den kun kostede 3.000,-.
Hvis nogen er uenige, stiller jeg gerne op med min gamle SONY ES CD-afspiller fra midten af 90'erne eller min egen DAC for den sags skyld. Så hvis nogen stoler nok på lyden fra Deres LINN CD12, kan vi jo lave en A-B blindtest, hvor vedkomne med CD12'eren får den maskine med hjem som han udpeger som bedst, og jeg tager den anden. Hvem tør det???
Det med SMPS'ere.... Tjaaee... man kan faktisk godt lave en fornuftig SMPS. Men lægger man samme energi i udviklingen af en lineær strømforsyning, vil jeg til hver en tid påstå, at den bliver bedre. Det er klart, at hvis man bruger 100 mandeår på at lave en SMPS, og så sammenligner med en lineær forsyning som er skruet tilfældigt sammen på 2 min, så er sammenligningen ikke reel. Jeg har dog ALDRIG før hørt om folk, der har valgt SMPS grundt bedre elektrisk performance. Normalt vælges de grundet mindre pladskrav, støøre virkningsgrad og lavere pris.
|
|
|
Så for at summere lidt op:
a) Du ved ikke hvilke tantaler Linn bruger, men gætter at det ikke er i samme høje kvalitet som dem du selv bruger.
b) Du ved ikke hvilke ICer Linn bruger i analog delen, men skriver alligevel at de vel koster 25 øre, og sidder i CD afspillere i Bilka.
Hvad VED du egenligt om den Linn ? hvad kan du sige om den, som er 100% korrekte informationer, og ikke bare dine fordomme der kommer til udtryk ?
|
|
|
Korrekt...
a) Jeg ved ikke hvilken type tantal der benyttes. Det har jeg vist for øvrigt heller ikke udtalt mig om. Jeg kan jo spørge om du ved det?? Mig bekendt er du den eneste i den her tråd, der har påstået at vide, at de er identiske med dem jeg anvender, fordi de har samme farve . Håber ikke det er sådan komponentudvælgelsen sker i Esbjerg... . Ihh... Et blå print og en sort modstand. Det er flot, det atger vi.
b) Jeg ved stadig ikke hvilken op-amp der benyttes. Få ting kunne i øvrigt interessere mig mindre. Alene det at benytte op-amps som analogdel i en CD-afspiller til den pris, lugter langt væk af krejl! Jeg ville sagtens kunne acceptere op-amps, hvis maskinen kostede 10.000,- men det er jo ikke ligefrem tilfældet. På den anden side er det måske meget positivt at de benytter op-amps. Så er der trods alt færre ting LINN selv skal designe, og med det kendskab jeg har til LINN's tidligere produkter, er det en kvalitet i sig selv for LINN . Jeg kunne faktisk have min tvivl om, hvorvidt de ville være i stand til at lave en diskret opbygget analogdel der virkede.
Men hvad ved jeg om LINN??? Tjaaee... jeg har lyttet til den pågældende afspillr uden at være specielt imponeret. Det samme kan jeg sige om det andet LINN jeg har hørt. Faktisk var jeg nærmest ved at flække af grin, da sælgeren prøvede at forklere mig, at for at kunne lide LINN, skulle man begynde at lytte på en helt speciel LINN-måde   . Så er det altså svært at holde masken.
Men som sagt, er enhver der har en LINN CD12 vlkommen til en dyst, med min snart 15år gamle SONY ES CD-afspiller. Vi laver en blindtest, og vedkomne får den maskine med hjem han bedst kan lide. LINN forhandlere er også velkomne (de har nok lidt billigere adgang til LINN). Det har jeg skrevet tidligere, men af en eller anden grund strømmer det ikke ind med aftaler, fra folk der gerne vil sætte en gammel SONY på plads. __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
|
Til top |
|
|
harmonic Forum Bruger

|
Sendt: 27 Oktober 2007 kl. 17:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
kimC skrev:
Linn er verdens bedste Hi-Fi uanset pris!!! |
|
|
Med hensyn til lydkilder JA så tror jeg faktsik linn sider på tronen, det er hvad man historisk set kan konkludere det ud efter.
Laver linn de bedste højtaler i verden NEEEJ.
Bedste forforstærkere nej på nær klimax kontrol den er i den absolutte elite og.
Lavder de de bedste forstærker i verden? for nogen ja for andre nej, der er massere af andre typer forstærkere der vil fungere med andre
højtalere langt bedre det man kan få fra linn.
Jeg har jo levet med et sæt klimax soloer i 5 måneder nu og har ikke i et second overvejet om jeg ville eje et andet sæt forstærker , jeg bliver
mere og mere glade for dem og hvor musikalske de er.
for mig er de alle penge hver, og ville ikke bytte dem for noget andet uanset pris.
Selvom jeg elsker dem erkender jeg at klinisk højtalere paret sammen med dem ikke vil være optimalt men de rigtige evt fra sonus faber sker
der magi.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 27 Oktober 2007 kl. 17:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Thomas Sillesen skrev:
kramer71 skrev:
Det er en stærk pointe Hurtig fremfører med at hvis det var stoppet i en grim æske af en flok kinesere, og solgt for 3k, så var der dælme ikke mange der lagde mærke til den. Prissætningen på den LINN kasse sker ikke ud fra produktionsprisen. Det løb er kørt for hifi for knap 20 år siden.
|
|
|
Ja, og de samme kinesere kan med lethed lave en exact kopi af en Dali Gravity til under 5000,-
Det er der jo intet nyt i. I ethvert produkt er udviklingsomkostningerne jo en del af prisen. Og ender prisen på et højt beløb, betyder det selvfølgelig at udviklingsomkostningerne skal deles ud på færre produkter = højere pris. Kunsten for producenten er jo så at designe et så godt produkt at det kan bære en høj pris, og det kan man jo kun vurdere ved at lytte til den.
Nøjagtig ligesom en Ferrari F430 Scuderia jo ikke indeholder mere materiale end en Fiat Punto, stumperne er bare formet på en anden måde, og der er brugt ressourcer på at designe den ultimative sportsvogn til liebhavere, istedet for den ultimative økonomiske kasse til den lille familie.
|
|
|
En Gravity kopi til 5000,-. Kan du så ikke bestille 2 eksemplarer til mig?? Hvornår forventer du de kan leveres?? Jeg vil være fair... Bestil 3, så får du selv den ene?? __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 27 Oktober 2007 kl. 17:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
harmonic skrev:
Jeg har jo levet med et sæt klimax soloer i 5 måneder nu og har ikke i et second overvejet om jeg ville eje et andet sæt forstærker , jeg bliver mere og mere glade for dem og hvor musikalske de er. for mig er de alle penge hver, og ville ikke bytte dem for noget andet uanset pris.
|
|
|
Nu kan jeg se der står TACT Millenium i din "underskrift"... Alene det at du har kunnet leve med den, siger mig at vi snakker totalt forbi hinanden. Mage til sovs og kartofler forstærker skal man lede længe efter. __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
|
Til top |
|
|
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 27 Oktober 2007 kl. 17:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
Thomas Sillesen skrev:
kramer71 skrev:
|
|
|
|
|
|
En Gravity kopi til 5000,-. Kan du så ikke bestille 2 eksemplarer til mig?? Hvornår forventer du de kan leveres?? Jeg vil være fair... Bestil 3, så får du selv den ene?? |
|
|
Måske han mener med komponenter, derfra hvor han selv plejer at bestille ?  __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
|
Sendt: 27 Oktober 2007 kl. 17:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det ikke sådan, at man skal havde et Komplet Linn anlæge, før at man kan bedømme hvor godt at Linn er, og det er ikke smart at bruge Linn
med andre mærker ?
|
Til top |
|
|
harmonic Forum Bruger

|
Sendt: 27 Oktober 2007 kl. 18:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
harmonic skrev:
Jeg har jo levet med et sæt klimax soloer i 5 måneder nu og har ikke i et second overvejet om jeg ville eje
et andet sæt forstærker , jeg bliver mere og mere glade for dem og hvor musikalske de er. for mig er de alle penge hver, og ville ikke bytte dem
for noget andet uanset pris. |
|
|
Nu kan jeg se der står TACT Millenium i din "underskrift"... Alene det at du har kunnet leve med den, siger mig at vi snakker totalt forbi
hinanden.Mage til sovs og kartofler forstærker skal man lede længe efter. |
|
|
Har du hørt en aberdeen components fuldt moddificered millnnnium mk3 ?
Den lyder en verden bedre en en standard mk 2 el mk1.
Men nu siger du sovs og katofler lyd det indikere at du aldrig har sidet ned og lytted til en __________________ Linn sonus faber og andet godt
|
Til top |
|
|
harmonic Forum Bruger

|
Sendt: 27 Oktober 2007 kl. 18:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarTrek skrev:
Er det ikke sådan, at man skal havde et Komplet Linn anlæge, før at man kan bedømme hvor godt at Linn er, og det er ikke
smart at bruge Linn
med andre mærker ? |
|
|
Den er let NEEEEJ for gud skyld, linn fungere meget bedre med højtalere med en lidt varmere klang. __________________ Linn sonus faber og andet godt
|
Til top |
|
|

Nerds.dk
|
Sendt: 27 Oktober 2007 kl. 18:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
Hurtig skrev:
Thomas Sillesen skrev:
kramer71 skrev:
|
|
|
|
|
|
En Gravity kopi til 5000,-. Kan du så ikke bestille 2 eksemplarer til mig?? Hvornår forventer du de kan leveres?? Jeg vil være fair... Bestil 3, så får du selv den ene??
|
|
|
Måske han mener med komponenter, derfra hvor han selv plejer at bestille ? 
|
|
|
Jeps, lige præcis derfra hvor vi selv køber komponenter.
Men nu I er så kloge, så fortæl mig da lige hvad det er for komponenter i den konstruktion der koster usædvanligt meget ? Og sammenlign så lige med stumperne i en typisk Shang-Li kasse.
Thomas Sillesen
|
Til top |
|
|
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
|
Sendt: 27 Oktober 2007 kl. 18:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der må da værre noget galt ned Linn´s højtaler, når "harmonic": "linn fungere meget bedre med højtalere med en lidt varmere klang", det meste
logisk må da værre at Linn fungere meget bedre med Linn´s ejen højtalere (kabler m.m.).
|
Til top |
|
|

Nerds.dk
|
Sendt: 27 Oktober 2007 kl. 18:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
Korrekt...
a) Jeg ved ikke hvilken type tantal der benyttes. Det har jeg vist for øvrigt heller ikke udtalt mig om. Jeg kan jo spørge om du ved det?? Mig bekendt er du den eneste i den her tråd, der har påstået at vide, at de er identiske med dem jeg anvender, fordi de har samme farve . Håber ikke det er sådan komponentudvælgelsen sker i Esbjerg... . Ihh... Et blå print og en sort modstand. Det er flot, det atger vi.
b) Jeg ved stadig ikke hvilken op-amp der benyttes. Få ting kunne i øvrigt interessere mig mindre. Alene det at benytte op-amps som analogdel i en CD-afspiller til den pris, lugter langt væk af krejl! Jeg ville sagtens kunne acceptere op-amps, hvis maskinen kostede 10.000,- men det er jo ikke ligefrem tilfældet. På den anden side er det måske meget positivt at de benytter op-amps. Så er der trods alt færre ting LINN selv skal designe, og med det kendskab jeg har til LINN's tidligere produkter, er det en kvalitet i sig selv for LINN . Jeg kunne faktisk have min tvivl om, hvorvidt de ville være i stand til at lave en diskret opbygget analogdel der virkede.
Men hvad ved jeg om LINN??? Tjaaee... jeg har lyttet til den pågældende afspillr uden at være specielt imponeret. Det samme kan jeg sige om det andet LINN jeg har hørt. Faktisk var jeg nærmest ved at flække af grin, da sælgeren prøvede at forklere mig, at for at kunne lide LINN, skulle man begynde at lytte på en helt speciel LINN-måde   . Så er det altså svært at holde masken.
Men som sagt, er enhver der har en LINN CD12 vlkommen til en dyst, med min snart 15år gamle SONY ES CD-afspiller. Vi laver en blindtest, og vedkomne får den maskine med hjem han bedst kan lide. LINN forhandlere er også velkomne (de har nok lidt billigere adgang til LINN). Det har jeg skrevet tidligere, men af en eller anden grund strømmer det ikke ind med aftaler, fra folk der gerne vil sætte en gammel SONY på plads.
|
|
|
Godt, du indrømmer altså at du har udtalt dig om komponentkvaliteten og den generelle kvalitet af produktet uden at kende til det.
OG det mener du så er rimeligt.
Kan du så fortælle mig hvorfor du fandt de urimeligt at brugere på hifi-musik kritiserede din DAC ? og de havde endda hørt den, hvilket er mere end du har med den Linn dims.
Thomas Sillesen
|
Til top |
|
|
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 27 Oktober 2007 kl. 18:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Thomas Sillesen skrev:
Spencer skrev:
Hurtig skrev:
Thomas Sillesen skrev:
kramer71 skrev:
|
|
|
|
|
|
En Gravity kopi til 5000,-. Kan du så ikke bestille 2 eksemplarer til mig?? Hvornår forventer du de kan leveres?? Jeg vil være fair... Bestil 3, så får du selv den ene??
|
|
|
Måske han mener med komponenter, derfra hvor han selv plejer at bestille ? 
|
|
|
Jeps, lige præcis derfra hvor vi selv køber komponenter.
Men nu I er så kloge, så fortæl mig da lige hvad det er for komponenter i den konstruktion der koster usædvanligt meget ? Og sammenlign så lige med stumperne i en typisk Shang-Li kasse.
|
|
|
En god trafo plejer at koste lidt, og kabinettet med køleprofiler, samt diverse elektrolytter. Du kan jo smide en Gravity op på badevægten, og så se hvor mange kilo der er i. Den er nok ikke øget i vægt, med blygummi, eller andre tricks af den slags. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|