Hej til alle
Jeg vil bare lige fortælle om endnu en fed koncert oplevelse jeg havde i lørdags med The Bootleg Beatles og Radiounderholdnings Orkestret i Falconer salen København , det var 3 år i træk jeg var til dette fede arrangement og har allerede bestilt billetter til næste år hvor det løber af stablen lørdag den 13 - 01 - 2007 

Vi fik en hel dag ud af det og startede på Christania hvor vi var en tur på Månefiskeren ( første gang jeg var på Christania
) hvor der var LIVE musik med 2 på guitar der bl.a. spillede numre med Pink Floyd og Thin Lizzy 

Derefter gik turen til Falconer Salen hvor vi alle havde en forventning om at få en underholdende aften sammen med en smæk fyldt sal 

Vi fik alle udleveret Danske og Engelske flag samt truthorn vi kunne lave en frygtelig masse larm med 
Kl. præcis 2000 kom vores Konferencier Hans Otto Bisgaard på banen med bl.a. en masse små fortællinger om 60erne 

Hvorefter Radiounderholnings Orkestret lagde ud med lidt klassisk musik

Og "endelig" ved 2015 tiden kom The Bootleg Beatles på scenen - og lagde ud med numre fra deres tidlige år 

De spiller med en stor glød og varme og kommer med en masse små sjove bemærkninger under vejs - de er meget tro mod Beatles lyd og er dygtige musikere der startede deres The Bootleg Beatles i 1980 og har over 4000 koncerter bag sig i deres karriere.
Det siges at de lyder og ser ud som The Beatles så selv Paul Mccartny har svært ved at kende forskel 

Her er så "Paul" og "George"
Ved hver del epoke af Beatles karriere er bandet ude og skifte tøj og hår, medens scenen bliver mere og mere sen 60er agtig ( der springer ca 2 år hver gang ).
Der er således en Please Please me periode, en Revolver periode hvor bl.a. en fed udgave af Taxman blev fyret af , en Sgt. Pepper´s Lonely Hearts Club Band periode med bla. en skøn udgave She´s leaving home og A day in the life , en Magical Mystery Tour / Yellow Submarine periode hvor aftenens absolutte højdepunkt var Hey Bulldog og Hello Goodbye en White album / Get back periode hvor der var en fantastisk udgave af Blackbird
- I ekstra nummer delen gik de lige solo engang og vi fik en fin Imagine med "John Lennon" det hele blev sluttet af med der sidste 3 - 4 numre fra Abby Road LPen med The End som slut prut finale 

Her er "Ringo"

Og "John"

Og Hans Otto i en af hans forklædninger 
"Desværre" fik vi af bandet fortalt ( de havde det fra arrangøerne ) at mobli telefoner og digital kamera endnu ikke var opfundet på Beatles tid , og derfor selvfølgelig ikke kunne bruges under koncerten
- men jeg nåede da at få taget et par billeder men ville gerne have haft alle deres sene og tøj skift fra de forskellige perioder med.
Radiounderholdnings orkesteret spillede med stor dygtighed og humor og det er en fantastisk blanding med 4 Beatles musikere på senen der gør at det hele går op i en højere enhed.
Den sidste store del af koncerten stod vi alle op og vinkede med vores flag og skrålede med på alle de kendte tekster og jeg var helt hæs dagen efter
- Forresten det aller sidste ekstra nummer var en virkelig livlig udgave af Twist and Shout hvor hele salen var ved at koge over ( jeg var ihvertifald langt over i det røde felt
) og hvor Radiounderholdninga orkestret med alle mand ( og damer ) udførte en nærmest rituel dans der gjorde det hele sjovere og mere underholdende.
De spillede i 2 timer og 20 min - med et første sæt på en time hvorefter der var en halv times pause og så andet sæt på 1 time og 20 min 
Det var idet hele taget en uforglemmelig aften med en masse lækker underholdning og sjove indslag og bemærkninger, men først og fremmest var det fed musik og gensyns / hørsels glæde.

Og jeg glæder mig allerede vildt til næste år hvor vi føre traditionen videre ved at komme for 4 år i træk

Audia flight 2 INT + CD 2 - VA Beethoven BG + Velodyne DD12