Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2025 | 10:43   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: Philips DVDR 880 ER NOGET l**t (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
wiking
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Sendt: 27 December 2003 kl. 23:58 | IP-adresse registreret  

Sorry for den direkte overskrift, men jeg er en skuffet mand, jeg købte Philips DVDR 880 for ca 8 MD siden, og ud er den blevet ustabil, den kan ikke læse helt nye købe cdér den kan ikke optage, den siger at at der er DISK ERROR, slukker man for den så den køler af så virker den igen efter ca 2 til 3 timer, og går så i stykket igen efter 40 min.  Tuner delen virker perfekt, det er Laser delen som ikke virker.  Jeg har givet 4800 for dette pice of sh*t, og det kan ikke være rigtig at min Aldi DVD til 350 Kroner bare virker uden problem.  Jeg har stadig garanti og smider den i hoved på FDB til Januar, jeg forstår at de ikke kan udlevere en ny men skal sende den til reperation, det tager nok nogle måneder.  Lidt søgning på Google.com viser til min overraskelse at der er mange som har problemer med denne Philips.

CryCryCryCryCryCryCryCryCryCry

Til top Vis wiking's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wiking

Oldred
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. red.

Bruger siden: 25 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 28 December 2003 kl. 00:01 | IP-adresse registreret  

Rolig - isenkram er jo bare isenkram og du har din garanti.
Til top Vis Oldred's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Oldred

larl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Oktober 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 28 December 2003 kl. 00:16 | IP-adresse registreret  

Hej Wiking

Ja, du har ret, selvom du ikke kan bruge det til så meget lige nu. DVDR-880 og 890 er de dårligste modeller Philips endnu har sendt på markedet.

Der sker noget med laser-mekanikken pga. varme, og efter ½-1 års brug (afhængig af hvor meget man bruger den, og hvor tit den er tændt) vil laseren være så meget ude af justering/calibrering at antallet af læse/skrive fejl når et ulideligt antal.

Men som du selv har fundet ud af, så er det et kendt problem. Så afsted til reparation med den. Jo hurtigere de får den, jo hurtigere har du den igen.

/Lars

www.recordere.dk - Guide til DVD & HDD recordere

Til top Vis larl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af larl Besøg larl's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes