Forfatter |
|
martin_p Forum Bruger

Bruger siden: 18 December 2008 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 401
|
Sendt: 18 September 2009 kl. 15:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nogen der kender nogle danske hjemmesider, som sælger Harman/Kardon Signature effektforstærkere?
|
Til top |
|
|
martin_p Forum Bruger

|
Sendt: 18 September 2009 kl. 16:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kom nu folkens :) der må da være nogle stykker derude, der kender noget til hvor man kan få H/K Signature effektforstærkere
|
Til top |
|
|
Batemandk Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 990
|
Sendt: 18 September 2009 kl. 16:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Altså det er vel snart 10 år siden produktionen stoppede.
så KSB og DBA er nok der du får mest held i sprøjten.
//Tim __________________ Noget vellydende :p
Anything in parenthesis can (not) be ignored.
Stuen
|
Til top |
|
|
martin_p Forum Bruger

|
Sendt: 18 September 2009 kl. 21:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja okay, der er kun 3 på dba der har en 1.3 til salg. Er der nogen der ved om harman kardon laver andre multi effektforstærkere
|
Til top |
|
|
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
Sendt: 18 September 2009 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
martin_p skrev:
Ja okay, der er kun 3 på dba der har en 1.3 til salg. Er der nogen der ved om harman kardon laver andre multi effektforstærkere |
|
|
Hvorfor så ikke købe en af dem __________________ Mvh Thue
|
Til top |
|
|
martin_p Forum Bruger

|
Sendt: 19 September 2009 kl. 09:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen kunne også godt ske jeg gjorde det, men hvis nu de lavede nogle andre og nyere, at jeg så hellere ville købe dem.
|
Til top |
|
|
Skorpio Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 Februar 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 470
|
Sendt: 19 September 2009 kl. 10:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Harman Kardon Signature 1.3 er en helt unik god forstærker, efter min mening den bedste de nogen sinde har lavet! Jeg brugen den udelukkende i to kanaler og her er der ikke meget andet der følger med, slet ikke andre og nyere ting fra H/K.
Den afgiver +/-100A og de 100W er meget adrette, givet en meget konservativ opgivelse. Kombineret med det eksklusive og diskrete udseende gør at det bare er en forstærker der lyder og udstråler overskud og kontrol...
På mange måder er lyden det bedste fra rør og halvledere, og langt væk fra dårlige skingre transistor konstruktioner, men uden rørforstærkernes traditionelle problemer i yderenderne (og drift/vedligeholdelse)
Stærkt anbefalelsesværdig! 
|
Til top |
|
|
martin_p Forum Bruger

|
Sendt: 19 September 2009 kl. 13:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skorpio skrev:
Harman Kardon Signature 1.3 er en helt unik god forstærker, efter min mening den bedste de nogen sinde har lavet! Jeg brugen den udelukkende i to kanaler og her er der ikke meget andet der følger med, slet ikke andre og nyere ting fra H/K.
Den afgiver +/-100A og de 100W er meget adrette, givet en meget konservativ opgivelse. Kombineret med det eksklusive og diskrete udseende gør at det bare er en forstærker der lyder og udstråler overskud og kontrol...
På mange måder er lyden det bedste fra rør og halvledere, og langt væk fra dårlige skingre transistor konstruktioner, men uden rørforstærkernes traditionelle problemer i yderenderne (og drift/vedligeholdelse)
|
|
|
Hvad så hvis jeg skal kører 7.1 lyd, skal jeg så have 4, 1.3 forstærkere, eller har de lavet multi kanals effektforstærker i samme serie?
|
Til top |
|
|
M.W. Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 20 Juli 2008 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 91
|
Sendt: 19 September 2009 kl. 16:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
husker jeg helt forkert eller er en Signature 1.3 ikke en 3ch effektforstærker ?
1.5 er 2ch og en ganske fremragende forstærker. Signature serien generelt har fået meget ros i anmeldelser rundt omkring i verden.
Så hvis du vil køre 7.1 lyd, ville du kunne 'nøjes' med 3 stk. 1.3 og så endda have 2 kanaler i overskud, måske biamping af fronthøjttalerne ?
__________________ Morten Witzel
|
Til top |
|
|
lorx Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 700
|
Sendt: 19 September 2009 kl. 16:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Signature 2.1'eren er deres 5 kanals effekt forstærker i samme serie.
|
Til top |
|
|
Skorpio Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 Februar 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 470
|
Sendt: 19 September 2009 kl. 17:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
martin_p skrev:
Skorpio skrev:
|
|
|
Hvad så hvis jeg skal kører 7.1 lyd, skal jeg så have 4, 1.3 forstærkere, eller har de lavet multi kanals effektforstærker i samme serie?
|
|
|
1.3 har 3x100W, så det hjælper jo lidt 
Men en helt anden kvalitet en den gængse multikanal standard....
|
Til top |
|
|
Derre Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2008 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 307
|
Sendt: 21 September 2009 kl. 14:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige købt en H/K Signature 1.3 og venter på den kommer i posten. Jeg synes ikke jeg kan finde nogle anmeldelser af den nogle steder, er der nogen der kan give et link? Eller måske selv komme med en lille anmeldelse?
|
Til top |
|
|
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
Sendt: 21 September 2009 kl. 18:08 | IP-adresse registreret
|
|
|