Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2025 | 02:00   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Mini Test :-) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
D A O
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Februar 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Sendt: 16 Februar 2012 kl. 12:23 | IP-adresse registreret  

Måske ville det være en god ide at have en tråd om små billige produkter som vi har lyttet til, som vi har en finger til
den ene eller den anden vej :-)

Super heltedellen, lad endelig flere komme med deres oplevelser og måske lade debatter forgå i andre tråde, da nogle måske
er helt uenig!

diyaudio.dk Blog
G+
Til top Vis D A O's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af D A O Besøg D A O's Websted

heltedellen
Lukket konto
Lukket konto

Tak for indsatsen, Nicolai!

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 16 Februar 2012 kl. 12:30 | IP-adresse registreret  

til min pc en lille bitte dynavox stereo hi-fi amplifier cs-pa1 på 2x50 watt peak ...sikkert opmkring 2x10 watt reelt ...de trækker et par paradigm atom v2 og sikke en lyd jeg har ...perfekt til ps og en milliard gange bedre end et sæt logitech he he ...kostede 499 kr ny den dyanvox og de små partadigm 500 brugt 
Til top Vis heltedellen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af heltedellen Besøg heltedellen's Websted

D A O
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Februar 2010
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 16 Februar 2012 kl. 12:53 | IP-adresse registreret  

U-CONTROL UCA222 den sidder jeg her og lytter til
Via mine hovedtelefoner SHURE SRH440 dvs jeg har ikke prøvet de andre ind og udgange via RCA stik endnu
Jeg har købt sådanne en fordi den kan virker på både Linux, Mac og Windows og som jeg læser det helt uden driver!

Lige nu lytter jeg til UCA222 på min iMac og den blev sat til og virkede med det sammen :-)

Der blev lyttet til YouTube, MP3 og FLAC filer og har intet at udsætte på klangen, hvor min Mac havde volumen på maks og
signalet blev dæmpet på UCA222.

Jeg er imponeret over hvad man får for under 250 kroner, faktisk har jeg kun givet 215,- + fragt og kan købes lidt billigere i
udlandet.

Der medfølger "energyT2.5" software på cd og en anden cd med plugin af typen VST og noget tekst dokumenter på både
kinesisk og engelsk.

UCA222 er en 16 bit / 48 khz USB DAC med S/PDIF optical output
"Ultra-Low Latency 2 In/2 Out USB Audio Interface with Digital Output"

Hvis det ikke "skal" være high end/audiophile udstyr så kan det måske ikke gøres billigere, for den har en god klang og jeg
har ikke mærket til lytte træthed osv. god klang,
Men den er ikke stor og vejer ikke meget, og kan derfor gemmes af vejen godt hjulpet af det ca 1 meter lange kabel der
sidder på den.

behringer.com UCA222

diyaudio.dk Blog
G+
Til top Vis D A O's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af D A O Besøg D A O's Websted

Kjeldsen
Branchemedlem
Branchemedlem
Kjeldsens forbindelser

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 16 Februar 2012 kl. 13:45 | IP-adresse registreret  

Jeg har opgraderet lyden på mit philips fladskærms TV for små 500 kr. Alt er købt fra nyt.

Højttalerne er Behringer Monitor 1C og forstærker er Arjen Helder tripath TA2024 og SMPS er 12 Volt 3 Ampere.

Højttalerne er købt lokalt for 350 kr. sættet, og forstærkeren er fra Arjen Helders Ebay shop til 65 kr. (kan findes billigere hos kopister) strømforsyning er fra Aliexpress og købt for 55 kr.

Der skal lidt eq til for at få bas ud af Behringerne, men til prisen er de et hit, og til samlet 500 kr. for helt nye produkter, gider jeg ikke søge brugt og køre til Nørre Snede for at gøre et kup

Til top Vis Kjeldsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kjeldsen

heltedellen
Lukket konto
Lukket konto

Tak for indsatsen, Nicolai!

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 16 Februar 2012 kl. 13:48 | IP-adresse registreret  

kjeldsen he he ...lige nemlig essensen ved at være hifi nørd ...at ku lave noget godt UDEN at betale spidsen af en jetjager som alle jo kan gøre ;o)
Til top Vis heltedellen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af heltedellen Besøg heltedellen's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes