Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2024 | 03:51   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Kommentarer til anmeldelser
 HIFI4ALL Forum : Kommentarer til anmeldelser
Emne Emne: Poul med pisken... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 5
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Skorpio
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 11 Februar 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 470
Sendt: 27 Juni 2008 kl. 20:25 | IP-adresse registreret  

27/06 '08
Anmeldere og køer. version 2:
 
 
Til top Vis Skorpio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Skorpio
 
hifibo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 December 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 48
Sendt: 27 Juni 2008 kl. 20:44 | IP-adresse registreret  

tja,

manden har jo ret i mange af sine betragtninger

/bo

Til top Vis hifibo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hifibo
 
virious
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 17 Oktober 2006
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 1508
Sendt: 27 Juni 2008 kl. 20:58 | IP-adresse registreret  

hifibo skrev:

tja,

manden har jo ret i mange af sine betragtninger

/bo



Men samtidig kan man godt gøre det uden at se ned på andre! Magen til øretæve-indbydende kommentarer skal man da lede længe efter...
Til top Vis virious's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af virious Besøg virious's Websted
 
heltny
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Cujo m.fl.

Bruger siden: 08 Juni 2007
Lokalitet: Øerne
Status: Offline
Indlæg: 1341
Sendt: 27 Juni 2008 kl. 21:02 | IP-adresse registreret  

Jeg forstår ikke al den snak om ham Poul ? Han har snart "vist" nogle gange at han er direkte forkert på den, mht ting en proff absolut burde vide.

Så sammenlagt mht hans skrivemåde, ordvalg og hans uvidenhed, så synes jeg han er ganske svær at tage bare en smule seriøs.
Til top Vis heltny's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af heltny
 
pqrannes
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 23 November 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1571
Sendt: 27 Juni 2008 kl. 21:03 | IP-adresse registreret  

hifibo skrev:

tja,

manden har jo ret i mange af sine betragtninger

/bo



Det kunne meget vel være at han har ret i et eller andet, men det er ikke ret sympatisk at lægge ud med at kritisere andre for deres ikke helt perfekte sprog: "Det er faktisk endnu dårligere, for moderatorerne kan nemlig ikke engang dansk, selv ikke pseudonymet og moderatoren Zorglub.//En eller anden burde iøvrigt fortælle ham, at det ikke hedder "ligger plads" men "lægger" (som er det vi grammatikere kalder transitivt-det kan slås op og hedder forresten også at kunne tage akkusativ."

Det er vist at gå efter manden - og ikke bolden (eller var det omvendt?). Så gider man ikke læse det, der følger, ligegyldigt hvor formfuldendt dansk det så end er på.

PQR (der holder ferie fra i dag af og langsomt bliver mildere og mildere stemt)



__________________
Masser af vintage grej.

www.vintagehifi.dk
Til top Vis pqrannes's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pqrannes
 
Zorglub
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2460
Sendt: 27 Juni 2008 kl. 21:24 | IP-adresse registreret  

top humor! Det er nu altid sjovt at læse indlæg fra alderdommen på nettet. Og da vi tilsyneladende kommunikerer inter-trans-webpage-dimentionelt (ta den) så ... Poul, læs lige "Tænk før du taler".

En ting har han nu ret i er at i ikke får noget for pengene her på siden. Sådan kommer det også til at være fremover. På den anden side så tager vi også imod. Fra Poul, fra jer og fra os selv. Allerhelst konstruktivt, fordi det nu er det vi har det bedst med. Var de par tråde nu også så "interessante", som Poul skriver. Det syntes jeg egentligt ikke, nej de var bare den sædvanlige omgang fra de mere eller mindre sædvanlige. Nu følger så den sædvanlige omgang fra de andre sædvanlige, Poul inkluderet. Om en måned, 2 eller 3 går det løs igen. Indtilda hyg jer med h4a, hifi'en og den kedsomhed der jo må være mellem snapsene.
Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted
 
janils
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Pladespilleren.dk

Bruger siden: 02 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3095
Sendt: 27 Juni 2008 kl. 21:51 | IP-adresse registreret  

Man kan jo være enig eller uenig i hvad den gode Poul skriver - men humor det har han sgu!

Fede køer og dodo ... ha, ja hvor har han ret. Det en amatøragtige outdatede danske orkester efter det andet stiller sig op og soler sig i fordums berømmelse. Men hvis det er fordi den gode Dodo er blev lidt kraftigere om hofterne, så synes jeg nu nok han går lidt over stregen. Jeg har ikke noget imod piger med lidt sul på, men er det her ikke bare en normal dansk sund pige?

Jeg synes nu ikke han kan være bekendt at falde branchemedlemmer (kolleger?) i ryggen og tale nedladende om deres produkter. Det er jo ikke alle der kan sælge ATC og Tannoy og der skal også være noget for dem, som gerne vil have en anden lyd.

Nu får jeg sikkert skældt ud af Poul .... hvis bare man kunne være så heldig!



__________________
Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
Til top Vis janils's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af janils Besøg janils's Websted
 
interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket, eget ønske!

Bruger siden: 07 Oktober 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2226
Sendt: 27 Juni 2008 kl. 21:56 | IP-adresse registreret  

han er en flot ung mand. Meeen. Måske man kunne opføre sig lidt mere som en mand som er i  80'erne, og ikke en fra først i 90'erne.
Til top Vis interfacelift's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af interfacelift
 
Zorglub
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2460
Sendt: 27 Juni 2008 kl. 22:03 | IP-adresse registreret  

Er det ham her? Han har da hat på


Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted
 
interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket, eget ønske!

Bruger siden: 07 Oktober 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2226
Sendt: 27 Juni 2008 kl. 22:11 | IP-adresse registreret  

det er hans kæreste.
Til top Vis interfacelift's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af interfacelift
 
Chr. R.
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 28 Oktober 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1113
Sendt: 27 Juni 2008 kl. 22:12 | IP-adresse registreret  

Skorpio skrev:
Poul med pisken...

Hvor er anmeldelsen af Poul  



__________________
M.v.h.
Christian
Til top Vis Chr. R.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Chr. R. Besøg Chr. R.'s Websted
 
Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 4128
Sendt: 27 Juni 2008 kl. 22:14 | IP-adresse registreret  

Hehehe...

Mvh.

Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu
 
StudioSound
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
StudioSound

Bruger siden: 07 Marts 2004
Lokalitet: Øerne
Status: Offline
Indlæg: 1274
Sendt: 28 Juni 2008 kl. 03:16 | IP-adresse registreret  

janils skrev:

Nu får jeg sikkert skældt ud af Poul .... hvis bare man kunne være så heldig!

Haha...... Jo Jan, man er ikke noget ved musikken før man har været i Pouls vridemaskine :)

Han har da klart både humor og underholdningsværdi på en måske lidt sær provokatorisk manér med kommercielle undertoner.

Det er altid sundt at der er nogen som gider ruske lidt op i tingene. Dog har det altid været dårlig stil at at tale nedladende om andres for at fremhæve sin og sit.

Hilsner,

Karsten



__________________
www.studiosound.dk
Til top Vis StudioSound's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StudioSound Besøg StudioSound's Websted
 
Anda8000
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 September 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1416
Sendt: 28 Juni 2008 kl. 03:29 | IP-adresse registreret  

Kunne være spændende at se tests fra en erfaren 'mand' som Poul...

ATC styrer! Alt andet er noget hø! - Flot
Til top Vis Anda8000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Anda8000
 
Muttly
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 November 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 183
Sendt: 28 Juni 2008 kl. 08:33 | IP-adresse registreret  

Det er da godt der findes sure gamle mænd  som Poul, i dagens Danmark.

En som samtidig forstår at formulere sig på dansk.

En test skrevet af Poul ?. Uhada.  

Sådan en test kunne være sjov at læse  (ironisk ment)

Mon han vil nævne folk han ikke kan lide i sådan en test??

PS. Nu bliver jeg vel sikkert kaldt idiot på hans side.

 



__________________
Proac response3,5. Accuphase P360, Primare P 30. Audia Flight cd two+ PS auido Digital Link III DAC. Sota Sapphire mk II+sme 3009r imp+aoc9+ Dino Riaa.Harmonic Tech. Thruth Link. VDH 501 SB 3 AA DDE2.
Til top Vis Muttly's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Muttly
 
don dario
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 2317
Sendt: 28 Juni 2008 kl. 08:53 | IP-adresse registreret  

Den mand får lige hva han ønsker .. en masse omtale herpå.. han følger jo trofast med herinde kan vi hører..

Sjovt en mand kan lave en hjemmeside udelukkende med at talenedladende om andre.. en dag træder han nok over de forkerte fødder og så ender det galt!?

En mand der tilsynladenede har lidt hjerne, forstår jeg bare ikk at ytre sig på den måde istedet for at komme med noget vi kan bruge til noget!! hva raget det mig hva han syntes om zorgklub????? og jeg er da ligeglad med og han er betalt eller ubetalt skribent, det ændre det vel ikk på hans hørelse!? og ja jeg kunne fortsætte!

MVH
Don
Til top Vis don dario's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af don dario
 
Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6376
Sendt: 28 Juni 2008 kl. 09:13 | IP-adresse registreret  

janils skrev:

Man kan jo være enig eller uenig i hvad den gode Poul skriver - men humor det har han sgu!

Fede køer og dodo ... ha, ja hvor har han ret. Det en amatøragtige outdatede danske orkester efter det andet stiller sig op og soler sig i fordums berømmelse. Men hvis det er fordi den gode Dodo er blev lidt kraftigere om hofterne, så synes jeg nu nok han går lidt over stregen. Jeg har ikke noget imod piger med lidt sul på, men er det her ikke bare en normal dansk sund pige?

Jeg synes nu ikke han kan være bekendt at falde branchemedlemmer (kolleger?) i ryggen og tale nedladende om deres produkter. Det er jo ikke alle der kan sælge ATC og Tannoy og der skal også være noget for dem, som gerne vil have en anden lyd.

Nu får jeg sikkert skældt ud af Poul .... hvis bare man kunne være så heldig!


Om Poul bedre kan lide piger end kvinder, må han jo om.

Orkesteret tillader dog bassisten at knappe den øverste skjorteknap op, så det ikke bliver sådan en gang 'orgel med rytme' som man finder på meget af den gamle dansktop.

De sætter bestemt mere gang i en fest, end den gode Gustav Winkler nogensinde har kunnet.


__________________
Blondine-energi løser verdens problemer!
Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer
 
vester
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 21 Oktober 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 66
Sendt: 28 Juni 2008 kl. 11:45 | IP-adresse registreret  

Muttly skrev:

På et andet forum er der en som har skrevet dette om den kære Poul.

Citat fra Hifi og musik:

#DX skrev følgende:

Poul er elektriker, instalatør og forhandler bla. af hatte og sko. hvordan i himlens navn skulle han ha' forstand på højtalere og principper.
men underholdene er han da... og fin med sproget og alt muligt. 

Citat slut

Nu tør man da slet ikke købe noget i hans sove-værelses butik. ( har nu heller ikke nogen planer om det)

Du er helt galt på den. Poul er noget så exclusivt som multiexpert, den eneste af slagsen; eller for de religiøse,- den eneste der har sin gang på jorden. Du kan derfor roligt besøge Pouls soveværelse, hvis det bare er for at købe hi-fi, vel at mærke.

Poul er i sagens natur også expert i kunsten at køre på cykel, og har hånet Lance Armstrong for dennes hang til at køre i lave gear op ad bjergene. Selv skifter Poul aldrig til lavere gear når terrænet hæver sig, da han mener det er umandigt. Han har således ved vedholdende forkert brug ødelagt adskillige cykler, og hvad gør en klog mand så? Begynder at behandle eksisterende konstruktioner med omtanke? Nej, han får naturligvis bygget et monster af en cykel som ville gøre sig som underlag for en cyklende cirkuselefant!

Ovenstående ligner i høj grad historien om Novisad´s Thorhauge forstærker, i hvert fald i Pouls udlægning, hvor han bl.a. siger om Novisad at denne "ved en lige dele tåbelig og vedholdende indsats formår at brænde både rør og udgangstransformatorer af" og han konkluderer at Novisad er et "monumentalt fjols" og "tilstrækkelig åndssvag"       

Nu kunne nogle så konkludere noget lignende om Poul, men lad være med det, for Poul har ret. Altid!                                                

 

Til top Vis vester's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af vester
 
Zorglub
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2460
Sendt: 28 Juni 2008 kl. 12:26 | IP-adresse registreret  

Har han virkelig skrevet det om Novisad? 

Gad vide hvorfor han ikke er sådan som han skriver når man møder ham i person? Folk fra redaktionen har flere gange snakket med ham mano e mano uden han har sagt sådan. Ja, endda lånt grej med hjem og alt muligt. Mystisk. Nu kender jeg ham overhovedet ikke fra egen erfaring, og jeg har heller ikke lyst til det sådan som han skriver om folk. Så hvis det nu bare bliver på pseudonym basis er det fint med mig.

Læser du med Poul? har du fået kigget "Tænk før du taler" ?
Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted
 
Mr high end
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Dobbelt profil - Hurtig

Bruger siden: 15 December 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 13
Sendt: 28 Juni 2008 kl. 12:49 | IP-adresse registreret  

Zorglub skrev:
Har han virkelig skrevet det om Novisad? 

Gad vide hvorfor han ikke er sådan som han skriver når man møder ham i person? Folk fra redaktionen har flere gange snakket med ham mano e mano uden han har sagt sådan. Ja, endda lånt grej med hjem og alt muligt. Mystisk. Nu kender jeg ham overhovedet ikke fra egen erfaring, og jeg har heller ikke lyst til det sådan som han skriver om folk. Så hvis det nu bare bliver på pseudonym basis er det fint med mig.

Læser du med Poul? har du fået kigget "Tænk før du taler" ?

Måske du selv skulle læse "Tænk før du taler"!! Eller det er måske ikke nødvendigt, når man er medlem af redaktionen??

Til top Vis Mr high end's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr high end
 

Side af 5 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes