Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2025 | 15:14   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Projektor til gaming (PS3)? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
HuSoS
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Februar 2012
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 16 Februar 2012 kl. 22:15 | IP-adresse registreret  

Hejsa, jeg overvejer at købe en projektor som hovedsageligt skal bruges til gaming (PS3) og jeg kommer nok ikke uden om at jeg også lige skal få set et par fodboldkampe engang imellem.

Jeg faldt over Raasdal LED100 til 1995,-, som har en levetid på 50.000 timer og en maksimal opløsning på 1080p Full HD (1920 x 1080). Jeg er dog ikke selv inde i det, så ved ikke om det er en okay projektor som kan opfylde mine krav.

er der ellers nogen, som kan anbefale en projektor til max 3000,-, hvis den jeg har fundet ikke er god nok?

afstanden fra væg til væg er ca. 320-350 cm, hvor projektoren skal sidde.

Til top Vis HuSoS's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HuSoS

kaizer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2005
Sendt: 18 Februar 2012 kl. 01:20 | IP-adresse registreret  

Jeg ville holde mig langt væk fra den.

Umiddelbart virker det underligt at google ikke finder ret meget info om den. Det er primært nogle links der henviser til den danske forhandler http://www.cinema-shop.dk/raasdal-led100-p-1529.html og links til en svensk forhandler http://www.ice-shop.se/raasdal-led100-p-1519.html hvis side er identisk med den danske (bortset fra sproget).

Hvorfor ser den i øvrigt anderledes ud her?: http://grafisk.kts.dk/elever/pogyl/shop2.html Der er godt nok en anden projektor på den side der ligner LED100, men den har en anden modelbetegnelse.

Jeg tror det er et "no-name" produkt fra Kina, der så navngives efter ønske når det bestilles fra producenten. Ellers havde der nok været mere at hente fra udlandet om projektoren.

I øvrigt er den ikke Full HD. Den har en opløsning på 800 x 600. At den så kan modtage 1920 x 1080 er en anden sag, men det har ikke meget med dens native opløsning at gøre.

Du er langt bedre tjent med at anskaffe en mere "anerkendt" projektor. Med dit budget vil den nok blive brugt.

Til top Vis kaizer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kaizer

thuekay
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008
Lokalitet: Århus
Sendt: 18 Februar 2012 kl. 09:58 | IP-adresse registreret  

Find en brugt BenQ, Optoma, JVC, Panasonic eller lign. Det er ordentlige produkter.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes