Forfatter |
|
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
Sendt: 27 Juli 2008 kl. 22:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Synes jeg høre rygter om der snart åbner en ny forretning i københavn med det velkendte OVC rør grej. Skulle vist være manden bag OVC som er gået selvstændig 
Any one? __________________ Kenneth
|
Til top |
|
|
bimx Forum Bruger

Bruger siden: 28 Maj 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 329
|
Sendt: 27 Juli 2008 kl. 22:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
rigtig kommer vist til at ligge på åboulevarden 15 vis jeg ikke tar helt fejl,åber den 1 august
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 27 Juli 2008 kl. 23:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
bimx skrev:
rigtig kommer vist til at ligge på åboulevarden 15 vis jeg ikke tar helt fejl,åber den 1 august
|
|
|
Fedt Jeg selv STOR fan er OVC, har en af deres int 300b forstærkere, som jeg ALDRIG sælger. Nok den bedst lydende forstærker jeg nogensinde har hørt. Håber det kommer på banen igen også gerne med lidt mere effekt til mine Mahler  __________________ Kenneth
|
Til top |
|
|
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3707
|
Sendt: 27 Juli 2008 kl. 23:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har også spekuleret lidt på 'rygterne' om en ny butik...
Hvem ved noget mere??
Det må da være en person uden adgang til Internettet der åbner butikken, siden at hifi4all ikke er blevet brugt til at gøre opmærksom på den..? Det var da ellers oplagt, at gøre dét...
Hilsen Niels L.
|
Til top |
|
|
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
Sendt: 27 Juli 2008 kl. 23:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så vidt jeg ved er det i sammenhæng med Vassago-hifi, så det bliver vist det samme varesortiment + OVC.
Men man kan jo kun håbe på der kommer andre spændende ting, så det hele ikke ligner hinanden.
|
Til top |
|
|
ballo Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 4
|
Sendt: 27 Juli 2008 kl. 23:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ny foretning er god nok ! den 1. august . Der skulle også komme andre produkter end dem Rene forhandler. Det er vel heller ikke så dårligt endda. OVC er i sig selv utrolige gode. Så det er vel bare om at glæde sig og møde op. God Higend og musik kan man ikke få nok af. Og foretninger der har sådan produkter og seriøse folk er der alt for få af.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 27 Juli 2008 kl. 23:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
ballo skrev:
Ny foretning er god nok ! den 1. august . Der skulle også komme andre produkter end dem Rene forhandler. Det er vel heller ikke så dårligt endda. OVC er i sig selv utrolige gode. Så det er vel bare om at glæde sig og møde op. God Higend og musik kan man ikke få nok af. Og foretninger der har sådan produkter og seriøse folk er der alt for få af. |
|
|
er det Allan der står bag? __________________ Kenneth
|
Til top |
|
|
ballo Forum Bruger

|
Sendt: 27 Juli 2008 kl. 23:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
ballo Forum Bruger

|
Sendt: 27 Juli 2008 kl. 23:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen skrev:
ballo skrev:
Ny foretning er god nok ! den 1. august . Der skulle også komme andre produkter end dem Rene forhandler. Det er vel heller ikke så dårligt endda. OVC er i sig selv utrolige gode. Så det er vel bare om at glæde sig og møde op. God Higend og musik kan man ikke få nok af. Og foretninger der har sådan produkter og seriøse folk er der alt for få af. |
|
|
er det Allan der står bag? |
|
|
Ja, det er Ham i egen person
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 27 Juli 2008 kl. 23:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
ballo skrev:
kennethjensen skrev:
ballo skrev:
|
|
er det Allan der står bag?
|
|
|
Ja, det er Ham i egen person |
|
|
hahaha den slyngle, glæder jeg mig sgu til. Han er en dygtig mand, har skruet MEGET på mit grej Bliver spændende og se, og ikke mindst gense OVC.
Allan, hvis du læser med her, så kan du godt bestille stumper hjem til ny amp  __________________ Kenneth
|
Til top |
|
|
ballo Forum Bruger

|
Sendt: 28 Juli 2008 kl. 00:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis det er længe siden du har hørt OVC, så kan du glæde dig til at lytte til de helt nye...  meget få forstærkere kan hamle op med dem uanset pris....
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 28 Juli 2008 kl. 00:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
ballo skrev:
Hvis det er længe siden du har hørt OVC, så kan du glæde dig til at lytte til de helt nye... meget få forstærkere kan hamle op med dem uanset pris.... |
|
|
Det ikke så lang tid siden jeg fik min int, men der nævnte han ikke noget om forretning den bandit Eller det vil sige det en ældre 300b OVC, som har fået en overhaling. Og ja, de spiller forrygende. Er meget spændt på og høre hans nye amps.  __________________ Kenneth
|
Til top |
|
|
rørgrej Forum Bruger

Bruger siden: 03 December 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 134
|
Sendt: 28 Juli 2008 kl. 08:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Joh - det er både sikkert og vist -  
Allan Bjerregård åbner ny biks på Åboulevarden 15, d.1. august kl 15.
- og han har lavet fortræffelige forstærkere for OVC i 22 år - men han kan langt mere end det.
Hvis du har en rørforstærker - uanset mærke - så lad Allan se på den.
Jeg har selv et komplet sæt Tekni-fi Zikra - som trængte til nye rør og en generel opgradering. Allan har ordnet dem - og det ville være løgn at sige, at de spiller som nye - de spiller simpelthen langt bedre!!!!!
De spiller så godt - at Allan selv gav udtryk for, at han godt gad at eje dem.
Så har du en rørforstærker, som trænger til et check så - Åboulevarden 15
med venlig hilsen
Søren Nielsen
|
Til top |
|
|
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
Sendt: 28 Juli 2008 kl. 12:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lyder spændende, men kan ikke finde adressen hverken på krak.dk eller dgs.dk?
__________________ Jesper Juul
|
Til top |
|
|
rørgrej Forum Bruger

|
Sendt: 28 Juli 2008 kl. 12:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej - det er både sikkert og vist -
Men jeg har det fra mesterens egen mund. Det skyldes jo sikker, at der er tale om en virkelig opstart - og de måske først opdaterer når tingene er sket - altså når der er en forretning
-Og på fredag, den 1. august, kan du finde AB-AUDIO - på ÅBOULEVARDEN 15 
mvh
Søren Nielsen
|
Til top |
|
|
ML_CLS Forum Bruger

Bruger siden: 11 Oktober 2007 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1187
|
Sendt: 28 Juli 2008 kl. 12:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Særligt vedr. branchemedlemmer (debattører tilknyttet branchen):
- Branchemedlemmer må IKKE ytre sig negativt eller nedladende om produkter, ydelser, forretningsgange eller lign. fra andre konkurrerende virksomheder i branchen, indlands som udlands.
- Branchemedlemmer må IKKE tale rosende, reklamere for eller oprette indlæg eller emner om produkter denne selv måtte have produceret, have forhandling- og/eller distribution af eller kommerciel tilknytning til.
- Samtlige branchemedlemmer SKAL oplyse deres tilhørsformål, som vil blive offentliggjort i deres profil – ingen undtagelse.
- I øvrigt gælder at privatpersoner IKKE må ”gemme” deres tilknytning til branchen, og optræde anonymt i forummet, med det formål at promovere egen virksomhed jf. ovenstående, eller det henblik at volde skade på andre – private som kommercielle.
Opdages ovenstående, eller fattes der mistanke herom, sanktioneres der uden undtagelse overfor pågældende.
Der vil ikke blive skelet mellem branchemedlemmer, der måtte have valgt HIFI4ALL.DK som markedsføringsmedie eller ej. Ovenstående gældende for samtlige!
Brud på ovenstående vil i værste fald resultere i mistet ret til at benytte HIFI4ALL.DK, herunder retten til at annoncerer på HIFI4ALL.DK
__________________ Fort Lauderdale, Florida
|
Til top |
|
|
ML_CLS Forum Bruger

|
Sendt: 28 Juli 2008 kl. 12:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
bare så de der lige pludselige meget AKTIVE ikke aktive profiler husker disse regler __________________ Fort Lauderdale, Florida
|
Til top |
|
|
rørgrej Forum Bruger

|
Sendt: 28 Juli 2008 kl. 12:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
PS.
Hvis det er mig der skrives til - så har jeg ikke mere tilknytning til branchen end Anders And eller?
mvh.
Søren Nielsen
-og så kan jeg godt li´ at lytte til god musik, på et godt anlæg
|
Til top |
|
|
ML_CLS Forum Bruger

|
Sendt: 28 Juli 2008 kl. 13:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Søren 
Du må kunne se at det kan tolkes at du samt Ballo ud af det blå,
har en mere end alm. interesse i at biksen får success
Jeg skal lige gøre opmærksom på 
at jeg kender OVC og ikke har det ringste imod at der kommer en ny flaske forretning KBH 
__________________ Fort Lauderdale, Florida
|
Til top |
|
|
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
Sendt: 28 Juli 2008 kl. 13:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
rørgrej skrev:
Nej - det er både sikkert og vist -
Men jeg har det fra mesterens egen mund. Det skyldes jo sikker, at der er tale om en virkelig opstart - og de måske først opdaterer når tingene er sket - altså når der er en forretning
-Og på fredag, den 1. august, kan du finde AB-AUDIO - på ÅBOULEVARDEN 15 [IMG]style="CURSOR: pointer" onclick="AddSmileyIcon'smileys/smiley32.gif'" height=15 alt=Clap src="http://www.hifi4all.dk/forum/smileys/smiley32.gif" width=18>
mvh
Søren Nielsen |
|
|
Hehe, det var ikke det jeg mente. Det jeg mente var at jeg ikke kunne finde Åboulevarden 15 på hverken krak.dk eller dgs.dk, jeg ville jo gerne lige finde ud af hvor det lå henne? __________________ Jesper Juul
|
Til top |
|
|