Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. marts 2024 | 12:37   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD og HDD optagere
 HIFI4ALL Forum : DVD og HDD optagere
Emne Emne: Bluray/DVD konverter (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Bo Rock
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 Oktober 2014
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 7
Sendt: 03 December 2014 kl. 14:55 | IP-adresse registreret  

Da mange videoconvertere er dårlige til at omforme bluray til pirat brændte DVD, har jeg omsider fundet løsningen hjemme hos mig selv.    Jeg gør følgende:

1. Brug ConvertXtodvd 5.2.042 til at omforme f.eks bluray til en DVD9 på din pc harddisk. Brug indstilling ;
bedste og lanczos og evt. h.264

2. Brug DVDfab 9176 til at splitte DVD9 til to stks. DVD5 på din pc.

3. Brug IMGburn til at brænde de to DVD5 på f.eks.   4X   og her kommer så : Min Pioneer harddisk afspiller
kan læse UDF 2.01 ..... Så I IMGburn satte jeg indstillingen UDF til 2.01 + iso 9660 ---Herefter har jeg kun fået fantastiske PRO DVD5 musik dvder f.eks. Metallica osv.... IMGburn er sat til UDF 1.02 og dette kan De fleste afspillere læse incl. min Pioneer. Dog har jeg haft en masse problemer med dårlig kvalitet pirat diske....!!!!   Mit problem er løst nu ved at sætte indstillingen UDF = 2.01, så tjek din standalone afspiller.   Jeg bruger Verbatim DVD+R (azo) og de gode Sony DVD-R (lavet i japan/taiwan er bedste sony...pas på folk siger at de nye sony er noget møg og at man ikke skal købe dem.).... De gode Sony DVD-R kan man ikke mere købe igennem f.eks edbpriser----Dem med den gule etiket siges at være dårlige.....
Til top Vis Bo Rock's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bo Rock
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes