Sendt: 28 Marts 2016 kl. 22:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det sker en sjælden gang imellem, at Hifi4all hænger/loader langsomt her hos mig, men hver gang er årsagen den samme... for få minutter efter går min internet forbindelse ned, hvilket skyldes fejl hos min bredbånd-udbyder. Og lige så ofte er forbindelsen oppe efter et kort øjeblik, uden at min router behøver genstart.
Men oplever man hele tiden meget lange svartider - og her taler vi ikke om få sekunder, men halve og hele minutter, så tør jeg godt - meget skråsikkert - sige, at det er bredbånds-forbindelsen, den er gal med. Rigtig mange udbydere kører med datapools, hvor man deler en given båndbredde med andre, da det er meget sjældent, at man udnytter 10, 20 eller 30 Mb hele tiden. Men når de andre i "poolen" trækker meget data pga, af Netflix og lign, så kan det begynde at hænge hos en selv. Af samme årsag garanterer de færreste udbydere fuld båndbredde hele tiden.
Jeg har dog en udbyder med garanteret båndbredde hele tiden, så det findes! __________________ Mvh, Mikkel
|