Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. april 2024 | 01:18   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Pas På Cadaudio! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
SV1000
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 September 2014
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 37
Sendt: 28 September 2015 kl. 13:21 | IP-adresse registreret  

Hej til jer alle.

Ved ikke hvor jeg skal sætte denne besked op henne, men prøver her

I skal IKKE handle med concept audio (cadaudio) fordi det har jeg desværre gjort og har fået det der ligner en kold klud i ansigtet. Bestilte en forstærker ved dem men modtog noget der lignede en affaldsspand. Lyden var som samle kvaliteten . Masser af brum. Men jeg sendte den retur da de jo oplyste at der var fuld returret. HA HA.
Jo de sendte den så tilbage til mig og oplyste så at den var lavet ???? Jeg bad om at få mine penge retur.??? Mon det lykkes ???
Så lad være med at handle det sted for jeg kan se at der er andre bla i Tyskland der har samme problem. Desværre.

men god musik til jer fremover

hilsen
sv1000
Til top Vis SV1000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SV1000
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 28 September 2015 kl. 15:45 | IP-adresse registreret  

Nu syntes jeg at det generelt er på sin plads at oplyse om svindel og humbuk.

Men et indlæg som dit, der er uden indhold eller brugeligt kritik, det er direkte ødelæggende for et firma/butik.

Du har bestilt en forstærker, men modtaget en "affaldsspand"! Hvordan kan vi bruge det til noget konstruktivt - Overhoved?

Du har bedt om penge retur og skriver "Mon det lykkes". Men du skriver ikke om du har gjort det for 2 timer siden eller andet brugeligt.

Jeg siger ikke noget om at det du har oplevet er ok eller ligende. Men at dit indlæg egenligt er totalt ubrugeligt for os og 100% skadeligt for firmaet.


__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
SV1000
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 September 2014
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 37
Sendt: 28 September 2015 kl. 16:00 | IP-adresse registreret  

Jo det drejer sig om en digiamp340 fra cadaudio som jeg returnerede med krav om tilbagebetaling fordi den ikke svarede til forventninger. Den brummede i tomgang kabinettet af tvivlsom kvalitet ( en bukket hulplade, med for og bagstyk i masonit. :(
De sendte en mail at de havde lavet den og at den var sendt til min adresse ??? Jeg skulle jo have pengene retur? Han sagdde han havde sendt den torsdag d 24-9.2015 men gls siger at den er afsendt efter min mail i dag kl 0900. pakken var afsendt 0919. På djz kan man læse at det er et firma der IKKE lever op til de forventninger vi normale forbrugere har. Selv politiet siger det samme efter samtale om en anmeldelse. Så derfor PAS PÅ cadaudio
Til top Vis SV1000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SV1000
 
Roky
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Januar 2007
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1974
Sendt: 28 September 2015 kl. 16:31 | IP-adresse registreret  

Har du betalt via Visa/Dankort?

Hvis du har bevis for, at du vil gøre brug af din "14 dages returret", så skal han respektere dette. Konkret betyder det at han SKAL tilbagebetale
prisen for ampen+fragt. Den fragt du har betalt for at sende den tilbage, har du ikke krav på at få returneret.

Jeg ville nægte at modtage den pakke han igen igen har sendt til dig. Så vil den på et tidspunkt blive returneret til ham. Hvis han ikke vil betale
pengene retur, kan du overdrage sagen til din bank. Læs op på hvad dine rettigheder er. Normalt skal man respondere hurtigt, og man skal
selvfølgelig kunne vise bevis for det hele.
Til top Vis Roky's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Roky
 
cadmann
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 Oktober 2010
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 106
Sendt: 28 September 2015 kl. 18:40 | IP-adresse registreret  

Tak for oplysning
Har selv dårlig oplevelse ved Køb af HI-FI
19000 kr dårlig oplevelse

Ja de brådne kar skal væk

Savner SK SOUND i vejle i de gode dage med Børge
Der var der altid god service
Til top Vis cadmann's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af cadmann
 
cadmann
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 Oktober 2010
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 106
Sendt: 28 September 2015 kl. 18:45 | IP-adresse registreret  

UPS  alså ikke i  denne omtalte butik 
Til top Vis cadmann's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af cadmann
 
sbille
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 December 2009
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 18
Sendt: 28 September 2015 kl. 19:57 | IP-adresse registreret  

Du har vel bedt om at få på skrift , hvorfor at dit ønske om at anullere handlen ikke er opfyldt ??
  Og ellers , kan du for redelighedens skyld , gøre CAD opmærksom på , at du har rådført dig på HIFI4all , og at du selvfølgelig vil give ham mulighed for at udtale sig i sagen , evt via din profil , hvis han ikke selv er medlem..
 Ellers vil jeg da opfordre alle til at google varen , der er vellignende billede af " ICE-RIVEJERNET"
mvh S
Til top Vis sbille's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sbille
 
SV1000
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 September 2014
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 37
Sendt: 28 September 2015 kl. 20:25 | IP-adresse registreret  

Hej igen alle

jeg har selvfølgelig al korrespondance og udtog fra banken :)
Forstår bare ikke den måde han prøver at drive forretning på. Tilfredse kunder er jo positiv omtale.
Jeg giver selvfølgelig besked når der er nyt ???
Til top Vis SV1000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SV1000
 
Analogueman
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 01 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3262
Sendt: 28 September 2015 kl. 20:44 | IP-adresse registreret  

sbille skrev:
Du har vel bedt om at få på skrift , hvorfor at dit ønske om at anullere handlen ikke er opfyldt ?? 

Det behøver han ikke. If. købeloven har man altid 14 dages returret ved fjernsalg (internetsalg), så forhandleren kan komme med lige så mange forklaringer, som det er muligt at hitte på. Det er og bliver aldeles ligegyldigt for sagen. Hvis trådstarter har gjort opmærksom på, at han ønsker at returnere varen, og det er sket inden for 14 dage, så er alle (forbruger-) forpligtelser opfyldte. Så er den sådan set ikke længere.

Noget helt andet er så, at det simpleste af de simple firmatjek, som det overhovedet er muligt som menneske at foretage sig - nemlig en søgning i CVR-registeret - viser, at firmaet er ophørt med at eksistere, og forud er gået en række konkurser og en række firmagendannelser.

Jeg tror - og jeg skal understrege, at jeg ikke har kendskab til de faktiske forhold - at det er et firma, der bevæger sig på kanten af sit eksistensgrundlag og derfor gør alt for holde skruen i vandet og sikre sig likviditet.

Uanset hvad andre i denne tråd måtte mene om ubegrundet og skadelig omtale, så ville jeg undlade at handle med en virksomhed, der ikke står opført som eksisterende i de offentlige registre.

Hjemmesiden indeholder end ikke et CVR-nr., udførlige (og lovpligtige) handelsbetingelser, bankforbindelse etc. etc. Og for yderligere at tænde samtlige alarmblink og -lamper, så er dele af menubjælken skrevet på tysk.

Tja, hvis ikke det lugter langt af i bedste fald en virksomhed, der ikke har styr på ret meget, og i værste fald af svindel, humbug og snyd, så ved jeg ikke, hvad det ellers lugter af.

Nå, men det er jo nemt at være bagklog.

Jeg er overbevist om, at trådstarter kun får sine penge igen ved at henvende sig til sit pengeinstitut.

YMMW

Til top Vis Analogueman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Analogueman
 
Analogueman
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 01 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3262
Sendt: 28 September 2015 kl. 20:52 | IP-adresse registreret  

OK, jeg kan se, at man skal forudbetale varen på hjemmesiden ... så får du desværre ikke dine penge igen, hvis der er sket en bankoverførsel fra din konto til firmaets konto ... med mindre altså, at firmaet indvilliger i at refundere beløbet ... og faktisk også gør det.
Til top Vis Analogueman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Analogueman
 
omegasteffy
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 September 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 482
Sendt: 28 September 2015 kl. 21:42 | IP-adresse registreret  

Et godt sted at smide dine ærlige erfaringer kunne være trustpilot.dk + djz.dk
Jeg har tit læst positivt om lydkvaliteten af firma'et PA-kasser på djz.dk

Havde faktisk pønsede på et PA-hornsæt CAD7021+7022 (men ikke lige haft en gård hvor de kunne spille ;-)
Til top Vis omegasteffy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af omegasteffy
 
SV1000
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 September 2014
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 37
Sendt: 21 Oktober 2015 kl. 12:55 | IP-adresse registreret  

Hej til hi4all

Til en god afslutning vil jeg lige fortælle jer at efter megen skriveri har jeg fået udbetalt beløbet som cdaudio.dk har overført til min konto.
Dejligt at han holdte hvad han lovede selvom det tog sin tid :)
Ret skal jo være ret og det blev det.

Hilsen sv1000
Til top Vis SV1000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SV1000
 
Kjeldsen
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Kjeldsens forbindelser

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 9397
Sendt: 21 Oktober 2015 kl. 14:20 | IP-adresse registreret  

Analogueman skrev:
der bevæger sig på kanten af sit eksistensgrundlag og derfor gør alt for holde skruen i vandet og sikre sig likviditet.

Uanset hvad andre i denne tråd måtte mene om ubegrundet og skadelig omtale, så ville jeg undlade at handle med en virksomhed, der ikke står opført som eksisterende i de offentlige registre.





søg korrekt


Concept Audio I/S
CVR-nummer
31693934

Adresse
Røjlevej 8
Postnummer og by
5935 Bagenkop
Startdato
01.09.2008
Virksomhedsform
Interessentskab
Reklamebeskyttelse
Nej

Status
Aktiv

De er ikke regnskabspligtige og derfor kan man godt antage at omsætning ikke er voldsomt stor.
Til top Vis Kjeldsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kjeldsen
 
Analogueman
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 01 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3262
Sendt: 21 Oktober 2015 kl. 14:43 | IP-adresse registreret  

Hmmm ... syntes jo ellers, at jeg søgte på "Concept Audio". Den må jeg tage på min kappe og undskylde mange gange

Det ændrer så ikke på resten omkring lovpligtige oplysninger på hjemmeside m.v.

At de ikke er regnskabspligtige har alene noget at gøre med selskabsformen (I/S) og er - mig bekendt - ikke bestemt af omsætningen, men alene om samtlige interessenter er kapitalselskaber.
Til top Vis Analogueman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Analogueman
 
Kjeldsen
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Kjeldsens forbindelser

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 9397
Sendt: 21 Oktober 2015 kl. 15:07 | IP-adresse registreret  

Det er korrekt omsætningen ikke har betydning, men man vil næppe hæfte personligt, hvis der er tale om en stor virksomhed med stor omsætning. Så finder man pengene til et Aps istedet.
Til top Vis Kjeldsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kjeldsen
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes