Tilbage til HIFI4ALL.DK 29. marts 2024 | 16:06   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Pladespillere
 HIFI4ALL Forum : Pladespillere
Emne Emne: StSt pladespiller (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Winther666
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Tager også en pause!

Bruger siden: 28 Maj 2013
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 527
Sendt: 23 Juni 2016 kl. 15:56 | IP-adresse registreret  

Hej
Jeg overvejer at købe en af de tyske StSt pladespillere http://www.stst-hifi.de/
Og jeg tænkte på om nogle herinde kendte til dem? Nogle faldgruber man skal være opmærksom på?
De er jo direkte drevet og har så vidt jeg kan læse et ophængningssystem ala SOTA, Og det er ikke noget jeg har meget erfaring i.

Der takkes på forhånd
Til top Vis Winther666's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Winther666
 
aristona
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2012
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 356
Sendt: 26 Juni 2016 kl. 14:18 | IP-adresse registreret  

Spørgsmålet kunne også være, om der findes læsere med en ledig formue. Personligt ville den første og største faldgrube i hvert fald være prisen. Uanset hvilken pris i tusinder, der findes frem, så er det tusinder Euro. Til gengæld får man 18 eller 20 kg pladespiller til samlingen, så placeringen er ikke ligegyldig.

Det forhindrer jo ikke nysgerrigheden i at være der, og hvad der udvikles med topmodeller, kan siden forplante sig ned i mere folkelige modeller. Er StSt et eksempel på det? Jeg vil godt anbefale en browsetur gennem disse 10 sider med en del billeder af udgaven, der hedder MotusII: http://www.hifiwigwam.com/showthread.php?89291-STST-Motus-II   -  StSt sælges som tysk grundig håndlavet kvalitet, og det manglede da bare med den pris, men spørgsmålet er, om billederne afslører, at Kina er indblandet (helt? eller delvist?). Ikke noget ondt om det, men det er rart at være korrekt oplyst.  Eller måske læser jeg bare ordene "von Hand gefertigt" forkert. Er der lidt rigelig elastik i begrebet manufactured? Og betyder det noget?  -  Men undskyld min indblanding, forhåbentlig melder der sig nogle formuende, der ved mere.

Til top Vis aristona's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af aristona
 
Analogueman
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 01 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3262
Sendt: 26 Juni 2016 kl. 19:38 | IP-adresse registreret  

Aristona, allerede på første side i linket står det at læse, at kassen med "Made in China" stammer fra noget helt andet ... nemlig fra en kasse med el-
pærer. Meget sjusket, at du ikke spottede det

Jeg er ikke synderligt formuende, men var alligevel i stand til at læse teksten ...

Og selv om et produkt er lavet i Kina, kan det det vel sagtens være håndlavet? De gange, jeg har været på forretningsrejse i Kina, har jeg i hvert fald
set masser af håndlavede produkter. Så jeg forstår nok ikke, at der skulle være et modsætningsforhold i det?
Til top Vis Analogueman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Analogueman
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes