Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. april 2024 | 21:04   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Problem med sælger på KSB? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
CarrotMan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3139
Sendt: 26 Juli 2016 kl. 16:41 | IP-adresse registreret  

Jeg har for lidt over en uge siden overført penge til en Thomas Jensen for et par Buchardt s200. Jeg har fået en mail at mine penge
er modtaget og at højttalerene ville blive sendt fredag, men derefter har jeg intet hørt og jeg har ikke fået svar på min sidste mail
fra i søndags.

Er der nogen der tidligere har handlet med Thomas og har kontakt med ham eller på anden måde kan hjælpe? Der er et par aktive
annoncer stadigvæk og han havde en tonearm til salg tidligere på ugen hvor annoncen blev slettet efter tre henvendelser?

Jeg er ikke ude på at hænge nogen ud uden grund, men jeg havde klart forventet at høre noget nu.

/U.


__________________
DIY-blog
Til top Vis CarrotMan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CarrotMan Besøg CarrotMan's Websted
 
P Sikjær
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 November 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 449
Sendt: 26 Juli 2016 kl. 16:50 | IP-adresse registreret  

Halløj

Det kan jo være at sælger har sendt dine højttalere i fredags og bagefter drønet på ferie for dine penge og derfor ikke har mulighed for at
besvare din mail.

Men du har vel et telefon nr. på sælger?




__________________
Peter Sikjær
Til top Vis P Sikjær's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af P Sikjær
 
kevin123
Branchemedlem
Branchemedlem

Medarb. - Computersalg.dk

Bruger siden: 09 April 2016
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 433
Sendt: 26 Juli 2016 kl. 17:08 | IP-adresse registreret  

Han findes også på facebook , han er vist tilknyttet AUDIOcompagniet på en eller anden måde .
Han har altid lige et godt tilbud , og hvis man går ind på AUDIOcompagniet brugt side findes varen sjovt også der.
Til top Vis kevin123's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kevin123
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4535
Sendt: 26 Juli 2016 kl. 17:33 | IP-adresse registreret  

Hvis det har noget på sig, så må du meget gerne dokumentere det... jeg er ikke glad for sladder!

Men jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig det, da Søren som står bag Audiocompagniet er en meget reel fyr, og han har allerede adgang til Tilbudsavisen, så han kan sælge brugt udstyr der. I øvrigt findes ingen af de ting som sælger har til salg, på Audiocompagniets side!



__________________
Mvh, Mikkel
Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 
kevin123
Branchemedlem
Branchemedlem

Medarb. - Computersalg.dk

Bruger siden: 09 April 2016
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 433
Sendt: 26 Juli 2016 kl. 17:53 | IP-adresse registreret  

Han sælger ikke udstyr her på denne side , men han har sin egen gruppe på facebook , hvor han sælger udstyr , Thomas Jensen .Det han sælger er næsten altid noget fra , AUDIOcompagniet brugt side , om det så bare er et tilfælde ved jeg ikke.

Men meget tit er det det samme grej.Mrn mange på facebook kender Thomas Jensen.
Til top Vis kevin123's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kevin123
 
BLund
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 23 August 2014
Lokalitet: Øerne
Status: Offline
Indlæg: 201
Sendt: 26 Juli 2016 kl. 17:59 | IP-adresse registreret  

Det er altid forbundet med en vis risiko at overføre penge til en fremmed person inden man modtager varen

Der er decideret svindel på nettet udført af "smarte" personer, de fleste er dog lette at gennemskue hvis man går dem lidt på klingen, desværre kan det også gå galt, jeg håber du fik sælgers adresse og tlf (som du også checkede rigtigheden af) inden overførslen
Der kan også være andre årsager til ovennævnte forsinkelse af levering men ærgerligt sælger ikke gir lyd
Til top Vis BLund's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BLund
 
Strand
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. mr nash

Bruger siden: 13 September 2008
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 531
Sendt: 26 Juli 2016 kl. 18:48 | IP-adresse registreret  

Tror helt sikkert at du ikke skal bekymre dig, det er nok bare fragtmanden der er langsom. Sælger er ikke en svindler.
Til top Vis Strand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Strand
 
Radiomanden
Branchemedlem
Branchemedlem

AUDIOcompagniet

Bruger siden: 03 Juni 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 47
Sendt: 26 Juli 2016 kl. 22:42 | IP-adresse registreret  

CarrotMan, måske behøver du ikke blive bekymret, fordi du ikke straks hører noget - det er dog ferie - og nogle af os får endda pålagt familietid, som går
fra hi-fi-tiden...

Thomas Jensen er en af Audiocompagniets gode og aktive kunder. Han køber af og til noget af det brugte, jeg har alt for lidt plads til i min lille butik - og
har vel, som så mange andre, fornøjelse af at prøve nyt udstyr. Og han har et veludviklet handels-gen og ikke altid til at holde styr på eller forstå...!

Køber man et brugt apparat med garanti Thomas har købt her, går garantien naturligvis videre til næste ejer.

Og tak for de pæne ord, Mikkel!
Til top Vis Radiomanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Radiomanden Besøg Radiomanden's Websted
 
CarrotMan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3139
Sendt: 26 Juli 2016 kl. 22:47 | IP-adresse registreret  

Tak for jeres kommentarer

Jeg har desværre ikke sælgers telefonnummer osv. Det er altid nemt at være bagklog, men jeg har ikke haft nogen grund til at
tro at der var/er ugler i mosen. Det var ikke verdens største handel, jeg har fået billeder af højttalerne inden jeg sagde ja og for
at være helt ærlig: Hvis nogen bad om min adresse når jeg skulle sende tingene ville jeg sige at det ikke kom dem ved. Mit
telefonnummer må de da gerne få, men det er registreret til min arbejdsgiver og kan ikke umiddelbart spores til mig alligevel, så
hvis man virkelig vil svindle så ved jeg ikke hvor meget sikkerhed det giver.

Anywho, jeg har været medlem her i 13 år og brugt KSB som både køber og sælger. Mine dårlige oplevelser er klart i
småtingsafdelingen, en glemt aftale og et par andre småting, men jeg har set rigtige svindelforsøg (også nogen virkelig grumme
nogen) på udenlandske fora så risikoen er der selvfølgelig.

@Mikkel: Jeg kan selvfølgelig dokumentere dette med mails osv. men jeg synes ikke jeg vil lægge noget ud endnu. Indtil
det modsatte er bevist regner jeg stadig med at det er en fejl som bliver rettet på et tidspunkt. Jeg håber egentlig bare at der
måske var nogen andre der sad inde med information el. lign. så vi kan få dette lukket :)

/U.

__________________
DIY-blog
Til top Vis CarrotMan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CarrotMan Besøg CarrotMan's Websted
 
CarrotMan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3139
Sendt: 26 Juli 2016 kl. 22:50 | IP-adresse registreret  

@radiomanden/Søren: Fik lige trykket send på mit indlæg oveni dit. Tak for dit svar, det var egentlig præcist det jeg var ude efter
så hvis du evt. kan gøre Thomas opmærksom på dette så han giver lyd fra sig så vil det være meget værdsat

/U.


__________________
DIY-blog
Til top Vis CarrotMan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CarrotMan Besøg CarrotMan's Websted
 
Kurt P
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 19 Juli 2015
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 526
Sendt: 26 Juli 2016 kl. 23:50 | IP-adresse registreret  

Thomas Jensen har været aktiv på Facebook flere gange, indenfor det seneste døgn! Sågar indenfor de seneste 2 timer. Så ferie og deslige kan vist
ikke bruges som en undskyldning for, ikke at kommunikere med/svare køber! IMO er det rigtig dålig stil - uanset at man normalt er Flink og ærlig
o.s.v.

M.v.h.
Til top Vis Kurt P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kurt P
 
jan_stevns
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 December 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 3852
Sendt: 27 Juli 2016 kl. 07:39 | IP-adresse registreret  

Kurt P skrev:
......IMO er det rigtig dålig stil - uanset at man normalt er Flink og ærlig
o.s.v.


Hvem siger en eventuel mail overhovedet er nået frem til sælgeren ?   hvis man ønsker at handle med folk, er man jo selv herre over kommunikationsmetoden, og mail, fjæsbog og andre systemer er da om noget ret usikre.

telefoner kan noget fantastisk :)   f.eks anvendes til noget så uhørt som at ringe nogen op med.

"Dårlig stil" er vist at øffe løs om noget man ikke ved en bønne om.


__________________
-Jan@tecdata.dk
..... en Rigtig Receiver vejer over 30 Kg
Til top Vis jan_stevns's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jan_stevns Besøg jan_stevns's Websted
 
Bent Øre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 December 2015
Lokalitet: Fyn Nord
Status: Offline
Indlæg: 37
Sendt: 27 Juli 2016 kl. 07:55 | IP-adresse registreret  

Hvis det er Thomas Jensen fra Glamsbjerg...? Så kan jeg ikke forestille mig at han vil snyde nogen... Jeg har før besøgt ham for en evt. handel... Og han er real nok... Og ja han har en side på Facebook... En i øvrigt udmærket side...      "Rigtig Hifi lyd og kun stereo lyd" Hedder siden....
Til top Vis Bent Øre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bent Øre
 
Tj lydtossen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 Februar 2015
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3
Sendt: 27 Juli 2016 kl. 08:39 | IP-adresse registreret  

De er undervejs om 20 minutter, beklager forsinkelsen, vi står midt i et renovation flytte projekt så er vidst en sjat stresset. Dit T&T nr er
00370720683786869361 Postnord du ringe på 71230586 ved yderligere spørgsmål.
Mvh
Thomas
Til top Vis Tj lydtossen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tj lydtossen
 
CarrotMan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3139
Sendt: 27 Juli 2016 kl. 09:06 | IP-adresse registreret  

Tak Thomas - jeg vidste der var en god forklaring   

/Uffe

__________________
DIY-blog
Til top Vis CarrotMan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CarrotMan Besøg CarrotMan's Websted
 
Tj lydtossen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 Februar 2015
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3
Sendt: 27 Juli 2016 kl. 09:45 | IP-adresse registreret  

Men godt der efter lange 5 dage er styr på det
Til top Vis Tj lydtossen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tj lydtossen
 
Tj lydtossen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 Februar 2015
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3
Sendt: 27 Juli 2016 kl. 10:44 | IP-adresse registreret  

kevin123 skrev:
Han findes også på facebook , han er vist tilknyttet AUDIOcompagniet på en eller anden måde . Han har altid lige et godt tilbud , og hvis man går ind på AUDIOcompagniet brugt side findes varen sjovt også der.

Jeg kommer tit ude ved Søren Vittrup (verdens flinkeste hifi pusher) det eneste vi har sammen er trang til god kaffe og fed lyd, jeg køber tit brugt grej derude, for at Søren kan få lidt plads igen. Men jeg har nu hverken aktier eller lignende i Audiocompagniet (desværre fed butik) men er der flere halve vinde og sladder så skriv eller ring til mig
Thomas Jensen
Til top Vis Tj lydtossen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tj lydtossen
 
CarrotMan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3139
Sendt: 27 Juli 2016 kl. 10:49 | IP-adresse registreret  

OK, fra mit synspunkt så er det her nu lukket og jeg er tilfreds og bærer ikke nag, så lad os stoppe diskussionen her

/U.

__________________
DIY-blog
Til top Vis CarrotMan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CarrotMan Besøg CarrotMan's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes