Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. april 2024 | 00:59   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DIY/Selvbyg
 HIFI4ALL Forum : DIY/Selvbyg
Emne Emne: Klasse D projekt (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Muffe
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 Oktober 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 34
Sendt: 15 September 2016 kl. 22:43 | IP-adresse registreret  

Så kom min forstærker i en kasse.
Tog min switchmode ud af alu kassen og satte bedre heatsinks på de der transistore.
Det lille blå relæ øvers til venstre er et 5V relæ der tænder forstærkeren sammen med fjernsynet (USB). Der skal på sigt laves noget overstyring af tænd funktion og apt-x bluetooth.
De små blå print er de omtalte Sanwu 60W print. Mangler lige at montere 2 mere til bi-kobling. Jeg mangler lige overskydende tid og lyst. :-)
Jeg skal have sat den blæser der sad i switchmode kassen sat i låget af min forstærker, så den tænder hvis det går helt galt.
Det grå relæ er et 230V forsinket relæ, der slår mute funktionen på printene fra efter 5 sekunder med spænding. Så når det hele lige "at lade op" og så undgår jeg det lille pop i højtalerne både ved opstart og sluk.
De blå RCA stik er pt. bare forbundet til TV'ets hovedtelefon udgang. Jeg har en i2s Sabre DAC som bliver fodret af et i2s optisk receiver print. Døjer lige med at løse problemer med støj når jeg bruger samme PSU til DAC'en. Tror det er ground loop.
Det går da fremad.


Til top Vis Muffe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Muffe
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes