Forfatter |
|
Nigro Forum Bruger
Bruger siden: 24 Juni 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 118
|
Sendt: 29 August 2016 kl. 14:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vil blot lige dele denne oplevelse.
Jeg købte et sæt Dynaudio Focus 340 i foråret. Købte dem af 1. ejer som havde købt dem hos TopSound i København i 2013. Jeg opdager at det ene
gevind i bundpladen er monteret skævt, så uanset om jeg anvender de originale spikes eller afkoblingsfødder, så går de skævt i... og højttaleren står
ikke helt stabilt.
TopSound mener ikke at det hører under de 5 års garanti, så jeg skriver direkte til Dynaudio. Samme dag får jeg at vide, at det skal vi ikke diskutere
mere, og de har lige sendt mig en helt ny bundplade uden beregning.
Man kan selvfølgelig diskutere om en højttaler til knap 40.000 for et sæt, skal passere kontrollen med denne fejl... men uanset hvad synes jeg det er
fornem kundeservice.
|
Til top |
|
|
Dalgas Forum Bruger
Bruger siden: 30 Juli 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 790
|
Sendt: 29 August 2016 kl. 19:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har også kun ros til overs for Dynaudios kundeservice. Jeg har nu en lille samling på tre sæt 20-30 år gamle Dynaudio højttalere. Jeg har
efterhånden stillet så mange spørgsmål om dem at jeg selv syntes det er flovt. Men Dynaudio svarer pænt tilbage på hvert eneste af dem.
|
Til top |
|
|
thuekay Forum Bruger
Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
Sendt: 30 August 2016 kl. 08:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fin behandling fra Dynaudio. En god service som jeg heldigvis kan genkende fra flere andre danske hi-fi producenter.
Desværre kan jeg kun ryste på hovedet af den måde TopSound har behandlet sagen på.
__________________ Mvh Thue
|
Til top |
|
|
BLund Udelukket fra forum
Bruger siden: 23 August 2014 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 201
|
Sendt: 30 August 2016 kl. 12:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
thuekay skrev:
Desværre kan jeg kun ryste på hovedet af den måde TopSound har behandlet sagen på. |
|
|
Samme skuffede tanker herfra, Butikken kommer klart ned ad på listen, næste gang man skal ud og shoppe, middelmådig kundeservice kan og burde aldrig kunne betale sig, uanset man køber småting eller stort ind.
|
Til top |
|
|
camour Forum Bruger
Bruger siden: 30 Oktober 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3
|
Sendt: 30 August 2016 kl. 13:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kunne jo være gevindet er blevet beskadiget af den er sat for hårdt ned i underlaget. Det er vel næppe noget garantien dækker? Men har været ude for et defekt frontstof fra Dynaudio og fik af vide i KT at det kun var de passive enheder der var dækket. Jeg kan heller ikke se garanti bestemmelserne på deres hjemmeside (Dynaudio's)?
|
Til top |
|
|
hbuus Forum Bruger
Bruger siden: 01 Maj 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 692
|
Sendt: 30 August 2016 kl. 14:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har spurgt Dynaudio om forskellige ting på Facebook her på det seneste, og hver gang svarer de godt, venligt og hurtigt
|
Til top |
|
|
BLund Udelukket fra forum
Bruger siden: 23 August 2014 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 201
|
Sendt: 30 August 2016 kl. 15:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
camour skrev:
Det kunne jo være gevindet er blevet beskadiget af den er sat for hårdt ned i underlaget. Det er vel næppe noget garantien dækker? Men har været ude for et defekt frontstof fra Dynaudio og fik af vide i KT at det kun var de passive enheder der var dækket. Jeg kan heller ikke se garanti bestemmelserne på deres hjemmeside (Dynaudio's)? |
|
|
Det fremgår ikke om gevindet er dårligt behandlet og der er noget der hedder konduite som enhver ansvarlig forhandler burde tage action (det giver tilfredse kunder) på fremfor at feje det af vejen - , en dårlig oplevelse er en for meget.
|
Til top |
|
|
TopSound Hi-Fi Branchemedlem
TopSound Hifi
Bruger siden: 30 August 2016 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1
|
Sendt: 30 August 2016 kl. 16:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er lidt ked af den kritik som TopSound får fra et par af Jer.
Da vi også mente at det er passive enheder som er dækket af garantien, anbefalede vi kunden at tage direkte kontakt til Dynaudio´s serviceafdeling. Det er bare ikke nævnt nogen steder.
Vi gør alt for at tilfredstille vores kunder, og derfor er det ekstra ærgeligt at læse negative indlæg. Det er heldigvis første gang det sker, og forhåbentlig også sidste.
Lars
|
Til top |
|
|
cadmann Forum Bruger
Bruger siden: 30 Oktober 2010 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 106
|
Sendt: 30 August 2016 kl. 16:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter min mening burde EN Forhandleren sige med det samme
VI ringer lige til Dem så ser vi på sagen
Ikke noget med at kunden selv står med problemet og skal ringe Selv om det måske ikke er garanti der dækker
Så travlt har butikken nok ikke til at feje kunder væk
En lille hjælp er en kanon Pr...................
Savner Børges SK sound i vejle snøft
|
Til top |
|
|
Mercury Forum Bruger
Bruger siden: 25 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2172
|
Sendt: 30 August 2016 kl. 16:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
TopSound Hi-Fi skrev:
Jeg er lidt ked af den kritik som TopSound får fra et par af Jer.
Da vi også mente at det er passive enheder som er dækket af garantien, anbefalede vi kunden at tage direkte kontakt til
Dynaudio´s serviceafdeling. Det er bare ikke nævnt nogen steder.
Vi gør alt for at tilfredstille vores kunder, og derfor er det ekstra ærgeligt at læse negative indlæg. Det er heldigvis første gang det
sker, og forhåbentlig også sidste.
Lars |
|
|
Det er jeg så glad for at læse. Det ville overhovedet ikke harmonere med den opfattelse jeg har af TopSound som et sted man trykt kan
henvende sig og få ordentlig og altid god, venlig og kompetent behandling.
mvh. Asger
|
Til top |
|
|
Nigro Forum Bruger
Bruger siden: 24 Juni 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 118
|
Sendt: 30 August 2016 kl. 19:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg må lige præcisere. Jeg har købt udstyr og prøvelyttet hos TopSound og altid fået fremragende betjening.
Jeg skrev ikke som jeg gjorde for at sætte den butik i dårligt lys. Det er rigtigt at TopSound rådede mig til at tage den direkte med Dynaudio. Og
årsagen til mit indlæg var blot at dele en oplevelse med - efter min mening - ekstraordinær god kundeservice hos Dynaudio. Altså svar samme dag og
en ny bundplade 3 dage senere. Det er godt efter min mening.
Håber ikke det smitter negativt af på Topsound.
|
Til top |
|
|