Tilbage til HIFI4ALL.DK 29. marts 2024 | 00:40   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Beosystem 2300 på internettet (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Benito
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Marts 2017
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 10
Sendt: 20 Marts 2017 kl. 18:52 | IP-adresse registreret  

Først og fremmest, dejligt at være en del af HiFI4ALL. Jeg har læst mange gode indlæg, som har hjulpet mig. Jeg håber at en præsentation af mit anlæg kan give andre inspiration. Min "Køkken alrum radio" ser sådan ud


Det består af et Beosystem 2300, et Samsung 32" TV, et aktivt pc højtalersystem Creative I-Trique 3300, en gardinstang og en modificeret BEO4 fjernbetjening (One-Remote Slagelse), samt 2 identiske kabler fra AV-connection minijack til din 5 pin. Mit mål var at Beosystem 2300 skulle være hjertet, jeg skulle have adgang til internet med Youtube, til min mobil, det hele skulle kunne betjenes med Beo4 og som aktive højtaler gerne lidt småt men godt I-trique 3300. Det lykkedes og anlægget har WAF (Wife Acceptance Factor). Den samlede pris ca. 4000 kr. og 16 timers tænke arbejde. Tak til Peter Pan som gav mig inspirationen til at lyd ind i AUX på Beosystem er lig Lyd ud på Powerlink og det derfor er det samme kabel jeg skulle bruge to af. Hvis nogen skulle være interesseret send mig en besked og jeg sender en fuld opskrift samt begrundelsen for hvorfor det skal være en gardinstang :-)



__________________
Hvor der er en vilje, er der også en vej - Lorentzen
Til top Vis Benito's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Benito
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes