Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. marts 2024 | 04:18   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Vintage Audio Thisted (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
PerSP
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Maj 2017
Lokalitet: Fyn Vest
Status: Offline
Indlæg: 1
Sendt: 05 Maj 2017 kl. 14:54 | IP-adresse registreret  

Hej Alle.

Er det kun mig der har svært ved at komme i kontakt med Per fra Vintage Audio i Thisted ?
Har prøvet i en måned via mail, tlf og sms uden held og uden at der bliver svaret tilbage.

Måske har nogen hørt noget jeg ikke har hørt
Til top Vis PerSP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af PerSP
 
nyssa_temp
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Oktober 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 36
Sendt: 10 September 2017 kl. 17:21 | IP-adresse registreret  

Jeg købte en pladespiller hos ham i juni efter i hvert fald tre telefonsamtaler om grej. Ugen efter talte vi sammen igen om noget andet grej og hjælp til
indstilling af pladespilleren. Derefter emailede vi en måned senere omkring en RIAA, jeg evt. var interesseret i...
Synes generelt, at han har haft en ret hurtig reaktionstid i forhold til så mange andre.
Til top Vis nyssa_temp's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nyssa_temp
 
LowFi
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 August 2017
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1
Sendt: 25 September 2017 kl. 09:41 | IP-adresse registreret  

Jeg vil lige fortsætte denne tråd om ham Per der!

Med fare for at lyde som et brokkehovede og smidt ud af forummet skriver jeg om min personlige "oplevelse" med dette firma.

Ham skal I undgå!
Han driver IKKE en ærlig "virksomhed" men snarere en hobbyvirksomhed med interesse for hifi og derfor ligger kundeservice og ordrehåndtering v-i-r-k-e-l-i-g-t fjernt for manden.
Tjek eksempelvis hans side.......kan man lægge varer i kurv og gå til kasse og betale som på 999/1000 wepshop's?

Han besidder en lang liste af undskyldninger hvor Postnord er skurken og ikke leverer det aftalte så han er nødt til at "eftersende gang på gang".
De sidste 3x jeg har ringet til ham (ud af +10) besvarer han nochalant opkaldet med et "hmmmmm".

Han annoncerer i dba med en slags "mirakelvæske" til Infinity's polydomer (surface repair) som han hævder er hans egen opskrift. Det tror jeg slet ikke han har kompetancerne til for at være ærlig.
Til netop dette er der et langt billigere alternativ og jeg har en sund mistanke om at han blot køber netop dette produkt ind i større mængder og fylder på små fine flasker.
Til top Vis LowFi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LowFi
 
oink
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Maj 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 576
Sendt: 25 September 2017 kl. 15:39 | IP-adresse registreret  

Jeg har heldigvis ikke oplevet noget som i ovenstående indlæg. Men Vintage-Thisted er efterhånden et irritations-moment når man åbner den blå avis, for
lige at lure om der er nyt guf til salg. Virker som om snart halvdelen af annoncerne kommer fra Vintage-Thisted. Kan ikke rigtig se nødvendigheden.
Til top Vis oink's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af oink
 
Noise
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Oktober 2005
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 337
Sendt: 25 September 2017 kl. 20:10 | IP-adresse registreret  

Det er så ikke første gang nogen advarer mod ham.

tidligere tråd
Til top Vis Noise's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Noise
 
Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 3752
Sendt: 25 September 2017 kl. 23:20 | IP-adresse registreret  

LowFi skrev:
Jeg vil lige fortsætte denne tråd om ham Per der!

Med fare for at lyde som et brokkehovede og smidt ud af forummet skriver jeg om min personlige "oplevelse" med dette firma.

Ham skal I undgå! Han driver IKKE en ærlig "virksomhed" men snarere en hobbyvirksomhed med interesse for hifi og derfor ligger kundeservice og ordrehåndtering v-i-r-k-e-l-i-g-t fjernt for manden. Tjek eksempelvis hans side.......kan man lægge varer i kurv og gå til kasse og betale som på 999/1000 wepshop's?

Han besidder en lang liste af undskyldninger hvor Postnord er skurken og ikke leverer det aftalte så han er nødt til at "eftersende gang på gang". De sidste 3x jeg har ringet til ham (ud af +10) besvarer han nochalant opkaldet med et "hmmmmm".

Han annoncerer i dba med en slags "mirakelvæske" til Infinity's polydomer (surface repair) som han hævder er hans egen opskrift. Det tror jeg slet ikke han har kompetancerne til for at være ærlig. Til netop dette er der et langt billigere alternativ og jeg har en sund mistanke om at han blot køber netop dette produkt ind i større mængder og fylder på små fine flasker.


Købte det snask fra ham engang da et par gamle infinity kappa 8.1 i stod her på matriklen med gule polydomes.

ved ikke hvad det er. Men hvad jeg så af virkningsgrad var dor vildr. De blev coated og efterfølgende de klareste polydomes kom til syne. ikke blot et par minutters oplevelse. NEJ, vedvarende ........... og lyden blev bedre.

Det virker det hvide slim ......

__________________
"Det er musikken det drejer sig om"
Til top Vis Music4life's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Music4life
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes