Forfatter |
|
Zubzero Forum Bruger
Bruger siden: 26 Marts 2014 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 53
|
Sendt: 14 Juli 2017 kl. 01:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Jeg har været igennem et forløb som jeg selv syntes er temmelig langt. Det foregår sådan her.
Jeg bestiller via Facebook hos Musiklageret (Kenneth), et sæt Grado SR 80e høretelefoner, da jeg har et til gode bevis til butikken, og man ikke kan bruge det på deres hjemmeside.
Jeg bestiller høretelefonerne den 15. juni 2017
Kenneth svare den 15. juni 2017 at han vil få dem sendt snarest direkte.
Den 26. juni 2017, rykker jeg Kenneth for høretelefonerne, Kenneth svare tilbage at de skulle være afsendt eller at han har bedt importøren sende dem direkte til mig, men at han vil tjekke op på det dagen efter. Jeg hører ikke noget fra Kenneth dagen efter.
Den 28. juni 2017 rykker jeg igen. Jeg hører ingenting fra Kenneth.
Den 2. juli 2017 rykker jeg igen. Jeg hører ingenting fra Kenneth.
Den 5. juli 2017 rykker jeg igen, hvor Kenneth så endelig svarer at han holder ferie i denne uge, men at han vil tjekke op på det dagen efter med sin kollega, og jeg i værste fald har høretelefonerne i midten af næste uge. Jeg hører ikke noget fra Kenneth dagen efter, og jeg modtager heller ikke høretelefonerne som sagt ugen efter.
Den 12. juli 2017 rykker jeg igen. Jeg hører ingenting fra Kenneth.
Den 13. juli 2017 rykker jeg igen hvor Kenneth så svarer kl. 23:19, "Jeg har lige læst din besked. Jeg har bedt om at få sendt dem direkte til dig fra importør, og jeg skal undersøge hvad der er sket imorgen, og ihvertfald sørge for at få dem sendt" Mere eller mindre samme besked som jeg fik den 26. juni 2017 og den 5. juli 2017.
Jeg har også lavet 2 opslag på deres Facebook væg, som Musiklageret ikke svarer på, og i stedet har valgt at slette.
Hvad siger i til det ? Det er da ikke et normalt forhandler forløb ? Jeg syntes måske at tæt på 1 mdr for at for sendt et par høretelefoner er temmelig langt tid, da høretelefonerne stadigvæk er på deres hjemmeside.
Hvad syntes i? Hvad skal jeg gøre, da det åbenbart er umuligt at få det jeg har bestilt.
|
Til top |
|
|
Arne s Forum Bruger
Bruger siden: 18 Januar 2014 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 184
|
Sendt: 14 Juli 2017 kl. 05:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du skal da have dine penge retur ... Lav en bedømmelse på https://dk.trustpilot.com/
Min erfaring er at forhandler har mere respekt for hvad der bliver skrevet på Trustpilot.
|
Til top |
|
|
Morell Forum Bruger
Tidl. Neon^
Bruger siden: 28 Februar 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 666
|
Sendt: 14 Juli 2017 kl. 07:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil mene at du har været yderst tålmodig i sagen og jeg ville være meget insisterende på at få en løsning i løbet af et par dage eller
skulle pengene retur med det SAMME.
Lav en ærlig bedømmelse af dem på Trustpilot osv. - og vær ikke i tvivl om at de selv er ene om at bestemme hvordan deres anmeldelser
er.
Den sag der skal løses nu, som i lige nu. Det skal ikke tage en månede at få et par hovedtelefoner.
__________________ Livet er som en barneskjorte - kort og beskidt
|
Til top |
|
|
Maximusoptimus Branchemedlem
AudioConcept
Bruger siden: 14 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 630
|
Sendt: 14 Juli 2017 kl. 10:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Zubzero
Jeg vil tjekke op på forløbet.
Du har bla fået penge retur pga rep på en forstærker.
Sidste gang du talte i telefon med min kollega, var du oven opkøbet vild
Ubehøvlet.
Men du er velkommen til at ringe til os
+45 20 85 55 64
Mvh
Marthin
__________________ Stupidity is not a talent
|
Til top |
|
|
Zubzero Forum Bruger
Bruger siden: 26 Marts 2014 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 53
|
Sendt: 14 Juli 2017 kl. 11:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Marthin.
Det er korrekt at jeg har fået penge retur på en forstærker som blev købt hos Musiklageret, som da den var ca 4 mdr. gammel ikke virkede mere, som så blev sendt til service hos jer, som så kom retur efter 6 uger hvor den stadigvæk var defekt. Jeg kan ikke rigtig se hvad det har at gøre med et par høretelefoner. ? Forstærker sagen er afsluttet både fra min og Kenneths side af, eller det er den måske ikke siden du nævner det ?
Sjovt at du ved at jeg var ubehøvlet?, Det var vist ikke dig jeg snakkede med i telefonen, men Kenneth.
Ubehøvlet var jeg nu ikke mere end Kenneth var over for mig. Men jeg vil da gerne indrømme at jeg var meget frustreret over at jeg skulle rykke Kenneth 5-6 gange uden at få svar tilbage, frustreret over at Kenneth lovede at undersøge noget uden at vende tilbage, frustreret over at Kenneth lover forstærkeren færdig til en bestemt dag, og den så ikke kommer uden at Kenneth så oplyser mig om det.
Jeg var ellers også sikker på at den samtale Kenneth og jeg havde sidst, var lukket da vi begge var enige om at det ikke var verdens bedste samtale. Marthin du kan jo se messenger samtale af den 14. juni 2017 KL. 22:26 og den 15. juni KL. 17:43.
SÅ præcis som nu, frustreret over at det skal tage 1 måned at få sendt et par høretelefoner, frustreret over at jeg igen skal rykker så mange gange, frustreret over at Kenneth igen lover at en vare kommer en bestemt dag, og de så ikke dukker op, og Kenneth ikke følger op på tingene.
FRUSTRET over at jeg skriver opslag på jeres Facebook væg, som i så sletter i stedet for at besvare dem.
Jeg syntes måske du skulle læse Kenneths og min korrespondance på Facebook / Messenger, så kan du jo se at Kenneth gentagne gange oplyser at han vil undersøge det uden at der sker noget som helst. Det gælder både med forstærkeren & det gælder også denne gang med høretelefonerne.
FLOT at i som forretning vælger at blive små fornærmeret over mig som kunde, fordi jeg bliver frustreret over i (Kenneth) ikke kommer med tilbagemeldinger som aftalt. Hvad foregår der ?
Hvad skulle pointen være i at jeg ringede til jer?, Så i endnu engang kan sige at i undersøger sagen og nok skal sørge for at høretelefonerne bliver afsendt ?
Vh
Allan
|
Til top |
|
|
Zubzero Forum Bruger
Bruger siden: 26 Marts 2014 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 53
|
Sendt: 14 Juli 2017 kl. 11:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Mikkel G Administrator gruppe
Redaktør og Indehaver
Bruger siden: 09 August 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 4539
|
Sendt: 14 Juli 2017 kl. 16:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skulle I ikke tage denne samtale under 4 øjne/ører i stedet? På den her måde udstiller i blot hinanden i et lidt uheldigt lys __________________ Mvh, Mikkel
|
Til top |
|
|
Zubzero Forum Bruger
Bruger siden: 26 Marts 2014 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 53
|
Sendt: 14 Juli 2017 kl. 17:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har nu prøvet i (i morgen) 1 mdr, at tage den under 4 øjne /øre, men der sker ingenting. Så der er vel ikke så mange andre muligheder end at skrive på de sociale medier, ligesom andre har gjort før mig ?
Jeg er ligeglad med at blive udstillet, og også i et uheldigt lys. Det eneste jeg har gjort er at være utilfreds / frustreret over det skal tage over 1 mdr at få tilsendt nogle høretelefoner.
Jeg har vel lov til at være utilfreds / frustreret over det som kunde ?
Hvad andre muligheder er der, når nu butikken ikke vil gøre noget?. Hvis jeg boede i Aalborg var jeg taget derned, men jeg bor på Sjælland så der er lang vej.
|
Til top |
|
|
Mikkel G Administrator gruppe
Redaktør og Indehaver
Bruger siden: 09 August 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 4539
|
Sendt: 14 Juli 2017 kl. 18:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok, så lader vi tråden køre lidt endnu, men kun for dig og forhandleren
Update - Og det var der så nogen der ikke forstod. Tråden lukkes, og åbnes kun hvis trådstarter eller forhandleren har nyt i sagen, som de vil dele med os andre. __________________ Mvh, Mikkel
|
Til top |
|
|