Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. marts 2024 | 22:25   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Musiklageret Aalborg (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Zubzero
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Marts 2014
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 53
Sendt: 14 Juli 2017 kl. 01:12 | IP-adresse registreret  

Hej.

Jeg har været igennem et forløb som jeg selv syntes er temmelig langt. Det foregår sådan her.

Jeg bestiller via Facebook hos Musiklageret (Kenneth), et sæt Grado SR 80e høretelefoner, da jeg har et til gode bevis til butikken, og man ikke kan bruge det på deres hjemmeside.

Jeg bestiller høretelefonerne den 15. juni 2017
Kenneth svare den 15. juni 2017 at han vil få dem sendt snarest direkte.

Den 26. juni 2017, rykker jeg Kenneth for høretelefonerne, Kenneth svare tilbage at de skulle være afsendt eller at han har bedt importøren sende dem direkte til mig, men at han vil tjekke op på det dagen efter. Jeg hører ikke noget fra Kenneth dagen efter.

Den 28. juni 2017 rykker jeg igen. Jeg hører ingenting fra Kenneth.

Den 2. juli 2017 rykker jeg igen. Jeg hører ingenting fra Kenneth.

Den 5. juli 2017 rykker jeg igen, hvor Kenneth så endelig svarer at han holder ferie i denne uge, men at han vil tjekke op på det dagen efter med sin kollega, og jeg i værste fald har høretelefonerne i midten af næste uge. Jeg hører ikke noget fra Kenneth dagen efter, og jeg modtager heller ikke høretelefonerne som sagt ugen efter.

Den 12. juli 2017 rykker jeg igen. Jeg hører ingenting fra Kenneth.

Den 13. juli 2017 rykker jeg igen hvor Kenneth så svarer kl. 23:19, "Jeg har lige læst din besked. Jeg har bedt om at få sendt dem direkte til dig fra importør, og jeg skal undersøge hvad der er sket imorgen, og ihvertfald sørge for at få dem sendt" Mere eller mindre samme besked som jeg fik den 26. juni 2017 og den 5. juli 2017.

Jeg har også lavet 2 opslag på deres Facebook væg, som Musiklageret ikke svarer på, og i stedet har valgt at slette.

Hvad siger i til det ? Det er da ikke et normalt forhandler forløb ? Jeg syntes måske at tæt på 1 mdr for at for sendt et par høretelefoner er temmelig langt tid, da høretelefonerne stadigvæk er på deres hjemmeside.

Hvad syntes i? Hvad skal jeg gøre, da det åbenbart er umuligt at få det jeg har bestilt.

Til top Vis Zubzero's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zubzero
 
Arne s
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Januar 2014
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 184
Sendt: 14 Juli 2017 kl. 05:58 | IP-adresse registreret  

Du skal da have dine penge retur ... Lav en bedømmelse på https://dk.trustpilot.com/

Min erfaring er at forhandler har mere respekt for hvad der bliver skrevet på Trustpilot.


Til top Vis Arne s's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Arne s
 
Morell
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Neon^

Bruger siden: 28 Februar 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 666
Sendt: 14 Juli 2017 kl. 07:02 | IP-adresse registreret  

Jeg vil mene at du har været yderst tålmodig i sagen og jeg ville være meget insisterende på at få en løsning i løbet af et par dage eller
skulle pengene retur med det SAMME.

Lav en ærlig bedømmelse af dem på Trustpilot osv. - og vær ikke i tvivl om at de selv er ene om at bestemme hvordan deres anmeldelser
er.

Den sag der skal løses nu, som i lige nu. Det skal ikke tage en månede at få et par hovedtelefoner.

__________________
Livet er som en barneskjorte - kort og beskidt
Til top Vis Morell's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Morell
 
Maximusoptimus
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
AudioConcept

Bruger siden: 14 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 630
Sendt: 14 Juli 2017 kl. 10:52 | IP-adresse registreret  

Hej Zubzero

Jeg vil tjekke op på forløbet.

Du har bla fået penge retur pga rep på en forstærker.
Sidste gang du talte i telefon med min kollega, var du oven opkøbet vild
Ubehøvlet.

Men du er velkommen til at ringe til os

+45 20 85 55 64

Mvh
Marthin


__________________
Stupidity is not a talent
Til top Vis Maximusoptimus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Maximusoptimus
 
Zubzero
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Marts 2014
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 53
Sendt: 14 Juli 2017 kl. 11:25 | IP-adresse registreret  

Hej Marthin.

Det er korrekt at jeg har fået penge retur på en forstærker som blev købt hos Musiklageret, som da den var ca 4 mdr. gammel ikke virkede mere, som så blev sendt til service hos jer, som så kom retur efter 6 uger hvor den stadigvæk var defekt. Jeg kan ikke rigtig se hvad det har at gøre med et par høretelefoner. ? Forstærker sagen er afsluttet både fra min og Kenneths side af, eller det er den måske ikke siden du nævner det ?

Sjovt at du ved at jeg var ubehøvlet?, Det var vist ikke dig jeg snakkede med i telefonen, men Kenneth.
Ubehøvlet var jeg nu ikke mere end Kenneth var over for mig. Men jeg vil da gerne indrømme at jeg var meget frustreret over at jeg skulle rykke Kenneth 5-6 gange uden at få svar tilbage, frustreret over at Kenneth lovede at undersøge noget uden at vende tilbage, frustreret over at Kenneth lover forstærkeren færdig til en bestemt dag, og den så ikke kommer uden at Kenneth så oplyser mig om det.

Jeg var ellers også sikker på at den samtale Kenneth og jeg havde sidst, var lukket da vi begge var enige om at det ikke var verdens bedste samtale. Marthin du kan jo se messenger samtale af den 14. juni 2017 KL. 22:26 og den 15. juni KL. 17:43.

SÅ præcis som nu, frustreret over at det skal tage 1 måned at få sendt et par høretelefoner, frustreret over at jeg igen skal rykker så mange gange, frustreret over at Kenneth igen lover at en vare kommer en bestemt dag, og de så ikke dukker op, og Kenneth ikke følger op på tingene.

FRUSTRET over at jeg skriver opslag på jeres Facebook væg, som i så sletter i stedet for at besvare dem.

Jeg syntes måske du skulle læse Kenneths og min korrespondance på Facebook / Messenger, så kan du jo se at Kenneth gentagne gange oplyser at han vil undersøge det uden at der sker noget som helst. Det gælder både med forstærkeren & det gælder også denne gang med høretelefonerne.

FLOT at i som forretning vælger at blive små fornærmeret over mig som kunde, fordi jeg bliver frustreret over i (Kenneth) ikke kommer med tilbagemeldinger som aftalt. Hvad foregår der ?

Hvad skulle pointen være i at jeg ringede til jer?, Så i endnu engang kan sige at i undersøger sagen og nok skal sørge for at høretelefonerne bliver afsendt ?

Vh
Allan


Til top Vis Zubzero's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zubzero
 
Zubzero
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Marts 2014
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 53
Sendt: 14 Juli 2017 kl. 11:50 | IP-adresse registreret  

      
   
Til top Vis Zubzero's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zubzero
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4505
Sendt: 14 Juli 2017 kl. 16:43 | IP-adresse registreret  

Skulle I ikke tage denne samtale under 4 øjne/ører i stedet? På den her måde udstiller i blot hinanden i et lidt uheldigt lys

__________________
Mvh, Mikkel
Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 
Zubzero
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Marts 2014
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 53
Sendt: 14 Juli 2017 kl. 17:20 | IP-adresse registreret  

Har nu prøvet i (i morgen) 1 mdr, at tage den under 4 øjne /øre, men der sker ingenting. Så der er vel ikke så mange andre muligheder end at skrive på de sociale medier, ligesom andre har gjort før mig ?

Jeg er ligeglad med at blive udstillet, og også i et uheldigt lys. Det eneste jeg har gjort er at være utilfreds / frustreret over det skal tage over 1 mdr at få tilsendt nogle høretelefoner.
Jeg har vel lov til at være utilfreds / frustreret over det som kunde ?

Hvad andre muligheder er der, når nu butikken ikke vil gøre noget?. Hvis jeg boede i Aalborg var jeg taget derned, men jeg bor på Sjælland så der er lang vej.





Til top Vis Zubzero's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zubzero
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4505
Sendt: 14 Juli 2017 kl. 18:29 | IP-adresse registreret  

Ok, så lader vi tråden køre lidt endnu, men kun for dig og forhandleren

Update - Og det var der så nogen der ikke forstod. Tråden lukkes, og åbnes kun hvis trådstarter eller forhandleren har nyt i sagen, som de vil dele med os andre.



__________________
Mvh, Mikkel
Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes