Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. marts 2024 | 17:09   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Exposure Pre 21 vs. 17/19 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
bimx
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 28 Maj 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 329
Sendt: 25 September 2017 kl. 05:19 | IP-adresse registreret  

Nogen der har erfaringer med de gamle Exposure forforstærkere 21 i forhold til 17 og 19
Kan i beskrive forskellen.
Til top Vis bimx's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bimx
 
Morfar123
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Morfar tager en lur!

Bruger siden: 19 April 2017
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 364
Sendt: 26 September 2017 kl. 17:55 | IP-adresse registreret  

Jeg har haft 21/18 for en del år siden men desværre gik potmeteret istykker så den blev repareret og solgt. Jeg husker lyden som værende meget lig en 19 men nyere version med remote

Og kigger man indeni er der vist ikke den store forskel, altid super flot lay-out, kæmpe strømforsyning osv. Men jeg er ikke sikker på om der er tekniske forskelle imellem 21 vs 19, det kan tænkes du skal til Engelske forum for at finde kendere.

Forskellen mellem 17 og 19 er alene at der er riaa phono i 17, 19 er en ren linieforforstærker. Jeg erindrer at de seneste af disse forstærkere fra Farlowe's hånd kom med større knapper på fronten, tror 21 kun findes med de store knapper

Disse Exposure forstærkere fra 90'erne var super gode hvis man prioriterer rytme, timing og lidt forward lyd. Men de er 20-25 år gamle og kan derfor anskaffes til peanuts og måske trænger til service, Exposure i UK er istand til at gøre dette (mig bekendt) hvilket jo er perfekt service som du ikke får mange andre steder
Til top Vis Morfar123's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Morfar123
 
oink
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Maj 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 576
Sendt: 26 September 2017 kl. 18:06 | IP-adresse registreret  

21 og 19 er ens pånær fjernbetjeningen. Siden 21 kom på markedet har lejren været delt i 2. 17 er blødere end 21. Tilhængerne af 21 sværger til dens
mere punch. Det er lidt som forskellen på effektforstærkerne 18 & 18 super. Exposure's service er formidabel. Tony Brady er på pletten med timers
mellemrum.
Til top Vis oink's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af oink
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes