Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. april 2024 | 14:52   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Udstillinger og messer
 HIFI4ALL Forum : Udstillinger og messer
Emne Emne: Hifi & Surround 2017 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Physis
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 November 2008
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 39
Sendt: 28 Oktober 2017 kl. 23:07 | IP-adresse registreret  

En overraskelse i mine ører på messen lørdag var Studiosound's 2-vejs standermodel Taga Diamond B-60; hul-igennem, dynamiske, og en dejlig grundtone som gav indtryk af en meget "moden" lyd der bestrider højttalernes størrelse. Tak til Karsten og Bjarke for god, gemytlig og (som altid) personlig demo :)

Så var jeg spændt på, at lægge ører til JBL's K2 S9900, men de skuffede en anelse på visse områder. Bunden var yderst dynamisk og kraftfuld, og med en dejlig spændstighed og evne til at nuancere, men det var mellemtonen der pudsigt nok virkede en smule "hul" og næsten som om den ude af fase med resten af lydbilledet. Jeg manglede lidt organisk nærvær/præsens og størrelse her. Overordnet påvirkede det kohærensen negativt. Mine forventninger var måske vel høje, da jeg i nogle år efterhånden har imødeset den endelige lytteseance med dem. Det skal ingenlunde forstås sådan, at jeg ikke kunne li' den lyd de leverede, for den er for mig at se stadig bedre end rigtig mange, for ikke at sige de fleste såkaldte highend højttalere derude - særligt af de mere konventionelle direkte strålende typer. Der skal sikkert også tages højde for, at en mere optimal opstilling kan vride flere krummer ud af JBL'erne.

Jeg lyttede også kort til Quad's større elektrostat model (kan ikke huske modelbetegnelsen - 2905 måske?), men her blev spillet ret kompleks rock/elektronisk musik som syntes i umiddelbar strid med disse højttaleres ellers fornemme egenskaber. Her virkede lyden for mig (med den anvendte musik) en kende flad, lidt rodet, mager, og energiforladt.

Martin Logan Impression blev der også lagt ører til, og de har før vist yderst lovende takter ved en demoaften. Det gjorde de også på messen i dag, om end bassen hvor vi stod (ikke samme sted som de var blevet mikrofon-kalibreret) var lidt boostet og upræcis.

Messens helt store oplevelse for mig (og min medmesse-gænger), og også klart messens bedste lyd, var Stage Accompany højttalerne. Disse hollandske højttalere var monitors på den fede måde; en yderst sammenhængende (særligt den mindre model M57), dynamisk, præsent, velopløst og ubesværet lyd, samt en naturlig energirig og organisk grundtone der modsvarer det ellers mere magre og "underernærede" indtryk man får af de fleste højttalere i dette område (læs Nerds.dk anmeldelsen af M57). Den store model M59 har et større potentiale end den lader ane på messen - her kommer den mindre M57 bedre til sin ret særligt hvad angår timingen og kohærensen i lyden. Og tjek lige prisen; de er ikke billige, men prøv at holde prisen op mod JBL's K2'ere, og så bliver tingene straks mere interessante...
Til top Vis Physis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Physis
 
Digital_Thor
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 Maj 2010
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1618
Sendt: 29 Oktober 2017 kl. 08:25 | IP-adresse registreret  

Jeg syntes Buchard's nye S400 var fed.
God power respons og meget bedre jævn ydelse end mange andre konstruktioner. Man kunne allerede høre at den spillede bedre helt ude på gangen, netop pga af den ensartede spredning. Waveguiden var 3D printet og skulle i den endelige version være fræst/drejet i alu - men det tror jeg nu ikke publikum havde det store problem med

Atmos biografen skuffede fælt. Nul kontrol og overdreven bulder imponere mig virkelig ikke.
Det der virkelig overraskede mig, var at de havde 4 subwoofere, men stadig ikke havde opnået en mere jævn respons - det burde klart være muligt at opnå en langt mere homogen og fast dyb bas, med det given rum og den givne teknik.

Der var en anden langt mere simpel 5.1 bio for nogle år siden, som havde styr på bassen og langt mere kontrol og power - det lød hamrende fedt og overbevisende i forhold til.

Ellers et lidt tyndt udvalg, men der kan jo ikke være fuld krudt på hele tiden, markedet går jo op og ned.

Til top Vis Digital_Thor's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Digital_Thor
 
knaldhætten
Branchemedlem
Branchemedlem

DacapoAudio.com

Bruger siden: 23 Marts 2011
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 375
Sendt: 29 Oktober 2017 kl. 08:58 | IP-adresse registreret  

Jeg havde lidt glædet mig til at høre Revel Performa F228. Det endte
lidt skuffende - husker F208 som en noget bedre oplevelse, på
samme Levinson 585 forstærker for et par år siden.

Martin Logan og Paradigm hos Interceptor var begge gode. Det
samme var Stenheim hos High Performance Audio.

Resten gjorde ikke det store indtryk.
Til top Vis knaldhætten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af knaldhætten
 
Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 3752
Sendt: 29 Oktober 2017 kl. 09:54 | IP-adresse registreret  

Ja, Kineser ht på samsung ejet grej

Hørte selv F208 engang i Gøteborg på netop Mark Levinson God oplevelse, men på et par gode indspilninger kan ting shine ind imellem

F228 på keramik enheder...........hmm det lyder som en kold vinterdag

__________________
"Det er musikken det drejer sig om"
Til top Vis Music4life's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Music4life
 
Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 3752
Sendt: 29 Oktober 2017 kl. 09:57 | IP-adresse registreret  



Hvordan var lyden iøvrigt på andre stande ??

Lyd og kabel ?
Conniseaur AV med deres tunge grej osv??
Steinway/Lyngdorf ?

Var messen lidt tyndt besat ......??
Til top Vis Music4life's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Music4life
 
Gekkofinger
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 Februar 2015
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1062
Sendt: 29 Oktober 2017 kl. 09:57 | IP-adresse registreret  

Jeg er med på den Stage Accompany! Hørte kun de store, men de fik mig ned i lædersofaen på den gode måde. Fin
sammenhængende lyd og meget let at høre de enkelte instrumenter. Og så med monster rør på! Quads udfordringer var nok
rummet og størrelsen? Lækkert, men ikke så intimt så jeg ønsker det. Paradigme over Anthem var heller ikke ring, her kalibreret
med mic. Buchart rummet var proppet, så ingen Klaus for mig der. Fandt ellers spot i stereo plads de andre steder. Jeg var også
meget begejstret for, Jern 14 hos Ole Lund. God i sweetspot, kanon rumgengivelse. Over Gamut selvfølgelig! Generelt, mange fede
2-vejs højtalere! Men igen......få mere styr på at fortælle, med skiltning, hvad vi hører på og priserne? Måske er det en del af
gamet, men der ville være meget lettere at være lytter/kunde! Måske man får plads til de Stage Accompany?....hmmm....
Til top Vis Gekkofinger's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gekkofinger
 
Gekkofinger
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 Februar 2015
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1062
Sendt: 29 Oktober 2017 kl. 10:00 | IP-adresse registreret  

Syntes, at der var færre end sidste år. Jeg har fremhævet dem der gjorde størst indtryk på mig. jeg syntes egentligt, at det tunge
grej er uinteressant. Også for min pengepung. Syntes, at jeg ofte bliver skuffet her?
Til top Vis Gekkofinger's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gekkofinger
 
Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 3752
Sendt: 29 Oktober 2017 kl. 10:22 | IP-adresse registreret  

Synes altid at det er interessant og flot at udstillere kommer med noget usædvanligt og vil præsentere det ypperste eller hvad de formår. Det er i manges øjne det man kommet på messe for efter min mening. Consumer varer er interessante for vores penge pung ja men de største oplevelser venter på det tungere grej. Problemet er dog ofte at rammerne er for dårlige og man får ikke udnyttet det fulde potientale og dermed de store forventninger folk har. Specielt pris skiltet taget i betragtning.

Meget highend kan dog skuffe og man kan tit sidde og tænke. " For meget hifi lyd der ikke kan spille musik "

__________________
"Det er musikken det drejer sig om"
Til top Vis Music4life's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Music4life
 
Struktøren
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 September 2012
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 2520
Sendt: 29 Oktober 2017 kl. 17:23 | IP-adresse registreret  

Hyggede mig gevaldigt. Jern 14 er den ene af mine højdepunkter, men også Lyngdorf er spændende. Rumkorrektion er noget der rykker. Ellers syntes
jeg der var vellyd i alle rum, ikke de store, og for mig hamrende dyre produkter, men hvis man nu vandt i Viking lotto, så har jeg da fået lidt
retningslinjer

Med venlig hilsen
Birger
Til top Vis Struktøren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Struktøren
 
KBAndersen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 April 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1100
Sendt: 29 Oktober 2017 kl. 19:08 | IP-adresse registreret  

Lyngdorf setup. Sådan. Glem alt om diverse akustiske skumfiduser og andet der skal optimere rummet. Det Lyngdorf kan er for vildt. Han er satme dygtig og har en enorm viden. Og en meget rar person at snakke med.

Buchardt spillede helt fantastisk. Utroligt hvad han kan få ud af de små kasser. Virkelig vellyd. Og yderst snakkesalige.

Quad skuffede mig. Havde håbet på en fantastisk lyd, men det skete ikke.

JBL lød godt, men jeg syntes bare der manglede noget.

De kæmpe kasser i et af rummene med dyrt rørgrej spændt for, var sgu lidt sjovt.

Men ellers syntes jeg der manglede rigtig meget. En lidt tynd omgang.

__________________
Mvh
Kenneth
Til top Vis KBAndersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KBAndersen
 
Morfar123
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Morfar tager en lur!

Bruger siden: 19 April 2017
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 364
Sendt: 30 Oktober 2017 kl. 14:30 | IP-adresse registreret  

Jeg har deltaget i en del messer igennem årene, både indenrigs og i udlandet. Dette års udstilling var tæt på bundskraberen. Som sædvanlig er der stande hvor man hurtigt finder døren ud igen, nærmest bulder og larm. Dette er ikke nyt og må være hårdt for de ansattes hørelse med så mange timers højt lydtryk. Man har ofte tendens til at spille for højt i håb om at imponere publikum. Musikken der spilles er ikke altid lige ens smag. Man overvejer om dagen ikke havde være brugt bedre ved at gå til noget live koncert af en slags ?

Ind imellem var der interessant grej men ofte lykkedes det ikke rigtig for udstilleren at få det til at virke ordentligt i ift rummet. Især bed jeg mærke i Jern, Graham, Living Voice, Buchardt og PMC højtalerne som værende rimelig interessante. Lyngdorphs små højtalere viser en trend ved placering tæt på væg som jeg er tilhænger af, hvem ønsker i virkeligheden sine højtalere skal placeres ude midt i stuen !?

Der var nærmest total mangel på fakta oplysninger, med enkelte undtagelser.. hvilket grej spilles der på nu? Hvad koster det? Hvad hedder udstilleren eller forretningen? Ikke altid nemt at få spurgt til de oplysninger i et overfyldt rum.

Mange Danske forhandlere fandt det ikke ulejligheden værd at møde op, ift sidste år må der mangle nogle, Rega, Audio Consult, Naim mfl. Det er svære tider for audiobranchen , stor konkurrence imellem sælgere og et international og gennemsigtigt marked på nettet, unge brugere er mest til iphone, streaming og trådløst hvilket jo er naturligt nok.

Jeg er vokset op med vinyl så dejligt at se nogle gode pladespillere hvor der da også blev leveret lyd i den bedre ende, uden at det på nogen måde var svært at forlade rummet igen. Kun i et af rummene fik jeg oplysning om hvilken pickup der blev spillet på. På en af dørene (og der var mange aflåste) stod der "Velkommen, kig ind"..Forfriskende

Desværre var mit helhedsindtryk, det er blevet for tyndt og intetsigende, der bør ske "forandring" hvis I vil overleve.

Til top Vis Morfar123's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Morfar123
 
Boydk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Juli 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 6261
Sendt: 30 Oktober 2017 kl. 17:22 | IP-adresse registreret  

Var faktisk positivt overrasket denne gang.
Altid hyggeligt at hilse på H. H. Mørch, der sidder stille og roligt i et hjørne og "vogter" over sine tonearme.
Lige så spændende at høre Ole Lund K.´s Jern-14 med tilhørende sub´s. Der mangler stadig lidt, men for pokker for et perspektiv. Imponerende med støbejernskabinetter.
High Performance spillede på noge små Audiovector med betonoverflade (kan ikke huske modellen). Den samme positive overraskelse med kæmpeperspektiv, og så på en Devialet "badevægt"
De to, og så Golden Ear Triton Reference var nok de højttalere, der imponerede mig mest. Sad desværre lidt for tæt på de Triton´s, men syntes, at de havde foldt styr på integrationen af den aktive bas og resten af højttaleren.
For første gang i mange år tog jeg hjem med følelsen af at have hørt nogle ting, der lød fremragende, og det siger s´gu ikke så lidt. Langt bedre, end jeg har været vant til længe.

__________________
Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
Til top Vis Boydk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Boydk
 
jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 6631
Sendt: 30 Oktober 2017 kl. 23:05 | IP-adresse registreret  

Morfar123 skrev:

Jeg har deltaget i en del messer igennem årene, både indenrigs og i udlandet. Dette års udstilling var tæt på bundskraberen. Som sædvanlig er der stande hvor man hurtigt finder døren ud igen, nærmest bulder og larm. Dette er ikke nyt og må være hårdt for de ansattes hørelse med så mange timers højt lydtryk. Man har ofte tendens til at spille for højt i håb om at imponere publikum. Musikken der spilles er ikke altid lige ens smag. Man overvejer om dagen ikke havde være brugt bedre ved at gå til noget live koncert af en slags ?

Ind imellem var der interessant grej men ofte lykkedes det ikke rigtig for udstilleren at få det til at virke ordentligt i ift rummet. Især bed jeg mærke i Jern, Graham, Living Voice, Buchardt og PMC højtalerne som værende rimelig interessante. Lyngdorphs små højtalere viser en trend ved placering tæt på væg som jeg er tilhænger af, hvem ønsker i virkeligheden sine højtalere skal placeres ude midt i stuen !?

Der var nærmest total mangel på fakta oplysninger, med enkelte undtagelser.. hvilket grej spilles der på nu? Hvad koster det? Hvad hedder udstilleren eller forretningen? Ikke altid nemt at få spurgt til de oplysninger i et overfyldt rum.

Mange Danske forhandlere fandt det ikke ulejligheden værd at møde op, ift sidste år må der mangle nogle, Rega, Audio Consult, Naim mfl. Det er svære tider for audiobranchen , stor konkurrence imellem sælgere og et international og gennemsigtigt marked på nettet, unge brugere er mest til iphone, streaming og trådløst hvilket jo er naturligt nok.

Jeg er vokset op med vinyl så dejligt at se nogle gode pladespillere hvor der da også blev leveret lyd i den bedre ende, uden at det på nogen måde var svært at forlade rummet igen. Kun i et af rummene fik jeg oplysning om hvilken pickup der blev spillet på. På en af dørene (og der var mange aflåste) stod der "Velkommen, kig ind"..Forfriskende

Desværre var mit helhedsindtryk, det er blevet for tyndt og intetsigende, der bør ske "forandring" hvis I vil overleve.



Tror ikke det har så meget med at det er svære tider at gøre, mange gider bare ikke, man kan jo tænke sig hvorfor.




Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen
 
nyssa_temp
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Oktober 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 36
Sendt: 30 Oktober 2017 kl. 23:40 | IP-adresse registreret  

Positivt overrasket over især PMC samt de KEF, som stod i Hegels rum. Der var lidt meget bulder og manglende kontrol på bassen i flere af rummene. Stage Accompany var for fedt. Martin Logan med rumkorrektion og en smuk Luxman rørforstærker var, for mig, dagens bedste lyd. Helt utroligt fin transient-gengivelse og velafstemt hele vejen gennem spektret. Alluxity lød som om det spillede i modfase, det var lidt ærgerligt med det dyre grej.
Til top Vis nyssa_temp's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nyssa_temp
 
e-type
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 November 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 263
Sendt: 31 Oktober 2017 kl. 12:07 | IP-adresse registreret  

Det var en tynd omgang. Jeg har været med i HiFi i rigtig mange år, og en af de ting som jeg forventer ved sådan en messe, er at se og høre nogle af de topprodukter vi eller har svært ved at få adgang til. Især danske producenter er interessante, men f.eks. et verdensnavne som Gryphon var der ikke. De sælger selvfølgelig størsteparten i udlandet, men det havde været skønt, hvis de havde vist hjemlandet, hvad det er de har succes med lige nu.

Faktisk var jeg og min 2 hifi venner lidt overraskede over, at det var hos rimelige prissatte setups, at lyden var i den bedre ende. Vi var enige om, at HiFi klubben med deres moderate B&w setup, viste hvor langt man kan komme for rimelige midler, ligesom Buchart havde en "ramt den lige i røven" i den klasse. Paradigm overraskede lidt, at de fik så meget ud af de "små" kasser. Martin Logan lød som de skal. Levinson havde selvfølgelig klippefast i lyden, men man skal kunne lide JBL-lyden - high end ja, på deres præmis.

Ellers var vi alle 3 skuffede over, hvad de dyre drenge præsterede - især var det tydeligt for os, at bånddiskanterne havde en udfordring i rummene, hvis ikke man sad lige i smørhullet. Den ene af vennerne er ude i at skulle have nyt. Med en budget på 200 klik, så var det ikke har han fandt noget nyt til inspiration.

Til top Vis e-type's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af e-type
 
janils
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Pladespilleren.dk

Bruger siden: 02 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3093
Sendt: 31 Oktober 2017 kl. 17:51 | IP-adresse registreret  

Hvilke båndhøjttalee tænker du på e-type? Jeg mener ikke jeg så højttalere med bånd? Der var dog elektrostaterne, air motion transformers,
magnetostater og meget andet.

__________________
Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
Til top Vis janils's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af janils Besøg janils's Websted
 
Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 3752
Sendt: 31 Oktober 2017 kl. 18:37 | IP-adresse registreret  

e-type skrev:
Det var en tynd omgang. Jeg har været med i HiFi i rigtig mange år, og en af de ting som jeg forventer ved sådan en messe, er at se og høre nogle af de topprodukter vi eller har svært ved at få adgang til. Især danske producenter er interessante, men f.eks. et verdensnavne som Gryphon var der ikke. De sælger selvfølgelig størsteparten i udlandet, men det havde været skønt, hvis de havde vist hjemlandet, hvad det er de har succes med lige nu.

Faktisk var jeg og min 2 hifi venner lidt overraskede over, at det var hos rimelige prissatte setups, at lyden var i den bedre ende. Vi var enige om, at HiFi klubben med deres moderate B&w setup, viste hvor langt man kan komme for rimelige midler, ligesom Buchart havde en "ramt den lige i røven" i den klasse. Paradigm overraskede lidt, at de fik så meget ud af de "små" kasser. Martin Logan lød som de skal. Levinson havde selvfølgelig klippefast i lyden, men man skal kunne lide JBL-lyden - high end ja, på deres præmis.

Ellers var vi alle 3 skuffede over, hvad de dyre drenge præsterede - især var det tydeligt for os, at bånddiskanterne havde en udfordring i rummene, hvis ikke man sad lige i smørhullet. Den ene af vennerne er ude i at skulle have nyt. Med en budget på 200 klik, så var det ikke har han fandt noget nyt til inspiration.



Af det top brands du nævner deriblandt Gryphon har de været repræsenteret for få år siden... Men du skal seriøst overveje som highend producent om messen i kbh er interessant nok. Hvert år det er nok og priotere forkert.........i lille Dk. Der er München highend nok mere interessant i europa at bruge messe kroner



__________________
"Det er musikken det drejer sig om"
Til top Vis Music4life's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Music4life
 
truef
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 408
Sendt: 31 Oktober 2017 kl. 22:09 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:
Tror ikke det har så meget med at det er svære tider at gøre, mange gider bare ikke, man kan jo tænke sig hvorfor.


Hej Jensen
Kan du ikke uddybe det lidt ? Hvorfor gider mange ikke ?
Til top Vis truef's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af truef
 
Justin Case
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Maj 2015
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 271
Sendt: 31 Oktober 2017 kl. 23:58 | IP-adresse registreret  

Man kan til stadighed undrer sig over, at store dele af ungdommen stiller sig tilfreds med lyden fra mobiltelefoner og deslige. Mangler der mon noget godt hifi i mellemprisklassen?
Måske er vores hjerne bare finurligt indrettet. Når vi konfronteres med meget dyre anlæg, skærper vi opmærksomheden for at vurdere om det nu også er pengene værd. Når vi hører noget fængende musik på mere ydmyge anlæg, filtrerer hjernen unoderne ved anlægget væk - eller hvad?
Til top Vis Justin Case's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Justin Case
 
Bent Øre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 December 2015
Lokalitet: Fyn Nord
Status: Offline
Indlæg: 37
Sendt: 01 November 2017 kl. 05:30 | IP-adresse registreret  

Jeg brugte ca. en time i stuen hos Peter Lyngdorf. Af to grunde... Hans anlæg spillede fantastisk, og jeg prøvede flere forskellige lytte positioner... Stående ved bagvægen.... ved siden.... Siddende på første række og i midten.... Fra alle positioner lød det godt. Og ikke mindst fordi at han er en fantastisk fortæller.... Buchardt S400 får også et stort plus.... Og både Lyngdorg og Buchardt er til at købe til fornuftige priser.... Piega skuffede mig i år...   
Til top Vis Bent Øre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bent Øre
 

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes