Tilbage til HIFI4ALL.DK 29. marts 2024 | 13:02   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Højtalere til 12m2 rum (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Rune-R-A
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 November 2014
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 27
Sendt: 27 Februar 2018 kl. 07:36 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg har netop fået indrettet mit træningsrum og smidt et par nyanskaffede Ikon 5 mk 1 højtalere der ing. Problemet er bare at jeg ikke syntes de
egner sig så godt til Heavy Metal, og at det er det jeg vil høre (resten spiller de formidabelt).
Med så lille et rum er det selvfølgelig ikke lydstyrken der begrænser højtaleren, men jeg syntes bare den mangler lidt dybde ( er ellers helt vild
med ikon)

Jeg har tidligere haft et par 5005 LE, som jeg var meget glade for så pt er planen at finde sådan et sæt ( har også overvejet 8008- men de er dog
lidt voldsomme i størrelsen, hvilket ejg kan gå på kompromi med hvis de er gode nok).

Mit spørgsmål er nu om der er andre Heavy Metal egnede højtalere i 2000 kr klassen (brugt) som jeg måske skulle se efter istedet.

De skal kobles til en gammel Denon stereo forstærker.

Det gør ikke noget hvis de også er flotte, kan godt lide at se på blottede enheder, og er desuden ret vild med både blue seriens (den nyeste)
"stramme" frontstof eller for den sags skyld b&w's kevlar og alu enheder.

På forhånd tak.

Til top Vis Rune-R-A's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rune-R-A
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes