Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. marts 2024 | 20:09   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: 192kHz fra Oppo 203? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Slende
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 Marts 2018
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 2
Sendt: 25 Marts 2018 kl. 08:15 | IP-adresse registreret  

Hvordan får jeg opløselig lyd fra OPPO 203 over på Cambridge audio 551N. Jeg har indstillet den til 192, men den spiller kun 48 ud. Jeg har også forsøgt mig med box, men uden at det har givet en forskel.
Til top Vis Slende's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Slende
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 25 Marts 2018 kl. 15:34 | IP-adresse registreret  


Hej Slende. Har du forsøgt med et HDMI kabel fra OPPO til Cambridge audio.

Cambridge audio 551N manual - 14 og 15 HDMI
Indgange og udgange til et passende TV / Monitor. HDMI-indgangene kan være tildelt i OSD menuen.
Som standard tildeles HDMI-indgangene til BD / DVD, CD / Video 1, Video 2, Video 3, Aux / TV og 7.1
Direct. Disse indgange kan tildeles frit, se senere afsnit om tildeling af video indgange. Alle videoindgange
transcodes og output via HDMI-udgange. Bemærk: Alle HDMI-bagtilslutninger (1 og 2 HDMI-udgange og
HDMI-indgange) er 4K kompatible.

__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
Slende
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 Marts 2018
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 2
Sendt: 25 Marts 2018 kl. 16:06 | IP-adresse registreret  

I sin tid købte jeg en Rotel dvd audio afspiller som kunne give 192khz analogt ud.. det er 16 år siden. Så var jeg blevet lidt lun på de DAC der kom på
markedet. Lod mig lokke til en Cambridge n851. Problem var at min Rotel var begrænset på dig udgang. Det er tilsyneladende stadig tilfældet . Har
også et Panasonic afspiller der er begrænset. Det er min nye Oppo også på optisk og koaxial stik. Så læste jeg om en box der kunne lave een hdmi
udgang om til koaxial stik. Det er så heller ikke lykkedes mig at få det til at fungere. Har købt hi speed hdmi og koaxial stik. Det hele var jo nemt hvis
jeg havde købenes den viden jeg har fået selv. PS der er ikke hdmi ingange på Cambridge dac’en.
Til top Vis Slende's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Slende
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes