Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. marts 2024 | 17:09   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Apple TV 4K og Soundbar? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Højen79
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 Marts 2011
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 16
Sendt: 13 Januar 2019 kl. 11:49 | IP-adresse registreret  

Jeg har de seneste 3-4 år har benyttet mig af smarttv funktionen (Netflix, HBO, plex) på mit Samsung SmartTV (UE55HU7505TXXE), men synes efterhånden den del er ved at være noget forældet og sløv, ligesom der heller ikke længere kommer opdateringer. Jeg tænkte jeg ville ud over det problem, og købte derfor i går en Apple TV 4K.

Det kørte jo upåklageligt, men fandt ud af, at film, serie m.v. nu ikke længere kørte i "Surround" (DTS, DD) på min Soundbar (B&W Panorama II). Altså kun Dolby prologic II og stereo. Jeg legede lidt med indstillingerne, men kunne ikke få det til at virke.

Hertil skal det nævnes at min Soundbar er koblet til mit Samsung TV via HDMI ARC og jeg valgte at koble min nye Apple TV i en HDMI in på Samsung TV'et. Jeg prøvede derfor mulighed nummer 2 og koble soundbaren direkte i en HDMI in på min Soundbar, hvilket jeg slet ikke kan få til at virke - hverken lyd eller billede. Den registrere slet ikke mit Apple TV.

Hvad kan problemet skyldes? Altså både lyddelen ved at koble Apple TV i mit tv. og dernæst problem 2 med at den i Soundbaren slet ikke registrere min Apple TV (indgang). Er der noget jeg fuldstændig har overset?
Til top Vis Højen79's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Højen79
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes