Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. marts 2024 | 13:39   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Udstillinger og messer
 HIFI4ALL Forum : Udstillinger og messer
Emne Emne: Sound Society i Århus (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Hermann.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 April 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 2148
Sendt: 23 Februar 2019 kl. 20:53 | IP-adresse registreret  

Det var en flot Hifi messe der var i dag den 23.2 og i morgen også.

Der bliv vist high end i alle afskygninger, de bedste var nok Harbeth højtalere med en hel masse rør i signalvejen. Også Dynaudio havde en fornem præsentation, hvor de præsenterede en højtaler til 10k og en til 300k sættet. Den første var imponerende i forhold til størrelsen og den sidste var bare god. Også JBL viste deres Everest top model, og den lød jo rigtig godt. Der var kø ved Steinway / Lyngdorf, hvor Lyngdorf selv præsenterede, og det var også imponerende. men over 800k for sættet er vist lidt dyrt. B&W nye 802, var ekstremt deltaljerede i lyden men også så neutrale og kliniske at de måske blev lidt kedelige. (beklager B&W fans)

Langt det meste musik blev streamet, mange havde også fine pladespillere med men de blev til nogens skuffelse ikke brugt så meget. Det samme gælder CDerne der blev brugt endnu mindre end vinylen. Men formatet kan nu aldrig være særlig væsentligt. Men der var samlet rigtig mange gode stande, så det var en hifi messe helt i top. Så den får en

__________________
Venlig hilsen
Hermann
Til top Vis Hermann.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hermann.
 
Boydk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Juli 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 6250
Sendt: 24 Februar 2019 kl. 10:03 | IP-adresse registreret  

Er så knap så entusiastisk som Hermann Det er absolut en godkendt messe. Bülow & co. gør et fint stykke arbejde, og rummene på Hotel Royal er langt fra så vanskelige som i KBH. Men synes generelt ikke, at den udbudte lyd er særligt spændende.

Er nok blevet for gammel , men i år var der "kun" to rum, der overraskede mine ører. De "nye" JBL L-100 Classic, en relancering af de gamle L-100, tro mod det originale koncept, men med nye enheder, nyt delefilter og en lettere ændret portafstemning. De gjorde det s´gu virkeligt godt.

Næste overraskelse var HES´s rum (201), med et par helt, bittesmå gulvhøjttalere og Icon Audioe integreret rørspille. Det lød forrygende, Måske fordi, man har konstrueret en højttaler, hvor enhederne ikke skal performe udover deres medfødte grænser. Absolut en overraskelse.

JBL´s Everest kan helt sikkert noget specielt, men de skal ha´ bøllebank for at vise det, og det fik de desværre ikke. Sandsynligvis p.g.a. hensyntagen til medudstillerne på samme etage, og det var virkeligt synd . Opgav Lyngdorfs rum, da køen udenfor konstant var massiv, men til ca. 800.000,- er det vist for de fleste alligevel udenfor rækkevidde, så skidt med det.

Havde den stik modsatte opfattelse af Harbeth. De boomede og buldrede i bunden, med manglende præcision til følge. Der skal nok en anden opstilling til, hvis de skal være interessante.
Ellers var det for mig så som så med resten, men det må ikke misforståes. En super arranceret messe, dejlig indretning, Njord gin-bar er vel heller ikke at foragte, så den får også herfra.



__________________
Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
Til top Vis Boydk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Boydk
 
Peter X
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 December 2009
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 335
Sendt: 24 Februar 2019 kl. 17:01 | IP-adresse registreret  

Generelt må man sige at lytte rummene har en god størrelse i forhold til københavn der godt kan være klemt ind på de små værelser.

Et nyt dansk firma MAHP Audio præsenterede sin perfekte højttaler, det er jo altid spændende, her er det Seas koaksial, SB bas og Groundsound elektronik, sammen men nogle principper der ikke er helt forklaret. et godt eksempel på faselineære højttalere der lyder helt specielt. Lyden minder mig om første gang man hørte Avantgarde aoustic Zero 1, nogen gange alt for pæn.

Koaksial enheder er åbenbart snart til at styre. bla. hos Technics med fair priser også på LP-afspillere og forstærker. og hos Fyne der er et nyt skotsk højttaler firma der allerede har fulde serier. deres top serie bliver interessant når den er færdig, deres 8" (50?) stod godt på kor og stemmer.

Flere steder blev der spillet "uncompressed" det må være det vi skal bruge high-res til!

Steinway og Peter Lyngdorf lavede nok dagens bedste show. Dipoler Model B med 12stk 12" fik meget godt fat i det meste af rummet.

Dynaudio's nye Confidence 60 fik også en fin presentation

Og så blev der spillet en masse god musik, meet sjældent det der ligger på den forberedte playliste.

Trafik - Anders Blichfeldt
https://www.youtube.com/watch?v=PWnkcvFt_E8

Three to tango - Vestbro Trio
https://www.youtube.com/watch?v=-2s9qPX41dQ

Light my fire - Lisa Lovbrand
https://www.youtube.com/watch?v=FC0TwkuNFW0
Til top Vis Peter X's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter X
 
Mr.green
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 April 2016
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 60
Sendt: 24 Februar 2019 kl. 18:32 | IP-adresse registreret  

Synes det var en rigtig god messe. De bedste 3 på dagen var efter min mening

Lyngdorf
Maph
Jbl 4429 + sub systemet.

Hvem kender til maph højtaleren. Ikke meget man finder ved en søgning. Syntes virkelig de lød godt. Desværre kostede de noget mere end jeg luge havde regnet med. Ellers kunne de godt ha været interessante. Lyngdorf systemet er reelt uopnåeligt prismæssigt. Det var sådan er anlæg man godt ville låne 200.000kr for at købe men desværre koster hi-fi bare og dette system kostede over 800.000. Jbl system faktisk det billigste af disse tre.

__________________
Mr.Green
Til top Vis Mr.green's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr.green
 
Boydk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Juli 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 6250
Sendt: 24 Februar 2019 kl. 19:01 | IP-adresse registreret  

Bli´r så nødt til at korrigere mit lytteindtryk fra i går.
Der er pokker til forskel, når rummet er stuvende fuldt af mennesker, og så i dag sent på eftermiddagen hvor der var "mere plads".
De små højttalere på Icon Audio, tror det var PBS Alpha T-20, mistede for mig lidt af det, der imponerede mig i går, når rummet var
nærmest tomt. Underligt, at der ikke skal mere til, men det er jo kun en appetitvækker, sådan en messe.
Men jeg blev endnu en gang imponeret af JBL´s nye version af L-100. Lyden kom s´gu "ud af kassen". Flot gået.

__________________
Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
Til top Vis Boydk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Boydk
 
velkommen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 Oktober 2003
Status: Offline
Indlæg: 1740
Sendt: 24 Februar 2019 kl. 19:58 | IP-adresse registreret  

Rigtigt, de L 100 var nemlig værd at lægge ørerne til,var ret overrasket over hvor fedt bassen kom ud af kassen....betydelig bedre end den gamle model  Og så var jeg ret overraket over emotiva effektrin hos AV-Connection havde så meget saft og stadig faktisk ikke faldt væk lydmæssig.
 
Inde hos jbl everest spillede de med en del knald på, men efter det var så dyrt, og med de store ML effekttrin til en halv mille....ville jeg ikke bytte med mit hjemmebyg, spiller her betydelig højere, og mere rent, end det gjorde derinde
 
vh velkommen
Til top Vis velkommen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af velkommen
 
Hermann.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 April 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 2148
Sendt: 25 Februar 2019 kl. 09:44 | IP-adresse registreret  

Det er en god pointe at det betød meget om der var mange i rummet eller få. Ligeledes betød det meget om der var lukket ud til gangen, nogle gange kunne man næsten høre lige så meget snak fra gangen som musik. Dynaudio og Lyngdorf holdt lukkede seancer hvor gangsnakken ikke havde betydning. Valget af musik betød nok også noget, f.eks. ved Harbeth højtalerdemoen blev der spillet musik med en på akustisk guitar og en sanger meget afdæmpet, det gjorde de højtalere godt. Men det var lidt overraskende at der mange steder var lyttere der ville have det på et lavere niveau, nogle gange kunne jeg i godt have tænkt mig at de fyrede noget mere op under forstærkerne. Og de nye JBL L-100 var gode, de lignede de gamle på en prik, og de kunne endda fås med skumgummifront som de oprindelige.

__________________
Venlig hilsen
Hermann
Til top Vis Hermann.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hermann.
 
velkommen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 Oktober 2003
Status: Offline
Indlæg: 1740
Sendt: 25 Februar 2019 kl. 10:45 | IP-adresse registreret  

Jeg var ligeledes ret begejstret for den nye cocktail audio hos medlyd, der findes i flere udgaver, var nok mest til x45 og især x50 der kunne rumme op til 8Tb i hver skuffe og reides på forskellige måder, evt så man lavede en kopi straks ved hver ripning....men det var nok lidt tidligt de havde den med på udstilling hos medlyd.....da de ikke helt var sat ind i den endnu....ellers ret genial hvis den så bare kører bedre end den olive 4hd jeg har nu....og hvor firmaet mig bekendt er gået konkurs...det er så fedt hvis man har besøg til lyt, ikke at skulle bruge tiden på at finde cd og lp frem, men bare tager sin ipad og scroller musikken igennem....og finder hvad man vil lytte....

vh velkommen ps ellers var det en hyggelig dag med svigersønnen og det ældste barnebarn
Til top Vis velkommen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af velkommen
 
mcshamus
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Tager en pause!

Bruger siden: 16 August 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 110
Sendt: 25 Februar 2019 kl. 14:22 | IP-adresse registreret  

Jeg nød i al almindelighed udstillingen i fulde drag.
Især syntes jeg godt om Gryphon-sættet.
Audiophile havde levnet en smule plads til et par nye, danske standerhøjttalere. Læderbeklædte kabinetter. Viking Sound Wave, tror jeg, de hedder. Ingen lyd fra dem, men de ser godt ud.
Rigtig god var også lyden hos Audiocompagniet (Copland integreret, store Elac-højttalere (FS409?), Lumin-streamer og Rega RP10). Og glemmes må ikke Buchardts aktive prototyper tilsyneladende med et signal direkte fra en cd-afspiller. Den lyd lover godt for fremtiden, og efter sigende kommer kommer højttalerne med noget DSP.
Technics SL1000 er mere end almindeligt attråværdig, men lyden i Technicsrummet var med al respekt på trods/på grund af den optiske pick up (DS Audio) ikke noget at skrive hjem om, ligesom også Martin Logan IMHO skuffede.
MAHP....tjahh. Meget flot bygget, meeen lyden...måske, jeg skal vænne mig til det anderledes princip?
Lyngdorf Steinway (eller er det omvendt?) kunne mere end sit fadervor i henseende til perspektiv, dynamik og detaljering, men det er til prisen vel heller ikke urimeligt.
Et par Raidho-gulvhøjttalere trukket af fuldt Aesthetix setup med signal fra en  f l o t  Brinkmann grammofon (direct drive) gjorde det rigtig godt.
Og for første gang endnu hørte jeg et par Audiovector-højttalere spille åbent, transientrigt og medrivende. De blev drevet af udstyr fra Primare. Det ville jeg godt kalde high end.
Aarhus er bestemt en messe værd!
Til top Vis mcshamus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mcshamus
 
Nørd
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 April 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 807
Sendt: 25 Februar 2019 kl. 17:51 | IP-adresse registreret  

Hej

Lige mit bidrag efter en god dag i det Aarhusianske ;O)

I følge mine øre var de bedste setups i rækkefølge og uden skelen til prisen:

1. Connoisseur audio med Audiosolution Figaro M højttalere og Atlas elektronik.
2. Raidho på Moon
3. JBL L100 på Mark Levinson

Audiosolution havde forresten også bedste lyd på Viborg Supertræf med deres Figaro XL - så der er lidt af trend.
De spillede i hvertfald åbent og naturligt uden skarphed og med et super stabilt og lækkert fundament - noget som flere dyre
setups ikke formåede.

Hilsen

Nørd

Til top Vis Nørd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nørd
 
borup2010
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 August 2014
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 37
Sendt: 25 Februar 2019 kl. 20:24 | IP-adresse registreret  

Jeg havde også et meget positivt indtryk af messen. Som sædvanligt nåede jeg ikke alle rummene, men brugte lidt for lang tid hos de udstillere jeg var mest interesseret i.

Jeg startede ved Ansuz-Aavik-Børresen hvor Lars Kristensen var helt i hopla og fortalte om deres nyeste højttaler konstruktioner. Fra nu af bliver det åbenbart kun 2 vejs eller 2½ vejs fra deres hånd.

Audiophile spillede på Gryphon Mojo S (der er pænt store i den virkelige verden!) trukket af en Diablo 300. Det var næsten lidt for kontrolleret/pænt efter min smag.



Bedste indtryk fik jeg af Audio Solution Figaro M. De spillede bare så højttalerne helt forsvandt og de var også ganske pæne at se på. Nummer 2 var helt sikkert JBL L100 Classic på en ny "lille" integreret Mark Levinson.

Jeg var ikke helt sikker på hvad jeg skulle mene om MAHP. De lød da fint, men jeg var ikke blow away undtagen da jeg hørte prisen på 200k. Så er der altså mange højttalere at vælge imellem!

Generelt var jeg positivt overrasket over de "billige" produkter. Den nye Dynaudio Evoke10 til 10.000 spillede lækkert og den lille gulvhøjttaler fra PSB Alpha T20 var også fin til en sætpris på 5500 DKK.

Der var skruet helt op for hyggen ved Gato Audio. De var helt tydeligt stolte af deres FM-50 som også lød helt godt. De spillede både numre fra playlisten og publikums ønsker via streaming. 

 

Et rigtigt godt arrangement, men jeg skulle have brugt 2 dage i stedet for at tro at jeg kunne nå det hele om søndagen...

Til top Vis borup2010's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af borup2010
 
Nørd
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 April 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 807
Sendt: 25 Februar 2019 kl. 21:17 | IP-adresse registreret  

Hej igen

I forhold til gode og dårlige præsentationer...

Gryphon
For at starte i det dårlige ende - så tog Gryphon prisen.
En ualmindelig arrogant sælger, der til at starte med nægtede at spille noget af den musik, der var meldt ud som officiel
spilleliste.

Dernæst fortalte han hurtigt - uden at gå i detaljer - at det var det allerbilligste anlæg fra Gryphon de spillede på til 8-900.000.

Anlægget var sat op i et ret lille rum - uden akustiske tilretning - ikke i engang gardinerne var trukket for vinduerne.
Og så blev der ellers spillet højt. Anlægget gjorde ikke noget galt, men det var fanme koldt at høre på.
Vi tjekkede lige et par gange om det blødte ud af ørerne...

Lad nu vær med at være arrogante før der er helt styr på lyden.
Selv et anlæg til 8-900.000 har altså brug for at blive sat ordentlig op - med tilstrækkelig ordentlig akustik.

Dynaudio
Det var så den gode demo.
Lukket demo - 15-20 minutter ad gangen for lukkede døre så støj udefra blev minimeret.
Kort, konkret og relevant introduktion af produkterne og de enkelte musikstykker.
Der var tænkt over opstillingen og det lyd super fint.
Det eneste der trak ned var, at det ikke lød lige så godt som sidste år, hvor det var de STORE Consequence der spillede.
Vauw - de spillede fantastisk... sidste års bedste lyd.

Hilsen

Nørd
Til top Vis Nørd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nørd
 
thuekay
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 Maj 2008
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4017
Sendt: 25 Februar 2019 kl. 22:34 | IP-adresse registreret  

Her er lidt indtryk fra min søndag.

Her var mine favoritter:

Jern14 præsenteret af Ole himself. Det spillede super frigjort og med dejlig 3d. Der var dog lidt med overgangen til REL subwoofererne der hvor jeg sad.

Buchardt Audio spillede også godt. Der var godt med krop på lyden, men jeg synes dog bassen var lidt udefineret.

Børresen 01 spillede imponerende og Lars var underholdende som sædvanlig. Men prisen er også derefter.

MAHP Audio med hans aktive højttalere med coax element og 8" bas. Det spillede super præcis, dynamisk med en god tonalitet. De koster så også 200k og ser meget specielle ud. Men lyden fejlede ikke noget.

Derudover var jeg også positiv overfor de JBL L100 på ML. Klipsch Forte på vist var egentlig også meget sjovt.

Den største skuffelse må være setuppet med de store Elac Vela 409. Det setup lød kantet, unaturligt, øretrættende, usammenhængende med højt støjgulv. Skulle lige have en pause efter dette.

Sjovt som vi har så forskellige oplevelser. Bla. Med ovennævnte Elac, men også med fx. Connossour Audio, som absolut ikke sagde mig noget.

__________________
Mvh Thue
Til top Vis thuekay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af thuekay
 
borup2010
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 August 2014
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 37
Sendt: 26 Februar 2019 kl. 00:09 | IP-adresse registreret  

Lidt flere billeder fra telefonen:

Topsound havde JBL Everest og Sonus Faber Sonetto. Jeg hørte først Sonetto og så bagefter Everest og ja de kan da noget helt andet, men for mig var det ikke 15 gange bedre som prisen kunne antyde

Lydbutikken havde de små Harbeth kørende med Manley forstærkere, da jeg var der. Det lød super godt, men de spillede så højt, at jeg blev nødt til at forlade lokalet efter et enkelt nummer.

Til top Vis borup2010's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af borup2010
 
TomH
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 November 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 141
Sendt: 26 Februar 2019 kl. 04:10 | IP-adresse registreret  

Slet ingen der var inde og lytte hos Audio Note? Synes det lød super godt og musikalsk med deres Audio note højtalere. Men ja der var mange gode setup. Ville bare sige var overrasket over hvor mange rum der var hvor der blev spillet vinyl.
Til top Vis TomH's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TomH
 
velkommen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 Oktober 2003
Status: Offline
Indlæg: 1740
Sendt: 26 Februar 2019 kl. 10:41 | IP-adresse registreret  

lige ved everest fik jeg nok den største skuffelse over hvad de kunne set i forhold til prisen, og så spillede han højt sagde manden derinde....Nej det var ikke højt, er sikker på mine selvbyg gør det bedre både lydmæssigt og styrkemæssigt, det er jo så en påstand, men tror den holder stik, over 6oo af de store, det var de bestemt ikke værd....såååå  ville jeg snart hellere lytte på L100

vh velkommen
Til top Vis velkommen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af velkommen
 
borup2010
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 August 2014
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 37
Sendt: 26 Februar 2019 kl. 13:30 | IP-adresse registreret  

TomH skrev:
Slet ingen der var inde og lytte hos Audio Note? Synes det lød super godt og musikalsk med deres Audio note højtalere.
Men ja der var mange gode setup. Ville bare sige var overrasket over hvor mange rum der var hvor der blev spillet vinyl.


Jeg var længe inde ved Audio Note. De havde Vincent Belanger til at demonstrere hans egne indspilninger på LP og det lød super sprødt.
Jeg kunne godt have tænkt mig at have hørt de fine AN-E med noget mere rytmisk musik.
Til top Vis borup2010's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af borup2010
 
TomH
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 November 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 141
Sendt: 26 Februar 2019 kl. 14:43 | IP-adresse registreret  

Da jeg kom derind først spillede de Rickie Lee Jones Chuck E's in love, det lød super godt på de der AN-E, masser af rytme og instrumenter guitar trommer bas osv.
Til top Vis TomH's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TomH
 
jacobii90
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Juni 2019
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 2
Sendt: 26 Juni 2019 kl. 10:37 | IP-adresse registreret  

Det var vildt fedt, virkelig en god dag med min kone. nogen der ved hvornår der kommer lignende arrengementer?

__________________
Manager hos Mondo Kaos
Til top Vis jacobii90's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jacobii90 Besøg jacobii90's Websted
 
Hermann.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 April 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 2148
Sendt: 29 Februar 2020 kl. 19:31 | IP-adresse registreret  

Der var mange mennesker til Sound Society idag i Århus, men ikke så mange at det gav problemer.

Der var HIFI i 40 suiter, og mange havde rigtig fine udstillinger og demonstrationer af alle de fine Hifi Produkter. Jeg synes flere stande
var imponerende, og Technics var en af dem der havde en flot udstilling, hvor alt bare virkede. Også B&O deltog og viste deres 70" LG
fladskærm med egne fine TV højtalere og deres store Beolab 50 gulvhøjtalere. Det virkede og var flot. Peter Lyngdorf præsenterede en ny
forstærker med RoomPerfect med 2 højtalere mindre den skotøjsæsker. Det var jeg skeptisk overfor, men det virkede helt igennem
imponerende, og det kommer først på markedet om 1½ måned. Gryphon demonstrerede deres udstyr med et par JBL Everest med 15"
bas, og det var en flot præsentation, og højtalerne spillede rigtig godt, men til slut spillede de rimeligt højt men ikke virkelig højt og så
klippede effektforstækeren. Gryphon oplyste at deres flot udseende effekt kun var på 2 * 50 Watt, og det kunne den altså ikke helt klare.
Men de brugte også normelt en anden effekt på 2 *300 Watt i Deres normale udstilling oplyste de.

Men en rigtig god udstilling, som jeg vil mene var en stor succes idag, og den er der også i morgen. Jeg var der fra de åbnede kl. 11 til de
lukkede kl. 17 og fik set det meste. En irriterende detalje var at mange snakkede alt alt for meget når noget blev demonstreret flere
steder. Kunne folk så ikke gå ud på gangen og snakke. Men super så jeg kommer også næste år, hvis udstillingen gentages der.

__________________
Venlig hilsen
Hermann
Til top Vis Hermann.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hermann.
 

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes