Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. marts 2024 | 11:17   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Vintage
 HIFI4ALL Forum : Vintage
Emne Emne: BeoMaster 6500 & BeoLab 3500? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Coach-Z
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 April 2008
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 229
Sendt: 13 Januar 2020 kl. 17:55 | IP-adresse registreret  

Har også lagt dette spørgsmål op på BeoWorld.

Jeg har en BeoMaster 6500 forstærker i stuen, men mangler lyd i mit køkken. Jeg har mulighed for at trække et kabel på loftet over stuen til køkkenet. Jeg vil gerne kunne styre lyd så nemt som muligt, samt få information i displayet på BeoLab højttaleren. Meget gerne med min Beolink 1000 fjernbetjening.

Jeg skal kunne tænde og slukke for BeoLab 3500 uafhængigt af BeoMaster, så jeg kan nøjes med lyd ud af mine to normale højttalere til når jeg ser film osv. Jeg har ikke købt BeoLab 3500 højttaleren endnu, men der er flere gode bud på dba.dk. Så vidt jeg har forstået det er der to forskellige versioner af BeoLab 3500 højttalerne. Er der en bestemt version jeg skal sikre mig at købe, for at få det til at virke?

Hvilket kabel skal jeg bruge og hvilken indgang på min BeoMaster 6500 skal jeg bruge for at få det hele til at virke?

__________________
HiFi og Hoved-Fi - Mit setup
Til top Vis Coach-Z's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Coach-Z
 
TobiasAndersen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 Februar 2020
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 1
Sendt: 12 Februar 2020 kl. 13:04 | IP-adresse registreret  

Den er lidt tricky, især med tanke på alderen på højtalerne. Jeg tænker at de kan rådgive dig i din nærmeste B&O forretning? De plejer at være rigtig
søde til at hjælpe
Til top Vis TobiasAndersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TobiasAndersen Besøg TobiasAndersen's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes