Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. marts 2024 | 13:48   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Bedste surround system til under 15.000 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
eerikk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Maj 2021
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1
Sendt: 14 Maj 2021 kl. 15:45 | IP-adresse registreret  

Hilser ydmygst på alle eksperterne!

En af mine venner har fået nyt hus hvor der skal laves "man cave" til mig og gutterne i kælderen! Vi skal have surround dernede til den skærm han
sætter op. Jeg er sikker på spørgsmålet har været oppe før, men hvad (som er til at få i disse tider - dvs. på lager) kan I anbefale??

Værelset er ca. 4 x 5 meter, budget er på ca. 10.000 +/- 5.000, det skal gerne være hvidt eller lyst træ, Stereo-højtalerne må gerne være
gulvhøjtalere og kunne spille musik så det lyder godt også, og receiver skal kunne videresende HDR/ATMOS/4K fra hans Nvidia Shield Pro, og den PS5
han håber på at kunne få inden årets udgang (men gerne mindst 4 HDMI indgange). OG jeg har nogle gamle JAMO Alto 120 gulvhøjtalere jeg gerne
donerer, hvis de kan indgå. Her er hvad jeg har set på indtil videre:

https://www.hifiklubben.dk/argon-audio-alto-55-mk2--alto-5-m k2--alto-c-mk2--bass-10-mk2---5.1_1/?
q=argon&fbclid=IwAR0r9ZCnTZBspLEKUO2kKKWPH7zW-Hyn2kn_dq4vgvU IXu_r1EfFPvTKnFY

https://www.cilo.dk/tangent-spectrum-x6-surround-5-0-system. html?fbclid=IwAR3k434ixXSQ8YATlVtA63FpnOYt6zEC-
mQnQulhOuk3rbMFsd7zNmUJKSw

ELLER Dali Oberon Vokal, Argon Audio Alto4wall, Dali Sub C-8 D, Denon AVR-X1600H fra HIFI-klubben i kombi med JAMO højtalerne (foreslået af HIFI-
klubben selv, men kan først skaffes til juli!)

I starten tænkte jeg trådløst, men kom hurtigt på at at det kablede giver bedre lyd (han bad mig undgå for mange ledninger når jeg hjalp med at
kigge efter noget godt). Jeg tænker I eksperter er enige?
På forhånd KÆMPE TAK til enhver der vil hjælpe os! 💪      
Til top Vis eerikk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af eerikk
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes