Tilbage til HIFI4ALL.DK 29. marts 2024 | 12:21   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Infinity IRS Epsilon (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
flaskebent
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 November 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 92
Sendt: 23 Marts 2022 kl. 23:16 | IP-adresse registreret  

Jeg har i en årrække ejet et sær Infinity Renaissance 90 og var egentlig helt vild med lyden. Jeg var specielt vild med deres soundstage og når jeg ser på
Infinity IRS Epsilon kan jeg se, hvor vildt fedt den må lyde. Dog vil jeg synes det er noget at gamble at købe sådan en gammel højttaler, hvor der ikke
kan købes enheder til mere.

Kan I anbefale en højttaler, som minder om lyden i højttalerne jeg nævner her? Dog af nyere dato.
Til top Vis flaskebent's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af flaskebent
 
dumbo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 April 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 2286
Sendt: 24 Marts 2022 kl. 09:16 | IP-adresse registreret  

Hej FlaskeBent



Har selv ejet både Renaissance 80 og 90, og har lyttet meget til IRS Omega.

Jeg har også selv lyttet noget til Martin Logan, kender du dem? Har ejet et sæt Vantage, og måske et sæt Summit kunne være
noget for dig? De lyder selvfølgelig ikke helt som Infinity, men har det kæmpe bånd som gir et fantastisk lydbillede
Til top Vis dumbo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dumbo Besøg dumbo's Websted
 
flaskebent
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 November 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 92
Sendt: 06 April 2022 kl. 10:16 | IP-adresse registreret  

Tror jeg kommer til at mangle bas med de Martin Loganner, jeg har dog aldrig hørt et par. Jeg overvejer i stedet et sæt B&W 800D eller Revel ultima
salon da de er lidt af nyere dato.
Til top Vis flaskebent's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af flaskebent
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4505
Sendt: 06 April 2022 kl. 10:50 | IP-adresse registreret  

Du kommer ikke til at mangle bas med et sæt Martin Logan... i nogle tilfælde har de næsten for meget bas  - det afhænger dog af rummet de spiller i. Men pointen er, at Martin Logan aldrig har været kendt for at mangle bas... jeg har selv haft flere forskellige sæt i lytterummet, og især de aktive bas-systemer har masser af punch.

 



__________________
Mvh, Mikkel
Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 
flaskebent
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 November 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 92
Sendt: 06 April 2022 kl. 13:08 | IP-adresse registreret  

Okay jeg prøver at give dem en cance mine overvejelser

Jeg er blevet noget betaget af den B&W 800d den er bare svær at komme til at lytte til.
Til top Vis flaskebent's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af flaskebent
 
dumbo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 April 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 2286
Sendt: 06 April 2022 kl. 14:29 | IP-adresse registreret  

Helt enig med Mikkel, jeg havde næsten for meget bas med Vantage! Den har en 8” bas med 200 watt forstærker indbygget, og
mener en Summit har 2 x 10” basser, og kører også aktivt



Men er du mere til B&W, skal du selvfølgelig gå den vej! Ville dog klart give Martin Logan et lyt, hvis du har været glad for bånd-
lyden fra Infinity
Til top Vis dumbo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dumbo Besøg dumbo's Websted
 
flaskebent
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 November 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 92
Sendt: 06 April 2022 kl. 14:45 | IP-adresse registreret  

Hvilke højttalere har I to i dag og hvorfor kom I af med jeres Martin Logan?
Til top Vis flaskebent's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af flaskebent
 
dumbo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 April 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 2286
Sendt: 06 April 2022 kl. 15:10 | IP-adresse registreret  

Tror de ML Mikkel snakker om, er dem han har haft til anmeldelse her på siden



Mine havde næsten for meget bas til mit lytterum, også har jeg altid været glad for JBL. Så den vej skulle jeg, selvom jeg
sagtens kunne være lykkelig med et sæt ML igen
Til top Vis dumbo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dumbo Besøg dumbo's Websted
 
Digital_Thor
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 Maj 2010
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1610
Sendt: 06 April 2022 kl. 17:32 | IP-adresse registreret  

flaskebent skrev:
Tror jeg kommer til at mangle bas med de Martin Loganner, jeg har dog aldrig hørt et par. Jeg overvejer i stedet et sæt B&W 800D eller Revel ultima
salon da de er lidt af nyere dato.


ML Summit har 2 x 10" bas med indbygget forstærker til at drive dem - hvilket burde kunne give lidt bas
B&W 800D er en helt anden højttaler type, som grundet sin høje deling imellem mellemtone og diskant, samt store mellemtone, vil opleves som værende "afdæmpet" i øvre mellemtone - så forvent en noget "mørkere" lyd end f.eks Revel, Focal/JM-lab/ AudioVector, Dali, KEF, Sonus Faber, Wilson, System Audio, Buchardt, Dynaudio osv.

Revel Ultima er derimod en helt anden konstruktion igen. Den følger ret slavisk en opbygning/design, som stammer fra en ret udførlig test, hvor man har lader folk lytte på højttalere, uden at de kunne se dem. Herudfra har man så fundet ud af hvilket parametre de fleste godt kan lide.... og så har man brugt den viden til at bygge Revel højttaleren.

Martin Logan har et snævert lyttefelt og er sjældent særlig neutral. De kan dog ofte præsterer en meget flot gengivelse til kammermusik, kor og andre klassiske værker.

B&W er også en speciel fætter, som uanset pris, bare slavisk følger en designfilosofi jeg bare ikke rigtig kan forlig mig med. Ingen moderne B&W højttaler spiller efter min mening godt. Den er for farvet i sin spillestil og hviler tungt på lækkert håndværk og flot lak.

Revel er klar den mest neutrale højttaler du har overvejet. Selvfølgelig kan man blive imponeret de første par gange man lytter på de fleste højttalere. Men jeg vil mene du bliver mest glad for Revel i længden
Til top Vis Digital_Thor's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Digital_Thor
 
Hevring
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Januar 2008
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 126
Sendt: 06 April 2022 kl. 18:21 | IP-adresse registreret  

Hej Flaske…

Jeg kender ikke Infinity højttalere (har ikke nærlyttet dem), men formoder at de via deres specielle enheder til mellemtone, og diskant, har en meget “frigjort” og airy spillestil (hvilket jeg selv sætter pris på).

Jeg vil derfor gerne anbefale dig at give XTZ Divine et lyt. Der er 2 udgaver, den ældre 100.49, samt en upgraded Divine Alpha (så vidt jeg husker)! Jeg har, og er ualmindeligt begejstret for, 100.49 modellen. Fælles for de to er mellemtoneenheden, der er en keramisk enhed af tyske Accuton, og udråbt til at være i eliten af mellemtoneenheder, og det kan du godt høre hvorfor. Mage til luftig, og let, gengivelse skal du lede længe efter, og så går de samtidigt dybt og præcist, med de to 10” i hver side. En norsk anmelder har sammenlignet dem med JBL K2 til over 250.000kr, og dét prisleje er vi slet slet ikke i nærheden af. Google dem, og læs hvad du kan finde, de får meget pæne ord med på vejen.

Jeg har tidligere haft Martin Logan Vantage, og hos mig spillede de rimeligt godt, en elektrostat kan nogle trics. Min udfordring med dem var bassen!! En enkelt lille 8” enhed, i et transmissionsliniewannabe kabinet, flytter altså ikke de store mængder luft, ikke i min stue!! En god sub hjalp lidt på det, meen…

Just my 50cent / Henrik
Til top Vis Hevring's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hevring
 
flaskebent
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 November 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 92
Sendt: 06 April 2022 kl. 22:45 | IP-adresse registreret  

Digital_Thor skrev:
flaskebent skrev:
Tror jeg kommer til at mangle bas med de Martin Loganner, jeg har dog aldrig hørt et par. Jeg overvejer i stedet et sæt B&W 800D eller Revel ultima salon da de er lidt af nyere dato.

ML Summit har 2 x 10" bas med indbygget forstærker til at drive dem - hvilket burde kunne give lidt bas

B&W 800D er en helt anden højttaler type, som grundet sin høje deling imellem mellemtone og diskant, samt store mellemtone, vil opleves som værende "afdæmpet" i øvre mellemtone - så forvent en noget "mørkere" lyd end f.eks Revel, Focal/JM-lab/ AudioVector, Dali, KEF, Sonus Faber, Wilson, System Audio, Buchardt, Dynaudio osv.
 
Revel Ultima er derimod en helt anden konstruktion igen. Den følger ret slavisk en opbygning/design, som stammer fra en ret udførlig test, hvor man har lader folk lytte på højttalere, uden at de kunne se dem. Herudfra har man så fundet ud af hvilket parametre de fleste godt kan lide.... og så har man brugt den viden til at bygge Revel højttaleren.
 
Martin Logan har et snævert lyttefelt og er sjældent særlig neutral. De kan dog ofte præsterer en
meget flot gengivelse til kammermusik, kor og andre klassiske værker.
 
B&W er også en speciel fætter, som uanset pris, bare slavisk følger en designfilosofi jeg bare ikke rigtig kan forlig mig med. Ingen moderne B&W højttaler spiller efter min mening godt. Den er for farvet i sin spillestil og hviler tungt på lækkert håndværk og flot lak.
 
Revel er klar den mest neutrale højttaler du har overvejet. Selvfølgelig kan man blive imponeret de første par gange man lytter på de fleste højttalere. Men jeg vil mene du bliver mest glad for Revel i længden  


Hvor er jeg glad jeres input og jeg ud fra det I siger vil B&W højttalere ikke falde i min smag på sigt. Tror netop det der giver mening for mig er en højttaler der, hvor der er harmoni mellem frekvenserne. Jeg har engang lyttet til JBL K2 og den lyd var jeg ikke fan af. For mig var det som om der manglede mellemtone og jeg blev lynhurtigt træt af at høre på den skingre lyd. Derimod skiftede ekspedienten om til at spille på system audio og det var mere mig. I dag har jeg et sæt SA explorer til mit fjernsyn. 

Jeg har lyttet til Revel ultima salon 2 og dem blev jeg vildt duperet af og tror ikke det er en helt tosset vej at gå.

Til top Vis flaskebent's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af flaskebent
 
flaskebent
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 November 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 92
Sendt: 06 April 2022 kl. 23:00 | IP-adresse registreret  

Hevring skrev:
Hej Flaske…

Jeg kender ikke Infinity højttalere (har ikke nærlyttet dem), men formoder at de via deres specielle enheder til mellemtone, og diskant, har en meget “frigjort” og airy spillestil (hvilket jeg selv sætter pris på).

Jeg vil derfor gerne anbefale dig at give XTZ Divine et lyt. Der er 2 udgaver, den ældre 100.49, samt en upgraded Divine Alpha (så vidt jeg husker)! Jeg har, og er ualmindeligt begejstret for, 100.49 modellen. Fælles for de to er mellemtoneenheden, der er en keramisk enhed af tyske Accuton, og udråbt til at være i eliten af mellemtoneenheder, og det kan du godt høre hvorfor. Mage til luftig, og let, gengivelse skal du lede længe efter, og så går de samtidigt dybt og præcist, med de to 10” i hver side. En norsk anmelder har sammenlignet dem med JBL K2 til over 250.000kr, og dét prisleje er vi slet slet ikke i nærheden af. Google dem, og læs hvad du kan finde, de får meget pæne ord med på vejen.

Jeg har tidligere haft Martin Logan Vantage, og hos mig spillede de rimeligt godt, en elektrostat kan nogle trics. Min udfordring med dem var bassen!! En enkelt lille 8” enhed, i et transmissionsliniewannabe kabinet, flytter altså ikke de store mængder luft, ikke i min stue!! En god sub hjalp lidt på det, meen… Just my 50cent / Henrik



Nu har jeg kigget på højttalere i omkring 20 år og af en eller anden mærkelig grund har jeg altid overset at kigge på XTZ, hvilket er måske fordi jeg ikke kender mærket. Men hold da op nogle fede højttalere du refererer til her, men bliver dog lidt nervøs når du nævner JBL K2. Jeg må læse nogle anmeldelser af dem.

Til top Vis flaskebent's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af flaskebent
 
nils valla
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 20 Oktober 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2888
Sendt: 07 April 2022 kl. 09:44 | IP-adresse registreret  

DigiThor skriver:
: Revel Ultima er derimod en helt anden konstruktion igen. Den følger ret slavisk en opbygning/design, som stammer fra
en ret udførlig test, hvor man har lader folk lytte på højttalere, uden at de kunne se dem. Herudfra har man så fundet ud
af hvilket parametre de fleste godt kan lide.... og så har man brugt den viden til at bygge Revel højttaleren. :



Jeg troede alle HT blev til på den måde ;-)
Til top Vis nils valla's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nils valla
 
Hevring
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Januar 2008
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 126
Sendt: 07 April 2022 kl. 10:17 | IP-adresse registreret  

Jeg kan da egentligt godt forstå din bekymring, hvis du oplever JBL K2 som skingre

Jeg har ikke selv hørt dem, men kan forsikre dig, at der er intet skingert over XTZ’erne…

Hvad du får er en detaljering, der slår alt hvad jeg har lagt øre til, men ikke skingert eller koldt/analytisk i lyden, tværtimod!

Detaljerne ér der bare…



Hvis du skulle komme til Djursland, så tag kontakt via pb, jeg giver gerne et lyt



Udover de tidligere nævnte Martin Logan Vantage, har jeg en årerække haft Vienna Acoustics Mahler i stuen, og ingen af dem
har været i nærheden af “spilleglæden” på XTZ’erne !!



Mvh. Henrik
Til top Vis Hevring's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hevring
 
Digital_Thor
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 Maj 2010
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1610
Sendt: 07 April 2022 kl. 17:24 | IP-adresse registreret  

nils valla skrev:
DigiThor skriver:
: Revel Ultima er derimod en helt anden konstruktion igen. Den følger ret slavisk en opbygning/design, som stammer fra
en ret udførlig test, hvor man har lader folk lytte på højttalere, uden at de kunne se dem. Herudfra har man så fundet ud
af hvilket parametre de fleste godt kan lide.... og så har man brugt den viden til at bygge Revel højttaleren. :

Jeg troede alle HT blev til på den måde ;-)

Desværre Nils
Mange designere af højttalere har haft en langt mere afslappet holdning til de rå data. Og det et kompromis næsten lige meget hvad vi gør. Man må vælge lidt imellem størrelse, udseende, pris og kompleksitet.
Tag bare XTZ divine 100.49, som sikkert spiller fint, men deler en 7" mellemtone ved 2500hz - ca. 1000Hz højere end hvor den for alvor begynder at "beame", så man igen får en indsnævring af den horisontale spredning. Måske lyder det ok og passer nogenlunde fint med diskanten der nok måler ok lige foran højttaleren. Men igen er det på ingen måde i stil med hvad f.eks Revel laver, hvor det hele bliver taget med.

Nu bygger jeg selv, så jeg taler mest ud fra mange tekniske udgangspunkter, men oplever til stadighed at de højttalere jeg bedst kan lide - alle steder jeg kommer - er dem som overholder de fleste grundlæggende principper til nogenlunde punkt og prikke

En højttaler som f.eks Revel og også dem jeg selv bygger, er i større grad behagelige at lytte på, selv i rum der ikke er 100% optimale. Og jeg kan kun komme frem til at det må skyldes at højttalere der spiller jævnt i alle vinkler foran højttaleren, i større grad præstere en lyd der både opleves som neutral lige foran, men også til siderne og fra den reflekterende lyd fra vægge, møbler osv.

Jeg vil mene at det er lettere at købe/bygge en god højttaler, end det er at lave ens hjem om til et lydstudie.

Efter min mening, så er de fleste rum der er rare at være i og have en dialog med flere mennesker i, også er fine til musik.
Til top Vis Digital_Thor's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Digital_Thor
 
Gekkofinger
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 Februar 2015
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1060
Sendt: 07 April 2022 kl. 19:45 | IP-adresse registreret  

Interessante betragtninger. jeg ved nada om højtalerteknik, men har set målinger på kendte højtalere og deres omtale. Bla ML som
i målingerne viste noget der ikke var særligt godt. Tror at det var en Rocky mountain audio fest video, med kloge hoveder fra
Harmond-ish. Og blindtest der viste noget helt andet end man troede at man lyttede til. Så tænker at der er noget om det Thor
siger. Så kan man jo altid, som ofte her, diskuterer målinger kontra lytning. Og smag. Så flaskebent, på med vanten og lyt. Jeg er
pt. på Amphion. Har Thor noget at sige om dem? Ved at Ole Lund Christensen var ind over i 0érne.......
Til top Vis Gekkofinger's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gekkofinger
 
7100Vejle
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 September 2018
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 333
Sendt: 07 April 2022 kl. 20:59 | IP-adresse registreret  

De store Gryphon højttalere lyder godt, men er næsten umulige at betale. Jeg synes Martin Logan CLX, er en sindssyg fed højttaler, hvis du
har pladsen. Kæmpe lydbillede og ekstrem god top og mellemtone. Bassen er ikke som et jordskæv, men jeg ville, sagtens kunne leve med
dem.
Til top Vis 7100Vejle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 7100Vejle
 
gabetta
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 Februar 2014
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 345
Sendt: 07 April 2022 kl. 22:00 | IP-adresse registreret  

Men CLX er også en grundlæggende anden højttaler, pta. membranen, end nyere ML, så selv indenfor samme producent kan man ikke være
sikker på hvordan det lyder.
Til top Vis gabetta's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gabetta
 
Digital_Thor
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 Maj 2010
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1610
Sendt: 08 April 2022 kl. 07:38 | IP-adresse registreret  

Gekkofinger skrev:
Interessante betragtninger. jeg ved nada om højtalerteknik, men har set målinger på kendte højtalere og deres omtale. Bla ML som i målingerne viste noget der ikke var særligt godt. Tror at det var en Rocky mountain audio fest video, med kloge hoveder fra Harmond-ish. Og blindtest der viste noget helt andet end man troede at man lyttede til. Så tænker at der er noget om det Thor siger. Så kan man jo altid, som ofte her, diskuterer målinger kontra lytning. Og smag. Så flaskebent, på med vanten og lyt. Jeg er pt. på Amphion. Har Thor noget at sige om dem? Ved at Ole Lund Christensen var ind over i 0érne.......


Man skal blot huske at det kan være et spørgsmål om tilvending - hvilket kan trække både i positiv eller negativ retning - vi bliver simpelthen vandt til en given lydkarakter over tid, som derfor gør en ny lydoplevelse til enten en fornøjelig forandring eller til noget ukendt og ubehageligt. Dette er grundlæggende derfor at hurtige/korte lyt i en butik, ofte ikke bidrager bedst muligt til ens beslutning.
Hvem sagde det skulle være let

Amphion har en ganske fin konstruktion, med ret almindelige Seas enheder, som faktisk spiller fint... ligefrem brugt i nogle lydstudier. Jeg syntes dog at de er lidt dyre. Må jeg f.eks anbefale KEF Q750 til den halve pris.
Nogle sammenligner Amphion lidt med det man får i Buchardt S400, hvilket jeg også syntes er en rigtig fin højttaler... igen til en sjovere pris.

Man skal dog have med i mente, at når man vælge en højttaler med waveguide, så kan forskellen opleves som at lyden er mere fokuseret og frigjort af rummet, men lytteafstanden skal måske forstørres lidt, da de øvre frekvenser så at sige "peger" lidt mere direkte imod lytteren. Mere traditionelle højttalere hvor domen/membranen på diskanten sidder mere ude på fronten. Her vil lyden blive sendt mere ud til at alle sider og på en måde "fylde" rummet med flere refleksioner, som får det til at lyde som om at der er mere "rum".  Med en waveguide, som f.eks i Amphion, KEF, Buchardt osv. her får man til tider en mere "tør" og direkte lyd, hvor det i stigende grad bliver optagelsen der bestemmer hvordan lyden skal "klinge ud", frem for lytterummet.

Men fordi lyden er mere præcis i alle vinkler foran højttaleren - det horisontale plan ( med KEF også det vertikale) - så vil lyden fra højttaleren og refleksionerne ligne hinanden mere og hele lydbilledet bliver herved "strammet" noget op, så flere detaljer kommer frem og man igen bedre høre hvad der rent faktisk er på en optagelse - godt som skidt.

Jeg ville nok arbejde lidt baglæns, og sige til en potentiel køber:

Hvad har du lyst til at betale?
Hvad har du lyst til at se på?
Hvor meget plads har du?
Er der andre end dig der bestemmer over anlægget beskaffenhed?
Hvilket anlæg skal det kobles til?
Må der/kan der bruges subwoofere?

Tag f.eks den mindre KEF Q550. Man får en rigtig fin lille elegant højttaler i forhold til KED Q950. MEn tilføj 2 subwoofere og du kommer pludselig meget tæt på og kan samtidig udnytte princippet i strategisk placering af subwooferne, i stedet for den "låste" placering af basserne i højttalerne.

Så næste spørgsmål kunne være: Er du interesseret i at lege, måle, justere osv. For det åbner bare endnu en kæmpe bunke af muligheder

Der er folk derude i verden, som er langt mere teoretiske omkring alt hvad jeg har skrevet. De har alle simulationer, test og målinger til at bekræfte og forklare næsten alt. Jeg forsøger kun at koge det mest basale ned, så det ikke bliver alt for snørklet, hvilket nemt kommer til at hægte flere af end hvad godt er
Til top Vis Digital_Thor's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Digital_Thor
 
schlager
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Februar 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 302
Sendt: 08 April 2022 kl. 11:18 | IP-adresse registreret  

Man kan trygt og roligt tage Digitalthor's gode råd for gode vare. Så er vejen til vellyd gjort en hel del kortere og sikkert også billigere.

__________________
Horn må ha' synergy
Til top Vis schlager's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af schlager
 

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes