Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. maj 2024 | 12:26   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Det bedste jeg har hørt: inside view (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 7
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
witzel
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 5619
Sendt: 08 August 2004 kl. 18:34 | IP-adresse registreret  

dfms skrev:

Ronin skrev:
Sidste chance, drenge - hold jer til emnet hvis i kan, og hvis ikke så hold fingrene fra tasterne. Alternativet er at endnu en interessant tråd bliver kvalt inden den rigtigt kom igang!

NU skal I sku' snart stoppe!!!!

DET var da Kurt der startede med et useriøst indlæg, hvis han ikke havde skrevet det indlæg så var det ikke kommet så langt, så hvad med at klage til ham.

Så er vi jo tilbage på børnehave stadiet.. "hvis han må, så må jeg også" .. tag jer nu sammen for f.....  
hvor svært kan det være at ignorere Kubikken?? eller andre, hvis indlæg i finder provokerende.. rapporter indlægget istedet!!

Kom nu med spørgsmål/respons til Hasselhof, eller hold jeres fingre fra tastaturet. Trådens emne er faktisk ret spændende (synes jeg).. så jeg synes ikke at tråden skal lukkes på grund af en omgang ligegyldig pladder fra jeres side.

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel
 
Sezuan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 November 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 222
Sendt: 08 August 2004 kl. 18:44 | IP-adresse registreret  

Citér:

Så er vi jo tilbage på børnehave stadiet.. "hvis han må, så må jeg også" .. tag jer nu sammen for f.....  
hvor svært kan det være at ignorere Kubikken?? eller andre, hvis indlæg i finder provokerende.. rapporter indlægget istedet!!

Kom nu med spørgsmål/respons til Hasselhof, eller hold jeres fingre fra tastaturet. Trådens emne er faktisk ret spændende (synes jeg).. så jeg synes ikke at tråden skal lukkes på grund af en omgang ligegyldig pladder fra jeres side.

Det bliver aldrig bedre før HIFI4ALL.DK ansvarlige begynder at være mere konsekvente. I ved godt at det er de samme personer der hver gang laver balade, så hvad med at indføre "først-advarsel-derefter-smidt-ud" princippet. Det er selvfølgelig trist at det skal komme til det, men I og vi andre har levet længe nok med denne "mobning"

Det ender ellers bare med at alle de seriøse brugere er hoppet over til andre fora og så sidder balademagerne tilbage i dette forum og sviner og irriterer hinanden.

Kom så HIFI4ALL.DK....vil I ikke nok?

PS: Ved godt at jeg ikke selv har været helt fair overfor andre, men syntes da at jeg har taget ved lære.

 

Til top Vis Sezuan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sezuan
 
Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 7534
Sendt: 08 August 2004 kl. 18:48 | IP-adresse registreret  

Sezuan skrev:

Citér:

Så er vi jo tilbage på børnehave stadiet.. "hvis han må, så må jeg også" .. tag jer nu sammen for f.....  
hvor svært kan det være at ignorere Kubikken?? eller andre, hvis indlæg i finder provokerende.. rapporter indlægget istedet!!

Kom nu med spørgsmål/respons til Hasselhof, eller hold jeres fingre fra tastaturet. Trådens emne er faktisk ret spændende (synes jeg).. så jeg synes ikke at tråden skal lukkes på grund af en omgang ligegyldig pladder fra jeres side.

Det bliver aldrig bedre før HIFI4ALL.DK ansvarlige begynder at være mere konsekvente. I ved godt at det er de samme personer der hver gang laver balade, så hvad med at indføre "først-advarsel-derefter-smidt-ud" princippet. Det er selvfølgelig trist at det skal komme til det, men I og vi andre har levet længe nok med denne "mobning"

Det ender ellers bare med at alle de seriøse brugere er hoppet over til andre fora og så sidder balademagerne tilbage i dette forum og sviner og irriterer hinanden.

Kom så HIFI4ALL.DK....vil I ikke nok?

PS: Ved godt at jeg ikke selv har været helt fair overfor andre, men syntes da at jeg har taget ved lære.

 

Så tager vi lige turen endnu engang -  I bestemmer SELV hvor meget ballade der skal være. Der er ikke mere ballade i denne tråd end enkelt personer gør det til.

Vi er konsekvente hvis det er nødvendigt, og vi skal nok selv vurdere hvornår det tidspunkt er kommet. Generelt er snoren lang, men der er ingen grund til at udfordre skæbnen!

Tag en slapper og lad os se hvad denne, i øvrigt interessante tråd, slæber med sig af spændende ting!



__________________
Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
Til top Vis Ronin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ronin
 
André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 01 September 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 2153
Sendt: 08 August 2004 kl. 18:54 | IP-adresse registreret  

Syntes du det er et seriøst indlæg! Det er et flot stykke arbejde Hasselhof har lavet med de billeder, til glæd for os andre. Det er da ok hvis Kurt ikke kan lide JBL, men så skal han ikke skrive sådan noget p......., jeg fatter ikke JB skulle smides ud når man læser det Kurt skriver.citat dfms

Tja bum, det bringer bare ikke mine kropsvæsker i kog. Så deeeet.

Men jeg vil da godt rose Hasselhoff, for skille en højttaler ad og vise

hvad den indeholder.Dette syntes jeg er en mangelvare i test på denne

side.

MVH  



Til top Vis André Jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André Jensen
 
Duelund
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 04 Maj 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1057
Sendt: 08 August 2004 kl. 20:44 | IP-adresse registreret  

En interessant udvikling.

En billedereportage med lidt snak og lidt databidrag fra undertegnede og så en Sam25, der puster sig op og lader temperamentet løbe af med sig.

Det var vel passende om Sam25 kunne styre sig lidt og komme med noget, der var kød på.

Jeg er ikke kommet med bare én kommentar til Hasselhoffs fine billedereportage, og især ikke, hvad man kan udlede af den - kun oplysninger og henvisning til en PDF, hvor målinger blev vist, så reportagen, fik lidt mere end bare billedeindhold. Og den dér med at jeg skulle fremhæve mig selv, må være en kortslutning i jeres hoveder. Det er ikke skrevet noget sted.

Fy! fy! skamme den, der sig skamme skal.

Og som Ronin skriver:

Tag en slapper og lad os se hvad denne, i øvrigt interessante tråd, slæber med sig af spændende ting!

mvh  Steen Duelund

Til top Vis Duelund's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Duelund
 
StudioSound
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
StudioSound

Bruger siden: 07 Marts 2004
Lokalitet: Øerne
Status: Offline
Indlæg: 1274
Sendt: 08 August 2004 kl. 20:54 | IP-adresse registreret  

Duelund skrev:

Måledata kan findes på PDF:

www.audioexport.de/live/ produkte_14267_14279_DEU_AE.html

mvh  Steen Duelund

Det her er vist den direkte vej til PDF dokumentet:

http://www.audiopro.de/live/jbl/jbl_lsr6332_englisch.pdf

Mvh,

Karsten

Til top Vis StudioSound's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StudioSound Besøg StudioSound's Websted
 
SES.
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 1499
Sendt: 08 August 2004 kl. 21:24 | IP-adresse registreret  

 Superindlæg af Hasselhof, det er hifi så det basker.  til mester Kubik som også ved noget om hifi,  Duelund og Studiosound som her og der kommer med hifi indlæg.

Det må godt handle om hifi  - ikk altså også fra dem der ved noget.

Til top Vis SES.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SES.
 
Oldred
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar
Tidl. red.

Bruger siden: 25 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1424
Sendt: 08 August 2004 kl. 21:31 | IP-adresse registreret  

Jeg har ryddet lidt op. Der er slettet indlæg fra

  • dfms
  • Sam25

samt svar til disse to fra

  • Duelund
  • AV32R
  • Jensen
  • Alex E. N.

De slettede svar er dog ikke i sig brud på retningslinierne, men irrelevante, når inlæggene fra dfms og Sam25 er slettede.

Til top Vis Oldred's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Oldred
 
klc-audio
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 521
Sendt: 08 August 2004 kl. 21:39 | IP-adresse registreret  

Selv om jeg med rimelig stor sikkerhed kan sige at denne JBL ikke er det bedste jeg har hørt (selvom jeg ikke har hørt den), og derfor ikke deler Hasselhofs begejstring, må jeg sige at det forveksling er interessant at se grejet skilt ad, i stedet for disse test hvor folk verbalt anmelder deres eget grej. Billeder lyver (som regel) ikke, det mener jeg nu heller ikke anmelderne gør, men det vil altid være en personlig opfattelse. 

Er der ikke flere der har mod på at flå deres ting fra hinanden så vi andre kan se hvordan det er skruet sammen.

PS. Er ikke hellig, har selv haft JBL (L112) for mange år siden. En 4-5 øl og en gang Earth, Wind and Fire for fuld skrue..... man kan godt drømme lidt tilbage en gang imellem (bare jeg havde gemt dem...)

Til top Vis klc-audio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af klc-audio
 
Go4it
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Juli 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1186
Sendt: 08 August 2004 kl. 22:01 | IP-adresse registreret  

Hej Drenge - Og nu tilbage til emnet...

Ang. JBL, så kan jeg huske at De lavde en "Ti" serie, der blev meget positivt modtaget engang i 80 erne - for at kunne spille musik. Jeg mener det var i den periode hvor "Danmarks HiFiKlub" havde "Importen" af JBL (jeg mener at kunne huske at de faktisk også producerede dem). Anyway, så har jeg ikke fulgt med de sidste 20 år, vad JBL angår -  har de stadig denne "Ti" serie, eller har De fundet på andre spændende ting (udover den omtalte HT)??

 Peter

 

Til top Vis Go4it's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Go4it
 
MagnusHolm
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Juli 2004
Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline
Indlæg: 554
Sendt: 08 August 2004 kl. 22:01 | IP-adresse registreret  

orv jeg gad godt høre dem!
 
Det var dog utroligt som du lige kan skille et par højttalere fuldstændig ad, det ville jeg aldrig ture.
 
og desuden en rigtig flot tråd, og rigtig spændende med den billedserie !
 
Mvh Magnus
Til top Vis MagnusHolm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MagnusHolm Besøg MagnusHolm's Websted
 
lars37
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Maj 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1320
Sendt: 08 August 2004 kl. 23:36 | IP-adresse registreret  

Jeg kan også kun undre mig over redaktørens reaktion i denne tråd. Endnu engang er det Kubik-drengen, der udgyder sin galde over endnu en højtaler, der ikke står Dali på. Føj....
Til top Vis lars37's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lars37
 
Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 7534
Sendt: 09 August 2004 kl. 00:20 | IP-adresse registreret  

Go4it skrev:

Hej Drenge - Og nu tilbage til emnet...

Ang. JBL, så kan jeg huske at De lavde en "Ti" serie, der blev meget positivt modtaget engang i 80 erne - for at kunne spille musik. Jeg mener det var i den periode hvor "Danmarks HiFiKlub" havde "Importen" af JBL (jeg mener at kunne huske at de faktisk også producerede dem). Anyway, så har jeg ikke fulgt med de sidste 20 år, vad JBL angår -  har de stadig denne "Ti" serie, eller har De fundet på andre spændende ting (udover den omtalte HT)??

 Peter

 

JBL kørte med Ti-serien i en lang periode, hvor de sidste modeller Ti-1000,2000, 3000 og 5000 opnåede mange gode testresultater og fik mange gode ord med på vejen. De blev introduceret i 1993 og samtidig kom en opdateret version af klassikeren Ti250.

Idag hedder top-serien stadig Ti, hvor modellerne er Ti-2k, Ti6k og Ti-10k. Højttalere der repræsenterer et radikalt anderledes design og en væsentlig anderledes lyd end den karakteristiske fuldfede amerikaner-lyd som de gamle stod for. De sælges iøvrigt stadig.



__________________
Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
Til top Vis Ronin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ronin
 
sam25
Lukket konto
Lukket konto

Konto lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 298
Sendt: 09 August 2004 kl. 08:10 | IP-adresse registreret  

klc-audio skrev:

Selv om jeg med rimelig stor sikkerhed kan sige at denne JBL ikke er det bedste jeg har hørt (selvom jeg ikke har hørt den),

 øhhh, hvordan kan man skrive den slags uden at være ved at dø af grin ?

jeg har ikke set den, -men er ret sikker på den er grim

og derfor ikke deler Hasselhofs begejstring, må jeg sige at det forveksling er interessant at se grejet skilt ad, i stedet for disse test hvor folk verbalt anmelder deres eget grej. Billeder lyver (som regel) ikke, det mener jeg nu heller ikke anmelderne gør, men det vil altid være en personlig opfattelse. 

Er der ikke flere der har mod på at flå deres ting fra hinanden så vi andre kan se hvordan det er skruet sammen.

PS. Er ikke hellig, har selv haft JBL (L112) for mange år siden. En 4-5 øl og en gang Earth, Wind and Fire for fuld skrue..... man kan godt drømme lidt tilbage en gang imellem (bare jeg havde gemt dem...)

Til top Vis sam25's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sam25
 
sam25
Lukket konto
Lukket konto

Konto lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 298
Sendt: 09 August 2004 kl. 08:12 | IP-adresse registreret  

Redaktøren skrev:

Jeg har ryddet lidt op. Der er slettet indlæg fra

  • dfms
  • Sam25

samt svar til disse to fra

  • Duelund
  • AV32R
  • Jensen
  • Alex E. N.

De slettede svar er dog ikke i sig brud på retningslinierne, men irrelevante, når inlæggene fra dfms og Sam25 er slettede.

det er jo ok. men så kommer du da ikke til at kede dig... hvis du skal slette alle indlæg, fra ALLE, der er irrelevante for en tråd

Til top Vis sam25's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sam25
 
Oldred
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar
Tidl. red.

Bruger siden: 25 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1424
Sendt: 09 August 2004 kl. 10:13 | IP-adresse registreret  

sam25 skrev:

det er jo ok. men så kommer du da ikke til at kede dig... hvis du skal slette alle indlæg, fra ALLE, der er irrelevante for en tråd

Tja, så må vi jo vurdere, hvornår det bedre kan betale sig at slette et par brugerprofiler.....

Til top Vis Oldred's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Oldred
 
Oldred
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar
Tidl. red.

Bruger siden: 25 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1424
Sendt: 09 August 2004 kl. 10:16 | IP-adresse registreret  

lars37 skrev:
Jeg kan også kun undre mig over redaktørens reaktion i denne tråd. Endnu engang er det Kubik-drengen, der udgyder sin galde over endnu en højtaler, der ikke står Dali på. Føj....

Du behøver ikke at undre dig. Du kan starte med at nærlæse KK's indlæg. Du har tydeligvis også glemt de to indlæg, der startede med at afspore tråden. Hvor kommer Dali nu pludselig ind i billedet ???

Til top Vis Oldred's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Oldred
 
Duelund
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 04 Maj 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1057
Sendt: 09 August 2004 kl. 11:22 | IP-adresse registreret  

lars37 skrev:
Jeg kan også kun undre mig over redaktørens reaktion i denne tråd. Endnu engang er det Kubik-drengen, der udgyder sin galde over endnu en højtaler, der ikke står Dali på. Føj....

Det er simpelthen ikke rigtigt. Dali er ikke nævnt med et ord. Han har ikke hørt dem, udtaler sig blot om kendetegn som han kender dem, og slutter sin kommentar med:

"Men OK! det er jo også det JBL´s  studiomonitors er kendt for, så mon ikke den er OK! "

Så trist! så trist! at selv det skrevne er underlagt den subjektive opfattelse. Det kan heldigvis nærlæses.

mvh  Steen Duelund

Til top Vis Duelund's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Duelund
 
lars37
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Maj 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1320
Sendt: 09 August 2004 kl. 11:25 | IP-adresse registreret  

Duelund skrev:

lars37 skrev:
Jeg kan også kun undre mig over redaktørens reaktion i denne tråd. Endnu engang er det Kubik-drengen, der udgyder sin galde over endnu en højtaler, der ikke står Dali på. Føj....

Det er simpelthen ikke rigtigt. Dali er ikke nævnt med et ord. Han har ikke hørt dem, udtaler sig blot om kendetegn som han kender dem, og slutter sin kommentar med:

"Men OK! det er jo også det JBL´s  studiomonitors er kendt for, så mon ikke den er OK! "

Så trist! så trist! at selv det skrevne er underlagt den subjektive opfattelse. Det kan heldigvis nærlæses.

mvh  Steen Duelund

Det er korrekt Duelund, men jeg kender efterhånden mandens galde - og at han elsker Dali........Wink

Til top Vis lars37's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lars37
 
Alex E Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 2051
Sendt: 09 August 2004 kl. 11:27 | IP-adresse registreret  

Jeg vil gerne vide hvilke andre højttalere du har vurderet inden din nyerhvervelse ?

Til top Vis Alex E Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Alex E Nielsen Besøg Alex E Nielsen's Websted
 

<< Forrige Side af 7 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes