Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. april 2024 | 23:32   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Vittels Setup v.2 - Pioneer PDP, H/K, JBL (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Vittel
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 November 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline
Indlæg: 268
Sendt: 12 November 2004 kl. 15:36 | IP-adresse registreret  

witzel skrev:

nøj et lækkert tv.. men det er jo ikke uden grund at det har fået EISA awards, og at en butik som fx KT Radio lige efter messen, havde svært ved at levere nok skærme til alle de kunder der har bestilt..

Rigtig flot kabelføring, det er der sgu stil over.

nu har du den mediareceiver, men mangler vidst, som du selv nævner, en "ordentlig" dvdafspiller.. pioneers 868 og 668 passer jo perfekt til skærmen..

Pioneer havde helt sikkert også messens bedste plasma-stand (efter min mening) har stadig våde drømme om det 61" med HDTV kilde

Jeg må altså have lånt sådan en 868'er så jeg kan teste om den er så fantastisk som folk siger den er. Problemet er bare hvis jeg får den hjem og bliver forelsket i den så skal jeg op med en 8-9k mere  *SUK* det er ikke nemt at være hifi-nørd.

Til top Vis Vittel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vittel Besøg Vittel's Websted
 
Jean M Jarre
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 03 Oktober 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1148
Sendt: 12 November 2004 kl. 15:42 | IP-adresse registreret  

[/QUOTE]

Jeg må altså have lånt sådan en 868'er så jeg kan teste om den er så fantastisk som folk siger den er. Problemet er bare hvis jeg får den hjem og bliver forelsket i den så skal jeg op med en 8-9k mere  *SUK* det er ikke nemt at være hifi-nørd.

ilde

[/QUOTE]

Du skulle måske kigge lidt her. http://www.samsung.com/se/products/dvd_players/dvd_players/d vd_hd945.asp

HDMI, prograssiv 720P hvad mere skal man forlange for ca 3.000-3.500,-

Det er kun ment som et alternativ, da Pioneer er super lækre men også lidt pepret.



__________________
Det første kvinder bliver døve på er øjnene.

Verdens bedste kabel er det der kommer ind i huset med 230 volt, uden dette var der intet grej der spillede, så hermed er kabel diskutionen slut ;-)
Til top Vis Jean M Jarre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jean M Jarre
 
Vittel
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 November 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline
Indlæg: 268
Sendt: 12 November 2004 kl. 15:48 | IP-adresse registreret  

damn, det ser umiddelbart billigt ud 3200 sek er kun 2700. Uhm..

Men som sagt tidligere i tråden, hvos ville jeg bare være super-ærgelig hvis de smider blue-ray for alvor på markedet allerede efteråret 2005.´Måske var det bedre bare at se tiden an og så hvad de har tænkt sig mht. blue-ray, det er jo heller ikke såen at det lige frem ser dårligt ud med component

Til top Vis Vittel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vittel Besøg Vittel's Websted
 
Harritz3257
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar
Tidl. gichael3257

Bruger siden: 11 Juni 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1595
Sendt: 12 November 2004 kl. 16:13 | IP-adresse registreret  

Dit heldige svin. :)

Det ser sku godt ud.

Jeg glæder mig til at få en lytte / se aften.

Til top Vis Harritz3257's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Harritz3257
 
Forbrugsfest
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 28 September 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 115
Sendt: 12 November 2004 kl. 17:02 | IP-adresse registreret  

Kunne man foreslå IKEAS DVD reol som ¨svæver¨ på væggen, jeg synes det ville komme til at passe sammen. Har selv en, og nr to er på vej, har også en stak på gulvet som faktisk er ved at irritere mine øjne. Her er lige et billede af skabet, kunne ikke lige huske model navnet.

Til top Vis Forbrugsfest's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Forbrugsfest
 
Vittel
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 November 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline
Indlæg: 268
Sendt: 12 November 2004 kl. 17:31 | IP-adresse registreret  

gichael3257

Heldig, hehe...jeg har ikke vundet den!  - Du/I er altid velkommen til en kikker

Forbrugsfest

Har godt nok luret lidt på de der, kan godt være man skulle købe en 2-3 stykker af dem...det ser også ud til at der kan være en del i dem

Til top Vis Vittel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vittel Besøg Vittel's Websted
 
yanomami
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 245
Sendt: 12 November 2004 kl. 18:04 | IP-adresse registreret  

Det ser næsten så perfekt ud, at jeg må spørge om du har en meget stærk kvinde i huset?????????

Nice setup



__________________
M.v.h.
Yanomami

Til top Vis yanomami's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af yanomami
 
Sheiken
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Juni 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 310
Sendt: 12 November 2004 kl. 18:06 | IP-adresse registreret  

yanomami skrev:

Det ser næsten så perfekt ud, at jeg må spørge om du har en meget stærk kvinde i huset?????????

Nice setup

Til top Vis Sheiken's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sheiken
 
Vittel
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 November 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline
Indlæg: 268
Sendt: 12 November 2004 kl. 18:35 | IP-adresse registreret  

hehe....nope, der er bare mig!

Men til gengæld vil jeg godt stå frem og sige at jeg er sgu lidt en kælling når det kommer til indretningen af min stue, det må godt se nogenlunde rytteligt ud. Desuden er det 1000 gange nemmere at gøre rent/støvsuge når det hele hænger på væggen og alle kabler er trukket inde i kabelbakker.


Til top Vis Vittel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vittel Besøg Vittel's Websted
 
yanomami
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 245
Sendt: 12 November 2004 kl. 18:43 | IP-adresse registreret  

Ja, sådan kan vi Nordjyder jo også være så forskellig?

Musik, eller skal jeg nærmere sige lyd i 1'st række og dernæst!!!!!!!!!

Jeg mener egentlig bare at de fleste højtalere har godt af at komme lidt væk fra væggene.



__________________
M.v.h.
Yanomami

Til top Vis yanomami's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af yanomami
 
Vittel
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 November 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline
Indlæg: 268
Sendt: 12 November 2004 kl. 19:07 | IP-adresse registreret  

yanomami skrev:

Jeg mener egentlig bare at de fleste højtalere har godt af at komme lidt væk fra væggene.



Yep...de fleste - på nær måske dem hvor bass-refleks porten vender ud af, såsom mine :)

Egentlig så hvis man var sådan en rigtig lyd-entusiast så vil man måske alligevel også mene at disse skulle ud fra væggen...hvad ved jeg, det er jeg ikke rigtigt. Det skal bare lyde godt når jeg ser film og ser DVD koncerter. Det der med at sidde og lytte til CD'ere og plader og diskutere "mest rigtigt lyd" osv...det er ikke lige mig. 
Til top Vis Vittel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vittel Besøg Vittel's Websted
 
yanomami
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 245
Sendt: 12 November 2004 kl. 19:38 | IP-adresse registreret  

Hej Vittel!

Jeg kunne godt tænke mig at stille dig et spørgsmål. Du siger du hører DVD koncerter! Syntes du ikke det er forvirende/urealistisk at orkesteret i suuround bliver trukket ind midt i stuen (foran/bagved/siden) da jeg aldrig har været til en koncert hvor dette har været reality. For mig sidder jeg til en koncert foran orkesteret og ikke midt inde mellem instrumenterne. Jeg spørger dig ikke for at kritisere, men fordi jeg selv har overvejet suuround, men ikke kunne forholde mig til musikken. En film er meget lettere da man egentlig bare bliver manipuleret med, for hvor mange af os kender lyden på eks. pistoler og endnu mere lyden fra pistoler hvor lyden kommer bagfra(vi er enige om at det lyder sku godt) men hvor realistisk er det?????????? Men koncerter kan man lettere forholde sig til for det har man hørt i virkligheden og der sidder man foran orkesteret/bandet og har hørt det i virkligheden.



__________________
M.v.h.
Yanomami

Til top Vis yanomami's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af yanomami
 
anno1982
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 492
Sendt: 12 November 2004 kl. 20:00 | IP-adresse registreret  

Virkeligt nice setup

- Jeg kan forresten også anbefale den dvdreol "forbrugerfest" har postet billede af - jeg har selv 2 af slagsen. - Noget lignende kan også fås i Bilka for 500 pr/stk



__________________
Alle mennesker er nørder indenfor deres eget interesseområde.

Min Bio
Til top Vis anno1982's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af anno1982
 
Vittel
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 November 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline
Indlæg: 268
Sendt: 12 November 2004 kl. 20:03 | IP-adresse registreret  

Jeg synes det virker meget naturligt.

Som oftest bliver orkesteret/sangeren ikke "trukket ind" og normalt er det også klapsalver osv der kommer ud af baghøjtalerne. Det skal så siges at jeg har koncerter jeg foretrækket at høre i stereo, eksempelvis Eric Clapton - Unplugged, den vil jeg meget hellere høre i stereo.

Men så tag sådan en koncert som fx. Robbie Williams live at Knebworth, der er massere af dynamik i billedet og der er kameraføring hen over publikum osv...der giver det en god effekt IMO at lyden og er mere såen dynamisk.


Til top Vis Vittel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vittel Besøg Vittel's Websted
 
ralle
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 August 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 235
Sendt: 12 November 2004 kl. 21:22 | IP-adresse registreret  

du har mega ret. jeg er også lidt af en "kælling". jeg hader kabler, men elsker surround anlæg. Jeg kan godt lide, at der er pænt og ser rytteligt ud. Der vil je jo sige at vi Nordjyder ikke er så forskellig

men vil bare sige igen, at det er mega flot og tillykke med det.

Rasmus



__________________
Film skal ses i hjemmebio.

Rasmus Erichsen
www.hifi4all.dk
Til top Vis ralle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ralle
 
MeridianTHX
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 Oktober 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 64
Sendt: 13 November 2004 kl. 14:17 | IP-adresse registreret  

Virkelig  flot setup mester! Ik hver dag man ser noget så stilrent ;) Du må være glad for dit H/K anlæg, og alt det andet

__________________
Casper Ørum aka MeridianTHX
Til top Vis MeridianTHX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MeridianTHX Besøg MeridianTHX's Websted
 
Vittel
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 November 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline
Indlæg: 268
Sendt: 14 November 2004 kl. 07:26 | IP-adresse registreret  

Er mege glad for mit H/K anlæg, som sagt tidligere jeg tror det er såen lidt smag og behag med deres nye design - det falder i hvert fald i min smag!! 
Til top Vis Vittel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vittel Besøg Vittel's Websted
 
jisimu
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 Oktober 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 202
Sendt: 14 November 2004 kl. 20:39 | IP-adresse registreret  

Har lige været et smut på IKEAS hjemmeside for at kigge på det DVD skab og falt over nedenstående:

http://www.ikea.dk/ms/da_DK/recall/recall.html

Det ser ud til at der er et problem med nogle af skruerne til dette skab, så tag lige et kig på siden.

Til top Vis jisimu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jisimu
 
S.B.P.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 506
Sendt: 14 November 2004 kl. 20:58 | IP-adresse registreret  

Lækkert setup - specielt din skærm er jeg noget misundelig på

Fedt at se, at du ser Simpsons

Til top Vis S.B.P.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af S.B.P.
 
Harritz3257
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar
Tidl. gichael3257

Bruger siden: 11 Juni 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1595
Sendt: 14 November 2004 kl. 21:04 | IP-adresse registreret  

Hej Jesper

Jeg var lige oppe i 2tal idag, for at se på deres fladskærme. Der var en fra Pioneer, der fortalte lidt om deres skærme. Det må siges at være god kvalitet.

Meeen det er sku mange penge, for sådan et dyr. Tror jeg holder mig til mit 28" 4:3 fra føtex :)

P.S Så også dit Sony deroppe

Til top Vis Harritz3257's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Harritz3257
 

<< Forrige Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes