Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. marts 2024 | 18:32   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Filmtossens Bio m. Z4, NYE SKILTE 11/9 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 58
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 November 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 2022
Sendt: 11 December 2004 kl. 15:21 | IP-adresse registreret  

11/9: Billede af ny receiver og nye bio "reklame skilte" (s. 57)

10/9: Ny Receiver , Denon AVR-2807

19/8: Sammenligning af screenshots fra sp 5700 og z4.

19/8: Nye screen shots og umiddelbar vurdering af Z4 vs. SP 5700.

17/8: Ny PJ en Sanyo PLV-Z4

11/5: Nyt HDMI kabel fra Nordost, vundet på www.biojensen.dk

5/2: "Ny" Projektor....og flere film...

28/1: Ny Star Wars plakat, og flere film...billede s. 49.

12/1: Nye phonokabler således at jeg nu kan høre SACD, billede s. 44.

8/1: Genreinddeling og opdatering af filmsamlingen, billede s. 43

17/12: Montering af 2 stk. body shakers, billede på s. 42.

26/11: Ny DVD, Denon 3910..

28/10: Vurdering af ND filter i brug med mit setup....flere screenshots.

24/10: Billeder af ND (Hoya) filter, incl. montering på PJ, opdatering af filmsamligen.

15/9: Nye screenshots.

11/9: Opdatering af filmsamlingen, samt billede af samme.

10/9: Billede af ny projektor

10/6: Billede af ny plakat og nyt mini projekt, samt filmsamlingen opdateret

28/5: Screen shots (sammenligning ml. DVD og VHS)

22/5 Ny udsmykning og hylde...

7/5: Nyt rack, opdatering af filmsamlingen..

6/5: Ny udsmykning i biffen..

30/4: Nyt effektforstærker Rotel RMB 1075 samt opdatering af filmsamlingen

9/4: Flere bananstik og opdatering af filmsamlingen

3/4: Nye plakater, kabler og bananstik, samt opdatering af filmsamlingen.

24/3: Link til min filmsamling... (side1, 20 og 36)

19/3: "midtvejs opsummering", billede fra stuen, samt anskaffelse af en lydtryksmåler...

11/3: Ny DVD 2910 (ombytning), samt hardware og bio billeder (side 18)

8/3: Nyt kabel til center HT, og billede af min nye effektforstærker (side1)

7/3: Nye RCA kabler ankommet, skift tilbage til spikes

5/3: Ny effekt forstærker, og billeder (side17)

BILLEDER side: 1, 2, 4, 5, 7 (DIY lærred opstramning), 8 (fra www.biojensen.dk ), 9 (vibrationsdæmpning i PJ loftophæng), 10 (sammenligning af gråt/hvidt lærred), 12, 13, 17, 18, 19, 20, 21, 23, 24, 27, 31, 32 

Efter at have set mange af jeres bud på en hjemmebio, så tænkte jeg at jeg også ville fremvise min, og få nogle kommentarer med på vejen.

RUMMET:

Over etagen i en lejlighed. 56 m2 (8x7m), med skrå vægge. Det anvendes ligeledes som bibliotek og PC rum, men biffen er det som har prioritet.

Her kan man så både se en af Fronterne, og samlingen af film, (638 stk. pr. 22/6-05)

http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Squadron%20C ommander

de fleste køber jeg på nettet i Canada.

Det anderledes lys skyldes at jeg har fået andre lamper med softtone pærer i. Det blev jeg nødt til efter jeg havde købt den fjernbetjente lysdæmper (kunne kun trække 180 w). Synes egentlig at lyset er blevet bedre, og så er det ret fedt at man ikke skal rejse sig for at slukke eller tænde....

Plakaterne som der 7 stk. af i rummet er nogen som min kone skaffer fra sit arbejde i den lokale biograf, så de skiftes ud jævnligt.

Billede:

Projektor: Infocus SP 5700. Er skiftet ud med en Sanyo Z4 (se s. 52)

Ud-skiltet (som der naturligvis er lys i når projektoren er tændt) har jeg fundet på et loppemarked til 25 kr....

Lærred: Quality Screen 135" 16:9, hvid dug.

Man kan her også se sub og center..

Det her er så et billede af BHT, som naturligvis sidder stik modsat af lærredet (sweet spot er ud for døren og der er ca. 2 meter mellem sweet spot og døren, afstanden mellem de 2 HT er ca. 1,8 meter)

9/1: Her er så et billede af hvordan det ser ud når UD skiltet er blevet centreret (så D.J. ikke får flere ticks end højst nødvendigt), og indrømmet det ser meget bedre "UD"

Her er lærredet i aktion (jeg synes egentlig at det er et kanon godt billede).

7/1-05: Har justeret farve mætningen lidt gennem de sidste par dage, og synes faktisk at det er blevet noget bedre....

DVD: Denon DVD-3910.

Konsol: Playstation 2, ny model.

Kabler:

Billede: DVD->projektor: HDMI (Wyre Wizard fra NordOst); PS2 ->projektor: Component (Supra, AV-3)

Lyd: DVD->forstærker: coaxial (IXOS XHD608); Effekt-> for forstærker (Tara Labs Prism 3300i/2200i); PS2-> forstærker: optisk digital; Sub->forstærker: SOMMER Cable med Profigold stik; Højttalere: Tara Labs Prism Klara/Oelbach 1053 (2x4mm2)

Lyd:

Receiver/forforstærker: Denon AVR-3801. Er skiftet ud med en AVR-2807

Effektforstærker (til fronterne): Rotel RB-1080 (THX Ultra)

Effektforstærker (til resten): Rotel RMB-1075 (THX Ultra)

Front: B&W DM604 S2.

Center: B&W LCR6 S2.

Bag: B&W DM601 S2.

Bag center; B&W DM600 S3.

Sub: B&W ASW 1000.

Ja det er så "hardwaren" som jeg er rigtigt godt tilfreds med.

Skiltene her er placeret lige over "hardwaren" og de er købt på nettet hos en tysk forhandler (en del billigere end hvis de skulle købes hos DTS eller Dolby). www.laserhotline.de

Alt i alt er jeg godt tilfreds, og jeg har en kone som er (næsten) lige så vild med film som jeg er og det er jo godt....

På ønskelisten er måske en Rotel forforstærker (når de nye lydformater kommer (DTS HD/DD+) .



__________________

*Mit setup*

*Mit gamle setup*


Til top Vis Filmtossen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Filmtossen
 
Wagner-elev
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 Oktober 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 219
Sendt: 11 December 2004 kl. 15:28 | IP-adresse registreret  

rigtig lækker hjemmebio, det ser sq godt ud.

 



__________________
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=5156&PN=3
Til top Vis Wagner-elev's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wagner-elev
 
ralle
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 August 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 235
Sendt: 11 December 2004 kl. 15:31 | IP-adresse registreret  

Det ser super fedt ud, det er høj klasse. der er  super gode billeder på har fået taget.

rasmus



__________________
Film skal ses i hjemmebio.

Rasmus Erichsen
www.hifi4all.dk
Til top Vis ralle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ralle
 
Nicolai18
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 September 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 908
Sendt: 11 December 2004 kl. 15:35 | IP-adresse registreret  

jeg må sgu indrømme jeg syntes fandme billedet ser flot ud. hvor har du købt projector og lærred og hvad gav du for dem?

Nicolai



__________________
Mine Film
Min Biograf
Til top Vis Nicolai18's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nicolai18
 
Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 November 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 2022
Sendt: 11 December 2004 kl. 15:43 | IP-adresse registreret  

Jeg syntes at der manglede nogle helheds billeder så her er de:

(Nye billeder 16/1, da der var lavet en del om siden de første billeder blev postet)

Billedet kan godt snyde lidt mht. størrelsen af rummet, så for en god ordens skyld: afstanden fra lærredet til lytte position er 4,8 meter (som THX foreskriver ved en skærm bredde på 135")

 



__________________

*Mit setup*

*Mit gamle setup*


Til top Vis Filmtossen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Filmtossen
 
biojensen
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Installation/RoomAV

Bruger siden: 04 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 571
Sendt: 11 December 2004 kl. 15:50 | IP-adresse registreret  

Velkommen her på hifi4all. Rigtigt lækkeret setup du har i hjemmebiografen. Og som en rigtig hjemmebio feinschmecker har du de rigtige skilte fra DTS & DOLBY og ikke noget som er lavet på en printer.

Til top Vis biojensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af biojensen Besøg biojensen's Websted
 
Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 November 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 2022
Sendt: 11 December 2004 kl. 15:52 | IP-adresse registreret  

Nicolai18 skrev:

jeg må sgu indrømme jeg syntes fandme billedet ser flot ud. hvor har du købt projector og lærred og hvad gav du for dem?

Nicolai

Tak for de pæne ord!

Jeg har købt det hos KT radio på Vesterbrogade i KBH. Prisen forhandlede jeg mig til (betalte kontant), men de står til kr. 26.899 for projektoren og og jeg mener at lærredet fåes til kr. 7200. De fleste steder kan man ved lidt forhandling nok få 15% eller mere i rabat hvis man betaler kontant..

Til top Vis Filmtossen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Filmtossen
 
OceanMan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 April 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 516
Sendt: 11 December 2004 kl. 15:52 | IP-adresse registreret  

Heyza...

Så må det jo blive et:

Det ser meget godt ud, specielt billedet på lærredet er meget godt! Hva man sådan lige kan se på et billede, "in-real" kan det jo være lidt anderledes - måske bedre?!? Men som sagt; det ser meget godt ud...
Til top Vis OceanMan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af OceanMan
 
Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 November 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 2022
Sendt: 11 December 2004 kl. 15:56 | IP-adresse registreret  

biojensen skrev:

Velkommen her på hifi4all. Rigtigt lækkeret setup du har i hjemmebiografen. Og som en rigtig hjemmebio feinschmecker har du de rigtige skilte fra DTS & DOLBY og ikke noget som er lavet på en printer.

Tak for roserne, det er fedt at høre fra andre entuisaster, ja skiltene er de originale. Jeg overvejer at bestille et nyt DTS skilt (den nye model) eller evt. et fra DESIGN By Bond i Sverige. Men allerhelst vil jeg gerne have et rigtigt THX skilt (men det har vist lange udsigter at få kløerne i sådant et...)

Til top Vis Filmtossen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Filmtossen
 
Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 November 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 2022
Sendt: 11 December 2004 kl. 16:07 | IP-adresse registreret  

OceanMan skrev:
Heyza...

Så må det jo blive et:

Det ser meget godt ud, specielt billedet på lærredet er meget godt! Hva man sådan lige kan se på et billede, "in-real" kan det jo være lidt anderledes - måske bedre?!? Men som sagt; det ser meget godt ud...

Tak!

Ja billedet her på siden gør ikke det rigtige billede ære, det er en hel det bedre "in-real"----

Til top Vis Filmtossen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Filmtossen
 
Azo^
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 August 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 501
Sendt: 11 December 2004 kl. 16:12 | IP-adresse registreret  

Lækker hjemmebio!

Har selv samme surroundreciever, synes nu den gør et godt arbejde =)

.. forresten også en ret imponerende DVD samling!

Til top Vis Azo^'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Azo^
 
Bisgaard
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 December 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 23
Sendt: 11 December 2004 kl. 16:53 | IP-adresse registreret  

Ser sku godt ud! Gad sku godt det var mig der havde plads til det! 
Til top Vis Bisgaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bisgaard
 
HyBrider
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 August 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 164
Sendt: 11 December 2004 kl. 17:27 | IP-adresse registreret  

Koloenormt rum, flot DVD samling og flot setup
Jeg må dog indrømme, at jeg synes det med "arkivet", mapperne, bøgerne og DVD'erne ser meget ud som "ræd og række" og giver et overdrevet indtryk når man ser billederne (ved ikke om det gør i virkligheden), men det virker i hvert fald lidt firkantet i det
Hvad med lidt flere møbler evt.? Det er jo en kæææmpe rum

Btw, kan de fronte godt spille op, de forsvinder skisme næsten i det store rum

__________________
// Karsten
Til top Vis HyBrider's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HyBrider Besøg HyBrider's Websted
 
tobywan
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 10 Maj 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 465
Sendt: 11 December 2004 kl. 17:31 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Det ser virkelig godt ud, pænt og stilfuldt. Det må være lækkert med så stort et lokale til bio. Din kabelføring ser også  ud til at være rigtig god

Tror umiddelbart også et par 603'ere ville gøre sig bedre som fronter. Mht til "revolutionerende reciever med 8kanaler" så er 3805 (samt de fleste nyere modeller) altså 7.1.


__________________
Min Hjemmebio
Til top Vis tobywan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tobywan Besøg tobywan's Websted
 
Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 November 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 2022
Sendt: 11 December 2004 kl. 17:42 | IP-adresse registreret  

HyBrider skrev:
Koloenormt rum, flot DVD samling og flot setup
Jeg må dog indrømme, at jeg synes det med "arkivet", mapperne, bøgerne og DVD'erne ser meget ud som "ræd og række" og giver et overdrevet indtryk når man ser billederne (ved ikke om det gør i virkligheden), men det virker i hvert fald lidt firkantet i det
Hvad med lidt flere møbler evt.? Det er jo en kæææmpe rum

Btw, kan de fronte godt spille op, de forsvinder skisme næsten i det store rum

Ja det ser lidt rad og række agtigt ud, men det er vel bedre end en bunke på gulvet... (har du andre forslag?) Jeg vil dog gerne have nogle reoler/skabe istedet for hylder så man ikke kan se indholdet, men det må vente til vi evt. køber hus (og så skal bøget etc. nok stå andre steder end i biffen).

Hvad angår mængden af møbler, så plejer der at stå 2 stk. biograf stole til højre for sofaen (når man ser i retning af lærredet), men jeg er ved at renovere dem, derfor er de ikke at se på billederne. Jeg synes ikke rigtigt selv at der skal flere møbler i rummet (hvad skulle det være?  jeg mener, rummet er jo kun til at se film i....)

Mht. front højttalerne så spiller de fint, også selvom rummet er stort. Men som du kan se på min ønskeliste så er et sæt nye fronter det jeg har tænkt mig at købe næste gang...)

 

Til top Vis Filmtossen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Filmtossen
 
Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 November 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 2022
Sendt: 11 December 2004 kl. 17:49 | IP-adresse registreret  

tobywan skrev:
Hejsa

Det ser virkelig godt ud, pænt og stilfuldt. Det må være lækkert med så stort et lokale til bio. Din kabelføring ser også  ud til at være rigtig god

Tror umiddelbart også et par 603'ere ville gøre sig bedre som fronter. Mht til "revolutionerende reciever med 8kanaler" så er 3805 (samt de fleste nyere modeller) altså 7.1.

Først af alt tak for de pæne ord...

Jeg tror også selv at 603 vil være bedre, men det er forbavsende hvor godt de der 601 spiller (selv en HI-FI klub medarbejder jeg kender var overrasket...)

Jeg er klar over at 3805 har 7.1, men det har min 3801 jo også (altså 7 kanaler+ en LFE kanal), den 8. kanal jeg refererer til er den som der har været tale om skulle gå til en højttaler som skal monteres i loftet.... (8.1), og en sådan er så vidt jeg er orienteret ikke lanceret endnu..

 



__________________

*Mit setup*

*Mit gamle setup*


Til top Vis Filmtossen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Filmtossen
 
HyBrider
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 August 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 164
Sendt: 11 December 2004 kl. 17:55 | IP-adresse registreret  

Filmtossen skrev:

HyBrider skrev:
Koloenormt rum, flot DVD samling og flot setup Jeg må dog indrømme, at jeg synes det med "arkivet", mapperne, bøgerne og DVD'erne ser meget ud som "ræd og række" og giver et overdrevet indtryk når man ser billederne (ved ikke om det gør i virkligheden), men det virker i hvert fald lidt firkantet i det Hvad med lidt flere møbler evt.? Det er jo en kæææmpe rum Btw, kan de fronte godt spille op, de forsvinder skisme næsten i det store rum


Ja det ser lidt rad og række agtigt ud, men det er vel bedre end en bunke på gulvet... (har du andre forslag?) Jeg vil dog gerne have nogle reoler/skabe istedet for hylder så man ikke kan se indholdet, men det må vente til vi evt. køber hus (og så skal bøget etc. nok stå andre steder end i biffen).


Hvad angår mængden af møbler, så plejer der at stå 2 stk. biograf stole til højre for sofaen (når man ser i retning af lærredet), men jeg er ved at renovere dem, derfor er de ikke at se på billederne. Jeg synes ikke rigtigt selv at der skal flere møbler i rummet (hvad skulle det være?  jeg mener, rummet er jo kun til at se film i....)


Mht. front højttalerne så spiller de fint, også selvom rummet er stort. Men som du kan se på min ønskeliste så er et sæt nye fronter det jeg har tænkt mig at købe næste gang...)


 



Ja lige præcis, rad og række agtigt Men som du spørger mig om, hvordan det måske kunne se ud, ja så må jeg sige, at jeg tror at jeg er bedst til at se en fejl end at rette den... Jeg sad lige og tænkte lidt, men det må jo heller ikke gå ud over biffens akustik..
Måske et større møbel, som står lidt ud fra væggen til bøger/mapper? Som man evt. kan lukke, så det ser lidt diskret ud, men ved det ikke lige

Neej du kan godt have ret i det med, at du måske nok har møbler nok, hehe.. Men måske fordele DVD filmene lidt mere ud? De sidder jo lidt "sammenklemt" eller hvordan man kan udtrykke det.

PS: Nå ja, du har ret et meget (med stort) bedre end en bunke rod på gulvet

__________________
// Karsten
Til top Vis HyBrider's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HyBrider Besøg HyBrider's Websted
 
Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 November 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 2022
Sendt: 11 December 2004 kl. 18:01 | IP-adresse registreret  

HyBrider skrev:
Filmtossen skrev:

HyBrider skrev:
Koloenormt rum, flot DVD samling og flot setup Jeg må dog indrømme, at jeg synes det med "arkivet", mapperne, bøgerne og DVD'erne ser meget ud som "ræd og række" og giver et overdrevet indtryk når man ser billederne (ved ikke om det gør i virkligheden), men det virker i hvert fald lidt firkantet i det Hvad med lidt flere møbler evt.? Det er jo en kæææmpe rum Btw, kan de fronte godt spille op, de forsvinder skisme næsten i det store rum


Ja det ser lidt rad og række agtigt ud, men det er vel bedre end en bunke på gulvet... (har du andre forslag?) Jeg vil dog gerne have nogle reoler/skabe istedet for hylder så man ikke kan se indholdet, men det må vente til vi evt. køber hus (og så skal bøget etc. nok stå andre steder end i biffen).


Hvad angår mængden af møbler, så plejer der at stå 2 stk. biograf stole til højre for sofaen (når man ser i retning af lærredet), men jeg er ved at renovere dem, derfor er de ikke at se på billederne. Jeg synes ikke rigtigt selv at der skal flere møbler i rummet (hvad skulle det være?  jeg mener, rummet er jo kun til at se film i....)


Mht. front højttalerne så spiller de fint, også selvom rummet er stort. Men som du kan se på min ønskeliste så er et sæt nye fronter det jeg har tænkt mig at købe næste gang...)


 



Ja lige præcis, rad og række agtigt Men som du spørger mig om, hvordan det måske kunne se ud, ja så må jeg sige, at jeg tror at jeg er bedst til at se en fejl end at rette den... Jeg sad lige og tænkte lidt, men det må jo heller ikke gå ud over biffens akustik..
Måske et større møbel, som står lidt ud fra væggen til bøger/mapper? Som man evt. kan lukke, så det ser lidt diskret ud, men ved det ikke lige

Neej du kan godt have ret i det med, at du måske nok har møbler nok, hehe.. Men måske fordele DVD filmene lidt mere ud? De sidder jo lidt "sammenklemt" eller hvordan man kan udtrykke det.

PS: Nå ja, du har ret et meget (med stort) bedre end en bunke rod på gulvet

Ja jeg kan godt se dit point med noget man kan lukke, så det ser lidt mere diskret ud (men som jeg sagde før så må det vente til vi flytter i hus).

Du har helt ret i at det ser tomt og sammenklemt ud ved DVD filmene, men sandheden er at jeg ræssonerede at når jeg nu var igang med at sætte hylder op, så kunne jeg jo ligeså godt sætte alle dem op der kunne være der, og så må filmene jo komme hen ad vejen (og det er jeg sikker på at de vil gøre)

Til top Vis Filmtossen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Filmtossen
 
tobywan
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 10 Maj 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 465
Sendt: 11 December 2004 kl. 18:08 | IP-adresse registreret  

Filmtossen skrev:

Jeg er klar over at 3805 har 7.1, men det har min 3802 jo også (altså 7 kanaler+ en LFE kanal), den 8. kanal jeg refererer til er den som der har været tale om skulle gå til en højttaler som skal monteres i loftet.... (8.1), og en sådan er så vidt jeg er orienteret ikke lanceret endnu..


Ok da, jeg kunne ikke lige huske om den var 7.1,  men mente det ikke

Du kunne jo i øvrigt godt smide en ekstra center i loftet, jeg tror der er flere her på siden der har eksperimenteret med det, tror måske godt det kunne være en fordel, når du har så stort et lærred?



__________________
Min Hjemmebio
Til top Vis tobywan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tobywan Besøg tobywan's Websted
 
Dief
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Februar 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 1214
Sendt: 11 December 2004 kl. 18:53 | IP-adresse registreret  

wauw... den projektor har jeg altid gerne ville have fingrene i. Har set den til ca 16000 Kr i Schweiz, men venter med at købe den ind til den er faldet til 10 Kkr. Må indtil videre nøjes med lillebroderen 4800'eren, som alligevel har overrasket mig ang. billedet.

Meget lækker bio iøvrigt, med masser af plads og god indretning.

Dief



__________________
Bio
Mit DIY
hj.side
Til top Vis Dief's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dief Besøg Dief's Websted
 

Side af 58 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes