Bruger siden: 27 August 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1
Sendt: 27 August 2006 kl. 20:07 | IP-adresse registreret
Guldkysten skrev:
Jeg har ingen problemer med sub'en - den kører fint. Jeg har dog i setup på HK sat mine front og baghøjtalere til large, da sub'en var lige rigelig, når jeg kun spillede musik, jeg har dog også prøvet bare at skrue op og ned for styrken på sub'en, men det gad jeg ikke blive ved med hvergang jeg skulle høre musik - når jeg ser dvd står den på 50 % og ved musik skulle den ned på 25 % - men jeg prøvede dog aldrig at stille på herz'ne. Derudover er der lidt brummen fra den, selvom anlægget er slukke, og det løste jeg ved ganske simpelt at pille strømmen fra
Jeg må være dig svar skyldig vedr. enhederne - jeg aner det ikke
Læste jeg rigtig
Virker din sub også når du kører med LARGE højttalere som front - det gør min 2.0 ikke og det iriterer mig simpeltmen.Subben virker kun når jeg vælger SMALL som front. Har af samme grund tænkt at bytte den med noget andet. Er det en fejl på mit eksemplar? sh*t garantien er udløbet!
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum