| Forfatter |
|
PSSO Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 286
|
| Sendt: 08 Oktober 2005 kl. 12:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
berl skrev:
håber på acdc kigger forbi roskilde snart, eller bare nordtyskland |
|
|
Der går rygter om at AC/DC og Rolling Stones tager på Europa turne sammen til næste år. __________________ mvh PSSO
|
| Til top |
|
| |
hrmand Lukket konto

Eget ønske
Bruger siden: 18 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1335
|
| Sendt: 08 Oktober 2005 kl. 12:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Håber inderligt, du har ret PSSO - herfra går vi og venter spændt på koncertplanen for RS i Europa.
Men bortset fra det, så tager fruen og jeg i Amager Bio i morgen aften for at se prisen fra Ken Gudmans Mindefond blive givet til Per Chr. Frost. Og hvor hele den tyrkiske musik i form af flere af de gode fra Jylland, som den brave Per har støttet musikalsk gennem årene kommer og underholder os. Da Gnags er på plakaten kan vi vel regne med, at vi kommer til at genopleve dem i den oprindelige konstallation. Ja, selvfølgelig kan vi det ... __________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
| Til top |
|
| |
Macwerk Forum Bruger

Bruger siden: 13 November 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 738
|
| Sendt: 08 Oktober 2005 kl. 13:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror årets store misser ender med at være kronprinseparets Cave koncert  Råb endelig op hvis DR viser hele koncerten (fik første nummer på HDD-recorderen og det holder sgu for hårdt)!
Er der nogen der skal til Costello?
|
| Til top |
|
| |
Dejen Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 957
|
| Sendt: 08 Oktober 2005 kl. 17:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spock´s Beard på the Rock i København i næste uge - det bliver stort.
Der findes næppe noget band på planeten, der i den grad formår at integrere den gamle progressive 70´er skole med et, tilnærmet, mere moderne udtryk; fremragende musikere oven i købet
Deres nyeste album hedder OCTANE og ser sådan ud:

MVH __________________ Audia Flight CD TWO
VdH the Second XLR
Pass Labs INT-150
VdH the Revelation Hybrid
Von Schweikert VR2
Strøm: de RØDE hospitalskabler, Eichmann stikdåse
|
| Til top |
|
| |
Dejen Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 957
|
| Sendt: 08 Oktober 2005 kl. 17:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Macwerk skrev:
|
Tror årets store misser ender med at være kronprinseparets Cave koncert  Råb endelig op hvis DR viser hele koncerten (fik første nummer på HDD-recorderen og det holder sgu for hårdt)!
|
|
|
Enig - jeg tror nu ikke DR må vise hele koncerten af rettighedsmæssige grunde - men dér ville jeg godt nok også gerne have været.
I øvrigt skulle Cave have brokket sig højlydt over Operaens rygepolitik; han rystede angiveligt til sidst p.g.a. nikotinmangel
MVH __________________ Audia Flight CD TWO
VdH the Second XLR
Pass Labs INT-150
VdH the Revelation Hybrid
Von Schweikert VR2
Strøm: de RØDE hospitalskabler, Eichmann stikdåse
|
| Til top |
|
| |
Bent L Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 994
|
| Sendt: 08 Oktober 2005 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dejen skrev:
Macwerk skrev:
|
|
|
|
Enig - jeg tror nu ikke DR må vise hele koncerten af rettighedsmæssige grunde - men dér ville jeg godt nok også gerne have været.
I øvrigt skulle Cave have brokket sig højlydt over Operaens rygepolitik; han rystede angiveligt til sidst p.g.a. nikotinmangel
MVH
|
|
|
Det ville ellers for en gang skyld klæde DR at sende en ordentlig koncert, dem er der godt nok langt imellem suk! Økonomien i sådan en koncert vil da kun være en brøkdel af hvad de ofre på div. melogramprix __________________ Hilsen Bent
|
| Til top |
|
| |
hrmand Lukket konto

Eget ønske
Bruger siden: 18 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1335
|
| Sendt: 02 Januar 2006 kl. 09:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
I erkendelse af, at et helt nyt år ligger foran os, er der vel også basis for en hel del planer - og for genoplivning af denne tråd ... for vores vedkommende er det først og fremmest Rolling Stones i Horsens. Men også:
Deep Purple i KB-Hallen sidst i januar Mountain i Amager Bio til juni (2 tidligere planlagte koncerter blev aflyst, så 3. gang ... må være lykkens gang her) George Thorogood & The Destroyers, samme sted, samme måned TV-2 i Portalen til marts Festivaler, Roskilde og Skanderborg
Og så håber jeg Royal Hunt også omsider kan få gennemført deres tur, 2 koncerter i Amager Bio er indtil nu blevet "udsat", mon det bliver i år?
Endelig håber jeg på, at 2006 også bliver året, hvor jeg kan opleve Porcupine Tree. __________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
| Til top |
|
| |