Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. december 2018 | 03:57   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: ICEpower Class D Amplifiers Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 55
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Stig Hedegaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Januar 2010
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 26 November 2018 kl. 16:56 | IP-adresse registreret Citér Stig Hedegaard

Hej

Håber dette er den rette tråd. Har fulgt tråden ”Er du til B&O…” i mange år, og brugt anbefalingerne uden at blande mig i debatten. Har været meget lærerigt. Det er mig der er den lykkelige ejer af ”madkassen”. Jeg købte den i 2009, den har været tændt siden, bruger 12W. Vi flytter nu fra hus til lejlighed. Planlægger at udskifte BV10 til Horizon. BS5/BL5 til Moment. Men beholder ICE Power 2X250, der driver Dynaudio Audience SE højtalere fra 2006. Med en opsætning så det er Horizon, der styrer lyd, også fra Moment. ICE Power er en uforlignelig effektforstærker, og skal der stå B&O på højtalerne, med en bedre lyd en Audience, bliver det endog meget dyrt.

Skal lige spørge, om det er fordelagtigt at trække Power-link kabel fra Horizon til ICE Power. Eller bruge trådløs WiSA med en ”BeoLab Receiver 1” umiddelbart foran ICEPower. Uanset får jeg vel også problem med stik, Powerlink er vel ikke længere DIN

Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 26 November 2018 kl. 18:42 | IP-adresse registreret Citér Peter Pan

Hej Stig Hedegaard

Hvis ICEpower 2 X 250 der driver Audience SE højtalere, også skal være front højttaler til det
kommende Horizon, vil jeg da foreslå ”madkassen” tilsluttes en front udgang på fjernsynet.
Læs Horizon manualen for opsætning. Trykker du 'DIN-RJ45-Adapter' her under, finder du
de kabel kabler du kan få brug for.

På mit BV. 7 's 2 x PL front udgangene er min ICEpower stereo moduler tilslutte. BV.7 fungerer
hermed som 'forforstærker', og lydstyrken styres med Beo 4.     

Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 08 December 2018 kl. 06:09 | IP-adresse registreret Citér Peter Pan

2 x 500 Watt ASP ICEpower moduler er tilsluttet 2 x PowerLink front IN på mit BeoVision TV,
og levere signalet til to Passive BeoVox Penta, som er front højttaler i mit 5,1 setup.

ASP ICEpower moduler har nu leveret super lyd hver dag siden April 2005, og har kun været
uden 230V når vi har været på ferie. Så det er et køb jeg aldrig har fortrut.

Hvis du vil besvare dette indlæg skal du først trykke log ind
Hvis ikke du allerede er oprettet skal du først oprettes som bruger

<< Forrige Side af 55
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum