Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. maj 2024 | 08:53   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: ACOUSTIC REALITY-PETER THOMSEN (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Jesper Andersen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 957
Sendt: 22 Maj 2005 kl. 14:01 | IP-adresse registreret  

[QUOTE=henrikb]

min egen begrundelse for at melde mig ind i hifi4all,er vel en oplevelse man ønsker at dele med andre,ronin,jesper andersen og toftdahl,hvad er jeres grund ?

er bare nysgerrig

- Så blev solen alligevel for voldsom på min blege/hvide hifi-krop, og måtte da lige følge med i tråden ; 'kan fortælle at det er præcis samme årsager som dine, som gjorde at jeg i sin tid "meldte" mig ind i hifi4all.

Og er forståligt at du efter at have modtaget en dårlig behandling fra en forhandler/AR, ønsker at delagtiggøre os andre i dine oplevelser - er jo bla. derfor at vi er her på sitet; for at læse andres oplevelser, good or bad.

Problemet er bare at NOGEN gange bliver en fjer til fem høns ( siger på INGEN måde at det er tilfældet her ) og mange har i forvejen et horn i siden på AR.....

Og at AR skulle have flere reklamationer end andre, ved jeg simpelthen ikke noget om - men at manden bag AR er "speciel", hersker der ingen tvivl om, og det støder tydeligvis nogen.........

Men tag ikke fejl, jeg læser med stor interesse indlæg omkring "gode" og dårlige" forhandlere, især hvis AR er omtalt, da jeg selv her et AR produkt, og er da rart at vide hvordan en evt. reklamation vil blive modtaget.......

 

mvh

Jesper

Til top Vis Jesper Andersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper Andersen
 
Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3139
Sendt: 22 Maj 2005 kl. 20:00 | IP-adresse registreret  

Jeg har kun oplevet god servide fra AR, havde lidt "forståelses" problemer da jeg modtog min AR EAR Two en tirsdag aften, så jeg sendte AR en mail ved 7 tiden tror jeg det var, og 5 minutter senere havde jeg Peter Thomsen i røret og han guidede mig lige igennem det jeg ikke kunne finde ud af samtidigt med at der lige kom lidt tips og trick med på vejen.

Btw. så er der også "skævhed" i potmetrene fra eks. Holfi, ved meget svag volumen spiller den ene kanal meget højere end den anden. Det har jeg oplevet på både Integra 8 (AE), Pre NB2SE og min nuværende Pre NB1SE



__________________
Jesper Juul
Til top Vis Jesper Juul's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper Juul
 
NitroBlast
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Januar 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1036
Sendt: 22 Maj 2005 kl. 20:35 | IP-adresse registreret  

Jeg vil gerne starte med at sige, at jeg hverken har kendskab til Acoustic Reality eller Peter Thomsen - deres produkter er ikke lige min stil.

Når det er sagt, så vil jeg gerne sige, at hvis man farer op og skælder ud med det samme, når der er det mindste galt, så kan man vel ikke forvente en bedre respons. Jeg har gennem tiden fået gode erfaringer med, at henvende sig venligt men bestemt - fremfor at virke opfarende og truende. Diplomati er en løsning på problemer, hvorimod krig er starten på flere problemer...

Dernest vil jeg gerne sige, at hvis du ikke har fået dit apparat repareret efter 1 til 2 gange, så kan du vælge at hæve handlen, og kræve dine penge (og tildels også dine omkostninger) tilbage. Læs mere på www.forbrug.dk!

Til Nordmanden vil jeg sige, at reglerne er meget lig hinanden, men desværre ikke ens. I norge er man som forbruger bedre stillet end i danmark. Forhandlere kan (så vidt jeg husker) ikke afkræves fuld dækning af forsendelses-omkostninger, men mange danske forhandlere tilbyder dette som en ekstra service. Dette er dog noget, man skal forhøre sig om ved forhandleren.



__________________
Mit grej!

WATT er et udtryk for kvantitet - ikke kvalitet ;o)
Til top Vis NitroBlast's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NitroBlast Besøg NitroBlast's Websted
 
kimmadsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 81
Sendt: 23 Maj 2005 kl. 08:08 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:

Jørgen, læg mærke til at AR ikke har nægtet at kigge på forstærkeren - det er en ret væsentlig faktor.

Dog er jeg enig - er man i tvivl, kan man jo vælge at lade en helt anden kigge på tingene for at høre deres vurdering - Arne Ludvigsen er et MEGET godt bud. Derefter kan man vælge at tage det op med producenten igen.

Det var en mulighed, Henrikb....

Hvorfor skulle en anden kikke på den.

På den måde kan, i dette tilfælde AR, sige at garantien ikke længer  dækker produktet. Og det er da rimeligt nok, tænk hvis den anden er fætter 10T med vvs loddekolbe og ikke en S. forstand på elektronik.

 

Handlen skal hæves, den virker jo ikke som den skal.

Få pengene igen, og køb noget i en ordentlig kvalitet.

 

Et af hans produkter er lige steget en plov, og det hos direkte hos fabrikken.

Det antyder jo nok, at kalkulen ikke hænger sammen på den produktlinie.

Det er altså ikke uden grund at der er andre der benytter forhandlere osv.

 

MAN FOR HVAD MAN BETALER FOR.

 

Og her betaler man ikke ret meget, og for derfor ikke ret meget.

Men det er jo ikke det samme som det ikke skal virker



__________________
Som Duelund sagde, instrumenter er rundstrålede, så det skal højttaler selvfølgelig også være.
Det giver da sig selv
Til top Vis kimmadsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kimmadsen
 
Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1593
Sendt: 25 Maj 2005 kl. 15:25 | IP-adresse registreret  

Kim Madsen.

Hvis man nu ikke kan få en dialog med sælger, men udelukkende får en ensidig og ikke tilfredsstillende gang snak, er der ikke så mange muligheder tilbage, hvis man vil finde en rimelig løsning på problemet.  
Jeg ved ikke rigtigt hvorfor du søger den indgangsvinkel - med bistand fra "en fætter 10T med WS loddekolbe, som ikke har forstand på tingene". 
Det siger jo sig selv at man ikke har nogen dækning eller juridisk ret, hvis andre begynder at lodde og pilleændre i elektronikken /grejet. 
Men hvis pågældende forhandler, som det så ofte er erfaret, ikke lytter men kun taler og påstår andre er tåber, så har man ikke så mange muligheder tilbage end at finde nogen der kan hjælpe. 
Derfor er er det en god og nødvendig mulighed at søge bistand et andet sted, så man kan få en professionel fagmand til at verificere problemets tilstedeværelse, ellers kan det knibe med at der er en sag og et videre forløb.

Dine udtalelser om kalkuler og hvad der hænger sammen, har ligesom ikke med sagen at gøre. For uanset hvad kalkulen er og hvad pågældende tjener, så er der de samme regler for garanti og returret.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

 

Til top Vis Toftdahl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toftdahl
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes