Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. april 2024 | 03:30   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: TSchonbeck’s Home Theatre (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
tschonbeck
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 54
Sendt: 07 Januar 2006 kl. 13:54 | IP-adresse registreret  

XenoCypraZ skrev:
tschonbeck skrev:
Jeg har opgivet at tage et ordentligt billede af billedkvaliteten. Syntes ikke rigtig jeg kan få  taget et som afspejler billedkvaliteten.


Det er faktisk umuligt, at tage et billede, det eneste vi vil kunne se herinde er at du har et stort billede. Jeg har prøvet mange gange, med forskellige kameraer, det bedste opnåes ved at pause filmen, og have et stativ. Og så ellers prøve sig frem med forskellige billed funktioner.

Men det vil altid se bedre ud i virkeligheden, som på billederne. og det er jo kun godt.

You're so right!



__________________
Med venlig hilsen
Thomas

Min Hjemmebiograf
Til top Vis tschonbeck's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tschonbeck Besøg tschonbeck's Websted
 
tschonbeck
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 54
Sendt: 07 Januar 2006 kl. 13:58 | IP-adresse registreret  

wrong skrev:

Hej T.

Det ser jo lækert ud. Bruger du meget keystone på din PJ? For mig ser det ud som om den er tiltet en del for at kunne ramme væggen? Hvis jeg var dig ville jeg få fat i et loftbeslag til din PJ da du så bedre kan udnytte det offset linsen har og slipper for at bruge keystone. Hvis ikke du har et lærrede kan det absolut også anbefales. Der er KÆMPE forskel fra en hvid væg til et lærrede.

MVH WRONG

Hey Wrong,

Ja jeg bruger Keystone og igen ja det er tiltet ret hæftigt men jeg jeg vil helst ikke til at bore i beton til overboen, men har tænkt på at sætte projektoren længere ned. Det ser ikke så kønt ud med keystone kant-effekten må jeg nok indrømme. Jeg har rent faktisk et hjemmelavet lærred fra da jeg boede hjemme og gik med tankerne om projektor. Det er med bagsiden af en voksdug.

Men tak for inputtet allesammen :)



__________________
Med venlig hilsen
Thomas

Min Hjemmebiograf
Til top Vis tschonbeck's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tschonbeck Besøg tschonbeck's Websted
 
tschonbeck
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 54
Sendt: 22 August 2006 kl. 09:32 | IP-adresse registreret  

Der er blevet udskiftet lidt, Sony højtalerne lød ikke særlig godt i forhold til Gale 3010S'erne som jeg også har som baghøjtalere. 3010S'erne skal udskiftes næste måned hvis det er muligt med Gale 4040 så der er Gale over hele linien.

DVD afspilleren er også skiftet ud til en Pioneer DV-380 som er længder bedre end KiSS'en med henblik på billed kvaliteten.

Jeg har lige et spørgsmål omkring bi-wire højtalere skal man bruge alle 4 terminaler eller hvordan og hvorledes?


__________________
Med venlig hilsen
Thomas

Min Hjemmebiograf
Til top Vis tschonbeck's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tschonbeck Besøg tschonbeck's Websted
 
tschonbeck
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 54
Sendt: 22 August 2006 kl. 09:41 | IP-adresse registreret  

Krog skrev:
Begynder jo at blive rigtig godt må man sige!!
Har du overvejet at skifte fronterne til noget Gale også? De er jo ikke så pokkers dyre, og nu ved jeg ikke hvordan de Sony spiller, men jeg tror et par Gale kunne gøre det bedre, og i hvert fald give ens lyd hele vejen rundt.


Du havde fuldstændig ret hehe.


__________________
Med venlig hilsen
Thomas

Min Hjemmebiograf
Til top Vis tschonbeck's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tschonbeck Besøg tschonbeck's Websted
 
tschonbeck
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 54
Sendt: 24 Marts 2010 kl. 18:15 | IP-adresse registreret  

Ja så er der gået nogle år siden sidst. Jeg skilte mig af med min projektor for et par år siden og fik mig et 42" LCD TV. Jeg fik for et par uger siden blod på tanden igen og har bestilt følgende:

Projektor: Optoma HD200X + Vægbeslag
Lærred: AView 200cm wide + Vægbeslag

Det skal indgå i følgende system:

Receiver: Onkyo TX-SR507
Blu-ray: PlayStation 3
HD-DVD: Xbox 360
TV: Zepto Pantheon 42" Full HD

Front: Eltax Concept 400
Center: Gale 3050C
Bag: Gale 3010S

__________________
Med venlig hilsen
Thomas

Min Hjemmebiograf
Til top Vis tschonbeck's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tschonbeck Besøg tschonbeck's Websted
 
tschonbeck
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 54
Sendt: 28 Marts 2010 kl. 08:52 | IP-adresse registreret  

Så har jeg fået sat det meste op, lærredet var defekt og kunne ikke trækkes ned så det skal lige ombyttes. Der kommer billeder så snart der kommer et nyt lærrede op.

Jeg er så spændt på at se film i stort format igen.


__________________
Med venlig hilsen
Thomas

Min Hjemmebiograf
Til top Vis tschonbeck's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tschonbeck Besøg tschonbeck's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes