Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. maj 2024 | 15:54   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Denon/Dali Grand & Euphonia (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 15
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
MichaelWB
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 2993
Sendt: 30 Juni 2005 kl. 12:57 | IP-adresse registreret  

Hvis der bliver arrangeret en "Dali-tour" til det midt-jyske så skal jeg nok tage min Parasound med, så du kan høre hvordan dine Gran lyder med 250 amerikaner watt i rumpen

__________________
Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3

Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
Til top Vis MichaelWB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MichaelWB
 
Kduus
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 Juli 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 117
Sendt: 05 Juli 2005 kl. 18:07 | IP-adresse registreret  

MichaelWB skrev:
Hvis der bliver arrangeret en "Dali-tour" til det midt-jyske så skal jeg nok tage min Parasound med, så du kan høre hvordan dine Gran lyder med 250 amerikaner watt i rumpen

 

Jeg godt også godt hører mine grand med en forstærker, der hiver flere watt end et svejseapperat.

Ellers mega fedt anlæg, med de eneste rigtige højtalere der findes!!!



__________________
Mit stereo setup

Det er bedre at have styr på basserne end at have basser på styret
Til top Vis Kduus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kduus
 
hxpro
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 Januar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 59
Sendt: 05 Juli 2005 kl. 19:33 | IP-adresse registreret  

Audi A3 skrev:
Tak for input. Sådan en fin lampe fra Bilka’s 1998 tilbudsavis må mindst være en opgradering af min AVC-A1ES’er værd *G*.

Jeg har endnu ikke haft problemer med at have delene direkte ovenpå forstærkeren. (mgl. Tuner for at være en reciever). For en h**** masse år siden havde jeg lidt problemer med en båndoptager / cd-afspiller der stod direkte ovenpå forstærkeren. Forstærkeren kunne godt finde ud af at komme af med varmen, men cd’en / båndoptageren tog lidt skade af at modtage varmen.

Forstærkeren (7*170 W i 8 ohm) klarer opgaven med at trække Grand sættet fint. Inden jeg fik AVC-A1ES’en var det meningen at jeg ville bruge POA6600A’erne til at trække sættet. Meeen så var der lige pludselig 7 kanaler i stedet for 5, og så manglede jeg 3 og ikke kun 1 monoblok. Selvom monoblokkene yder 260W mod AVC’ens 170W er det faktisk tilstrækkeligt. Jeg brugte monoblokkene sammen med de 4 store Grand’er inden jeg fik AVC-A1ES’en og de kunne mere end rigeligt trække et sæt Grand eller 2. For at der ikke skal være tvivl - monoblokkene spiller meget højere end AVC-A1ES'eren. Jeg må da indrømme at det ikke er udelukket at jeg køber 3 monoblokke hvis jeg lige skulle falde over dem til den rigtige pris. Der er bare det lille men at så skal jeg have en f**** masse lange signalkabler - og det er ik' helt billigt hvis kvaliteten skal være i top.

Jeg har ikke de store problemer med at AVC-A1ES’en bliver varm. Faktisk bliver monoblokkene hurtigere varme.

Joooh sofa'erne (2+3) står lidt i vejen for de 4 bagerste højttalere, men det er nu rart at sidde ned  Jeg smider et par billeder af baghøjttalerne på, når mit bredbånd kører lidt mere stabilt end det har gjort i dag.

Jamen som alle ved er  BILKA forkortelsen for

Billigt

Importeret

l**t

Kan

Afhentes 

Vel betegnelsen for hvad de sælger

 

Eller yderst NICE setup

 

Mvh

Morten

Til top Vis hxpro's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hxpro
 
CasperCU
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Juli 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 822
Sendt: 21 Juli 2005 kl. 02:05 | IP-adresse registreret  

Virkelig NICE udstyr
men dit kabel rod slår ikke midt

Casper

Til top Vis CasperCU's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CasperCU
 
Audi A3
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 September 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 833
Sendt: 05 August 2005 kl. 17:49 | IP-adresse registreret  



Engang langt ude i fremtiden skulle denne klat jord til Venstre for Audien gerne bebygges.

Selvom det ikke er lige for at der skal dyrkes andet end ukrudt, flyver tankerne jo i ny og næ i retning af det kommende AV-rum.

Jeg har fået tildelt et ca. 30 - 40 m² firkantet rum til formålet.

Nu hvor jeg har fået skjult kabelføring, skulle der også gerne blive det i det næste hus. Jeg har tænkt på at trække rør delvist i vægge og gulv til de enkelte højttalere. Det skulle kunne korte lidt af længden på kablerne, at de ikke skal følge væggene rundt.

Spørgsmålet går på om et højttalerkabel (evt. et signalkabel) vil kunne tage skade af gulvvarme. Så vidt jeg ved kommer der ca. 8 cm. cement over gulvvarmerørene - som jo skulle være rigeligt til at støbe rør ned i. Hvad med rørene som ht-kabler skal trækkes i - skal det være specielle rør?


__________________
Audi A3

Denon/Dali Grand & Euphonia
Til top Vis Audi A3's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Audi A3 Besøg Audi A3's Websted
 
tub61
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 November 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline
Indlæg: 1089
Sendt: 05 August 2005 kl. 18:08 | IP-adresse registreret  

hej

Mand hvor ser det flot ud , så er min ombygning / renovering vand ved siden af det du har lavet - håber du har kunnet lave det meste selv for ellers må det ha´kostet en bondegård - den smugle renovering jeg har lavet på mit hus har været dyrt da jeg har haft håndværkere til de store ting ( nyt gulv og gulvvarme ).  

    Håber du bliver virkelig tilfreds med det færdige resultat, det ser ihvertifald flot ud

Til top Vis tub61's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tub61
 
Audi A3
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 September 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 833
Sendt: 05 August 2005 kl. 18:21 | IP-adresse registreret  

tub61 skrev:

hej

Mand hvor ser det flot ud , så er min ombygning / renovering vand ved siden af det du har lavet - håber du har kunnet lave det meste selv for ellers må det ha´kostet en bondegård - den smugle renovering jeg har lavet på mit hus har været dyrt da jeg har haft håndværkere til de store ting ( nyt gulv og gulvvarme ).  

    Håber du bliver virkelig tilfreds med det færdige resultat, det ser ihvertifald flot ud



Takker . Undertegnede og venner har selv lavet rigtigt meget. Visse ting har jeg dog overladt til håndværkere, såsom el, vvs, taglægning og en del af tømrerarbejdet. Selvom der er rigtigt mange egne timer lagt i projektet, vil jeg ikke kalde det billigt. Det er trods alt over 200 m² (noget blev istandsat i 1998) der er istandsat når kælderen er færdig + garage og alt det udvendige. Lige nu venter jeg på tørvejr, så vi kan få lagt de fliser der fylder hele fortovet foran huset.

Du kan tror at jeg nyder mit nye AV-rum. Havde også opbygget en vis portion appetit efter 1 år med rod og ombygning.

Det er også en fornøjelse at kunne bruge stueetagen igen. Der er nu kun ca. 1/4 af stuen der bruges som opmagasinering indtil kælderen er helt færdig istandsat.


__________________
Audi A3

Denon/Dali Grand & Euphonia
Til top Vis Audi A3's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Audi A3 Besøg Audi A3's Websted
 
L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6296
Sendt: 26 August 2005 kl. 09:51 | IP-adresse registreret  

Audi A3 skrev:

Jeg har fået tildelt et ca. 30 - 40 m² firkantet rum til formålet. Dejligt at kunne starte fra "scratch".

Nu hvor jeg har fået skjult kabelføring, skulle der også gerne blive det i det næste hus. Jeg har tænkt på at trække rør delvist i vægge og gulv til de enkelte højttalere. Det skulle kunne korte lidt af længden på kablerne, at de ikke skal følge væggene rundt. Jeg kan kun anbefale dig at trække kablerne langs væggen i kabelkanaler der ligner fodpaneler. Det gør det langt nemmere, hvis der lige skal skiftes noget og ser ganske godt ud. Hvis det skal være rør skal de være store nok til at du kan trække "hvad som helst" igennem. Personligt har jeg et nedløbsrør fra en tagrende løbende under gulvet fra den ene side af stuen til den anden.

Spørgsmålet går på om et højttalerkabel (evt. et signalkabel) vil kunne tage skade af gulvvarme. Så vidt jeg ved kommer der ca. 8 cm. cement over gulvvarmerørene - som jo skulle være rigeligt til at støbe rør ned i. Hvad med rørene som ht-kabler skal trækkes i - skal det være specielle rør? Det ved jeg ikke med sikkerhed. De rør som bruges til gulvvarme (Pexrør tror jeg de hedder) kan i hvert fald tåle "alt", men de er ikke så store.
Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.
 
Audi A3
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 September 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 833
Sendt: 26 August 2005 kl. 10:14 | IP-adresse registreret  

@L.B.

Der hvor du har et nedløbsrør (sikke nogle monster kabler du har plads til ), har du gulvvarme der?

De "rør" jeg har under gulvet nu er 5 cm i diameter (ingen gulvvarme der). De ligner de røde rør der bruges til VVS installationer til radiatorer (uden inderrør). Tror du den type vil kunne bruges sammen med gulvvarme?



__________________
Audi A3

Denon/Dali Grand & Euphonia
Til top Vis Audi A3's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Audi A3 Besøg Audi A3's Websted
 
L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6296
Sendt: 26 August 2005 kl. 10:21 | IP-adresse registreret  

Audi A3 skrev:

@L.B.

Der hvor du har et nedløbsrør (sikke nogle monster kabler du har plads til ), har du gulvvarme der? Nej, det har jeg ikke, men jeg ville ha' muligheden for at kunne trække kabler til 3 højttalere, 1 subwoofer og endelig et billed-kabel hvis man nu skulle rykke rundt (scart er jo stort).

De "rør" jeg har under gulvet nu er 5 cm i diameter (ingen gulvvarme der). De ligner de røde rør der bruges til VVS installationer til radiatorer (uden inderrør). Tror du den type vil kunne bruges sammen med gulvvarme? Jeg tror jeg du skal spørge et VVS firma om for at være sikker. Mit bud er, at så længe det ikke ligger lige op og ned at rørene med guldvarmen går det OK.

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.
 
Audi A3
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 September 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 833
Sendt: 07 September 2006 kl. 21:52 | IP-adresse registreret  

Ny DVD. Valget stod mellem DVD-2910, 2930, 3910 og 3930

vinderen blev en kodefri 3910 i Premium Silver til 6999 (tak til Nicolai18 for tippet)



Ny (3910) og gammel (3300)





Med og uden blits




og til sidst - en efterlønstilværelse for den gamle DVD-3300

Beklager rodet - rummet bruges p.t. (stadigvæk) til opmagasinering p.g.a. at kælderen er under kraftig renovering.








__________________
Audi A3

Denon/Dali Grand & Euphonia
Til top Vis Audi A3's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Audi A3 Besøg Audi A3's Websted
 
wrong
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 August 2003
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 3644
Sendt: 07 September 2006 kl. 23:18 | IP-adresse registreret  

Hey Audi.

Tilykke med den nye afspiller. Hvordan kan det være du ikke købte 3930 istedet? Prisen? Det er godt at se du stadig holder fanen højt, da det jo er lidt tid siden der er sket noget i din tråd

MVH WRONG



__________________
Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
Til top Vis wrong's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wrong Besøg wrong's Websted
 
Audi A3
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 September 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 833
Sendt: 07 September 2006 kl. 23:46 | IP-adresse registreret  

wrong skrev:

Hey Audi.

Tilykke med den nye afspiller. Hvordan kan det være du ikke købte 3930 istedet? Prisen? Det er godt at se du stadig holder fanen højt, da det jo er lidt tid siden der er sket noget i din tråd

MVH WRONG



Tak.
Det var hovedsageligt prisen der var det afgørende. Jeg gemmer de sidste 4K til ...... (vi får se)

Nu har jeg ikke set og hørt en 3930 endnu, men tror ikke at den er væsentligt bedre end 3910 på lydsiden.

Billedmæssigt forventer jeg dog at den er 3910 overlegen - men nu må vi se når de dukker op i butikkerne.

Pt vil jeg ikke få noget ud af den forventede bedre billledkvalitet på 3930, med det gamle B&O fjernsyn jeg har. Jeg køber først et af de flade når det rigtige (hvad det så end er) 1080P til den rigtige pris kommer. Til den tid kan det være at det også er på tide at hoppe på HD-DVD / Blu Ray vognen.


__________________
Audi A3

Denon/Dali Grand & Euphonia
Til top Vis Audi A3's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Audi A3 Besøg Audi A3's Websted
 
Batemandk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 990
Sendt: 21 September 2006 kl. 21:28 | IP-adresse registreret  

Det er simpelthen for meget af det gode det dér  Er du gal man blir  af misundelse..

Hvis din forstærker en dag skal skifte ejer er jeg klar ... Da det jo tyder på du er en haj til Denon's produkter vil jeg lige høre om du har en kommentar til dette emne jeg lige har startet?

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=44041&P N=1&TPN=1

Mvh Tim



__________________
Noget vellydende :p
Anything in parenthesis can (not) be ignored.
Stuen
Til top Vis Batemandk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Batemandk
 
Henrik300
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3209
Sendt: 21 September 2006 kl. 21:43 | IP-adresse registreret  

Tillykke med 3910éren. Har den selv og det er en FED dvd afspiller....

__________________
Hilsen Henrik
Til top Vis Henrik300's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Henrik300 Besøg Henrik300's Websted
 
Audi A3
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 September 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 833
Sendt: 21 September 2006 kl. 23:09 | IP-adresse registreret  

Henrik300: Tak - jep den tror jeg, at jeg bliver godt tilfreds med indtil HD-DVD og Blu Ray tager over.

Batemandk: Jeg har svaret i din tråd. Jeg surfer dog lidt mere - er selv blevet nysgerrig. Har aldrig fået taget mig sammen til at prøve at bi-ampe A1SE'eren. Hvis en 3805 kan, kan den og en A11SR vel også.

Når eller hvis DENON får lavet en en for og effekt surround forstærker er jeg klar til at sælge . AVC-A1XVA er - men også et monster uden hjul.

He he ... jeg er ikke så god til at få solgt, så nu har jeg 3 anlæg der virker + et DENON museum anlæg . B&O TV'et og Video'en har jeg dog fået taget mig sammen til at smide i DBA og Gul & Gratis.

Her er lige et par billeder set fra min hjemme arbejdsplads.







Anlægget der bruges er
DENON POA6600A x 2
DENON AVC-2530 - bruges som forforstærker og er elendig
DENON DCD-1550AR
DENON DR-M44HX
DENON TU-767
JBL 120Ti (2 stk )

Herudover er PC'en koblet til forstærkeren. Selvom lydkortet og mine programmer understøtter DVD-Audio, vil jeg ikke påstå at lydkvaliteten er vild jubel - selv fra DVD-Audio. Det er noget andet med DVD-3910 på hovedanlægget - det lyder sq godt .


Stakken til venstre på billede 2 er mit lille DENON museum. Fra oven:
  • DR-M22 (båndoptager)
  • DCD-1500mkII (CD-afspiller - skuffen er ikke altid til at få ud, ellers virker den endnu)
  • LA-3100 (Laser Disc afspiller)
  • PMA-920 (Defekt)


__________________
Audi A3

Denon/Dali Grand & Euphonia
Til top Vis Audi A3's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Audi A3 Besøg Audi A3's Websted
 
Batemandk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 990
Sendt: 22 September 2006 kl. 08:39 | IP-adresse registreret  

Det er godt nok en imponerende samling af udstyr du har dig.... Den går ikke hos mig.. Der er der noget der skal ud, før der kan komme noget andet ind.

Heldigvis gør det, også at man er mere varsom med at få nyt ind .. Og så gør km2 priserne i københavn også helt automatisk at man ikke har plads og ekstra værelse til et mindre museum

Hvad er egentlig dine planer for opgraderinger / nyt udstyr? lydsiden eller billedesiden?

Mvh Tim



__________________
Noget vellydende :p
Anything in parenthesis can (not) be ignored.
Stuen
Til top Vis Batemandk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Batemandk
 
Audi A3
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 September 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 833
Sendt: 22 September 2006 kl. 09:58 | IP-adresse registreret  

Batemandk skrev:

Det er godt nok en imponerende samling af udstyr du har dig.... Den går ikke hos mig.. Der er der noget der skal ud, før der kan komme noget andet ind.

Heldigvis gør det, også at man er mere varsom med at få nyt ind .. Og så gør km2 priserne i københavn også helt automatisk at man ikke har plads og ekstra værelse til et mindre museum

Hvad er egentlig dine planer for opgraderinger / nyt udstyr? lydsiden eller billedesiden?

Mvh Tim

Årrhh hvis I handler bolig i km2 fremfor m2 skulle der nok være plads til et enkelt museum .

Opgradering er en farlig ting. Det ene tager det andet med sig, men håber nu ikke at ringen slutter endnu - det er jo sjovt med nyt legetøj.

En sub blev bestilt for 14 dage siden - og f*** hvor er ventetiden laaaang. Det er en ubrugt demo, der kun har været pakket ud af kassen, men ikke været sat til. Jeg har taget mig det forbehold at den skal være som ny og uden ridser før de må låne mit VISA kort. Leveringstiden er lang p.g.a at butikken også havde en demo (der blev brugt), og da den blev solgt for kort tid siden, brugte de "min" subs originale emballage. Pt venter jeg på at de modtager en ny emballage fra fabrikken, så den kan sendes forsvarligt.

Hvis subben skal være optimalt placeret anbefales det at den skal være mellem de 2 fronter, men der er ikke plads. Derfor er TV og Video nu sat til salg. Hvis husets finansminister kan overbevises om at en flad er på sin plads på væggen, når nu der mangler et TV bliver det forhåbentligt næste projekt. Vil gerne have 1080P, så det er klar til HD-DVD og Blue Ray. Håber godt nok ikke at et Thomson 25" anses for at være tilstrækkeligt . Nå det behøver jeg nok ikke at tænke på, for det er nok ikke let at sælge et brugt CRT TV, selvom det er B&O.

Når kælderen engang er lavet færdig og huset klar til salg - tror der går lang tid - skal der bygges et nyt hus. Der har jeg fået lov til at få mit eget A/V-rum på ca. 40m2 .

Til den tid skulle der gerne komme HD-DVD, Blue Ray og en endnu større skærm . Og min evige drøm om Euphonia ht serien, vil jeg gerne bliver til mere end en drøm, men det er svært at overbevise huset finansminister om at det er en økonomisk forsvarlig disposition .



__________________
Audi A3

Denon/Dali Grand & Euphonia
Til top Vis Audi A3's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Audi A3 Besøg Audi A3's Websted
 
Audi A3
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 September 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 833
Sendt: 22 September 2006 kl. 12:15 | IP-adresse registreret  

Skulle lige afprøve ImageShack 






__________________
Audi A3

Denon/Dali Grand & Euphonia
Til top Vis Audi A3's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Audi A3 Besøg Audi A3's Websted
 
Batemandk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 990
Sendt: 22 September 2006 kl. 12:50 | IP-adresse registreret  

Audi A3 skrev:
Batemandk skrev:

Det er godt nok en imponerende samling af udstyr du har dig.... Den går ikke hos mig.. Der er der noget der skal ud, før der kan komme noget andet ind.

Heldigvis gør det, også at man er mere varsom med at få nyt ind .. Og så gør km2 priserne i københavn også helt automatisk at man ikke har plads og ekstra værelse til et mindre museum

Hvad er egentlig dine planer for opgraderinger / nyt udstyr? lydsiden eller billedesiden?

Mvh Tim

Årrhh hvis I handler bolig i km2 fremfor m2 skulle der nok være plads til et enkelt museum .

Opgradering er en farlig ting. Det ene tager det andet med sig, men håber nu ikke at ringen slutter endnu - det er jo sjovt med nyt legetøj.

En sub blev bestilt for 14 dage siden - og f*** hvor er ventetiden laaaang. Det er en ubrugt demo, der kun har været pakket ud af kassen, men ikke været sat til. Jeg har taget mig det forbehold at den skal være som ny og uden ridser før de må låne mit VISA kort. Leveringstiden er lang p.g.a at butikken også havde en demo (der blev brugt), og da den blev solgt for kort tid siden, brugte de "min" subs originale emballage. Pt venter jeg på at de modtager en ny emballage fra fabrikken, så den kan sendes forsvarligt.

Hvis subben skal være optimalt placeret anbefales det at den skal være mellem de 2 fronter, men der er ikke plads. Derfor er TV og Video nu sat til salg. Hvis husets finansminister kan overbevises om at en flad er på sin plads på væggen, når nu der mangler et TV bliver det forhåbentligt næste projekt. Vil gerne have 1080P, så det er klar til HD-DVD og Blue Ray. Håber godt nok ikke at et Thomson 25" anses for at være tilstrækkeligt . Nå det behøver jeg nok ikke at tænke på, for det er nok ikke let at sælge et brugt CRT TV, selvom det er B&O.

Når kælderen engang er lavet færdig og huset klar til salg - tror der går lang tid - skal der bygges et nyt hus. Der har jeg fået lov til at få mit eget A/V-rum på ca. 40m2 .

Til den tid skulle der gerne komme HD-DVD, Blue Ray og en endnu større skærm . Og min evige drøm om Euphonia ht serien, vil jeg gerne bliver til mere end en drøm, men det er svært at overbevise huset finansminister om at det er en økonomisk forsvarlig disposition .

 ja selvfølgelig m2. .. Det står sikkert skrevet tidligere i dit emne, men hvilken sub venter du på? En automatisk start vil jo være AS'eren.. Så har startskudet til  Euphonia bif jo lissom lydt.. Det er min overbevisning, at når man først får taget hul på bylden. Så kommer resten stille og roligt af selv.. Nu kan du jo ikke klandres for at sælge ud af dit gamle udstyr, men mon ikke du næsten har til en  Euphonia bif hvis grovfilen blev taget i brug? .. 4 stk. Diva + AAALT det løse bør kunne inddrive en pæn slat penge...

40 m2. .. I kbh er det jo ca. 1 mill. Så hvis din biffen en dag flytter til kbh vil du da have en af de dyreste .. Når kæresten og jeg til maj 07 flytter i nyt får et jeg ca. 15 m2 rum til bio .. Det er hvad det kan blive til herovre ..

Du må endelig sige til hvis du ser lyset vedr. Bi-amping af dine fronter.. Vil selv rigtig gerne have det afprøvet, for at se om ikke der skulle være nogle ekstra krafter at hente..

Mvh Tim



__________________
Noget vellydende :p
Anything in parenthesis can (not) be ignored.
Stuen
Til top Vis Batemandk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Batemandk
 

<< Forrige Side af 15 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes