Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. maj 2024 | 19:20   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Rygter om Hifi 4 all. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 16
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Groove
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1787
Sendt: 08 December 2005 kl. 20:21 | IP-adresse registreret  

Alex E Nielsen skrev:

Det som interessere mig er ikke konspirationer, det interessere mig mere hvad formålet er hermed - også fordi at debatten køre på Sillesen's site - som du også er en del af som bruger, så alt andet lige har du en dobbeltrolle, hvilket jeg også kan læse i dine indlæg.

At holde "det" privat ... lige nu har du vist valgt at være offentlig eller ?

Hmmm, mon man vurderes som 2.rangsbruger hvis man deltager i debat på andre sites? Så har jeg da et problem da jeg skriver på et bmw forum også....



__________________
"Gentlemen! You can't fight in here, this is the war room!"
Til top Vis Groove's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Groove
 
Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter bruges ønske!

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1540
Sendt: 08 December 2005 kl. 20:29 | IP-adresse registreret  

Groove skrev:
Alex E Nielsen skrev:

Det som interessere mig er ikke konspirationer, det interessere mig mere hvad formålet er hermed - også fordi at debatten køre på Sillesen's site - som du også er en del af som bruger, så alt andet lige har du en dobbeltrolle, hvilket jeg også kan læse i dine indlæg.

At holde "det" privat ... lige nu har du vist valgt at være offentlig eller ?

Hmmm, mon man vurderes som 2.rangsbruger hvis man deltager i debat på andre sites? Så har jeg da et problem da jeg skriver på et bmw forum også....



Det tror jeg ikke du skal ligge meget i - Alex tænker sig vist ikke for godt om - han skærer alt over en kam - tilsyneladende - at man er bruger på andre fora giver da ikke en dobbeltroller automatisk - verden er trodsalt ikke kun sort og hvid
Til top Vis Guldkysten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guldkysten
 
Fournais
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 846
Sendt: 08 December 2005 kl. 20:30 | IP-adresse registreret  

Toftdahl skrev:

Rygter omkring HiFi4all

Hvor mange der klikker / taster sig ind på Hifi4all, ja det har Administrator jo klart oplyst, og der er jo ikke nogen grund til at betvivle det. Hvilken interesse skulle han have i at lyve - ingen. For det er sådan med folk der lyver i forretningsøjemed og i offentlig skue, de bliver før eller siden afsløret, så dermed er der god grund til også at være ærlig på dette område.

Og det med troværdighed omkring test - der kan jeg kun bakke op om den der roste de test's der bliver bragt i Hifi4all - de er jo væsentligt mere oplysende og på et fagligt og realistiske niveau, vurderet ud fra det man læser i andre magasiner, det være nationale som internationale. 
Læser man mange af de internationale, så finder man ud af at det med troværdighed og testerens loyalitet over for læser / bruger, kan ligge på et meget lille sted - der hvor man er højest når man plukker jordbær.

Så mon ikke det er på tide at stoppe det ordveksling frem og tilbage om ingenting, det er jo ordkløveri på højeste niveau, og man kan jo godt begynde at få den tanke, at enkelte personer mangler lidt indhold i deres liv, siden de overhovedet gider at blive ved med at fremføre udokumenterede beskæmmende rygter og usandheder - for det er jo det som det reelt hedder og lugter langt væk af.

Der er ingen grund til at stole på eller lytte til disse tåbelige postulater, der flyver i luften - HiFi4all er kun kendt for at have en stor troværdighed. Derfor er der også store besøg fra hele skandinavien, hvilket giver et stort marked / område, så hvorfor skulle det ikke være relevant med 300.000 besøgende. Overalt hvor man kommer i skandinavien i HiFi kredse, kender de og roser HiFi4all, det samme gælder dele af Tysklands nordlige del - så grundlaget er der jo klart.

HiFi4all er meget andet end et debatforum, det er et fuldt fungerende Hifi magasin på alle områder, som udviser troværdighed langt over det man erfarer omkring en del andre HiFi magasiner (som før nævnt af international oprindelse). 
Og det at Bruno har svaret at han ikke har råd, det beviser ikke en dyt, det er et svar jeg og mange andre kunne have givet, alene for at vifte en overnysgerrig og pågående debatør væk, for det kommer overhovedet ikke andre ved. Alene det at spørge eller stille tvivl ved det, er overordentligt frækt og for pågående - så stop det fnidder fnadder og kom videre.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl





Lige mine ord! Lad os håbe at den sag er ude af verden nu så vi kan komme videre med vores dejlige hobby.

Ps. Spencers forslag fra side 1 om et donationssystem støtter jeg varmt!



__________________
"If music is the fruit of love, give me access."

William H. Shakespeare.

Mit stereo
Til top Vis Fournais's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fournais Besøg Fournais's Websted
 
Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1593
Sendt: 08 December 2005 kl. 20:42 | IP-adresse registreret  

GROOVE

Øh hvad var nu det - 2. rangs bruger, hvorfra kommer det, det minder da lidt som opfundet til lejligheden - en fordrejning af ord, situation og debatten. For der er ikke det mindste i det fra Alex der minder om, at nogen skulle være 2. rangs bruger.
Det er jo netop på den måde man tilsmudser debatten og de faktiske forhold, ved at give det et fuldstændigt opdigtet indtryk.

Jeg er overbevist om, at alle er ligeglade med hvor mange forskellige site's vi deltager i og debatterer på, bare man ikke derved - får det hele til at virke som en afsporet og en målrettet nedgørende debat omkring andre og andre site's.

Jeg siger ikke at du via andre sites gør sådan - det er en generel betragtning og mening fra min side.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Til top Vis Toftdahl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toftdahl
 
Groove
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1787
Sendt: 08 December 2005 kl. 20:57 | IP-adresse registreret  

Guldkysten skrev:
Groove skrev:
Alex E Nielsen skrev:

Det som interessere mig er ikke konspirationer, det interessere mig mere hvad formålet er hermed - også fordi at debatten køre på Sillesen's site - som du også er en del af som bruger, så alt andet lige har du en dobbeltrolle, hvilket jeg også kan læse i dine indlæg.

At holde "det" privat ... lige nu har du vist valgt at være offentlig eller ?

Hmmm, mon man vurderes som 2.rangsbruger hvis man deltager i debat på andre sites? Så har jeg da et problem da jeg skriver på et bmw forum også....



Det tror jeg ikke du skal ligge meget i - Alex tænker sig vist ikke for godt om - han skærer alt over en kam - tilsyneladende - at man er bruger på andre fora giver da ikke en dobbeltroller automatisk - verden er trodsalt ikke kun sort og hvid

Enig, lige lovlig ensporet holdning, godt hasn ikke er mode......øhhhhhh.....

 



__________________
"Gentlemen! You can't fight in here, this is the war room!"
Til top Vis Groove's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Groove
 
Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 7534
Sendt: 08 December 2005 kl. 22:32 | IP-adresse registreret  

Groove skrev:
Guldkysten skrev:
Groove skrev:
Alex E Nielsen skrev:

Det som interessere mig er ikke konspirationer, det interessere mig mere hvad formålet er hermed - også fordi at debatten køre på Sillesen's site - som du også er en del af som bruger, så alt andet lige har du en dobbeltrolle, hvilket jeg også kan læse i dine indlæg.

At holde "det" privat ... lige nu har du vist valgt at være offentlig eller ?

Hmmm, mon man vurderes som 2.rangsbruger hvis man deltager i debat på andre sites? Så har jeg da et problem da jeg skriver på et bmw forum også....



Det tror jeg ikke du skal ligge meget i - Alex tænker sig vist ikke for godt om - han skærer alt over en kam - tilsyneladende - at man er bruger på andre fora giver da ikke en dobbeltroller automatisk - verden er trodsalt ikke kun sort og hvid

Enig, lige lovlig ensporet holdning, godt hasn ikke er mode......øhhhhhh.....

 

Der var vist ingen der proklamerede 2. rangs brugere til nogen - prøv nu lige at køle bare en smule ned!



__________________
Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
Til top Vis Ronin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ronin
 
Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter bruges ønske!

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1540
Sendt: 08 December 2005 kl. 22:41 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:
Groove skrev:
Guldkysten skrev:
Groove skrev:
Alex E Nielsen skrev:

Det som interessere mig er ikke konspirationer, det interessere mig mere hvad formålet er hermed - også fordi at debatten køre på Sillesen's site - som du også er en del af som bruger, så alt andet lige har du en dobbeltrolle, hvilket jeg også kan læse i dine indlæg.

At holde "det" privat ... lige nu har du vist valgt at være offentlig eller ?

Hmmm, mon man vurderes som 2.rangsbruger hvis man deltager i debat på andre sites? Så har jeg da et problem da jeg skriver på et bmw forum også....



Det tror jeg ikke du skal ligge meget i - Alex tænker sig vist ikke for godt om - han skærer alt over en kam - tilsyneladende - at man er bruger på andre fora giver da ikke en dobbeltroller automatisk - verden er trodsalt ikke kun sort og hvid

Enig, lige lovlig ensporet holdning, godt hasn ikke er mode......øhhhhhh.....

 

Der var vist ingen der proklamerede 2. rangs brugere til nogen - prøv nu lige at køle bare en smule ned!



Er kølet heeelllltttt ned
Til top Vis Guldkysten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guldkysten
 
Groove
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1787
Sendt: 08 December 2005 kl. 23:15 | IP-adresse registreret  

Også her vi mangler bare Alex, som ser spøgelser eller dobbelt

Ronin er i sort så han er også cool



__________________
"Gentlemen! You can't fight in here, this is the war room!"
Til top Vis Groove's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Groove
 
Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6376
Sendt: 08 December 2005 kl. 23:19 | IP-adresse registreret  

Når nu trådens overskrift er 'rygter om hifi4all', så er der vel også nogle gode rygter der er værd at fortælle videre ?

Eller er det off topic ?

 

 



__________________
Blondine-energi løser verdens problemer!
Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer
 
Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter bruges ønske!

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1540
Sendt: 08 December 2005 kl. 23:54 | IP-adresse registreret  

Nu har jeg aldrig gjort meget i rygter - der er altid nogle der vil lave rygter - det er lidt ligesom dem der tror på ufo'er - de tror der er fremmede på jorden - men ufo betyder jo bare uidentificeret flyvende objekt - men det vælger nogle at tro er ligmed andre livsformer på jorden - vi andre siger bare at der nok er en forklaring.

Jeg synes det er langt ude det her efterhånden, og kan man ikke tage den erklæring omkring tingenes tilstand fra h4a for gode varer, så synes jeg da bare man skal lade vær med at skrive og deltage her - der er jo ingen der tvinger nogen til at skrive og deltage - da man meldte sig ind som bruger, accepterede man nogle betingelser, og kunne man ikke acceptere disse, kunne man jo svare nej, og var dermed ikke indmeldt.

Det er helt fint man er kritisk - guderne skal vide at det er jeg også, men jeg er da fuldstændig ligeglad med hvad de folk der står bag dette gratis site får af rabatter og andet - det rager mig en pap and - jeg har et site jeg kan komme på gratis - og det er jeg glad for - men med alt dette skrevet og sagt, så cool down




Til top Vis Guldkysten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guldkysten
 
Live21
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 2377
Sendt: 09 December 2005 kl. 02:11 | IP-adresse registreret  

Jeg har fremsat en del meget simple Ja/Nej spørgsmål. som jeg ikke kan få et svar på, måske engang i næste uge når der er tænkt over svaret.. Denne form for kommunikation har jeg ingen interesse i !

bla vil kenneth ikke svare vedrørende deres hits, eller jo han fremlagde en masse tal, og da de blev gennemgået passer de ikke engang sammen.  direkte adspurgt om han mener det han tidligere har sagt (altså endnu et ja eller nej spørgsmål) bliver man mødt af en meget sigende (TAVSHED))

Vil da gerne pointere det IKKE er mig der har påstået de har over 300.000 unikke besøgende pr måned, nej det er dem selv ! at de så undrer sig over man spørger ind til påstande, jeg iøvrigt aldrig har bedt dem om at komme med, er mig igen ubegribeligt ! så skulle de nok have valgt slet ikke at komme med dem !

er det et problem de påstår de har mellem 10.000 og 14000 unikke besøgende pr dag, hvis det viser sig tallet faktisk er tættere på 3000 ? jeg vil gætte på der nok er nogle annoncører der vil studse over det.

altså er der tale om de har 90000 unikke besøgende pr måned ? (med 9700 medlemmer) eller om de har over 300.000 unikke besøgende som de påstår

De kan sige Ja vi mener seriøst vores hjemmeside er større end børsen,postdanmark,tdcmobil og billetnet. det har vi jo bevist ved at ligge vores stats ud.

De kan sige nej, selvfølgelig er vi ikke større end postdanmark, billetnet og børsen, og så kan vi jo tro at disse sider snyder med deres stats

dem der ikke finder det problematisk at de måske har pyntet så kraftigt med tallene er jeg lidt forundret over. nu skrev jeg måske, for det kan da godt være de virkelig er større end postdanmark,børsen, billetnet, jobzonen, se og hør, og bilzonen.  Tro på det

De har undret sig over jeg nu har taget dette emne op, det er en direkte reaktion på deres udmeldinger vedrørende andre spørgsmål som jeg fuldstændig har opgivet at få et konkret svar (af dem) på.

og iøvrigt forstår jeg slet ikke hvorfor hellige folk der er 100 % uafhængige af alt i denne branche har behov for at pynte så kraftigt på div ting.

men jeg har tidligere i tråden sagt jeg ingen interesse har i at være medlem af dette site mere ! regnede med min konto ikke var lukket da de gerne ville have jeg kunne kommentere/dementere når de kom med bevis på deres udmeldinger var korrekte. dette sker tilsyneladende ikke. og jeg vil på ingen måde bruge tid på flere vage udmeldinger der er ren omskrivelse for at undgå spørgsmål der går lidt for tæt på ting de ikke vil have frem.

angående jeres tests, jo der er mange rigtig gode imellem, Ronni´s har feks altid været nogen jeg har haft stor respekt for, den mand har altid lavet et rigtig flot stykke arbejde  

alex min person havde ikke så stor interesse alligevel ? og jo selvfølgelig blev din pointe fanget  du tør ikke rigtig sige det som du så kraftigt antyder ? så synes jeg ærligtalt du skulle holde dig fra tråden-- rigtig flot deltagelse, men somsagt hvis du kun kan finde ud af at komme med slet skjulte hentydninger for så at stikke af og klappe dig selv på ryggen over dit mod så fred være med det

Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21
 
L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6296
Sendt: 09 December 2005 kl. 07:44 | IP-adresse registreret  

Live21 skrev:
er det et problem de påstår de har mellem 10.000 og 14000 unikke besøgende pr dag, hvis det viser sig tallet faktisk er tættere på 3000 ? jeg vil gætte på der nok er nogle annoncører der vil studse over det.

Stats på hits kan efter min viden (uden den er uddybende) måles på forskellige måder og hvis en annoncør går meget op i de tal, vil de bede om en måling på den stat som de normalt bruger til at bench marke med og ikke kun læne sig op af H4A's egne tal.

Det er sagen uvedkommende, men jeg har været marketingchef i en del år nu og kunne ikke drømme om kun af læne mig op af "sælgerens" tal men også få en uvildig vurdering, hvis man taler om beløb hvor det kan berettiges.

Undskyld mig meget, men hvorfor faen er stats så vigtige for dig Live? - Der MÅ være vigtige ting i tilværelsen - håber jeg 

Du er tydeligvis ikke ude på at få nye venner her og skyder med spredhagl på alt hvad H4A gør - tyndt af helvede til!!

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.
 
L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6296
Sendt: 09 December 2005 kl. 08:31 | IP-adresse registreret  

Argh, jeg har altid lidt dårlig smag i munden når det bliver personligt, hvilket jeg føler mine ovenstående kommentarer er og det beklager jeg!

Jeg håber budskabet læses og ikke det personlige.

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.
 
Live21
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 2377
Sendt: 09 December 2005 kl. 09:01 | IP-adresse registreret  

LB: no offence taken

Min konto lukkes når admin har mulighed for det..

som en lille afskeds salut, har jeg haft MEGET gavn af denne side tidligere, det har jeg ikke mere, og vil ik deltage herinde af forskellige grunde

Tillykke til hifi4all.dk som nu er størrere end PostDanmark.dk (mangler en smiley der rækker tunge med et glimt i øjet)

vil lige tilføje at det med deres hits absolut ik er den eneste grund til jeg mener jeg ik vil deltage herinde, ej heller er jeg sur på nogen som helst i redaktionen.

men da  spørgsmål ikke bliver besvaret kan jeg ik gøre mere.

vil tilbage til den hobby jeg kan lide, jeg er ikke enig med den moral jeg mener bagmændende for denne side har, derfor vil jeg heller ik være her mere. min beslutning er selvfølgelig ikke grundlagt på rygter, ej heller nogen af de rygter omtalt i denne tråd

mit kendskab til langt de fleste fra redaktionen/moderatorer/anmeldere er at de på mange måder er behagelige og ærlige mennesker. (men der er undtagelser)

men jeg havde et par enkelte ja/nej spørgsmål de ik ville svare på.

om de står ved deres tal på 300.000

om bruno er korrupt, og har afkrævet og modtaget produkter ? ikke kun fra dali og klubben

vennetjenster osv osv osv feks angående neeper er der modereret ting væk. er han en privat ven af redaktøren ? og arbejder han for gamut ?

men de må sejle i deres egen sø og håbe skuden ikke lækker

http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=423818 

Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21
 
kontrast
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter ønske fra bruger

Bruger siden: 13 Juni 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 558
Sendt: 09 December 2005 kl. 09:25 | IP-adresse registreret  

Tavsheden er virkelig enorm. Man kan klart høre den. Den vestlige presse har det problem med Kinas åbenhed, at rygmarvsreaktioner fra magtens
indehavere er først at benægte, derefter lyve og så til sidst erkende sandheden. Det er et levn fra formand Mao´s tid. Sidst det skete, var da en stor
giftforurening løb løbsk i sidste måned.

Men det her er i lille DK og problemet vi beskæftiger os med har ikke livstruende karakter. Jeg blander alligevel de to reaktioner fordi de minder så
meget om hinanden. Og jeg kan barae nikke forstående, når Live21 så rigtigt skriver at hvorfor pynte på antal hits, når man er så uafhængig i
branchen) H4A er selvfølgelig ikke uafhængig af penge, det skal der jo til. Der skal da købes servere og meget andet gejl og nogle penge må de da
få ind, der er da ret mange bannere herinde! Helt iorden, det er jo en butik som andre. Jeg tror ikke på det i længden kan køres som et
spejderkorps med alene frivillig arbejdskraft. Folk holder jo op med at studere på et tidspunkt og skal arbejde og så har de ikke tid til at pjatte mere
ved siden af.

Det er da osse forventligt at sitet her er penge værd i en købs/overtagelsessituation selvoim der ingen hardware er udover en server. Så mon ikke
de mange timer der er lagt i sitet kommer tilbage en skønne dag?
Til top Vis kontrast's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kontrast
 
SATMIT
Lukket konto
Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske

Bruger siden: 22 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1226
Sendt: 09 December 2005 kl. 09:59 | IP-adresse registreret  

Ok man kunne ikke bevise det ene, så lad os prøve at finde noget andet smuds.

Men det er da glædeligt hvis Live21 finder et andet sted at udfolde sine konspirationsteorier. At han ikke længere har så meget gavn af siden, det deler han måske med andre ... problemet for os andre bliver dog mindre når folk som ham er forsvundet!

For lige at slå en pæl igennem denne ubegavede diskussion om antal hits ... jeg sidder som indkøber af annonceplads ... og jeg kan forsikre dig om at antallet af hits ikke hører til blandt de vigtigste parametre, som man bruger ved indkøb af bannerplads på nettet.

I langt de fleste tilfælde betaler man for visninger af banneret eller klik på banneret. Hvis trafikken på siten ikke lever op til det lovede, så betaler man ikke for mere end man har fået. Antallet af hits og besøgende er et eller andet sted elastik i metermål. Hvis man gerne vil have stor trafik, så lav et chatforum ... det giver trafik, og man laver en opbygning af siten der maksimerer antallet af hits og sidevisninger, det kan man heller ikke bruge til så meget!.

Ingen (proff.) køber i øvrigt media uden at få rapporter om visninger og klik under og efter kampagnen. Så man kan altid evaluere kampagnens effekt ... og så droppe mediet hvis det ikke virker. Målet med annoncering er jo at tiltrække kunder, og man kan jo selv måle om hvor meget trafik man får fra hifi4all.

SATMIT



__________________
"My tastes are simple; I am easily satisfied with the best." Winston Churchill
Til top Vis SATMIT's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SATMIT
 
MichaelWB
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 2993
Sendt: 09 December 2005 kl. 10:55 | IP-adresse registreret  

Martin_Kbh skrev:

MichaelWB skrev:
Hvis anmeldere konsekvent køber det anmeldte udstyr, til meget favorable priser, bare for at sælge det videre til en højere pris. Så bliver det til en form for aflønning af et ellers ulønnet arbejde, men jeg synes stadig ikke det er et etisk problem. Alle profesionelle anmeldere bliv jo også aflønnet på den ene eller den anden måde, og så er det ligegyldigt om de skriver om hifi eller noget helt andet.

Jeg er ikke sikker på at denne "etik" deles af Told og Skat.

Det gør de nok ikke

Det jeg talte om her er etiken i forhold til læserne. Told & Skat (eller hvad de nu hedder i dag) gider jeg ikke bruge tid på.



__________________
Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3

Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
Til top Vis MichaelWB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MichaelWB
 
Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1593
Sendt: 09 December 2005 kl. 11:34 | IP-adresse registreret  

Live21

Hvorfor stopper du ikke disse langstrakte debatter og spørgsmål, spørgsmål som konstant betvivler alt omkring HiFi4all og administration / redaktion.
Du er ude i et ærinde som for 99,99% af brugerne ikke er interessant, ligesom 99,99% af brugerne er fuldt ud tilfredse med det velfungerende og troværdige HiFi4all.
Du er ude og blande dig i ting som du ikke har noget med at gøre, ligesom det er spørgsmål du ikke kan forvente at nogen vil besvare, om det er HiFi4all eller andre steder i et fuldstændig betalingsfrit og privat anliggende / foretagende.
Der er ingen der stiller krav eller spørgsmål ved din eksistens, deltagelse eller hvor mange breve du får i din postkasse dagligt.

Det synes meget klart, at vi har et troværdigt og fagligt meget alsidigt HiFi4all, og der er ingen grund til at køre den form for debat imod Kenneth og resten af administration og redaktion, du kan jo ikke forvente at opnå noget med den angrebslystne og mistroiske adfærd samt fremgangsmåde.
Hele den debat er sat i værk af de ganske få ballademagere, som klart fortjener at være udelukket fra diverse fora. Det er jo åbenlyst for enhver, at de kun forsøger at hævne sig og tilsvine andre ubegrundet. 
Dernæst er der dukket et nyt forum op, et forum hvor disse ganske få ensidige gengangere og ballademagere, nu kan boltre sig frit. De kan tilsvine alt og alle i et sprogbrug og en adfærd som er stærkt adfærdsvanskelig og afvigende, for normal omgang med andre mennesker. Og værst af alt, det er uden at det har konsekvenser eller nogen forsøger at stoppe dem, hvilket kun er meget beklageligt og i mine øjne stærkt beskæmmende.
Så derfor, stop nu det evendlige og langstrakte pladder ang. dine ligegyldige spørgsmål, de har ingen berettigelse, og de er ikke relevante i forhold til dit tilhør hos HiFi4all, og endelig er der jo ingen saglig brgrundelse for at betvivle ærlighed og troværdighed hos Hifi4all og hele staben af medarbejdere -Live21 kom nu videre, deltag i nogle HiFi relaterede debatter og indlæg. 

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Til top Vis Toftdahl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toftdahl
 
Live21
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 2377
Sendt: 09 December 2005 kl. 11:43 | IP-adresse registreret  

Toftdal, vi har ik den samme holdning til hvad og hvem der er troværdige.. jeg er færdig med det her, og deltager ikke mere i disse tråde, de må jo tage retslige konsekvenser hvis de kan

det var mit sidste indlæg herinde. venter på min konto bliver lukket..

som jeg skrev i sidste indlæg hvis du gad læse andet end hvad der støtter din fornærmede holdning gider jeg ik mere, de har valgt at lege østers og håbe det blæser over. og jeg vil tilbage til det jeg kan lide ved denne hobby. og holde holfi og lagkage adskilt

Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21
 
MichaelWB
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 2993
Sendt: 09 December 2005 kl. 11:46 | IP-adresse registreret  

Toftdahl skrev:

Live21

Hvorfor stopper du ikke disse langstrakte debatter og spørgsmål, spørgsmål som konstant betvivler alt omkring HiFi4all og administration / redaktion.
Du er ude i et ærinde som for 99,99% af brugerne ikke er interessant, ligesom 99,99% af brugerne er fuldt ud tilfredse med det velfungerende og troværdige HiFi4all.
Du er ude og blande dig i ting som du ikke har noget med at gøre, ligesom det er spørgsmål du ikke kan forvente at nogen vil besvare, om det er HiFi4all eller andre steder i et fuldstændig betalingsfrit og privat anliggende / foretagende.
Der er ingen der stiller krav eller spørgsmål ved din eksistens, deltagelse eller hvor mange breve du får i din postkasse dagligt.

Det synes meget klart, at vi har et troværdigt og fagligt meget alsidigt HiFi4all, og der er ingen grund til at køre den form for debat imod Kenneth og resten af administration og redaktion, du kan jo ikke forvente at opnå noget med den angrebslystne og mistroiske adfærd samt fremgangsmåde.
Hele den debat er sat i værk af de ganske få ballademagere, som klart fortjener at være udelukket fra diverse fora. Det er jo åbenlyst for enhver, at de kun forsøger at hævne sig og tilsvine andre ubegrundet. 
Dernæst er der dukket et nyt fora op, et fora hvor disse ganske få ensidige gengangere og ballademagere, nu kan boltre sig frit. De kan tilsvine alt og alle i et sprogbrug og en adfærd som er stærkt adfærdsvanskelig og afvigende, for normal omgang med andre mennesker. Og værst af alt, det er uden at det har konsekvenser eller nogen forsøger at stoppe dem, hvilket kun er meget beklageligt og i mine øjne stærkt beskæmmende.
Så derfor, stop nu det evendlige og langstrakte pladder ang. dine ligegyldige spørgsmål, de har ingen berettigelse, og de er ikke relevante i forhold til dit tilhør hos HiFi4all, og endelig er der jo ingen saglig brgrundelse for at betvivle ærlighed og troværdighed hos Hifi4all og hele staben af medarbejdere -Live21 kom nu videre, deltag i nogle HiFi relaterede debatter og indlæg. 

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Jørgen du har ordet i din magt



__________________
Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3

Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
Til top Vis MichaelWB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MichaelWB
 

<< Forrige Side af 16 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes