Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. maj 2024 | 01:38   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: NU med Fladskærm 32 " (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Eltax-Man
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 August 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 137
Sendt: 25 Januar 2006 kl. 18:33 | IP-adresse registreret  

21-12-08

Endelig er der sket nyt i hjemmebioen jeg har fået købt mig en 32 " phillips fladskærm for et par måneder siden men har ikke haft tid til billeder før nu :-) kig på side 2-3

 

 

 

16-02-07 Goddag længe siden Men endelig, nu skete der lidt i min fine samling/hjemmebio´? Kig på den sidste side i dette indlæg og se min helt nye Sub i min fine stue

29-08-06 Ja så fik jeg lagt min bedste Fødselsdags gave længe, her ind på nettet kig længerer nede  

22-07-06: Ja, har lige været ude og investerer i nogle kanon smarte beslag til baghøjtalerne i mit surround, og det syntes jeg også lige i skulle se. Da jeg faktisk selv er kanon meget tilfreds med dem, og de har virkelig løftet lyden i mit surround. Så man simpelthen får lyden skudt ind i nakken  altså det der kommer fra baghøjtalerne..... 

JEPS så fik Eltax højtalerne et lille kys af mig og vupiti. Så blev de lavet om til Dali højtaler concept 6 billeder længerer nede

Ja så er jeg lige flyttet og har fået ny større stue til min Bio.   Så det syntes jeg også lige i skulle have med på vejen. Her er lidt billeder kom gerne med RIS/Ros og gode råd-Skal lige sige det er kun Halvdel af stuen der er bio på. Derfor er der p.t kunne billeder af det halve af stuen. hvor biffen er, skal nok se om jeg kan få af hele stuen i helhed. Men har ikke mere strøm på kameraet. Så det sker nok først om et par dage

Her er min gammel bio hvor jeg boede før http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=27754&K W=Eltax%2DMan&PN=0&TPN=2

Der var lige lidt af stuen

Der var så den anden side Med lidt ekstra GULDKORN "HE HE"

 

Dette er en af mine Front højtalerer (Eltax er nu udemærket skulle jeg hilse og sige)

Her ser vi en af baghøjtalerne plus et par smarte billeder

 

Her er lige et billede med lidt dæmpet lys

Ja her er lige anlæget fra siden af . JEG skal skynde mig lige tilføje det er ikke min cd der ligger der på. Men damen havde jo hørt lidt musik. Så fik ikke lige flyttet denne cd før jeg tog billedet

Her ses Anlæget i mørke med lidt lys i --Ikke fordi man kan se så meget

Øl og kaffe er altid GOdt

Og der var lige den anden baghøjtaler i den anden side

Det var lige lidt til og starte med. kom meget gerne med Kommentar ris - ros og andet godt fra havet 

Der kommer nok flere billeder når der kommer lidt mere Ro på

 



__________________
Vi skal have noget mere SKUM!!!
Til top Vis Eltax-Man's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eltax-Man
 
Eltax-Man
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 August 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 137
Sendt: 16 Februar 2006 kl. 22:38 | IP-adresse registreret  

Har lige været ude og få sådan en fræk sag her, som jeg lige syntes skulle opleves. det er en universal touch screen 8-1 betjening  flot ikke

Her er den i lidt lys og neden under er den i mørke

Håber det kan ses selv om kvaliteten er lidt dårlig var lidt for hurtig med kamaraet

Til top Vis Eltax-Man's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eltax-Man
 
MaltheK
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 864
Sendt: 16 Februar 2006 kl. 23:05 | IP-adresse registreret  

Hej Eltax-mand ,

Det er nogle rigtig flotte billeder du har taget af dit setup

Ud fra dine billeder at bedømme ser dine højttalere bestemt rigtig fine ud!

Hvilken musik byder du dit anlæg? Eller er du måske mest til film og TV-avisen?

Til top Vis MaltheK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MaltheK
 
Eltax-Man
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 August 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 137
Sendt: 17 Februar 2006 kl. 08:01 | IP-adresse registreret  

Hej Malthek

Jeg ser mest Film(F-eks Lord of the rings, de utrolige og National treasure) er meget vild med bestemt DTS lyden syntes det er super fedt. Og når det bliver musik jeg bruger det til. Er det meget forskelligt, men mest Rock som metalica og D.A.D. Høre dog også en del techno og dance. Men 90% af tiden bliver det film og jeg syntes faktisk det klarer det rigtig godt specielt Subben. Men man kan sige at i forhold til det er Eltax jeg har p.t. Syntes jeg nu også de klarer det rigtig godt står og sætte penge af de næste par måneder og regner med og skal have front til og starte med skiftet ud med GALE fra HFK og så hen af vejen skal bag og center også plus måske subben til et andet mærke, Men nu må vi se hvad tiden bringer HE He

MaltheK skrev:

Hej Eltax-mand ,

Det er nogle rigtig flotte billeder du har taget af dit setup

Ud fra dine billeder at bedømme ser dine højttalere bestemt rigtig fine ud!

Hvilken musik byder du dit anlæg? Eller er du måske mest til film og TV-avisen?

 

Til top Vis Eltax-Man's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eltax-Man
 
Mielko
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 December 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 46
Sendt: 17 Februar 2006 kl. 13:16 | IP-adresse registreret  

Eltax-Man skrev:

Hej Malthek

Jeg ser mest Film(F-eks Lord of the rings, de utrolige og National treasure) er meget vild med bestemt DTS lyden syntes det er super fedt. Og når det bliver musik jeg bruger det til. Er det meget forskelligt, men mest Rock som metalica og D.A.D. Høre dog også en del techno og dance. Men 90% af tiden bliver det film og jeg syntes faktisk det klarer det rigtig godt specielt Subben. Men man kan sige at i forhold til det er Eltax jeg har p.t. Syntes jeg nu også de klarer det rigtig godt står og sætte penge af de næste par måneder og regner med og skal have front til og starte med skiftet ud med GALE fra HFK og så hen af vejen skal bag og center også plus måske subben til et andet mærke, Men nu må vi se hvad tiden bringer HE He

MaltheK skrev:

Hej Eltax-mand ,

Det er nogle rigtig flotte billeder du har taget af dit setup

Ud fra dine billeder at bedømme ser dine højttalere bestemt rigtig fine ud!

Hvilken musik byder du dit anlæg? Eller er du måske mest til film og TV-avisen?

Hvordan får du lys i din remote (jeg har en amgen til tror jeg)  ?

Til top Vis Mielko's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mielko
 
Eltax-Man
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 August 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 137
Sendt: 17 Februar 2006 kl. 15:20 | IP-adresse registreret  

Når jeg trykker på knapperne/Rører ved skærmen lyser den blå selvfølgelig  hvis din er magen til og ikke gør det må der da være fejl i den 

Mielko skrev:
Eltax-Man skrev:

Hej Malthek

Jeg ser mest Film(F-eks Lord of the rings, de utrolige og National treasure) er meget vild med bestemt DTS lyden syntes det er super fedt. Og når det bliver musik jeg bruger det til. Er det meget forskelligt, men mest Rock som metalica og D.A.D. Høre dog også en del techno og dance. Men 90% af tiden bliver det film og jeg syntes faktisk det klarer det rigtig godt specielt Subben. Men man kan sige at i forhold til det er Eltax jeg har p.t. Syntes jeg nu også de klarer det rigtig godt står og sætte penge af de næste par måneder og regner med og skal have front til og starte med skiftet ud med GALE fra HFK og så hen af vejen skal bag og center også plus måske subben til et andet mærke, Men nu må vi se hvad tiden bringer HE He

MaltheK skrev:

Hej Eltax-mand ,

Det er nogle rigtig flotte billeder du har taget af dit setup

Ud fra dine billeder at bedømme ser dine højttalere bestemt rigtig fine ud!

Hvilken musik byder du dit anlæg? Eller er du måske mest til film og TV-avisen?

Hvordan får du lys i din remote (jeg har en amgen til tror jeg)  ?

Til top Vis Eltax-Man's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eltax-Man
 
Eltax-Man
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 August 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 137
Sendt: 25 Marts 2006 kl. 16:50 | IP-adresse registreret  

Jeps så kom der endelig Dali concept 6 højtalerer til mig og nøj hvor er de gode i forhold til Eltax

 

Hvis nogle har lidt kommentar godt råd-Riis eller Ros  Så skriv  gerne lidt

 

Til top Vis Eltax-Man's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eltax-Man
 
tarup 13
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Oktober 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 1646
Sendt: 25 Marts 2006 kl. 17:09 | IP-adresse registreret  

Så hedder du måske Dali-man nu , tillykke med de nye speakers.

vh. Henrik



__________________
B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
Til top Vis tarup 13's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tarup 13 Besøg tarup 13's Websted
 
Eltax-Man
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 August 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 137
Sendt: 25 Marts 2006 kl. 17:11 | IP-adresse registreret  

tarup 13 skrev:

Så hedder du måske Dali-man nu , tillykke med de nye speakers.

vh. Henrik

Ja Hvis det kan lade sig at gøre. Gør jeg He He

Men syntes ikke rigtig det kan lade sig at gøre og rette mit profil-navn-kan dette lade sig og gøre overhovedet ??? 

Til top Vis Eltax-Man's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eltax-Man
 
BlackWidow
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 November 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 376
Sendt: 25 Marts 2006 kl. 17:42 | IP-adresse registreret  

Jeg er sikker på at du er/bliver glad for skiftet. Havde også selv Eltax før, og syntes egentlig også de lød ganske glimrende - men det er bare fordi jeg ikke havde hørt så meget andet! Det er ufatteligt så meget klarere og i det hele taget bedre f.eks. DALI Concept, Ikon osv. spiller i forhold til Eltax-højttalerne.

Har du planer om at få baghøjttalerne i Concept-serien også, eller hvordan set det ud? Ellers fint setup, som er blevet markant bedre efter dit højttalerskift! ;)



__________________
Samsung LE-32R51B, Oppo DV971H, Sanyo Z4
Yamaha RX-V595
Dali Ikon 6, Vokal 2 og W2
Mit surroundanlæg
Til top Vis BlackWidow's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BlackWidow
 
Eltax-Man
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 August 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 137
Sendt: 25 Marts 2006 kl. 18:24 | IP-adresse registreret  

BlackWidow skrev:

Jeg er sikker på at du er/bliver glad for skiftet. Havde også selv Eltax før, og syntes egentlig også de lød ganske glimrende - men det er bare fordi jeg ikke havde hørt så meget andet! Det er ufatteligt så meget klarere og i det hele taget bedre f.eks. DALI Concept, Ikon osv. spiller i forhold til Eltax-højttalerne.

Har du planer om at få baghøjttalerne i Concept-serien også, eller hvordan set det ud? Ellers fint setup, som er blevet markant bedre efter dit højttalerskift! ;)

Hej blackwidow

Ja jeg jeg er blevet enig med mig selv om de skal skiftes ud både bag og center så det passer sammen og så skal jeg nok også have en større sub når der kommer tid til det men sub´en kan faktisk stadig give god dyb bas i forhold til dalierne så den giver stadig et god løft når man ser film. Men jeg er meget vild med den lyd der er i disse concept 6 utrolig ren og god, med en god dybe af bas .

Til top Vis Eltax-Man's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eltax-Man
 
Eltax-Man
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 August 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 137
Sendt: 07 Maj 2006 kl. 11:24 | IP-adresse registreret  

Her er lige lidt bedre billeder af Dalierne og lidt andet blandet fra havet  syntes lige jeg ville se om jeg kunne få lidt bedre billeder ind  Og så kunne i jo også få lidt og kigge på

SÅ Værsgo He He

SUB Fra Eltax EA-SW20 man skulle ikke tro det men den kan sku lidt  tricks

Bag side af SUB

Her er så lidt helheds billeder

 

Her er så lidt andet blandet

Disse Eltax bruges i øjeblikket. Men de bliver snart skiftet ud med lidt Dali Concept også

De skulle i Glas og Ramme.(Lige med det Samme he he)

Lidt DVD Film

Til top Vis Eltax-Man's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eltax-Man
 
Eltax-Man
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 August 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 137
Sendt: 22 Juli 2006 kl. 09:42 | IP-adresse registreret  

Dette er et dårligt billeder, men her kan man se hvordan baghøjtalerne peger skrå ind mod midten.  Der er selvfølgelig mulighed for og dreje dem, hvis man ikke syntes det er sådan de skal være  men p.t syntes jeg de sidder bedst sådan. Hvis nogle har nogle gode forslag er de meget velkommen med tips og gode råd?

Her ses den ene baghøjtaler med beslaget på, skjuler til ledningen er ikke kommet i nu men er stærkt på vej

Her er lige lidt billeder af alt det andet som er det samme som før

Som sagt tidligerer. Hvis nogle har tips eller gode råd til disse baghøjtaler og hvordan de skal drejes, er de meget velkommen.

Til top Vis Eltax-Man's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eltax-Man
 
KennethB
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 November 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 305
Sendt: 22 Juli 2006 kl. 11:37 | IP-adresse registreret  

For din egen skyld så start med at skifte centeren istedet for baghøjttalerne, da den spiller 80 % af lyden, plus det er vigtigv at den matcher fronterne i klangen.
Prøv at slå centeren fra på din forstærker, hvis du ved hvordan man gør det. Det vil nok give bedre lyd indtil du køber en Concept center


__________________
Mvh KennethB

Aurum Cantus Leisure 2 SE - Jolida 1501A
Til top Vis KennethB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KennethB
 
Eltax-Man
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 August 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 137
Sendt: 22 Juli 2006 kl. 16:28 | IP-adresse registreret  

KennethB skrev:
For din egen skyld så start med at skifte centeren istedet for baghøjttalerne, da den spiller 80 % af lyden, plus det er vigtigv at den matcher fronterne i klangen.
Prøv at slå centeren fra på din forstærker, hvis du ved hvordan man gør det. Det vil nok give bedre lyd indtil du køber en Concept center

Mange tak for tippet jeg ved godt centeren står for udskiftning det er også hvad jeg har tænkt mig og gøre først og så bag efter skal bag højtalerne også  tror måske også subben bliver udskiftet på senerer tidspunkt men p.t gør den et rigtig godt arbejde

Til top Vis Eltax-Man's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eltax-Man
 
KennethB
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 November 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 305
Sendt: 22 Juli 2006 kl. 18:02 | IP-adresse registreret  

Har du prøvet at slå centeren fra? Tror dine fronterne spiller centermaterialet bedre end den center du har nu




__________________
Mvh KennethB

Aurum Cantus Leisure 2 SE - Jolida 1501A
Til top Vis KennethB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KennethB
 
Eltax-Man
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 August 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 137
Sendt: 22 Juli 2006 kl. 20:25 | IP-adresse registreret  

KennethB skrev:
Har du prøvet at slå centeren fra? Tror dine fronterne spiller centermaterialet bedre end den center du har nu


Har ikke lige fået prøvet det i nu. Men det skal da helt sikkert prøves  jeg vil have fat i concept dali center højtaler her engang efter sommerferien og så når lidt senere tager jeg bag højtalerne men vil da lige prøve dit tip her i aften



__________________
Vi skal have noget mere SKUM!!!
Til top Vis Eltax-Man's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eltax-Man
 
Eltax-Man
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 August 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 137
Sendt: 23 Juli 2006 kl. 10:05 | IP-adresse registreret  

KennethB skrev:
Har du prøvet at slå centeren fra? Tror dine fronterne spiller centermaterialet bedre end den center du har nu


Nu har jeg prøvet dit tip her i går men det var ikke så vellykket som jeg havde regnet med det føles virkelig som om at der mangler noget når jeg prøver uden centeren



__________________
Vi skal have noget mere SKUM!!!
Til top Vis Eltax-Man's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eltax-Man
 
Eltax-Man
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 August 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 137
Sendt: 29 August 2006 kl. 20:03 | IP-adresse registreret  

Ja her er lige min nye hifi fødselsdags gave jeg har fået bland mange andre gaver efter min fødselsdag her i weekenden

Næ en dali Concept center mange TAk

Her lige uden skjold Fantasisk

Kom gerne med lidt kommentar hvis i har lyst



__________________
Vi skal have noget mere SKUM!!!
Til top Vis Eltax-Man's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eltax-Man
 
sHaCk_kO
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 1488
Sendt: 29 August 2006 kl. 20:07 | IP-adresse registreret  

det begynder at hjælpe på det med skiftning af Eltax til Dali

__________________
Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
Til top Vis sHaCk_kO's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sHaCk_kO
 

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes