Tilbage til HIFI4ALL.DK 1. maj 2024 | 12:37   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Mit setup (II) (opdateret) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
micma18
Branchemedlem
Branchemedlem

HM Elektronik

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2118
Sendt: 19 Maj 2006 kl. 17:37 | IP-adresse registreret  

Så blev der sku også til en Xbox360

Både lidt for sjov, men også pga. dens medie center muligheder...


Bliver efterhånden også lidt trangt i racket...


Xboxen spiller jo også filer WMV HD format.

Men desværre skal man ud og finde sig en Windows Media Center Edition, for at kunne streame video til Xboxen... men det må jo blive det næste. Ellers kan man streame både musik og billeder til den med enhver UPnP server, så dens kun 20Gb. harddisk er i denne forbindelse ikke nogen begrænsning.

Til top Vis micma18's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af micma18
 
Dr. Lyd
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Abitz Audio. Lukket efter eget ønske.

Bruger siden: 15 Januar 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 905
Sendt: 19 Maj 2006 kl. 17:50 | IP-adresse registreret  

Nysseligt. Rigtig gode billeder du har taget. Er det billede ikke lige lille nok til din hjemmebiograf ?
Til top Vis Dr. Lyd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dr. Lyd
 
micma18
Branchemedlem
Branchemedlem

HM Elektronik

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2118
Sendt: 19 Maj 2006 kl. 17:57 | IP-adresse registreret  

Det ser måske nok også lidt mindre ud på billedet end det er in real life... men jo 32" er jo ikke alverden, men det passer godt til rummets størrelse synes jeg ;-) (Det skal man jo sige når man ikke havde råd til 40" udgaven )
Til top Vis micma18's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af micma18
 
micma18
Branchemedlem
Branchemedlem

HM Elektronik

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2118
Sendt: 25 Juni 2006 kl. 17:20 | IP-adresse registreret  

Så blev min gode gamle Onkyo sendt på pension... Lidt vemodigt, da den lyder ret godt, men center kanalen falder lidt ud engang imellem, og det bliver sku lidt for trals midt i en film e.lign.

Men afløseren er måske nok lidt en midlertidig løsning, da jeg selvfølgelig godt kunne tænke mig noget der var lidt ud over det sædvanlige... Men nu blev det til en NAD T753v2

Trods den beskedne effektopgivelse, så er der masser af power at komme efter  men knap så energisk som min gamle 310'er. Den mest fremtrædende forskel til Onkyoen, så er den mere nuanceret i toppen, men knap så meget længere nede... Vil ikke sige den mudre, men der er bare nuancer som jeg var vant til, som bare er væk  Men alt i alt, så bliver det nok ikke meget bedre til den pris

Men maskinen byder jo også på digital snurrerundt, og det er fandme lækkert når man er vant til pro-logic! Med 5 individuelle kanaler, så kommer der sku mere guf med rundt  NAD har bare missed et eller andet med den OSD, der er sku ikke mange håntag at hive i, og selvom Onkyoen var næsten 10år gammel, så er dens OSD 10 gange mere overskuelig og brugervenlig! NAD'en har jo ikke det der ligner grafisk interface  Kunne godt have brugt noget rum korrektion til min baghøjtalere, men nu må jeg se om jeg ikke kan flytte lidt med dem i stedet for...

En anden ting der overrasker mig, det er blæseren i maskinen. Den larmer jo slet ikke  selv hvis jeg lægger hovedet helt ned til den og jeg kan mærke at der bliver blæst luft igennem den, så kan jeg sku slet ikke høre den! (thumbs up)

Til top Vis micma18's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af micma18
 
micma18
Branchemedlem
Branchemedlem

HM Elektronik

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2118
Sendt: 18 August 2006 kl. 20:21 | IP-adresse registreret  

Tjaaa... Jeg kan vel lige så godt indrømme det med det samme  Jeg faldt for "Kabel Testen". Det er måske ikke den mest upartiske test der er lavet, men jeg fik lyst til at prøve Air Matrix kablet anyway.

Et gør det selv sæt fra sjorslev til 700kr., det er jo sådanset ikke så galt... Og efter at have lyttet lidt til det, så er det faktisk et røverkøb  Uden at være ovenud imponeret, så er det helt igennem et rigtig fedt kabel, det har slet ikke en skinger sølv lyd, som man måske kunne frygte, men det er stadig super detaljeret, og der er masser af ro over lyd billedet.
Lige da jeg satte det til, så lød det lidt sjovt... Det havde lisom en stor klump sådan lige midt på det øvre bas område, men den er heldigvis svundet ind, efter nogle timer (underligt nok, for der burde jo ikke være meget dielectric at spille til, og det plejer heller ikke lige være i bas området sådan noget gør sig mest gældende...?)

Meget lækre materialer, på trods af et noget uvant isolator materiale... Det lisomom det punktere når man klipper i det, eller afisolere det
Stikkene er tydeligvis en del tungere end man måske er vant til, med de normale messing typer, og man skal heller ikke holde for meget om dem når man lodder på dem, for de bliver ret så varme!!!  Og det hjælper ikke at guld legeringen på yderkappen er meget svær at lodde på... Så der skal ekstra meget varme til, for at få tinnet til at binde på det.

Til top Vis micma18's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af micma18
 
interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket, eget ønske!

Bruger siden: 07 Oktober 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2226
Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 17:35 | IP-adresse registreret  

Rigtigt fedt surround, og dejlig fede og voksne højttalere. FEDT !
Til top Vis interfacelift's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af interfacelift
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes