Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. maj 2024 | 01:24   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: prse’s (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 6
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
prse
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Juli 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 918
Sendt: 15 April 2006 kl. 00:04 | IP-adresse registreret  

Weeeee!!! i dag har jeg været næsten 3 år på Hifi4all....og jeg har først lige rundet de 500 indlæg og blevet fuldt medlem....sikke megen fritid man har når man bliver singel....
Til top Vis prse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af prse Besøg prse's Websted
 
Mikkel Drewsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Februar 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 49
Sendt: 18 April 2006 kl. 11:53 | IP-adresse registreret  

Hey, tillykke med det!

Det er et fedt setup du har, jeg kører også Marantz og B&W, en drømmekombination! Jeg lagde mærke til at din DVD står direkte ovenpå dit receiver... Bliver din receiver ikke temmeligt varm? Jeg har Marantz SR 5600 receiveren og den bliver temmeligt varm, så jeg rykkede hurtigt min DVD op på en hylde for sig. Det skulle efter sigende være meget godt for afspilleren (og måske endda forlænge dens levetid) at den ikke bliver så varm, men hvad vigtigere er, det giver bedre udluftning til receiveren, så den ikke bliver overophedet. Men ved jo selvfølgelig ikke om det er aktuelt i dit tilfælde.

Keep up the good work.

Til top Vis Mikkel Drewsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel Drewsen
 
prse
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Juli 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 918
Sendt: 21 April 2006 kl. 15:17 | IP-adresse registreret  

Hey Mikkel

Tak skal du ha'!

Ja, det spiller bare sammen uden nogen irritationsmomenter ....hvad består dit eget setup af?
Du har fuldstændig ret! Der burde være noget mere luft imellem reciever og afspiller...men jeg ved ikke lige hvordan jeg skal gøre dette på den pæneste og smarteste måde?..kunne forestille mig at forhøje afspillerens fødder på en eller anden måde...
Til top Vis prse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af prse Besøg prse's Websted
 
Mikkel Drewsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Februar 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 49
Sendt: 01 Maj 2006 kl. 14:42 | IP-adresse registreret  

prse skrev:
Hey Mikkel

Tak skal du ha'!

Ja, det spiller bare sammen uden nogen irritationsmomenter ....hvad består dit eget setup af?
Du har fuldstændig ret! Der burde være noget mere luft imellem reciever og afspiller...men jeg ved ikke lige hvordan jeg skal gøre dette på den pæneste og smarteste måde?..kunne forestille mig at forhøje afspillerens fødder på en eller anden måde...

Du kan se hele mit setup på min tråd, den ligger lige nu på første side på "mit surround udstyr". Men ja, du skal have noget bedre udluftning til din receiver, så ikke den kokser eller sådan noget. Evt ved at gøre fødderne på DVD'en højere, men jeg ville da købe en hylde mere magen til den du har receiveren på. Det ville da se kanon godt ud!

 

 

Til top Vis Mikkel Drewsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel Drewsen
 
prse
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Juli 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 918
Sendt: 05 Maj 2006 kl. 15:38 | IP-adresse registreret  

Mikkel Drewsen skrev:

prse skrev:
Hey Mikkel

Tak skal du ha'!

Ja, det spiller bare sammen uden nogen irritationsmomenter ....hvad består dit eget setup af?
Du har fuldstændig ret! Der burde være noget mere luft imellem reciever og afspiller...men jeg ved ikke lige hvordan jeg skal gøre dette på den pæneste og smarteste måde?..kunne forestille mig at forhøje afspillerens fødder på en eller anden måde...

Du kan se hele mit setup på min tråd, den ligger lige nu på første side på "mit surround udstyr". Men ja, du skal have noget bedre udluftning til din receiver, så ikke den kokser eller sådan noget. Evt ved at gøre fødderne på DVD'en højere, men jeg ville da købe en hylde mere magen til den du har receiveren på. Det ville da se kanon godt ud!

 

 



Jeg gider ikke bruge penge på endnu en hylde, og jeg gider slet ikke besværet med at bore flere huller...mine vægge er i forvejen så hullede som en schweizer-ost!...nogen der ved hvor meget der skal til førend afstanden mellem forstæker og afspiller kan betegnes som "acceptabelt"?....iøvrigt nogen der har et bud på hvad man kan bruge som "fod-forhøjere" under afspilleren?
Til top Vis prse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af prse Besøg prse's Websted
 
prse
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Juli 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 918
Sendt: 08 Maj 2006 kl. 12:56 | IP-adresse registreret  

Min superflinke søster har lige ringet og inviteret mig med til George Michael koncert i parken 11/11! ...Herligt at jeg ikke selv behøvede at sidde ved telefonen i flere timer! 

Musik skal sgu opleves live!...Generelt er jeg begyndt at gå meget mere til koncerter...det gir' sgu nogen fede oplevelser for livet!... Jeg kan allerede kigge på hele år 2006, og være yderst tilfreds med hvad det har bragt/bringer af musikalske oplevelser:

- Magtens Korridorer i Tivoli
- Rasmus Nøhr i Klauzdahl
- Roskilde Festival
- George Michael i Parken

.....mmmmm....musik er gooodt.....
Til top Vis prse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af prse Besøg prse's Websted
 
Silhouette
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 Januar 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 23
Sendt: 08 Maj 2006 kl. 17:15 | IP-adresse registreret  

Det er sq ikke dårligt når ens søster kan sørge for billetter på den måde, gid det var mig... 

Og du har fuldstændig ret, musik skal opleves live. Alle os herinde der går op i vores små anlæg, er jo nød til at komme ud og høre "the real thing". Hvordan skal man ellers kunne bedømme hvor tæt ens gear kommer på virkeligheden, hvis man ikke ved hvordan virkeligheden er...

Og så kan man heller ikke komme uden om, at der er en energi i at høre tingene live, og se det hele foran sig som altså er umulig at genskabe hjemme hos sig selv, lige meget hvilket anlæg man har.

Jeg var selv inde for at høre Figurines og Spleen United i Store Vega i fredags, det var en p***e fed koncert. Det kan bestemt godt anbefales at høre de to bands live...

Til top Vis Silhouette's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Silhouette
 
prse
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Juli 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 918
Sendt: 16 Juni 2006 kl. 13:55 | IP-adresse registreret  

Nå, kan lige så godt se det i øjnene....dem der har læst nogle af mine indlæg, kan nok se at jeg  virkeligt meget lyst til at bruge penge på det ene og det andet hifi-legetøj, men med ferier, dykkerkursus, nyt tøj (skal lige vænne mig til at være singel igen..), diverse koncerter, spontant ungkarleliv....og ØL!....  har jeg sgu svært ved at holde fast på pengene når jeg har dem i hånden.....derfor har jeg besluttet mig for at få tjent en ordentlig røvfuld penge! i sommerferien, og derefter se hvad det kan blive til når sidste store løncheck lander på bordet i slutningen af september måned!!

Om ikke andet, er det da tilladt at drømme!

Det er i sidste ende nok fordi der har været nogle behov som er vigtigere end....tør jeg sige det.......hifi...
Til top Vis prse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af prse Besøg prse's Websted
 
Carstong
Lukket konto
Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 04 Juni 2006
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 442
Sendt: 16 Juni 2006 kl. 14:23 | IP-adresse registreret  

flot rak du har der sønnike det må man sige du har da ruttet hele børneopsparingen væk eller har far og mor spyttet en skilling til
Til top Vis Carstong's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Carstong
 
prse
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Juli 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 918
Sendt: 16 Juni 2006 kl. 14:26 | IP-adresse registreret  

Carstong skrev:
flot rak du har der sønnike det må man sige du har da ruttet hele børneopsparingen væk eller har far og mor spyttet en skilling til


Ja, men det er nu ved at være mange år siden jeg fik sparet op til mit nuværende stup, tror det er ved at være 4 år siden jeg købte det...havde et job imellem gymnasiet og uni, hvor nogle af pengene gik hertil.

Men takker

Kan godt lide at du kalder mig sønnike, jeg tror jeg fremstår yngre end jeg er......men jeg føler mig også som 16 år inden i...
Til top Vis prse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af prse Besøg prse's Websted
 
ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 24 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3488
Sendt: 16 Juni 2006 kl. 14:42 | IP-adresse registreret  

Da jeg studerede var jeg så heldig å bo ved siden af en der var lige stor som mig, havde samme smag i tøj og som i tillæg var håbløst selvoptaget. Bottom line, jeg behøvede aldrig at købe noget pent tøj selv  Så ud at finde en bedre nabo, så bliver der flere penge til hifi



__________________
Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
Til top Vis ManicMiner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ManicMiner
 
prse
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Juli 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 918
Sendt: 16 Juni 2006 kl. 14:47 | IP-adresse registreret  

hehe ....min nabo er en ung kvinde der altid ligger i bikini, så det går nok ikke at bytte tøj...hmmmm...
Til top Vis prse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af prse Besøg prse's Websted
 
nosferatu89
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 Marts 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 558
Sendt: 16 Juni 2006 kl. 14:55 | IP-adresse registreret  

Tenorsax?

Nosferatu



__________________
"iPod? Fordi jeg ikke kan gå rundt med mit anlæg i lommen"
Til top Vis nosferatu89's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nosferatu89
 
prse
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Juli 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 918
Sendt: 16 Juni 2006 kl. 15:08 | IP-adresse registreret  

nosferatu89 skrev:

Tenorsax?

Nosferatu



tsk tsk...der er en der ikke har læst tråden ord for ord......Det er min højtelskede Selmer Super Action Series II Altsaxofon.

Hjemmelavet livemusik er fedt...når man har øvet sig....
Til top Vis prse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af prse Besøg prse's Websted
 
Carstong
Lukket konto
Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 04 Juni 2006
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 442
Sendt: 16 Juni 2006 kl. 15:09 | IP-adresse registreret  

du mener med andre ord ikke at bikini vil klæ dig

Til top Vis Carstong's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Carstong
 
prse
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Juli 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 918
Sendt: 16 Juni 2006 kl. 15:11 | IP-adresse registreret  

Carstong skrev:

du mener med andre ord ikke at bikini vil klæ dig



Det er svært at udtale sig om noget man ikke har prøvet......hmmm...hehe
Til top Vis prse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af prse Besøg prse's Websted
 
ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 24 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3488
Sendt: 16 Juni 2006 kl. 15:12 | IP-adresse registreret  

prse skrev:
hehe ....min nabo er en ung kvinde der altid ligger i bikini, så det går nok ikke at bytte tøj...hmmmm...

 

*Gargle! pheees!* Behold den naboen du har!! Hifi er ikke alt her i verden



__________________
Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
Til top Vis ManicMiner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ManicMiner
 
ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 24 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3488
Sendt: 16 Juni 2006 kl. 15:12 | IP-adresse registreret  

prse skrev:
hehe ....min nabo er en ung kvinde der altid ligger i bikini, så det går nok ikke at bytte tøj...hmmmm...

Og udvid gerne tråden med nogle billeder af naboen!



__________________
Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
Til top Vis ManicMiner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ManicMiner
 
prse
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Juli 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 918
Sendt: 16 Juni 2006 kl. 15:15 | IP-adresse registreret  

hehe....kan være jeg kan lokke hende ind til en kop kaffe, og overtale hende til en fotosession oven på mine højtalere.....og med ét bliver min tråd 100 sider lang...
Til top Vis prse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af prse Besøg prse's Websted
 
Ugge
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 December 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 259
Sendt: 17 Juni 2006 kl. 11:43 | IP-adresse registreret  

prse skrev:
JBL Ti skrev:

Det er fandeme et fedt setup du har fået dig der, Peter .

Du mangler bare lige den store skærm , så er den i vinkel .

Det er da ikke et kollegie du bor på med alle de skæve vinkler ?

Mvh. JBL



Mange tak! ...det er et fornuftigt value-for-money-setup..synes jeg selv...

Ja, jeg kan jo se at det godt kan lade sig gøre med projektor på den størrelse rum.......btw, så lige nogle anatomi tegninger, er du selv stud.med.?...synes også jeg læste noget med ingeniør...?...mediko?

Nope!, det er en lejlighed med små rum...

Der er du helt galt på den. Jeg er i besiddelse af et 9,5 kvm rum og jeg har 80"

ugge



__________________
AWESOME!
Til top Vis Ugge's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ugge
 

<< Forrige Side af 6 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes