Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. marts 2024 | 16:00   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Haugaard’s - Nu med vintage (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 16
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Haugaard
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Juli 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 924
Sendt: 01 April 2006 kl. 22:21 | IP-adresse registreret  

SJAG skrev:

Godtordigen Haugaard,
tager jeg fejl eller er det ikke Vifa XT og noget læderlap der skimtes i det fjerne ?

Jeg er spændt som en fjeder.....

Mvh SJAG

Læderlap! Som du husker er det den fineste dørbeklædningskunstlæder fra en Volvo 242 der kan opdrives. Jeg havde tænkt mig at fortælle hele den rørende historie om tilblivelsen inkl. input fra dig. Peak Consult, Mito Nord, PeVECette, fru Haugaard og salig Duelund så snart jeg kan underbygge med (nær)billeder af skønhederne og detaljer af delefiltre etc. (Føj for en cliff hanger. Watch this space!!)

Skal vi ikke til en start indrømme at denne højtaler ikke er unik idet der står et mindst lige så velspillende sæt i Casa SJAG .

Nå lad gå da. Du får lige et nærbillede af bestykningen: Vifa XT, SS 15W og 6" FlexUnit

Haugaard

Til top Vis Haugaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Haugaard Besøg Haugaard's Websted
 
calle_jr
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Marts 2006
Lokalitet: Sverige
Status: Offline
Indlæg: 190
Sendt: 02 April 2006 kl. 09:08 | IP-adresse registreret  


Mycket snyggt system Haugaard!

Citér:
et løst tæppe og to stof sofaer så akustikken er rimelig

Är det verkligen det? Rummet är ca 17kvm med tunga hårda ytor. Har du provat mäta i rummet? Jag gissar du har mycket att vinna med exvis basabsorbenter.



__________________
It's okay. I wouldn't remember me either.
Til top Vis calle_jr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af calle_jr Besøg calle_jr's Websted
 
Haugaard
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Juli 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 924
Sendt: 02 April 2006 kl. 09:34 | IP-adresse registreret  

calle_jr skrev:

Är det verkligen det? Rummet är ca 17kvm med tunga hårda ytor. Har du provat mäta i rummet? Jag gissar du har mycket att vinna med exvis basabsorbenter.

Du har formentlig ret Calle. Jeg skal måske tilføje, at pejsen fungere som rumdeler og at lytterummet er åbent til spisestuen som er på ca. 25 m2

Når jeg legede med opsætningen af DD12'eren kunne man se en tydelig resonans pukkel ved ca. 60 Hz som Velodynen ikke kunne kompensere for. Efterklangstiden er ikke særlig lang og i praksis oplever jeg det dog ikke som et problem.

Haugaard

Til top Vis Haugaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Haugaard Besøg Haugaard's Websted
 
SJAG
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 Marts 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 100
Sendt: 02 April 2006 kl. 20:12 | IP-adresse registreret  

[/QUOTE]

Læderlap! Som du husker er det den fineste dørbeklædningskunstlæder fra en Volvo 242 der kan opdrives. Jeg havde tænkt mig at fortælle hele den rørende historie om tilblivelsen inkl. input fra dig. Peak Consult, Mito Nord, PeVECette, fru Haugaard og salig Duelund så snart jeg kan underbygge med (nær)billeder af skønhederne og detaljer af delefiltre etc. (Føj for en cliff hanger. Watch this space!!)

Sakl vi ikke til en start indrømme at denne højtaler ikke er unik idet der står et mindst lige så velspillende sæt i Casa SJAG .

Nå lad gå da. Du får lige et nærbillede af bestykningen: Vifa XT, SS 15W og 6" FlexUnit

 

Haugaard

[/QUOTE]

OK, i den svage belysning var jeg ved at tro det var et par af de store Wilson , men de der er da heller ikke værst. Der er nogle ganske smarte løsninger som du kan vise frem.

Mht akustikken i Haugaards stue hører den faktisk til de bedre jeg har oplevet, gad vide om det er det skrå loft eller murstensvæggen der gør det. For hårde overflader er der ialt fald nok af.

Mvh SJAG

Til top Vis SJAG's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SJAG
 
Haugaard
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Juli 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 924
Sendt: 03 April 2006 kl. 19:21 | IP-adresse registreret  

Her kommer lige et udsnit af Pejsestuens kunstneriske udsmykning mens jeg roder med billeder af højtalerne:

Den ene af vore to kul tegning af Sikker Hansen.

Haugaard

 

Til top Vis Haugaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Haugaard Besøg Haugaard's Websted
 
Haugaard
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Juli 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 924
Sendt: 03 April 2006 kl. 21:25 | IP-adresse registreret  

I slipper ikke. Hermed historien om SJAG's og mit højtalerprojekt fik arbejdstitlen GUF speak.

Jeg har altid elsket at arbejde med træ og mine første "rigtige" højtalere var et sæt ACE horn med Coral fuldtone enheder. Senere fulgte bl.a. Peter Holm's +2, KEF CS3 samt Onken Focal. Sidstnævnte var husets stolthed da jeg mødte hende der senere blev til fru Haugaard. Efter nogle glade år i et lille hus kom Haugaard Jr. til og vi flyttede i et større hus. Her lykkedes til på svigfuld vis Fru Haugaard at overbevise mig om at de "store kasser med dinosaur æggene" umuligt kunne indgå i møbleringen. I nogen tid kom den musikalske underholdning fra et sæt Boston A40  og senere  fra det tidligere viste B&O anlæg. Der blev også trukket store veksler hos Peter fra KT Radio i Odense og Fru Haugaard bedømte udseendet af Sonus Faber Concertino (), System Audio 3070 (), Mirage M3si () og Sonus Faber Concerto Grand Piano ().

Nogenlunde samtidig med besøget af SF CGP havde en studie kammerat mødt Per Kristoffersen (Peak Consult) og arrangeret en privat lytteaften hvor SJAG og jeg deltog. Per havde medbragt en af sine tidligere konstruktioner samt den helt nye InCognito. Per tilbød dengang også "kits" så man kunne "medbygge", og både SJAG og jeg blev vældig tændte på et to-vejs kit. På grund af Fru Haugaard's benhårde krav til finish var det udelukket at lave kabinetterne selv. Vi nøjedes med at lege designere og forhandlede med Per om at bygge dem. Hans pris lå imidlertid temmelig langt fra vores ideer og SJAG forslog at vi kontaktede Lars Mikkelsen fra Mito Nord. Lars viste sig noget mere imødekommende både mht kabinetter og til vores overraskelse også mht priser på komponenter etc. Til gengæld var Lars af den mening at skulle man lave en ordentlig højtaler skulle den være 3-vejs. På Lars' anbefaling ente vi således med en bestykning med Vifa XT diskant, Scanspeak 15W mellemtone og AudioTechnology 6" Flexunit.  Kabinettet blev fastlagt til 6 ltr. volumen til 15W og 28 ltr basreflex til Flexuniten.

Fru Haugaard havde tolereret SF CGP så vi lagde os tæt op af denne i design.

Se også de tidligere viste billeder. Kabinetterne er fremstillet i 38 mm MDF med kunstlæder på front, top og bagside samt pianolakerede sideplader. Plastpropperne i fronten er til frontstof. Der er tilsvarende propper i bagpladen så fronterne kan "parkeres" der. Der deles med to helt adskilte delefiltre og højtalerne anvendes kun med biwiring.

Her ses bas/mellemtone sektionen samt refleksporten.

 

Her er den "falske" bagplade fjernet så man kan se mellem/diskant filteret.

Jeg ved ikke megete om det anvendte filter men Lars var meget interreseret i Steen Duelunds teorier og jeg mener det er et synkronfilter han har lavet til os.

Og hvordan spiller de så? Ja enhver so synes jo bedst om sine egne grise men jeg er meget glad  for mit sæt. Diskanten er meget detaljeret og med en rigtig god spredning. Mellemtonen gengiver stemmer naturligt og der er godt med "smæk" i den øvre bas. Bassen er ikke afgrundsdyb men den er præcis (ikke noget refleks slaskeri her) og rækker i praksis så dybt at jeg valgte at sælge min subwoofer. SJAG har som nævnt et identisk sæt, han passer bare ikke så godt på dem     http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=29967&P N=9

Haugaard

Til top Vis Haugaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Haugaard Besøg Haugaard's Websted
 
SJAG
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 Marts 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 100
Sendt: 04 April 2006 kl. 21:39 | IP-adresse registreret  

Som ejer af det andet sæt GUF højttalere tillader jeg mig at blande mig i Haugaards tråd.

Vi drog ganske rigtigt nordenfjords til Mito Nord for at få lavet to sæt af High Fidelitys "Speak" højttaler, en lille og formentlig fremragende to-vejs konstruktion. Grundet forskellige omstændigheder og Lars "Mito" som er en forfærdelig rar og meget snakkesagelig fyr blev resultatet et ganske andet - men det har vi nu ikke et øjeblik fortrudt.

Jeg har bladret i gamle noter vedrørende delefiltret. Det er et Duelund filter, hvorvidt det er det såkaldte synkronfilter eller en tidligere inkarnation ved jeg ikke - måske nogle af de kloge hoveder på sitet kan hjælpe ?


Centerfrekvensen er 900 Hz og det skulle svare til delefrekvenser på 280Hz og 3100 Hz. Flankestejlhed på bassen: 24dB, mellemtone 12/12dB og diskant 24dB. Ideen med Duelunds synkronfilter er jo at alle enheder spiller i fase ved alle frekvenser.
Fungerer det så ? Højttaleren spiller i alt fald fremragende, så helt elendigt er det absolut ikke.

På billederne kan det ses at komponenterne er en skøn blanding af dyrt og billigt. Desværre var der ikke plads til rugbrødskondensatorerne så vi måtte "nøjes" med papir/olie. På grund af opbygningen er det dog en smal sag at tweake filtrene da de er meget let tilgængelige. Blyantsmodstande fra DCA har bl.a været på tale til diskantdelen.

Mvh SJAG

 

Til top Vis SJAG's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SJAG
 
Haugaard
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Juli 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 924
Sendt: 08 April 2006 kl. 13:18 | IP-adresse registreret  

Jeg fik endelig monteret et nyt fodpanel på væggen bag anlægget og kan dermed vinge det projekt af. Baggrunden var en sørgelig mangel på stikkontakter i pejse stuen og et ønske om at jordforbinde anlægget. Huset er imidlertid bygget i forskudte planer så ved at bore lidt skråt igennem væggen ved pejsen er der hul til husets "teknikrum. Her blev der monteret en separat 16A sikringsgruppe.

Det er den med den blå switch i nederste højre hjørne og den blev selvfølgelig monteret af en installatør .

Det meste af huset inkl. Pejsestuen er opført med skillevægge i blank mur så ved at pille fodpanelet af kunne jeg fæse en fuge ud hvor jeg troede jeg kunne gemme et 3x2,5 mm2 kabel. Jeg kunne også få flyttet vores antenne stikdåse til en mere hensigtsmæssig placering.

Jeg blev nu hurtigt klogere mht 3x2,5 mm2 kabel. Det kunne ikke ligge i den fuge jeg havde fræst ud. Samtidig havde jeg valgt 50 mm FUGA stikdåser og man skal være noget af en kabelekvilibrist for at samle 2,5 mm2 kabel i de små dåser. Jeg måtte derfor nøjes med 3x1,5 mm2 kabel og dermed en 13A sikring.

Her er alle dåserne monteret. Blinddåsen i midten er brugt til at stjerne forbinde jord. Fodpanelet er bare et løst stykke jeg brugte til at montere dåserne efter.

Færdigt arbejde. Hvad synes jeg så om resultat? Tjaa jeg er sluppet for uklædelige forlængerledninger og fordeler dåser men med fare for udelukkelse af forum må jeg indrømme at lydmæssigt oplever jeg ikke nogen forskel. Nu måtte jeg desværre opgive at bruge 3x2,5 mm2 kabel men det kan være mit næste tweak skal være en øreskylning  

Tak til Ghammel og Suhr for tips og gode råd.

Haugaard

Til top Vis Haugaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Haugaard Besøg Haugaard's Websted
 
JRGW
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 August 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1303
Sendt: 08 April 2006 kl. 14:44 | IP-adresse registreret  

Lidt ude af den oprindelige tanke med tråden,men jeg har faktisk lavet det med 2,5kv i de stikkontakter enda dobbelt 2x2,5kv så...men svært er det og man bander undervejs men entusiasme gør meget.

Så skulle du prøve at lodde de 2x2,5kv på Neutrik (ikke meget plads ved terminaler) og så montere dem i vægen.....endnu sværere man er vel tosset.

Det er dog lidt ærgeligt at det ikke gav et løft på dit anlæg,så må du glæde dig over det kosmetiske løft.

 



__________________
Hilsen JRGW

Sandheden er ikke nødvendigvis det man syntes den burde være...
DIY Thel:http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62872
Til top Vis JRGW's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JRGW
 
Haugaard
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Juli 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 924
Sendt: 08 April 2006 kl. 16:13 | IP-adresse registreret  

JRGW skrev:

Lidt ude af den oprindelige tanke med tråden,men jeg har faktisk lavet det med 2,5kv i de stikkontakter enda dobbelt 2x2,5kv så...men svært er det og man bander undervejs men entusiasme gør meget.

Så skulle du prøve at lodde de 2x2,5kv på Neutrik (ikke meget plads ved terminaler) og så montere dem i vægen.....endnu sværere man er vel tosset.

Det er s** godt gået JRGW. Du må have en engels tålmodighed og en uddannelse som gynækolog eller tandlæge siden du kan arbejde på så lidt plads

Haugaard

Til top Vis Haugaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Haugaard Besøg Haugaard's Websted
 
Ghammel & Suhr
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 Februar 2004
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 1099
Sendt: 08 April 2006 kl. 21:46 | IP-adresse registreret  

Halløj Haugaard,

Det var da trist, du ikke sådden lige kan høre nogen forskel

Godt nok har jeg endnu ikke oplevet et 1.5 kvmm kabel give helt det samme løft i lyden som 2.5 kvmm, men noget mere ro og lidt større præcision i lydbilledet tør jeg dog godt tro kan spores...?

Jeg kan se du har noget "jensen-anlæg" stående - har du prøvet med noget helt umindeligt og ganske konventionelt apparat-kabel-tingelater på enhederne? Det kunne vel tænkes, at netop der vil du kunne på en mindre én på opleveren


Med høflig hilsen
G&S


__________________
Denny Crane tilbage på TV, dammit!

Strøm FAQ - lavet af forummet

Stop klynkeriet - kvinden tilbage i kvindekroppen!
Til top Vis Ghammel & Suhr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ghammel & Suhr Besøg Ghammel & Suhr's Websted
 
JRGW
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 August 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1303
Sendt: 08 April 2006 kl. 23:10 | IP-adresse registreret  

Ja tricket er at kablerne skal lige rage så langt ud at man lige kan få dem i kontakterne og ikke mere ellers er det et problem at presse kontakterne på plads,det er de for øvrigt alligevel.....

Hånden på hjertet det var først ved 5kv altså dobbelt kabel det for alvor rykkede.Du skulle gerne have sikret dig et kraftig kabel i målerskabet til sikringerne (de nye hifi) meget gerne overkill.Ellers hjælper det ikke noget.

Såden rent praktisk kan jeg se kablerne går fra fejlstrømsrelæet og til sikringerne faktisk ganske enkelt.De kildrer lidt i fingerne for at øge tværsnittet yderligere her i huset,dog svært at lave "diskret" uden en masse spørgsmål da jeg bor til leje.



__________________
Hilsen JRGW

Sandheden er ikke nødvendigvis det man syntes den burde være...
DIY Thel:http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62872
Til top Vis JRGW's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JRGW
 
Managuense
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Maj 2003
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 454
Sendt: 08 April 2006 kl. 23:47 | IP-adresse registreret  

Respekt

Det ser rigtig godt ud , er vild med dine diy ht'er !

Og så til det alvorlige !!!

Jeg vil ha din cdafspiller (ikk sony'en) ! Gi mig den !!

mvh

Til top Vis Managuense's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Managuense
 
JRGW
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 August 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1303
Sendt: 09 April 2006 kl. 00:53 | IP-adresse registreret  

Dejligt med et "herreværrelse" men fruen har alligevel indflydelse.

Lidt spændende med den byg selv kreativitet der hersker.



__________________
Hilsen JRGW

Sandheden er ikke nødvendigvis det man syntes den burde være...
DIY Thel:http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62872
Til top Vis JRGW's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JRGW
 
Haugaard
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Juli 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 924
Sendt: 09 April 2006 kl. 12:23 | IP-adresse registreret  

Ghammel & Suhr skrev:
Halløj Haugaard,

Det var da trist, du ikke sådden lige kan høre nogen forskel   Det skal du nu ikke tage så tungt G&S. Fruen er tilfreds og jeg har hygget mig med at lave det.

Godt nok har jeg endnu ikke oplevet et 1.5 kvmm kabel give helt det samme løft i lyden som 2.5 kvmm, men noget mere ro og lidt større præcision i lydbilledet tør jeg dog godt tro kan spores...? Det er muligt du har ret.  Jeg har en dårlig vane med at hengive mig til fodtramp og luftguitar i stedet for at koncentrere mig om mindre afstikkere i gengivelsen

Jeg kan se du har noget "jensen-anlæg" stående - har du prøvet med noget helt umindeligt og ganske konventionelt apparat-kabel-tingelater på enhederne? Det kunne vel tænkes, at netop der vil du kunne på en mindre én på opleveren Jeg er ikke helt med her. Audia'en kommer med et flot skærmet netkabel og Krellen spiller med et diy skærmet netkabel vist nok fremstillet af Sürhlingen selv   Men det er da en smal sag at flå et netkabel fra elkedlen og brødristeren og afprøve dem. Ellers må du undersøge DSB's køreplan for forbindelse til vestsiden af øen og komme forbi og oplyse mig.

Med høflig hilsen
G&S

Bedste hilsner

Haugaard

Til top Vis Haugaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Haugaard Besøg Haugaard's Websted
 
Haugaard
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Juli 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 924
Sendt: 09 April 2006 kl. 12:34 | IP-adresse registreret  

Managuense skrev:

Respekt

Det ser rigtig godt ud , er vild med dine diy ht'er !

Og så til det alvorlige !!!

Jeg vil ha din cdafspiller (ikk sony'en) ! Gi mig den !!

mvh

Tak for klapsalverne Mana,

Både SJAG og jeg er som du kan læse også både glade og stolte over resultatet af vores højtaler projekt. Igen må jeg dog understrege at uden Lars Mikkelsens indsats var det hverken blevet så flot eller vellydende.

Pokkers mht cd afspilleren. Jeg var ellers indstilet på at sælge dig Sonyen til en god pris  Nævnte jeg forøvrigt at den på et tidspunkt er blevet udstyret med både LClock og AD825 opamps ? Jow jow.

Haugaard

 

Til top Vis Haugaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Haugaard Besøg Haugaard's Websted
 
Haugaard
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Juli 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 924
Sendt: 09 April 2006 kl. 12:54 | IP-adresse registreret  

JRGW skrev:

Dejligt med et "herreværrelse" men fruen har alligevel indflydelse.

Lidt spændende med den byg selv kreativitet der hersker.

Et "herreværelse" hvor man kan trække sig lidt tilbage og nyde lidt god musik og måske en tår rødvin er bare lykken. Jeg ville have det svært med at skulle flytte i et mindre hus eller lejlighed. Fruen har selvfølgelig også indflydelse, ellers ville jeg have svært ved at forklare de otte Celine Dion cd'er der findes i samlingen   

Byg selv udstyr er altid spændene især når det også i finish kan måle sig med færdigt grej. Her på forum tror jeg at Aksa sætter alle konstruktioner til vægs med hans Equilibrium projekt. Det ser bare så gennemført ud.

Haugaard

Til top Vis Haugaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Haugaard Besøg Haugaard's Websted
 
SJAG
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 Marts 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 100
Sendt: 14 April 2006 kl. 20:49 | IP-adresse registreret  

Jeg faldt lige over en af arbejdstegningerne for højttalerne. Det meste af opbygningen kan ses her:

Mellemtone/diskant og bas spiller som det ses i hver sit kabinet. Der er en basport i bunden som ikke er vist her. Hulrummet i bunden anvendes til delefilter for bas, delefilter for mellemtone og diskant er placeret i kammeret øverst i kabinettet, lige bag enhederne. En ekstra bagplade som er vist med stiplet linie, kan afmonteres så det er let at komme til.
Der er selvfølgelig affaset i udskæringerne bag enhederne for at undgå kompression.

Som det ses på billederne er kabinettet beklædt med "læder". Der er lagt ekstra sideplader udenpå inderkabinettet, som er højglanslakeret med sort lak. Sidepladerne er monteret med elastisk lim for at opnå maksimal dæmpning. En vakuumpumpe er anvendt til at trække pladerne mod hinanden.
Til slut er kabinettet monteret på en ramme i rustfrit stål (austenitisk=umagnetiserbart) og står på tre spikes.
Hele herligheden vejer ca. 33 kg.
Tegningen blev printet ud i format 1:1, praktisk når "kunstneren" lige manglede et mål.

Mvh SJAG

Til top Vis SJAG's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SJAG
 
Haugaard
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Juli 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 924
Sendt: 14 April 2006 kl. 21:52 | IP-adresse registreret  

Hej SJAG,

Sjovt du havde den gamle tegning liggende endnu. Jeg skulle måske også havde gemt den 1:1 model vi lavede i krydsfiner for at fru Haugaard kunne se hvor diskrete de ville blive

Btw efter du havde "hypet" Massive Attack i en anden tråd var min nysgerrighed vakt så da jeg kom hjem fra Belgien i nat (surt at arbejde Skærtorsdag!) havde Posten leveret "Massive Attack Collected".

Der er i den grad nogle numre på den cd der kan massere et par Flexunits når Krell'en får lov at strække ud.

Haugaard

Til top Vis Haugaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Haugaard Besøg Haugaard's Websted
 
kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Branchemedlem Audioheaven

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2146
Sendt: 25 Maj 2006 kl. 23:01 | IP-adresse registreret  

pænt setup hvordan spiller det?

__________________
Kenneth
Til top Vis kennethjensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennethjensen Besøg kennethjensen's Websted
 

<< Forrige Side af 16 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes