Tilbage til HIFI4ALL.DK 30. april 2024 | 13:49   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Setup fra en spansk/dansk ven (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 5
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Marcelo
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 April 2006
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 25
Sendt: 02 April 2006 kl. 22:11 | IP-adresse registreret  

Hejsa!

Tak til Jensen for at fremvise billederne af anlaegget og invitere mig inde i denne forum. 

I kan tro at der bliver varmt om sommeren!  AC anlaegget koerer paa fuldtrykt...men det bliver lavet om snart...Pass'er skal ude, der kommer et par klasse AB effekttrin ind istedet.

hilsen fra Spanien

Marcelo

 

ps: er skoerne ikke ogsaa flotte?

 

 

Til top Vis Marcelo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Marcelo
 
Haugaard
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Juli 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 924
Sendt: 02 April 2006 kl. 22:15 | IP-adresse registreret  

Marcelo skrev:

Hejsa!

Tak til Jensen for at fremvise billederne af anlaegget og invitere mig inde i denne forum. 

I kan tro at der bliver varmt om sommeren!  AC anlaegget koerer paa fuldtrykt...men det bliver lavet om snart...Pass'er skal ude, der kommer et par klasse AB effekttrin ind istedet.

hilsen fra Spanien

Marcelo

 

ps: er skoerne ikke ogsaa flotte?

Hej Marcello,

Godt at høre fra skoenes ejermand  Velkommen til.

Hvilken forstærker har du kig på ?

Haugaard

Til top Vis Haugaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Haugaard Besøg Haugaard's Websted
 
rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 4050
Sendt: 02 April 2006 kl. 22:20 | IP-adresse registreret  

Marcelo skrev:

Hejsa!

Tak til Jensen for at fremvise billederne af anlaegget og invitere mig inde i denne forum. 

I kan tro at der bliver varmt om sommeren!  AC anlaegget koerer paa fuldtrykt...men det bliver lavet om snart...Pass'er skal ude, der kommer et par klasse AB effekttrin ind istedet.

hilsen fra Spanien

Marcelo

 

ps: er skoerne ikke ogsaa flotte?

 

 

 

hej med dig og velkommen til fra sydens sol. Du har da ikke tænkt dig at skille dig af med de der Pass´r der, har du? :O

 

Michael

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset
 
Marcelo
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 April 2006
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 25
Sendt: 02 April 2006 kl. 22:33 | IP-adresse registreret  

Tak alle for velkomst.

Passerne ER til salg, rigtigt nok. 

Skoerne er IKKE til salg, i maa ikke insistere!

 

Haugaard, jeg venter lige med at sige hvad der kommer istedet for Passerne indtil alt er paa plads. 99% bestemt, der mangler bare at pudse lidt her og der, lige som skoerne...

hilsen, Marcelo

Til top Vis Marcelo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Marcelo
 
rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 4050
Sendt: 02 April 2006 kl. 23:00 | IP-adresse registreret  

Marcelo skrev:

Tak alle for velkomst.

Passerne ER til salg, rigtigt nok. 

Skoerne er IKKE til salg, i maa ikke insistere!

 

Haugaard, jeg venter lige med at sige hvad der kommer istedet for Passerne indtil alt er paa plads. 99% bestemt, der mangler bare at pudse lidt her og der, lige som skoerne...

hilsen, Marcelo

 

Enten er du MEGET kræsen eller os har du arvet en eller anden rig onkel et eller andet sted siden du vil af med dem og have noget andet...Spiller de da ikke fantastisk?

- Synes jeg at have læst et eller andet sted at de gør da, uden at jeg selv har haft lejlighed til at høre dem.

 

 

Michael

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset
 
Marcelo
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 April 2006
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 25
Sendt: 02 April 2006 kl. 23:24 | IP-adresse registreret  

Michael, desvaerre, har ikke arvet saa meget som 1 krone...og det kommer heller ikke til...

Jeg har bygget denne anlaeg over et langt stykke tid, men en gang imellem har jeg lyst til at proeve noget andet.

Passerne spiller rigtigt godt (hvad ellers...) og maaske finder jeg ingen forskellen med den naeste par, men jeg har nu bestemt mig, det er noget jeg har gaaet rundt og tygge i et stykke tid.

hilsen, Marcelo

Til top Vis Marcelo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Marcelo
 
rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 4050
Sendt: 02 April 2006 kl. 23:42 | IP-adresse registreret  

Marcelo skrev:

Michael, desvaerre, har ikke arvet saa meget som 1 krone...og det kommer heller ikke til...

Jeg har bygget denne anlaeg over et langt stykke tid, men en gang imellem har jeg lyst til at proeve noget andet.

Passerne spiller rigtigt godt (hvad ellers...) og maaske finder jeg ingen forskellen med den naeste par, men jeg har nu bestemt mig, det er noget jeg har gaaet rundt og tygge i et stykke tid.

hilsen, Marcelo

 

 

Okey, men det bliver spændenden at se hvad du finder ud af i alle tilfælde. med det som du har pt, kan det ikke gå helt galt, heller ikke selvom til tilføjer noget andet i stedet for*S*

 

Michael

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset
 
jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 6631
Sendt: 02 April 2006 kl. 23:49 | IP-adresse registreret  

Marcelo skrev:

Hejsa!

Tak til Jensen for at fremvise billederne af anlaegget og invitere mig inde i denne forum. 

I kan tro at der bliver varmt om sommeren!  AC anlaegget koerer paa fuldtrykt...men det bliver lavet om snart...Pass'er skal ude, der kommer et par klasse AB effekttrin ind istedet.

hilsen fra Spanien

Marcelo

 

ps: er skoerne ikke ogsaa flotte?

 

 

var så lidt .

En ting er sikkert nå jeg engang skal til italy så kommer vejen forbi dig

 

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen
 
Marcelo
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 April 2006
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 25
Sendt: 03 April 2006 kl. 00:49 | IP-adresse registreret  

Saa bliver der en omvej Jensen...du skal meget vest paa til at besoege mig, lige ved atlanterhavet i den nordvestlige Spanien...

mvh, marcelo

Til top Vis Marcelo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Marcelo
 
jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 6631
Sendt: 03 April 2006 kl. 00:51 | IP-adresse registreret  

Marcelo skrev:

Saa bliver der en omvej Jensen...du skal meget vest paa til at besoege mig, lige ved atlanterhavet i den nordvestlige Spanien...

mvh, marcelo

Ikke et problem skal snart til italy og frankrig , så en lille omvej overlever vi nok .

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen
 
LouBP
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Oktober 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2428
Sendt: 03 April 2006 kl. 17:47 | IP-adresse registreret  

Hold da kæft, det ser flot ud, han har ikke mange plader selvom han har 3 pladespillere eller 4 ? kan ikke se hvad der står på hylden...
 
og tvivler på det er nyskabt interesse


__________________
Mvh. Louis


All Vintage

Billedeupload guide
Til top Vis LouBP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LouBP Besøg LouBP's Websted
 
Marcelo
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 April 2006
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 25
Sendt: 03 April 2006 kl. 18:17 | IP-adresse registreret  

Hej Lou,

Det er 2 pladespillere og en CDP paa overst hylden, og dertil ca. 2000 lps og nogen CDer (ikke saa mange, maaske 5-600 ialt) og ca.100 10" baand.  Jeg har ikke tid til at hoere alt, alligevel. Der kommer et tidspunkt hvor man lytter mere til anlaegget end musikken, og det er ikke godt. Men, saadan er vi saakaldte "audiophiles"...vi glemmer hvad der er vigtigst (at nyde musik) og er slaver af apparatur...men vi har de sjovt...en gang imellem.

mvh, Marcelo

Til top Vis Marcelo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Marcelo
 
Krog
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Marts 2005
Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline
Indlæg: 1580
Sendt: 03 April 2006 kl. 20:59 | IP-adresse registreret  

Sindsygt 
Til top Vis Krog's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Krog
 
Marcelo
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 April 2006
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 25
Sendt: 04 April 2006 kl. 10:41 | IP-adresse registreret  

Hej med jer!

Nu maa jeg godt sige med 100% sikkerhed hvad der kommer istedet for Passerne...

Jeg har igaar koebt et saet Mac's MC1201. I et stk tid havde jeg oensket mig saadan et par, men havde ikke bestemt mig, indtil nu.

Manden som staar bag ved salget er Jensen  klart nok.

Nu kommer det vaerste...at vente paa indtil bamserne kommer frem til mig...jeg er lige som en dreng i juleaften.... selvom snart bliver jeg 47...

hilsen, Marcelo

 

Til top Vis Marcelo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Marcelo
 
piobyte
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 November 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 2169
Sendt: 04 April 2006 kl. 10:51 | IP-adresse registreret  

Marcelo skrev:

Hej med jer!

Nu maa jeg godt sige med 100% sikkerhed hvad der kommer istedet for Passerne...

Jeg har igaar koebt et saet Mac's MC1201. I et stk tid havde jeg oensket mig saadan et par, men havde ikke bestemt mig, indtil nu.

Manden som staar bag ved salget er Jensen  klart nok.

Nu kommer det vaerste...at vente paa indtil bamserne kommer frem til mig...jeg er lige som en dreng i juleaften.... selvom snart bliver jeg 47...

hilsen, Marcelo

 

 Det er rigtig flot , og 47 er en god alder. jeg glæder mig til at høre om dine Mac´er



__________________
http://www.piobyte.dk/MSV2

Til top Vis piobyte's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af piobyte Besøg piobyte's Websted
 
L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6296
Sendt: 04 April 2006 kl. 10:52 | IP-adresse registreret  

Marcelo skrev:
Manden som staar bag ved salget er Jensen  klart nok.

Ja, han kan nogle ting den gode fynbo

Marcelo skrev:
Nu kommer det vaerste...at vente paa indtil bamserne kommer frem til mig...jeg er lige som en dreng i juleaften.... 

Jamen det kan sidestilles med tortur - når først man har besluttet sig skal det være NU, det kender jeg alt for godt.

Tillykke med valget og iøvrigt et hammer fedt anlæg du har!

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.
 
Marcelo
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 April 2006
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 25
Sendt: 04 April 2006 kl. 17:24 | IP-adresse registreret  

Der bliver nogen lange 3 dage...

Jeg kan ikke holde ud ventetid...kan ikke sove, spiser daarligt, kigger paa uret og tjekke om tlf linien, tjekker emails hver 2.minut, ringer til saelger "er du nu sikkert at de sagde 3 dage?" ringer til transport firmaet "hvor i alverden er mine pakke?" skaendes med vores piger ("har du ikke andet at taenke paa en din anleag?)....og saa dukker de op! Puha, den kasse der ser ikke saa godt ud, mon der er skadet? naeh, det er bare et tape som er bulet...mmmhhhh....

Vi aabner pakken " hvad f....en! hvor er brugsanvisning? " naa, den er her, piuff...." vent! der mangler ledninger! Arrrghhh! naa, der er de...puha! o.s.v. o.s.v....

Saa kommer den store oejeblik...vi tilslutter det hele, taender for (whatever) og....Ingen Lyd! neeeejjjj...jeg blev snydt!!!! den virker ikke!!!! kun til at opdage at der stod paa "aux" istedet for "cd"....puha (igen).

Selvfoelgeligt, det der skulle laves INDEN vi tilslutter og taender paa, er der det sidste vi laver: naar anlaeg begynder at give lyd, vi saetter os ned paa sofastol, og gaar det vi skulle have gjoert> RTFM ! ! !

Jeg er til grin....

mvh, Marcelo

 

Til top Vis Marcelo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Marcelo
 
L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6296
Sendt: 04 April 2006 kl. 17:32 | IP-adresse registreret  

Marcelo skrev:

Der bliver nogen lange 3 dage...

Jeg kan ikke holde ud ventetid...kan ikke sove, spiser daarligt, kigger paa uret og tjekke om tlf linien, tjekker emails hver 2.minut, ringer til saelger "er du nu sikkert at de sagde 3 dage?" ringer til transport firmaet "hvor i alverden er mine pakke?" skaendes med vores piger ("har du ikke andet at taenke paa en din anleag?)....og saa dukker de op! Puha, den kasse der ser ikke saa godt ud, mon der er skadet? naeh, det er bare et tape som er bulet...mmmhhhh....

Vi aabner pakken " hvad f....en! hvor er brugsanvisning? " naa, den er her, piuff...." vent! der mangler ledninger! Arrrghhh! naa, der er de...puha! o.s.v. o.s.v....

Saa kommer den store oejeblik...vi tilslutter det hele, taender for (whatever) og....Ingen Lyd! neeeejjjj...jeg blev snydt!!!! den virker ikke!!!! kun til at opdage at der stod paa "aux" istedet for "cd"....puha (igen).

Selvfoelgeligt, det der skulle laves INDEN vi tilslutter og taender paa, er der det sidste vi laver: naar anlaeg begynder at give lyd, vi saetter os ned paa sofastol, og gaar det vi skulle have gjoert> RTFM ! ! !

Jeg er til grin....

mvh, Marcelo

   jeg dør af grin! Det kunne snilt have været mig! Og manualer - glem det

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.
 
tarup 13
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Oktober 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 1646
Sendt: 04 April 2006 kl. 17:38 | IP-adresse registreret  

Skriv endelig lidt om hvordan det spiller , lækkert anlæg.

vh. Henrik



__________________
B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
Til top Vis tarup 13's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tarup 13 Besøg tarup 13's Websted
 
Træmanden
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 Januar 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 153
Sendt: 04 April 2006 kl. 17:39 | IP-adresse registreret  

Du er bestemt ikke til grin.....jeg tror at de fleste her på forum kan nikke genkendende til din beskrivelse af dit forløb med udpakning og tilslutning af dit nyindkøbte udstyr . Vi har vist alle " kvajet " os godt og grundigt i ivrighed for at komme til at lytte...

Det er virkelig et spændende set-up du har dig der..

Til top Vis Træmanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Træmanden
 

<< Forrige Side af 5 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes