Tilbage til HIFI4ALL.DK 29. marts 2024 | 15:36   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Spørgsmål - kategorien er lukket (Forum låst Forum låst)
 HIFI4ALL Forum : Spørgsmål - kategorien er lukket
Emne Emne: Alm. Fjernsyns køb. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Rugginetri
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juli 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1
Sendt: 17 Juli 2006 kl. 02:53 | IP-adresse registreret  

Hejsa.

Jeg står i en rigtig besværlig situation - nemlig den at jeg gerne vil investere i et almindeligt tv på en 25-28" (Cirkus). Grunden til at jeg ikke vil investere i et større dyrere LCD eller Plasma TV er naturligvis at min økonomiske situation ikke er den stærkeste. (Og de siger at studenter har det for let...)

Jeg har et kapital på et sted mellem 3.000 og 4.000 kr,-. Det der virkeligt er vigtigt for mig er simpelthen billedekvaliteten. Jeg har virkelig kigget hårdt på det sidste, pløjet igennem den ene store butikskæde efter den anden men det er jo stort set kun LCD/Plasma efterhånden.

Håber at nogen af jer har nogen idéer/forslag til et eventuelt køb - jeg er ihvertfald åben for forslag :-)

- Rugginetri
Til top Vis Rugginetri's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rugginetri
 
Scherer
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 686
Sendt: 17 Juli 2006 kl. 09:54 | IP-adresse registreret  

Til top Vis Scherer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Scherer
 
l´Blundt
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 905
Sendt: 17 Juli 2006 kl. 10:47 | IP-adresse registreret  

Der er et 32" Panasonic på tilbud i ElGiganten til lige under 4k. i næste uge. Hvis det eventuelt skulle have interesse. Aner selvfølgelig ikke hvordan det er. Men mon ikke de fleste giver bedre billede end fladskærme.

Mvh. l´Blundt

Til top Vis l´Blundt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af l´Blundt
 
jetz
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 November 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 714
Sendt: 17 Juli 2006 kl. 11:01 | IP-adresse registreret  

Husk også, som du selv antyder, at det er fladskærmstider, så hvis du traver lidt rundt i  og udenfor byen til de forskellige forhandlere, så kan det være de har et til at stå i kælderen som de rigtigt gerne vil af med......billigt

Ellers så kan du se i ovenstående indlæg at det vrimler med dem på brugtmarkedet fordi mange skal have en flad. Priserne er i bund og når du står ude ved folk med kontanterne så kan de faktisk presses en tak mere pga. det kæmpe udbud. Selv brugt B&O crt er blevet yderst fornuftigt indenfor det sidste års tid.

 

Til top Vis jetz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jetz
 
finn52
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 April 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1380
Sendt: 17 Juli 2006 kl. 11:11 | IP-adresse registreret  

Det allerfedeste ved et alm. TV er, at billedet er betydeligt bedre, end på de fleste LCDere.

Lidt ligesom at sammenligne en første generations CDafspiller med en grammofon i samme prisklasse (dengang).

Jeg har igennem nogle måneder kigget på et nyindkøbt 32" LCD Samsung TV. En dag faldt det blidt om på gulvet (meget blidt): KAPUT. Garanti dækkede ikke.

Tilbage til mit Panasonic 32" TV. Meget bedre billede! Der går nok 1-2 år inden jeg vil bruge penge på LCD igen.

Til top Vis finn52's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af finn52
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette forum er blevet låst af Administrator.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes