Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. maj 2024 | 06:03   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forum support (Forum låst Forum låst)
 HIFI4ALL Forum : Forum support
Emne Emne: Genopretning af tråde - muligt? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
tarup 13
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Oktober 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 1646
Sendt: 07 August 2006 kl. 22:51 | IP-adresse registreret  

Jeg ville da nødig skrive noget, hvis det ikke var muligt, at rette det bagefter.

Vi slår koldt vand i blodet, og klapper hesten.

vh. Henrik



__________________
B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
Til top Vis tarup 13's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tarup 13 Besøg tarup 13's Websted
 
Carstong
Lukket konto
Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 04 Juni 2006
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 442
Sendt: 07 August 2006 kl. 22:52 | IP-adresse registreret  

Haugaard skrev:
Carstong skrev:
Ronin skrev:
Carstong skrev:
Haugaard skrev:
Carstong skrev:

Jeg tror nok moderator har slettet tråden min tilføjelse til emnet har nok også gjort sit til.

Man må åbenbart ikke tale om andet end hifi i dette forum, det er også derfor jeg har spurgt om vi ikke kan få et off topic forum, for der er faktisk mange indlæg som er interessant, jeg tror lige precis at en off topic forum vil holde tingene adskilt 

Hallo, det er jo rent faktisk også et Hifi4All forum - "Magasinet for HiFi og Surround". Hvis du vil diskutere andre ting så findes der masser af andre fora man kan benytte.

Haugaard  

Ja vis man er så firekantet. Der er ikke ret meget liv på mange af andre foraer, og man kan vente længe på svar

Det er jo så endnu en grund til at vi ikke har et "off-topic"-rum her - når der er langt mellem svarene er der jo ingen grund til at have det

nææ det var fattisk ment som at her på forumet er der liv og man får altid svar hvordan kan det jeg skrev mistolkes så meget

Ved ikke om dit indlæg mistolkes men at der er liv er vel ikke nogen grund til at udvide dette forum til "Vi med Weber" og "Alt om Pileflet"

Haugaard

ikke et ondt ord om veber er du med man kan lave en god mørbrad i den

Det er helder ikke der jeg vil hen men ta et emne som intel vs amd det var da meget godt

Til top Vis Carstong's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Carstong
 
Haugaard
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Juli 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 924
Sendt: 07 August 2006 kl. 23:03 | IP-adresse registreret  

Carstong skrev:
Haugaard skrev:
Carstong skrev:
Ronin skrev:
Carstong skrev:
Haugaard skrev:
Carstong skrev:

Jeg tror nok moderator har slettet tråden min tilføjelse til emnet har nok også gjort sit til.

Man må åbenbart ikke tale om andet end hifi i dette forum, det er også derfor jeg har spurgt om vi ikke kan få et off topic forum, for der er faktisk mange indlæg som er interessant, jeg tror lige precis at en off topic forum vil holde tingene adskilt 

Hallo, det er jo rent faktisk også et Hifi4All forum - "Magasinet for HiFi og Surround". Hvis du vil diskutere andre ting så findes der masser af andre fora man kan benytte.

Haugaard  

Ja vis man er så firekantet. Der er ikke ret meget liv på mange af andre foraer, og man kan vente længe på svar

Det er jo så endnu en grund til at vi ikke har et "off-topic"-rum her - når der er langt mellem svarene er der jo ingen grund til at have det

nææ det var fattisk ment som at her på forumet er der liv og man får altid svar hvordan kan det jeg skrev mistolkes så meget

Ved ikke om dit indlæg mistolkes men at der er liv er vel ikke nogen grund til at udvide dette forum til "Vi med Weber" og "Alt om Pileflet"

Haugaard

ikke et ondt ord om veber er du med man kan lave en god mørbrad i den

Det er helder ikke der jeg vil hen men ta et emne som intel vs amd det var da meget godt

Weber er selvfølgeli ok (burde måske have en plads på H4A ) har selv 2 stk Platinum.

Intel/AMD tråden mener jeg ikke har nogen berettigelse her men sådan har vi jo forskellige interesser. Heldigvis  

Haugaard

Til top Vis Haugaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Haugaard Besøg Haugaard's Websted
 
krenzler
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 5449
Sendt: 07 August 2006 kl. 23:37 | IP-adresse registreret  

Ikke fordi at det er en berettigelse i sig selv men hvis man kigger rundt omkring på diverse andre niché-fora så er der meget ofte en "off-topic" tråd. Det kan måske ses som en slags ventil så det hele ikke bliver alt for nørdet og ensporet (ikke at der er noget galt i det ).

Jeg forstår heller ikke helt hvorfor dolph's annoncering af hans bevæggrunde (med dertil hørende svar fra Carstong) skulle slettes. Ikke at jeg nødvendigvis billiger hans fremgangsmåde eller forstår den... At dolph går "bananas" og sletter alle sine indlæg er en ting men hvorfor fjerne hans annoncering af dette?

At dolph mener at hans indlæg på en eller anden måde ville kunne misbruges hvis de forblev tilgængelige efter hans "afgang" fatter jeg ikke? Det er selvfølgelig hans rettighed (som det er nu) men det går desværre ud over alle brugere. Mange tråde bliver sværere at få mening ud af og at finde dem ved søgning på overskrift er også passé.
Til top Vis krenzler's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af krenzler
 
Nilau
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 26 December 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3691
Sendt: 08 August 2006 kl. 01:04 | IP-adresse registreret  

tarup 13 skrev:

Jeg ville da nødig skrive noget, hvis det ikke var muligt, at rette det bagefter.

Vi slår koldt vand i blodet, og klapper hesten.

vh. Henrik

 

Man skulle tro, at det ville være teknisk muligt at have en funktion der holder øje med hvor mange indlæg man sletter inden for en eller anden given tid (f.eks 5 minutter). Selvfølgelig skal det være muligt at rette i indlæg. Men der er vel ingen der retter/sletter en masse indlæg inden for kort tid?

Mvh.

Niels L.

 

Til top Vis Nilau's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nilau
 
Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6376
Sendt: 08 August 2006 kl. 10:12 | IP-adresse registreret  

Hvis det var muligt at rette det sidste indlæg man har skrevet, så meget man vil, og sætte 15min. forsinkelse imellem hver rettelse af gamle indlæg, ville det vel være det optimale.

Det er jo som regel altid det sidste indlæg, man har behov for at rette i.
Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer
 
3DX
Branchemedlem
Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger

Bruger siden: 02 September 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1930
Sendt: 08 August 2006 kl. 10:19 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:

Det er jo som regel altid det sidste indlæg, man har behov for at rette i.

det er da et fornuftigt bud.

men hvis folk gider bruge tid på at rette/fjerne ALLE deres indlæg, så lad dog dem om det. det kan man da kun trække på smile bånde af. det ville jeg sgu aldrig ha' tid til

lidt ligesom de der afsked salutter.... hvorfor ikke bare stoppe



__________________
Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...

Til top Vis 3DX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 3DX Besøg 3DX's Websted
 
Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6376
Sendt: 08 August 2006 kl. 10:28 | IP-adresse registreret  

3DX skrev:

Spencer skrev:

Det er jo som regel altid det sidste indlæg, man har behov for at rette i.

det er da et fornuftigt bud.

men hvis folk gider bruge tid på at rette/fjerne ALLE deres indlæg, så lad dog dem om det. det kan man da kun trække på smile bånde af. det ville jeg sgu aldrig ha' tid til

lidt ligesom de der afsked salutter.... hvorfor ikke bare stoppe


Når man fjerner en masse indlæg, som folk har svaret på, uden at bruge citatfunktionen, så hænger deres svar i luften, og svæver i det blå, aldeles uden at give mening.

Sletter man løs på den måde, så håner man alle de debattører der har brugt tid på at besvare ens indlæg, og spotter deres tid, som mindre værd en ens egen. Det er træk som anses for direkte psykopatiske, når man er aldeles kold over for alle mennesker over en kam. Det anses som sandsynligt, at omkring 5% af befolkningen har karaktertræk, der peger i den retning.
Succesfulde virksomhedsledere, som kan fyre uden dårlig samvittighed, hører til i den gruppe.

Så kan man mene om det hvad man vil, men jeg har nul respekt for samvittighedsløshed af den karakter - uanset om folk er født med det, eller ej.

Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer
 
Raincoat
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 26 November 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 140
Sendt: 08 August 2006 kl. 10:31 | IP-adresse registreret  

Man bør vel kunne stå ved, hvad man har skrevet. Er det blevet lidt skævt, kan man istedet for at slette/rette, bare uddybe forklare længere nede. Så bør det respekteres, uklarhed kan nemt opstå og det er ingen skam, når man kan skabe klarhed ved forklaring.

Det virker en anelse barnligt at slette løs.

De bedste hifi hilsner til alle! sletterer og ikke sletterer

Til top Vis Raincoat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Raincoat Besøg Raincoat's Websted
 
3DX
Branchemedlem
Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger

Bruger siden: 02 September 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1930
Sendt: 08 August 2006 kl. 10:33 | IP-adresse registreret  

Raincoat skrev:

Man bør vel kunne stå ved, hvad man har skrevet. Er det blevet lidt skævt, kan man istedet for at slette/rette, bare uddybe forklare længere nede. Så bør det respekteres, uklarhed kan nemt opstå og det er ingen skam, når man kan skabe klarhed ved forklaring.

Det virker en anelse barnligt at slette løs.

helt enig, men man skal vel ikke lade dem bestemme hvordan et forum bygges op. vi andres frihed skal vel ikke begrænses af de få der ikke kan "styre" den.



__________________
Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...

Til top Vis 3DX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 3DX Besøg 3DX's Websted
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 08 August 2006 kl. 11:31 | IP-adresse registreret  

3DX skrev:
helt enig, men man skal vel ikke lade dem bestemme hvordan et forum bygges op. vi andres frihed skal vel ikke begrænses af de få der ikke kan "styre" den.

Helt enig.



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6376
Sendt: 08 August 2006 kl. 11:37 | IP-adresse registreret  

Samlet set, er vi vel kun rendt ind i problemet, i meget lille grad, når man tænker på antallet af brugere på sitet.

Så en egentlig spærrefunktion med tidsforsinkelse, er vel kun noget Admin skal bruge tid på at bygge, hvis han syntes at det er spændende, eller at det vil lette adminfunktionen på længere sigt.

Jeg tror egentlig at sandsynligheden for at det sker igen, er meget lille.
Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer
 
witzel
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 5619
Sendt: 08 August 2006 kl. 16:42 | IP-adresse registreret  

Svend P skrev:

Det er mildest talt også forvirrende at folk åbenbart kan slette deres egen profil, så der bare står "guest" i stedet.

Vi må have et forsvar mod Drama Queens, he.



Kan man heller ikke selv, det er kun Administrator og jeg der kan slette konti. Det at man ikke selv kan slette sin konto, eller ændre brugernavn for den sags skyld, er netop for at beskytte os/jer mod disse 'Drama Queens' .. Der er da ikke noget mere forvirrende, end når en eller anden finder ud af at ville skifte brugernavn..


Spencer skrev:


Jeg tror egentlig at sandsynligheden for at det sker igen, er meget lille.


Præcis! det er heldigvis kun en meget lille del der har valgt at gøre noget lignende.. mener egentlig kun at have oplevet 3-4 stykker på de 3 år jeg har været med.

Ser vi at det sker, hvilket er sket en enkelt gang, så lukker vi kontoen asap. Det skal ikke gå udover alle de der har brugt tid på at besvare indlæggene, eller de der ser tråden fremover.

Hvorfor man vælger at slette sine indlæg, står jeg uforstående overfor. JEg kan forstå det, hvis man har skrevet et eller andet, som man senere finder ud af er noget vrøvl, eller man fortryder sprogbruget osv. Men at slette fordi man har valgt at forlade forum, er da noget af det mest latterlige jeg har hørt om.

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel
 
witzel
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 5619
Sendt: 08 August 2006 kl. 16:43 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:
Hvis det var muligt at rette det sidste indlæg man har skrevet, så meget man vil, og sætte 15min. forsinkelse imellem hver rettelse af gamle indlæg, ville det vel være det optimale.

Det er jo som regel altid det sidste indlæg, man har behov for at rette i.


interessant ide.. den er noteret!!
Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel
 
witzel
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 5619
Sendt: 08 August 2006 kl. 16:43 | IP-adresse registreret  

tarup 13 skrev:

Jeg ville da nødig skrive noget, hvis det ikke var muligt, at rette det bagefter.

Vi slår koldt vand i blodet, og klapper hesten.

vh. Henrik



Det er der heldigvis stadig en stor del der kan finde ud af .. TAK!
Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel
 
ppp_dk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Juni 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 2867
Sendt: 08 August 2006 kl. 17:15 | IP-adresse registreret  

krenzler skrev:
Ikke fordi at det er en berettigelse i sig selv men hvis man kigger rundt omkring på diverse andre niché-fora så er der meget ofte en "off-topic" tråd. Det kan måske ses som en slags ventil så det hele ikke bliver alt for nørdet og ensporet (ikke at der er noget galt i det ).

Jeg forstår heller ikke helt hvorfor dolph's annoncering af hans bevæggrunde (med dertil hørende svar fra Carstong) skulle slettes. Ikke at jeg nødvendigvis billiger hans fremgangsmåde eller forstår den... At dolph går "bananas" og sletter alle sine indlæg er en ting men hvorfor fjerne hans annoncering af dette? 100% assholes?

At dolph mener at hans indlæg på en eller anden måde ville kunne misbruges hvis de forblev tilgængelige efter hans "afgang" fatter jeg ikke? Det er selvfølgelig hans rettighed (som det er nu) men det går desværre ud over alle brugere. Mange tråde bliver sværere at få mening ud af og at finde dem ved søgning på overskrift er også passé.
Til top Vis ppp_dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ppp_dk
 
Buch
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 Juni 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 546
Sendt: 09 August 2006 kl. 11:45 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:
Hvis det var muligt at rette det sidste indlæg man har skrevet, så meget man vil, og sætte 15min. forsinkelse imellem hver rettelse af gamle indlæg, ville det vel være det optimale.

Det er jo som regel altid det sidste indlæg, man har behov for at rette i.

Massesletninger kan netop forhindres på den måde. Der findes sandsynligvis allerede et timestamp i en af hifi4alls databaser, som anvendes i forbindelse med mail til annoncører på KSB. Denne timestamp kunne fint genanvendes ved evt. rettelser til at kontrollere hvor lang tid der er gået siden sidste rettelse. Det er vist ikke en stor opgave at implementere.



__________________
hilsen Buch
Mit anlæg
Til top Vis Buch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Buch
 
Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4622
Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 22:32 | IP-adresse registreret  

Så er den gal med Drama Queens igen:

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=44136&P N=0&TPN=1

Vil stadig mene at der må være en berettigelse i at genoprette tråde.

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted
 
Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3139
Sendt: 05 Oktober 2006 kl. 15:28 | IP-adresse registreret  

Jep, eller også bare lade det være umuligt at rette i ens oprindelige indlæg, ligesom eks. på Usenet.

__________________
Jesper Juul
Til top Vis Jesper Juul's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper Juul
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette forum er blevet låst af Administrator.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes