Tilbage til HIFI4ALL.DK 29. april 2024 | 06:43   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: YouSee HD-boks (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 8
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Larsen69
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske

Bruger siden: 12 Februar 2008
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 229
Sendt: 05 Marts 2009 kl. 08:09 | IP-adresse registreret  

Peter Pan skrev:

Måske en årsag:

YouSee digital modtager Samsung SMT-H3126 PVR

http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=56318& PN=1

Ja, jeg så godt den tråd for nogle dage siden, og det undrer mig meget at den ikke har fået mere opmærksomhed end tilfældet er. Det må da være i manges interesse at få afklaret om det er et varmeproblem som man selv kan afhjælpe.

 



__________________
Cerwin-Vega, KRK, NAD.
________

Citat Casper_W: "Cerwin Vega er bygget til at spille højt - ellers græder de"
Til top Vis Larsen69's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Larsen69
 
Sune Thomsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Juni 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 523
Sendt: 05 Marts 2009 kl. 09:19 | IP-adresse registreret  

Hmm Varme problem, det må jeg tjek om det er :)
Til top Vis Sune Thomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sune Thomsen
 
Larsen69
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske

Bruger siden: 12 Februar 2008
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 229
Sendt: 17 Marts 2009 kl. 23:05 | IP-adresse registreret  

Jeg tror ikke mine egne øjne: Nu erkender YouSee problemerne med Samsung-boksene: http://www.dr.dk/DR1/kontant/2009/03/17141047.htm

__________________
Cerwin-Vega, KRK, NAD.
________

Citat Casper_W: "Cerwin Vega er bygget til at spille højt - ellers græder de"
Til top Vis Larsen69's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Larsen69
 
brasch
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3482
Sendt: 18 Marts 2009 kl. 00:05 | IP-adresse registreret  

det gik som jeg regnede med, de kom med en undskyldning og sagde at fejlene blev rettet i sidste uge med opdateringen. Derudover synes jeg ham journalisten var utroligt dårlig, de par konklusioner han dragede i studiet var da helt ude i hampen. Jeg kan f.eks. ikke se hvordan yousee kan stilles til ansvar for at samsung har lavet et stykke hardware der bruger lige så meget strøm i standby som det gør når det er tændt. Derudover siger han der ikke findes andre muligheder, men køber man boksen kan man f.eks. få en IP Box til ca. det samme



__________________
Fars er bedst når mor rør den
Til top Vis brasch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af brasch
 
xtort
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Maj 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 337
Sendt: 20 Marts 2009 kl. 08:01 | IP-adresse registreret  

brasch skrev:

Jeg kan f.eks. ikke se hvordan yousee kan stilles til ansvar for at samsung har lavet et stykke hardware der bruger lige så meget strøm i standby som det gør når det er tændt.

det kan de vel fordi, det er dem, der har valgt at tage den ind i deres sortiment.

til gengæld forstår jeg ikke indslaget med ham den der tidligere dtu-hardware-fyr eller hvorfor det ikke kom for flere måneder siden - nu er en del af problemerne jo blevet løst (det tog så også 5+ måneder)...



__________________
'stue bio' (denon, podspeakers, clic)

film
Til top Vis xtort's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af xtort Besøg xtort's Websted
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 05 April 2009 kl. 16:42 | IP-adresse registreret  

Opdatering til Samsung HD-bokse den 02- 04- 09.

http://yousee.dk/privat/nyheder/



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
Thulemanden
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 Februar 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 303
Sendt: 05 April 2009 kl. 18:37 | IP-adresse registreret  

Larsen69 skrev:

http://www.recordere.dk/

 

Den site lød da spændende, men da man faktisk giver dem tilladelse til at offentliggøre ikke bare ens email, men især ens password, meldte jeg pas:

>Alle informationer der afgives må anses for derefter at være offentligt tilgængelige oplysninger.

hvilket altså indbefattede password.

Det må vist være en ommer, som jeg skrev til dem






__________________
Of all noises, I think music is the least disagreeable. Samuel Johnson (1709 - 1784)
Til top Vis Thulemanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thulemanden Besøg Thulemanden's Websted
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 03 Maj 2009 kl. 12:08 | IP-adresse registreret  

YouSee: Analog kabel-tv måske 10 år endnu
 
YouSee er blevet forsigtige med at komme med bud om hvor længe analog kabel-tv vil blive distribueret via kabel-tv herhjemme. 
 
Analogt tv så længe kunderne ønsker det
I en pressemeddelelse til alle landets medier fredag, udtaler adm. direktør i YouSee Niels Breining: "Jeg kan ikke love et bestemt antal analoge kanaler i et bestemt antal år, men jeg er overbevist om, at vi om otte-ti år stadig har mange analoge kanaler. Og jeg tror, det er en holdning, vi deler med de øvrige kabel-tv selskaber på det danske marked,".
 
Niels Breining er videre citeret for:
"Vi er ikke i tvivl om, at fremtiden tilhører det digitale tv-signal, men så længe der er et marked for det analoge signal, fortsætter vi med at sende både analogt og digitalt,"
 
"Stort set samtlige YouSee's kunder bruger i dag det analoge signal, fordi de har et eller flere analoge tv-apparater i hjemmet. Og selv om mange i de kommende år vil købe digitale apparater, vil de analoge tv stadig have en rolle som tv nummer to eller tre i hjemmet. Hvis vi slukkede det analoge signal her og nu, ville vi tvinge vores kunder ud i så store investeringer i digitalt udstyr, at det formentlig ville kunne ses på betalingsbalancen,"
 
En analog tv-kanal lægger beslag på seks gange så meget kapacitet i nettet som en digital kanal, og derfor kan det i de kommende år være nødvendigt at skære ned i antallet af analoge kanaler for at få plads til flere digitale kanaler både i standard og HD-kvalitet. IT- og Telestyrelsens aktuelle planer om at tvinge YouSee til at åbne sit netværk for andre bredbåndsudbydere, kan føre til yderligere pres for at skære ned på det analoge udbud.
 
Konklusion
Så en ny delkonklusion på, hvor længe vi vil have analog kabel-tv herhjemme, må være:
 
At det afhænger af kundernes ønsker, og det er måske 8-10 år endnu; Men udbudet af kanaler vil gradvist blive reduceret ad åre, som følge af at pladsen skal bruges til andre formål, som eksempelvis flere digitale kanaler (incl. HDTV) samt tvungen udlejning af kapacitet til bredbånd.
 
Fakta
Kabel tv er den helt dominerede distributionsform herhjemme, viser den seneste opgørelse fra Gallup over danskeres tv-veje. Samlet dækker kabel-tv således to tredjedele af markedet. Den hurtigst voksende teknologi er i øjeblikket ip-tv, f.eks. TDC TV, hvor tv-signalerne sendes digitalt via telenettet eller via fiberforbindelser.
 
Kabel tv: 1,6 mio.
Tagantenne: 0,4 mio.
Parabol: 0,3 mio.
Fiber: 0,04 mio.
Andet, f.eks. telenet: 0,08 mio.
Ved ikke: 0,03 mio.
I alt: 2,45 mio. husstande (Kilde: Gallup)
 
Kilde: YouSee presse Maj 2009   


__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 08 Juni 2009 kl. 05:58 | IP-adresse registreret  

                             TV 2 kanalerne på YouSee får auto 16:9

    
 
Anamorfisk 16:9 vist som 4:3 (tv) og bredt ud via 16:9 flag (th). Tekst og illustration recordere.dk

TV 2 kanalerne på YouSee analog kabel-tv, får nu automatisk formatskifte ved 16:9 programmer.

Efter overgangen til 16:9 på digitalt tv, har de analoge TV 2 kanaler på YouSee set "forkerte" ud.
Ved 16:9 programmer, har billedet været anamorfisk, uden signal til TV'et om at skifte til 16:9.

Mere teknisk har der manglet en WSS kode, Wide Screen Signaling, som bruges på analoge tv-
signaler til at fortælle TV'et, at denne udsendelse skal vises i 16:9 format. Men fra på mandag bliver
der sendt 16:9 flag ud, så TV-apparaterne selv skifter til rette visning, for kanalerne:

TV 2
TV 2 Zulu
TV 2 Charlie
TV 2 Film (SD)
TV 2 NEWS

Ændringerne vil også komme analoge kunder hos ComX, Dansk Bredbånd, FastTV og Smilecontent
til gode, samt øvrige kabel-tv og fællesantenner der modtager nævnte kanaler fra YouSee.
I det omfang at de nævnte TV udbydere videresender kanalerne analogt, for på digitalt tv er der
allerede korrekt signallering af format.

Kilde: -TV 2.



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 13 Juli 2009 kl. 23:34 | IP-adresse registreret  

Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
Meier
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1416
Sendt: 14 Juli 2009 kl. 07:14 | IP-adresse registreret  

Peter Pan skrev:

                             TV 2 kanalerne på YouSee får auto 16:9

    
 
Anamorfisk 16:9 vist som 4:3 (tv) og bredt ud via 16:9 flag (th). Tekst og illustration recordere.dk

TV 2 kanalerne på YouSee analog kabel-tv, får nu automatisk formatskifte ved 16:9 programmer.

Det er nok noget af det der p***er mig mest af for tiden  Altså at min skærm ikke automatisk viser billedet med de rette proportioner. Hvorfor H...H....H..... kan de NISSER ikke gøre det RIGTIGT?!

Nå, men ros til TV2 (og jeg kunne jo også bare skifte til digital....)

Hilsen

Thomas

Til top Vis Meier's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Meier
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 14 Juli 2009 kl. 10:46 | IP-adresse registreret  

Hej Thomas
 
Har man et BeoVision 7 tv, og nøjes med at se analog tv, retter dette tv selv alle tv stationernes sendte billeder til 16:9, når man justere BV7 til kun at vise 16:9. Når vi så vil se digital tv opstår problemet. Du kan vælge at investere i et dyrt apparat, der er istand til at up-scalere alle de digital kanaler du modtager til 16:9.
Gør du ikke det vil du være overladt til det format tv stationerne vælger at sende i. Det er dog som regel sikkert, at HD tv altid sendes i 16:9. Det er altså tv stationerne der skal vælge kun at sende 16:9 materiale, eller up-scalere alle deres gamle amerikanske billig serier i 4.3 til 16.9. Alt i alt et spørgsmål om økonomi, enten for os eller tv-stationerne.
 
Personligt har jeg valgt kun at tænde min digitale HD selector når jeg vil se HD materiale, i hverdagen ser jeg den smule tv jeg ser, i analog format. På min Samsung HD-digital modtager fra YouSee kan jeg up-scalere den kanal jeg vælger at se, men det gider jeg ikke. 
 
Det er irriterende at man endnu ikke på YouSees HD-digital modtager kan låse alle kanaler i 16.9, men kun en af gangen. Så jeg venter stadig på en SW opdatering, eller en ny DVB-C tuner der kan løse 4.3 / 16.9 problemet for digital tv.


__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
Meier
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1416
Sendt: 15 Juli 2009 kl. 08:12 | IP-adresse registreret  

Peter Pan skrev:
 
Personligt har jeg valgt kun at tænde min digitale HD selector når jeg vil se HD materiale, i hverdagen ser jeg den smule tv jeg ser, i analog format. På min Samsung HD-digital modtager fra YouSee kan jeg up-scalere den kanal jeg vælger at se, men det gider jeg ikke. 
 
Det siger næsten det hele - der skal fortages nogle valg for at få det til at spille.
 
Jeg er ikke meget for at det hersens opscalering/zoom - det kan sikkert (måske) lade sig gøre, men jeg synes det bliver rigtigt grimt!
 
Mit skrækeksempel:
En fodboldkamp (kun uddrag) optaget i 4:3 blev udsendt på 16:9 - dette signal blev videredistribueret af af en kanal der udsendte i 4:3 - nu er der sorte bjælper i siden (x2) og i toppen - dette kan selvfølgeligt zoomes, men så ser det for alvor grimt ud....
 
Hilsen
Thomas
Nå - jeg må vist bare til lommerne, eller også må jeg tøjle min utålmodighed lidt  
Til top Vis Meier's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Meier
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 20 August 2009 kl. 07:59 | IP-adresse registreret  

Digital-tv bliver "gratis" hos YouSee
 
Fra den 15. september får alle kunder hos YouSee, uden ekstra omkostninger, adgang til digitale versioner af tv-kanalerne.
 
Det betyder, at får man sit tv-signal via YouSee, behøver man ikke længere et særligt programkort for at få kanalerne i skarp kvalitet. Det kræver blot et moderne tv eller settop-boks med digital DVB-C-tuner.
 
Ifølge YouSee er der digital DVB-C tuner indbygget i de fleste af de cirka 700.000 fladskærms-tv, der forventes solgt i år. I husstanden betyder det, at alle antennestik i hjemmet både har det gamle analoge signal samt den digitale distribution. Det nye tilbud skal ses som en modtræk til Boxer, som leverer kanaler via tv-antennen på taget.
 
YouSee åbner den 15. september 2009 for den gratis digitale platform for deres 1,1 mio. kunder.
 
Kan fjernsynet bruges?
Indbygget DVB-C tuner i fladskærme er først for alvor blevet almindeligt i tv-modellerne fra år. Men de digitale DVB-C tunere findes også i en del - især dyrere - fladskærme fra 2007 og 2008. Og disse fjernsyn vil kunne modtage YouSee-kanalerne i digital kvalitet direkte fra antennestikket uden brug af settop-boks og programkort.
 
Men mange ældre fladskærme vil ikke kunne bruge det ukodede digitale kabel-signal fra YouSee, selv om fladskærmen har indbygget "digital tuner". De fleste ældre fladskærme med "digital tuner" har nemlig ikke den rigtige type digitale tuner. Tidligere var det mest almindeligt, at fladskærme med indbygget digitale tunere have en tuner af typen BVB-T, som det nye mastebaserede digitale sendenet benytter.
 
DVB-T tunere kan ikke anvendes til kabel-tv. Der skal en digital tuner af typen DVB-C til.
 
 
Der bliver intet pakke-tyrrani hos Boxer tv, når det nye digitale DVB-T tv-signal erstatter det nuværende analoge signal.
 
Der bliver næsten frit valg mellem 32 betalingskanaler, når det nye digitale tv-signal 1. november erstatter det nuværende analoge tv-signal. Mere frit og fleksibelt valg af tv-kanaler var nemlig en af betingelserne, politikerne opstillede, da driften af det nye digitale tv-sendenet blev udbudt.
 
Boxer TV, som også driver det digitale sendenet i Sverige, vandt opgaven, og mandag præsenterede selskabet de kommende programmuligheder.
 
8 gratis kanaler
Der vil være en række helt gratis offentlige tv-kanaler, som alle kan se, hvis de har en digital tv-dekoderboks eller en digital tuner i deres fjernsyn. Det drejer sig om DR1, DR2, TV2 og DR Update (som allerede er i luften i dag), samt fra 1. november yderligere 4 gratis kanaler fra DR, nemlig DR K, DR Ramasjang, DR HD og Folketings-kanalen.
 
Helt gratis er kanalerne ikke, for seerne betaler licens/medieskat, ligesom med de nuværende DR- og TV2-kanaler i dag. Ud over disse "gratis" kanaler kan man vælge blandt 32 betalingskanaler fra Boxer. Den mindste programpakke, man her kan vælge, er "Boxer Mini" til 89 kr. om måneden. Pakken indeholder kanalerne TV2 News, TV Charlie samt kanal 4 og kanal 5. Desuden følger tre af nabolandenes kanaler gratis med i enhver Boxer-betalingspakke. Det drejer sig om svensk TV4, TV2 Norge samt tyske ARD.
 
Kede af kæmpepakker
"Vi har gennemført talrige analyser og markedsundersøgelser, og fælles for dem er, at danskerne er lede og kede af de enorme tv-pakker," siger adm. direktør for Boxer TV, Steen Ulf Jensen. "Danskerne vil selv kunne vælge de tv-kanaler, som de skal betale for, og undgå kæmpemæssige tv-pakker med 30-50 kanaler, de aldrig ser alligevel," siger han. 89 kr. om måneden for Boxer Mini er knap det halve af, hvad f.eks. den mindste programpakke hos YouSee kabel-tv koster. Her betaler man 160 kr. om måneden for "Grundpakken", som ud over 5 danske kanaler også indeholder svenske, norske og især tyske kanaler.
 
Frit tilvalg
Til Boxer TVs mini-pakke kan man frit vælge yderligere betalingskanaler enkeltvis. Der fleste af disse ekstrakanaler koster 19 eller 29 kr. om måneden pr. stk., men enkelte er dyrere: Canal 9 og TV2 Sport koster hver 39 kr. om måneden, og TV 2 Zulu koster 49 kr. om måneden.
 
Ønsker man mange kanaler kan det gøres billigere med en af Boxers andre pakker, nemlig "Boxer Flex", som består af 8 tv-kanaler man selv vælger frit blandt 22 kanaler. Prisen for flex-pakken bliver 179 kr. om måneden, og der kan købes yderligere kanaler til ligesom med mini-pakken. Til samme pris på 179 kr. om måneden vil man også kunne vælge Boxers "Mix" pakke, der indeholder 12 kanaler. Kanalerne er udvalgt af Boxer, så de passer til en stor del af danskernes tv-behov. Boxer regner med, at Mix-pakken på 12 kanaler oveni de gratis kanaler bliver den mest populære pakke.
 
TV-narkomaner
Der er også tænkt på fjernsynsnarkomanerne, som vil have det hele: Boxers "Max" pakke med 25 kanaler til 239 kr. om måneden - og mulighed for yderligere tilkøb af enkeltkanaler og tilvalgspakker. Boxers særlige tilvalgspakker består typisk af 2-3 kanaler inden for samme genre, f.eks. børnekanaler, sport, musik, livsstil eller mænd m.v. - samt filmkanaler fra Canal + . Boxer tilbyder også ekstra abonnementskort til fjernsyn nummer to eller tre, bl.a. et kort til børneværelset med 4 kanaler. Ud over den månedlige afgift skal man dog også betale en halvårlig kortafgift på 389 kr. til Boxer (=65 kr. om måneden). Selve den digitale modtageboks får man stillet gratis til rådighed, hvis man binder sig til mindst 12 måneders abonnement.
 
Hos YouSee betaler man - hvis man modtager signalet i digital kvalitet - en kortafgift på 199 kr. pr. halvår (=33 kr. om måneden) foruden 39 kr. om måneden for leje af dekoderboks uden harddisk.
 
Øget konkurrence
Oprindelig var det digitale sendenet tænkt som - ud over teknologi-løftet, der giver bedre billedkvalitet i forhold til det analoge tv-signal - at give mulighed for betalingskanaler til alle de, der i dag kun modtager tv med en stue- eller tagantenne. Men med sine priser - og den store valgfrihed - lægger Boxer op til at konkurrere direkte med de eksisterende udbydere af satellit-, kabel-, og internet-tv. Hvis man f.eks. i dag ønsker at kunne se filmkanalen TV2 Film, er man hos YouSee tvunget op i Fuldpakken til 375 kr. om måneden. Hos Boxer kan man klare sig med mini-pakken til 89 kr. om måneden plus 29 kr. om måneden for TV2 Film som enkelt-tilvalgs kanal.
 
Manglerne
Til gengæld har Boxer bl.a. slet ikke TV3, TV3+ og TV3 Puls i sit udbud. Disse meget populære kanaler kan kun fås hos kabel-tv, satellit, fibernet og internet konkurrenterne.
 
Desuden vil seere med særlig store HD-skærme formentlig savne et større udbud af HD-kanaler, som man bl.a. kan få hos YouSee.
 
dk/epn


__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 25 August 2009 kl. 16:51 | IP-adresse registreret  

De nye tilbud fra YouSee

     Tryk her.



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
l´Blundt
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 905
Sendt: 25 August 2009 kl. 17:34 | IP-adresse registreret  

Jeg har det probelm med min boks at når jeg ser en kanal der sender i suttound så falder lyden ud en i et kvart sekund en gang imellem. Før hen var det omkring hvert 5. min, men nu prøvede jeg at se en film på Tv2Film igår og der faldt lyden ud med 10-30 sekunders mellemrum. Og sådan kan man jo ikke se en film. Desuden kan jeg hverken se Tv3 eller Discovery selvom de er en del af min pakke.
Yousee bliver ved med deres undskyldninger om for dårligt signal, forkert kabel og hvad ved jeg. Men intet virker.
Er der en der måske ved hvad problemet er?



Mvh. l´Blundt
Til top Vis l´Blundt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af l´Blundt
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 25 August 2009 kl. 19:45 | IP-adresse registreret  

Hej l´Blundt
 
Hvad der er skyld i dine problemer, kan ingen hjælpe med
før du beskriver dit setup, og hvad for kabler du benytter.
 
_____________________________________________
 

Idag 25-8-09 ligger der en ny opdatering til Samsung SMT- H3106S.

Jeg ved ikke om opdateringen også gælder andre HD bokse.

 


__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
l´Blundt
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 905
Sendt: 25 August 2009 kl. 19:56 | IP-adresse registreret  

Peter Pan: Jeg bruger optisk(noname) fra min Samsung modtager(uden harddisk) til min Tag surround-processor. Og hdmi(Microsoft) til tvét. Og et skærmet antenne-kabel(Monster Cables) fra tv-udtaget til boksen.
Hvis der er andet du skal vide om setupét må du lige spørge lidt mere præcist, da jeg ikke går ud fra det er vigtigt at vide hvad resten er.



Mvh. l´Blundt
Til top Vis l´Blundt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af l´Blundt
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 25 August 2009 kl. 20:28 | IP-adresse registreret  

l´Blundt

Mit bud er at nedenstående ikke håndtere surround (AC3) signalerne godt nok.

Tag: Audio Project, Surround Processor, Hybrid Electronic (src)



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 09 December 2009 kl. 14:24 | IP-adresse registreret  

Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 

<< Forrige Side af 8 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes